abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 februari 2018 @ 14:20:14 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177299600
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O_ Jihadi-Julian _O_
Gewoon openlijk jihadi’s supporteren terwijl je ‘journalist’ van een groot blad bent :') :')

Nusra is de beste optie voor Syrië aldus deze randdebiel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177299658
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:20 schreef Szura het volgende:

[..]

Gewoon openlijk jihadi’s supporteren terwijl je ‘journalist’ van een groot blad bent :') :')

Nusra is de beste optie voor Syrië aldus deze randdebiel
Bild is zoiets als de telegraaf toch? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 19 februari 2018 @ 14:38:46 #53
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177300072
FSA neemt wel redelijk veel over vandaag.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177300184
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:38 schreef _--_ het volgende:
FSA neemt wel redelijk veel over vandaag.
uiteindelijk zal moeten blijken wat de afrin settlement zal worden tussen het regime en de ypg en hoe dat zal verhouden richting de turken/rebellen in afrin
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177301148
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:06 schreef alilami het volgende:

[..]

Dit argument wordt door iedere terreurstaat gebruikt incl. Israël.

[..]

Wordt Turkije populairder als ze alles platgooien? Dan verliezen ze alsnog aangezien dat soort wangedrag tot meer rekruten leidt voor de PKK/YPG of een nieuwe Koerdische groepering. Turkije zal deze oorlog nooit winnen, omdat ze niet tegen "twee terroristische organisaties" vechten, maar een heel volk verspreid over meerdere landen.
Het zijn toch echt die lui van de PKK die verkleed gaan als een oude dame en vervolgens aanslagen plegen. Hoeveel terroristen zijn de afgelopen jaren wel niet opgepakt met een rok aan?

Laat me niet lachen, wie gaat het dan winnen? Die paar ratten in de bergen die na elk aanval snel terugtrekken?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_177301330
das lang geleden! kan een arabisch talige ons updaten wat de spin is, in deze? :P

BBCMonitoring twitterde op maandag 19-02-2018 om 14:52:19 Syrian state TV is now reporting live from #Afrin https://t.co/W2pFg9SfKM reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177301348
quote:
99s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:27 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Het zijn toch echt die lui van de PKK die verkleed gaan als een oude dame en vervolgens aanslagen plegen. Hoeveel terroristen zijn de afgelopen jaren wel niet opgepakt met een rok aan?

Laat me niet lachen, wie gaat het dan winnen? Die paar ratten in de bergen die na elk aanval snel terugtrekken?
Turkije lukt het anders al niet echt om te winnen in haar eigen bergen van de Koerden, al tientallen jaren niet.
  maandag 19 februari 2018 @ 15:46:33 #58
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177301480

#yankeesout
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177301537
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
#yankeesout
sinds wanneer maken de russen zich sterk voor vluchtelingen? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177302275
volgende TT moet zijn GhoutApocalypse

QalaatAlMudiq twitterde op maandag 19-02-2018 om 15:49:27 #Pt. Aftermath of bombardment on houses in Hamouriyah's town (E. #Damascus). Civilians paying high price amidst unstoppable Assad #WarCrimes. Death toll exceeds 40 in E. #Ghouta since morning. https://t.co/3sK4lysBbb https://t.co/ibOHT6HxEK reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177302386
iemand gaf recentelijk nog aan dat de turken en de russen exact dezelfde bommen gebruiken als de assadisten en dat "barrelbombs" simpelweg niet bestaan.

zie hier de elite tijgerforces pochen met hun slimme bommen ;)

IvanSidorenko1 twitterde op maandag 19-02-2018 om 14:34:16 #Syria #Tiger_Forces #Tigers_Men Men of the Helicopters - Tiger Forces Helicopter CrewSyrian Air Force Intelligence https://t.co/p02U0uwoCI reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 19 februari 2018 @ 17:28:11 #62
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177303563
Ik heb zo'n gevoel dat Assad het gebied in handen krijgt en vervolgens overhandigd aan de Turken omdat Poetin dat zou hebben gezegd. _O-

Zeg maar om de koerden een beetje te helpen.

[ Bericht 10% gewijzigd door _--_ op 19-02-2018 17:36:43 ]
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177304471
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:22 schreef Slayage het volgende:
iemand gaf recentelijk nog aan dat de turken en de russen exact dezelfde bommen gebruiken als de assadisten en dat "barrelbombs" simpelweg niet bestaan.

zie hier de elite tijgerforces pochen met hun slimme bommen ;)

IvanSidorenko1 twitterde op maandag 19-02-2018 om 14:34:16 #Syria #Tiger_Forces #Tigers_Men Men of the Helicopters - Tiger Forces Helicopter CrewSyrian Air Force Intelligence https://t.co/p02U0uwoCI reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat een mongolen die 'tijgers' een beetje stoer doen met barrel-bommen waarmee ze vooral slachtoffers gaan maken onder de populatie van hun eigen land, dat ze allemaal maar de tyfus krijgen.
pi_177304888
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:16 schreef JubaUrbicus het volgende:
Wat een mongolen die 'tijgers' een beetje stoer doen met barrel-bommen waarmee ze vooral slachtoffers gaan maken onder de populatie van hun eigen land, dat ze allemaal maar de tyfus krijgen.
Zo hey is er eentje wakker na circa acht jaar hoor.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_177305317
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:28 schreef _--_ het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Assad het gebied in handen krijgt en vervolgens overhandigd aan de Turken omdat Poetin dat zou hebben gezegd. _O-

Zeg maar om de koerden een beetje te helpen.
Assad gaat Afrin aan de turken geven. Haha, goede garp.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177305708
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:58 schreef alilami het volgende:

[..]

Assad gaat Afrin aan de turken geven. Haha, goede garp.
Ja eckt heul erg logisch.
  maandag 19 februari 2018 @ 19:30:28 #67
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_177306010
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
#yankeesout
Russen die zich sterk maken voor vluchtelingen.

En de volgende Gay Parade is op het Rode Plein.
  maandag 19 februari 2018 @ 20:42:02 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177307627
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:22 schreef Slayage het volgende:
iemand gaf recentelijk nog aan dat de turken en de russen exact dezelfde bommen gebruiken als de assadisten en dat "barrelbombs" simpelweg niet bestaan.

zie hier de elite tijgerforces pochen met hun slimme bommen ;)

IvanSidorenko1 twitterde op maandag 19-02-2018 om 14:34:16 #Syria #Tiger_Forces #Tigers_Men Men of the Helicopters - Tiger Forces Helicopter CrewSyrian Air Force Intelligence https://t.co/p02U0uwoCI reageer retweet
[ afbeelding ]
Tijd voor Nusra en JaI om uit Ghouta weg te gaan. Ze gaven toch om de burgers? Als zij de wapens neerleggen gaan er ook geen slachtoffers vallen. De SAA gaat toch door met dat offensief, dus is het aan de andere kant om hun menselijkheid te tonen. Anders zijn ze net zo goed schuldig.
pi_177309641
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:20 schreef Szura het volgende:

[..]

Gewoon openlijk jihadi’s supporteren terwijl je ‘journalist’ van een groot blad bent :') :')

Nusra is de beste optie voor Syrië aldus deze randdebiel
In het rijtje SAA, IS, Hashd, YPG, Amerikanen, Russen en Turken is HTS ook niet de meest slechte optie voor (een deel van) Syrië. Laten we wel wezen. Het is met elke rebrand toch wat milder geworden (Al Quada -> Al Nusra -> HTS). Begint steeds meer op een soort Hezbollah te lijken.
pi_177310003
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:55 schreef up7 het volgende:
In het rijtje SAA, IS, Hashd, YPG, Amerikanen, Russen en Turken is HTS ook niet de meest slechte optie voor (een deel van) Syrië. Laten we wel wezen. Het is met elke rebrand toch wat milder geworden (Al Quada -> Al Nusra -> HTS). Begint steeds meer op een soort Hezbollah te lijken.
In welk opzicht is het precies milder geworden? Hezbollah fungeert in een seculiere staat en respecteert de sektarische diversiteit in Libanon. HTS daarentegen is een clubje van extremistische salafisten die dromen van genocide op sjiieten en elke vorm van religieuze diversiteit hard de kop in drukken.
  maandag 19 februari 2018 @ 22:21:38 #71
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177310184
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:11 schreef Stabiel het volgende:

[..]

In welk opzicht is het precies milder geworden? Hezbollah fungeert in een seculiere staat en respecteert de sektarische diversiteit in Libanon. HTS daarentegen is een clubje van extremistische salafisten die dromen van genocide op sjiieten en elke vorm van religieuze diversiteit hard de kop in drukken.
#teamStabiel :7
pi_177310711
Derwisjen in Iran schijnen momenteel aan het rellen te zijn. Tijdens de rellen zouden 3 Iraanse agenten het leven hebben gelaten. Ik kan dit nieuws niet zo goed plaatsen, ik dacht dat Derwisjen van die zweverige spirituele figuren waren. Iemand meer info over hun beweegredenen?
pi_177310796
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:42 schreef Bilge het volgende:
Derwisjen in Iran schijnen momenteel aan het rellen te zijn. Tijdens de rellen zouden 3 Iraanse agenten het leven hebben gelaten. Ik kan dit nieuws niet zo goed plaatsen, ik dacht dat Derwisjen van die zweverige spirituele figuren waren. Iemand meer info over hun beweegredenen?
Derwisj draaien is het voortdurend draaien om de eigen as. Iedere stap is een symbool van de ommekeer, het terugkeren naar de verbondenheid met ons oneindige zelf. Deze dansvorm is een meditatieve vorm waarbij het gaat om het verbinden van hemel en aarde vanuit het hart. De rechterhand is opgericht naar de hemel en de linkerhand is gericht naar de aarde. Meestal draait men linksom, maar in Egypte draait men zowel linksom als rechtsom. Het is een beeldende uitdrukking aan de mystieke weg waarbij het gaat om het loslaten van de weerstand en het liefhebben van alles.

http://www.alzahradancing.nl/Derwisj :)
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_177310868
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Derwisj draaien is het voortdurend draaien om de eigen as. Iedere stap is een symbool van de ommekeer, het terugkeren naar de verbondenheid met ons oneindige zelf. Deze dansvorm is een meditatieve vorm waarbij het gaat om het verbinden van hemel en aarde vanuit het hart. De rechterhand is opgericht naar de hemel en de linkerhand is gericht naar de aarde. Meestal draait men linksom, maar in Egypte draait men zowel linksom als rechtsom. Het is een beeldende uitdrukking aan de mystieke weg waarbij het gaat om het loslaten van de weerstand en het liefhebben van alles.

http://www.alzahradancing.nl/Derwisj :)
Ja, dit is hoe Deriwsjen in Turkije ook zijn. Van die passieve immateriële apolitieke liefdespredikanten. Daarom snap ik niet waarom ze nu demonstreren en Iraanse politieagenten doden. :P
pi_177311015
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:11 schreef Stabiel het volgende:

[..]

In welk opzicht is het precies milder geworden? Hezbollah fungeert in een seculiere staat en respecteert de sektarische diversiteit in Libanon. HTS daarentegen is een clubje van extremistische salafisten die dromen van genocide op sjiieten en elke vorm van religieuze diversiteit hard de kop in drukken.
Je kan het wel hebben over een seculiere staat, wat overigens niet automatisch zaligmakend is, maar Hezbollah heeft een militaire tak die sterker is dan het Libanese leger en heeft tevens een aantoonbaar grote invloed in de politieke en publieke ruimte. Het is dus wat kort door te bocht om Hezbollah's rol op die manier te schetsen.

Je bent ook op een andere manier appels met peren aan het vergelijken. Zo was Hezbollah tijdens de Libanese burgeroorlog ook niet de graadmeter voor sektarische diversiteit. De uitgesproken plannen van HTS lijken veel op die van Hezbollah al wil dat natuurlijk niet zeggen dat bij een overwinning HTS niet terugkeert naar het Al-Qaeda verleden. Ik denk echter dat ze daarmee al hun steun zouden verliezen en dat noch Rusland noch Turkije ooit zouden accepteren dat Al-Quada de dienst uit maken (in de provincie Idlib).

[ Bericht 0% gewijzigd door up7 op 19-02-2018 23:38:32 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')