abonnement Unibet Coolblue
pi_177253053
quote:
Two Germans have already died because of treatments by unqualified migrant doctors

Germany’s medical chamber has ringed the alarm bell after two deadly incidents with migrant doctors, the Neue Westfälische reports

Their insufficient expertise is affecting the care of patients in Germany, the chambers President, Theodore Windhorst says. While the chamber checks the linguistic skills of its doctors, it does not check their professional competence.

Already two cases of patients treated by migrant doctors have led to deadly results. A baby died in Westphalia-Lippe hospital after the involved gynaecologist from Libya had insufficient knowledge.

In another case, a man, who had just fallen, was sent without further diagnostic to a psychiatrist. The man later died of brain damage (a haemorrhage). Both doctors involved were physicians with foreign degrees and “questionable language skills” according to the German chamber.

A doctor with a foreign qualification who wants to become active in Germany needs a state license. If the doctor comes from a member state of the EU, EFTA or Switzerland, it’s easy: Their degrees are equivalent.

For other parts of the world the qualifications are different and need to be checked intensively. It is unknown whether there are more (non) deadly cases with migrant doctors involved in Germany.

https://voiceofeurope.com(...)ied-migrant-doctors/

oorspronkelijke bron: http://www.nw.de/nachrich(...)ndischer-Aerzte.html
Diversiteitswaanzinnigen offeren doodleuk patiënten op.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2018 13:12:20 ]
pi_177253140
Deze komt van je lijstje van verzamelde nieuwsberichten over migratie, 'voor als je ze ooit nog eens nodig hebt in een discussie'?

Verdomme dat was triest. Moest er flink om lachen.

Heb ontopic niets te melden. Zal me mijn reet roesten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_177253172
Zie hoe TS de indruk probeert te wekken alsof mensen daadwerkelijk opzettelijk geofferd worden. TS lijkt de weg kwijt.
wooblabalurg
pi_177253266
Ik heb er geen twijfel over dat 'artsen' uit derdewereldlanden minder zijn dan de artsen hier.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:10:49 #5
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_177253316
Originele bron van bovenstaand artikel: http://www.nw.de/nachrich(...)ndischer-Aerzte.html
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:13:12 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_177253373
Houd je hart maar vast als de raketgeleerden aan de slag gaan :|W
pi_177253663
2 Duitsers? In de EU sterven dagelijks honderden door vermijdbare medische fouten...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177253745
Genoeg voorbeelden hier van patienten die overlijden door oerhollandse artsen die ze naar huis sturen zonder of met foute diagnose.
Blijkbaar zijn rasechte duitse artsen van perfecte kwaliteit
pi_177253753
:')

Man, man. Dit is wel heel erg spijkers op laag water zoeken.
pi_177253934
Leuk dat gekwalificeerde artsen ook wel eens foutjes maken, maar dit betreft ongekwalificeerde artsen die foutjes maken ómdat ze ongekwalificeerd zijn. Zou jij al de wél gekwalificeerde artsen met artsen van dit vermoedelijke niveau vervangen 'omdat er p.d. toch al honderden mensen sterven'?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2018 13:34:05 ]
pi_177254054
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef LelijKnap het volgende:
Leuk dat gekwalificeerde artsen ook wel eens foutjes maken, maar dit betreft ongekwalificeerde artsen die foutjes maken ómdat ze ongekwalificeerd zijn. Zou jij al de wél gekwalificeerde artsen met artsen van dit vermoedelijke niveau vervangen 'omdat er pd toch al honderden mensen sterven'?
ik heb niet zo’n hoge pet op van gekwalificeerde artsen, en een fout door gekwalificeerde arts is echt niet minder erg of minder dodelijk.
Of ga jij bij Tuchtraad sessie roepen ‘hey , je Pa is dood...maar gelukkig niet door een allochtoon’.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:37:10 #12
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_177254086
En hoeveel geïmporteerde artsen zijn er werkzaam ten opzichte van reguliere artsen.
pi_177254105
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik heb niet zo’n hoge pet op van gekwalificeerde artsen, en een fout door gekwalificeerde arts is echt niet minder erg of minder dodelijk.
Of ga jij bij Tuchtraad sessie roepen ‘hey , je Pa is dood...maar gelukkig niet door een allochtoon’.
Dus dan maar geen maatstaf hanteren? Of die van Syrië/ISIS of Ghana o.i.d. hanteren?
pi_177254124
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dus dan maar geen maatstaf hanteren? Of die van Syrië/ISIS of Ghana o.i.d. hanteren?
geef eens antwoord op mijn vraag
pi_177254172
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

geef eens antwoord op mijn vraag
Wat heeft het allochtoon zijn er mee te maken? Dat is mi niet relevant behalve tot zoverre het allochtoon zijn klaarblijkelijk reden geeft om de kwalificatiemaatstaven in de prullenmand te gooien. Dus nee, en ik zou hen vragen: ''Waarom en door goedkeuren van wie heeft een ongekwalificeerd arts mijn vader behandeld?''
pi_177254189
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat heeft het allochtoon zijn er mee te maken?
doe niet zo achterbaks man, dat is jouw nr.1 obsessie
pi_177254212
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Of die van Syrië/ISIS of Ghana o.i.d. hanteren?
Is dat om blanke mensen te offeren?
wooblabalurg
pi_177254419
Nee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')