Wie gaan er heen?
En aangezien er nog niet bekent is welke bands er gaan spelen..
Welke bands hoop jij dat er dit keer gaan spelen?
Van mij mogen Cinema Strange wel weer komen en Suicide Commando..
...Fields Of The Nephilim zou ook wel lief zijn
Maar het zit er denk ik niet in.
quote:Mja kweet t maar fiels of the nephilim klinkt liever
Op zondag 22 december 2002 21:59 schreef Seborik het volgende:
Mochten de Fields daar komen of eigenlijk de Nephilim, want onder de Fields spelen ze niet meer, dan ga ik echt alles proberen om alleen voor hun daar te komen.Maar het zit er denk ik niet in.
Nahja je weet maar nooit een vriend van mij en ik hebben al een poos lopen zeuren daar altijd positief blijven
Even spammen nog.
Voor Fallen verwacht ik in ieder geval geen tour, want McCoy staat niet achter het album... nou ja, het hele verhaal staat in dat andere topic.
Lacrimosa komt in januari met een nieuw album, misschien komen die wel.
quote:Ik ben benieuwd wat ze er nu in gooien, met gotham 3 hadden ze feindflug in de kleine zaal gegooit
Op zondag 22 december 2002 22:20 schreef Seborik het volgende:
Fields of The Nephilim.Even spammen nog.
Voor Fallen verwacht ik in ieder geval geen tour, want McCoy staat niet achter het album... nou ja, het hele verhaal staat in dat andere topic.
Lacrimosa komt in januari met een nieuw album, misschien komen die wel.
(btw wel weer een stormloop topic zeg, typisch angieh-topic)
--
ghehe *grin* dank u
Maar Cinema Strange en Suicide Commando hoef ik niet meer te zien, die heb ik nu al zo vaak live mogen aanschouwen.
Ik hoop dat ze er wat neerzetten als Dernière Volonté, Der Blutharsch, Darkwood, Yrrwe Zsuzyrrwe, 5F_FF, Nordvargr, Ordo Rosarius Equilibrio, of wat van de volgende labels: Eis & Licht, Wir Kapitulieren Niemals, Tesco, Hands en Dependent. Maar dat zal wel niet denk ik
Maar ja, het is iig een alternatief voor WGT, waar ik ook dit jaar niet heen ga wegens waarschijnlijk tentamens en de aanschaf van een nieuwe Über pc. (en dat is wel noodzaak, met UT 2k3 en Doom 3 in het vooruitzicht )
quote:misschien gaat ik je zien
Op donderdag 26 december 2002 20:35 schreef Elegy het volgende:
*er wel heen gaat*Maar Cinema Strange en Suicide Commando hoef ik niet meer te zien, die heb ik nu al zo vaak live mogen aanschouwen.
Ik hoop dat ze er wat neerzetten als Dernière Volonté, Der Blutharsch, Darkwood, Yrrwe Zsuzyrrwe, 5F_FF, Nordvargr, Ordo Rosarius Equilibrio, of wat van de volgende labels: Eis & Licht, Wir Kapitulieren Niemals, Tesco, Hands en Dependent. Maar dat zal wel niet denk ik
Maar ja, het is iig een alternatief voor WGT, waar ik ook dit jaar niet heen ga wegens waarschijnlijk tentamens en de aanschaf van een nieuwe Über pc. (en dat is wel noodzaak, met UT 2k3 en Doom 3 in het vooruitzicht
)
In elk geval: ik ga er ook heen. Duh!
quote:Zin hebben om mij te zien? Dat kan ik begrijpen, want wie wil mij, de illustere Elegy, nu niet in het echt zien?
Op vrijdag 3 januari 2003 10:45 schreef Lady_Faolan het volgende:[..]
misschien gaat ik je zien
*er erg zin in heeft*
quote:Als je het mij niet vertelt, dan.....
Op vrijdag 3 januari 2003 11:13 schreef gathering_storm het volgende:
Ze zijn al met eén en ander in gesprek en aan het bevestigen, maar ik mag niet zeggen welke bands.In elk geval: ik ga er ook heen. Duh!
quote:*meldt*
Op vrijdag 3 januari 2003 12:06 schreef Elegy het volgende:[..]
Zin hebben om mij te zien? Dat kan ik begrijpen, want wie wil mij, de illustere Elegy, nu niet in het echt zien?
Een topic van L_F met Elegy erin.. ik moest FF kijken
quote:Eerder zin om naar weer naar gotham te gaan, okay t zou leuk zijn als ik fokkers tegen zou komen maar.. nee
Op vrijdag 3 januari 2003 12:06 schreef Elegy het volgende:[..]
Zin hebben om mij te zien? Dat kan ik begrijpen, want wie wil mij, de illustere Elegy, nu niet in het echt zien?
quote:okaaaaay? en wrom dan nou pcies?
Op zaterdag 4 januari 2003 15:59 schreef ThE_ED het volgende:[..]
*meldt*
Een topic van L_F met Elegy erin.. ik moest FF kijken
quote:Ik vind jullie beiden wel leuk
Op zaterdag 4 januari 2003 16:51 schreef Lady_Faolan het volgende:[..]
okaaaaay? en wrom dan nou pcies?
quote:Elegy... Oef! Ik ben hem een keer tegengekomen, op Gotham 1...
Op zaterdag 4 januari 2003 16:52 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik vind jullie beiden wel leuk
(Ik weet niet hoe Elegy irl is..
)
quote:... Dan plak je mijn mond af?
Op vrijdag 3 januari 2003 12:11 schreef Elegy het volgende:[..]
Als je het mij niet vertelt, dan.....
quote:Niet alleen je mond
Op zondag 5 januari 2003 17:04 schreef gathering_storm het volgende:[..]
... Dan plak je mijn mond af?
Gut, wat jammer nou... Ik had op je flechettes gehoopt
Wacht maar, ik heb nog wel ergens een berg roestige spijkers....
quote:Ik help wel
Op maandag 6 januari 2003 11:43 schreef Elegy het volgende:[..]
Niet alleen je mond
Wacht maar, ik heb nog wel ergens een berg roestige spijkers....
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:32 schreef Lady_Faolan het volgende:[..]
Ik help wel
Ducktape, roestige spijkers... dat gaat wel goed komen. Even kijken waar ik mijn nietmachine heb gelaten
quote:mwach..
Op dinsdag 7 januari 2003 10:09 schreef Elegy het volgende:[..]
Ducktape, roestige spijkers... dat gaat wel goed komen. Even kijken waar ik mijn nietmachine heb gelaten
*wijst naar kelder/dungeon iets* klein laagje water.. gewoon eten en drinken geven en hij rot op ten duur in zn eigen uitwerpselen weg
quote:I see you learn well, my sister.
Op dinsdag 7 januari 2003 19:48 schreef Lady_Faolan het volgende:[..]
mwach..
*wijst naar kelder/dungeon iets* klein laagje water.. gewoon eten en drinken geven en hij rot op ten duur in zn eigen uitwerpselen weg
Komt er wellicht nog een industrial act (in de vorm van een velvet acid christ ofzo..)?
Ohja, en Cold Spring, Old Europe Café, Tesco en World Serpent zijn ook wel oké
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |