abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:53:57 #76
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_177259095
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Hartverwarmende reacties weer.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb maar 1 leven. Daar probeer ik dan zoveel mogelijk uit te halen. Dan kies ik voor een vrouw die geen kinderen heeft en een fatsoenlijke baan heeft. Maar goed, als jij voor minder akkoord gaat, be my guest..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:20:18 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177259617
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:53 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb maar 1 leven. Daar probeer ik dan zoveel mogelijk uit te halen. Dan kies ik voor een vrouw die geen kinderen heeft en een fatsoenlijke baan heeft. Maar goed, als jij voor minder akkoord gaat, be my guest..
Het is niet zozeer dit topic hoor. Wat zich begint te wreken bij mij is alle cynisme op FOK! ten aanzien van vrouwen. Ik word er gewoon moedeloos van. Al die scheldwoorden alleen al. Ik heb het even gehad.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:24:00 #78
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177259673
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dit topic hoor. Wat zich begint te wreken bij mij is alle cynisme op FOK! ten aanzien van vrouwen. Ik word er gewoon moedeloos van. Al die scheldwoorden alleen al. Ik heb het even gehad.
Scheldwoorden?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177259865
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:25 schreef Drug het volgende:
30+ :')

Niet verder gelezen
Hoe oud ben jij dan wel niet?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:39:48 #80
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_177259942
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dit topic hoor. Wat zich begint te wreken bij mij is alle cynisme op FOK! ten aanzien van vrouwen. Ik word er gewoon moedeloos van. Al die scheldwoorden alleen al. Ik heb het even gehad.
Mwah, in dit topic wordt er niet gescholden. Er wordt geconstateerd op de gegevens die bekend zijn.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_177259972
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dit topic hoor. Wat zich begint te wreken bij mij is alle cynisme op FOK! ten aanzien van vrouwen. Ik word er gewoon moedeloos van. Al die scheldwoorden alleen al. Ik heb het even gehad.
Ik zie niet in wat er verkeerd wordt gezegd in dit topic?

Zie het ook absoluut niet als kritiek op vrouwen in het algemeen, maar wel op deze specifieke situatie. Ik zou, als ik vrouw was geweest, ook geen vriend willen die al een kind heeft. Althans, niet op mijn leeftijd nu.

Net zoals hierboven al gezegd : Ik heb maar één leven en ik wil dit op een zo goed mogelijke manier inrichten. In zee gaan met een vrouw die haar wortels al voor minstens 50% in een ander (Vroeger) leven heeft liggen, is voor mij simpelweg niet de ideale situatie.

Ik zou me wel kunnen indenken dat ik daar over een jaar of 15 (als ik 47 ben) anders over zou denken. Mijn marktwaarde is dan ook lager, en zal ik het dus ook op een lager niveau moeten zoeken dan nu. Het is misschien hard om zo te zeggen, maar de gehele wereld en dus ook de relatiemarkt is gewoon een kosten/baten verhaaltje. En niemand maakt graag meer kosten dan baten.
pi_177259984
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:25 schreef tailfox het volgende:
Iemand die zichzelf niet kan onderhouden is alleen maar een kosten potje
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:49:23 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177260075
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:41 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat er verkeerd wordt gezegd in dit topic?

Zie het ook absoluut niet als kritiek op vrouwen in het algemeen, maar wel op deze specifieke situatie. Ik zou, als ik vrouw was geweest, ook geen vriend willen die al een kind heeft. Althans, niet op mijn leeftijd nu.

Net zoals hierboven al gezegd : Ik heb maar één leven en ik wil dit op een zo goed mogelijke manier inrichten. In zee gaan met een vrouw die haar wortels al voor minstens 50% in een ander (Vroeger) leven heeft liggen, is voor mij simpelweg niet de ideale situatie.

Ik zou me wel kunnen indenken dat ik daar over een jaar of 15 (als ik 47 ben) anders over zou denken. Mijn marktwaarde is dan ook lager, en zal ik het dus ook op een lager niveau moeten zoeken dan nu. Het is misschien hard om zo te zeggen, maar de gehele wereld en dus ook de relatiemarkt is gewoon een kosten/baten verhaaltje. En niemand maakt graag meer kosten dan baten.
Nee, maar in dit topic vind ik wel dat het heel beredeneerd overkomt. Zo van: ik word nooit verliefd, of ik ga nooit voor een vrouw die.... etc. etc. Dat vind ik naïef. Wie weet is het wel een hele bijzondere vrouw die in zo'n vreemde thuissituatie verzeild is geraakt. Ik noem maar wat. Als je echt gek bent op zo'n vrouw, dan neem je de kinderen er graag bij. En financieel kinderen buitensluiten als je verliefd bent op hun moeder, dat is wat mij betreft belachelijk. Je hart moet groot genoeg voor drie zijn.

Ik denk dus: je weet nooit hoe het loopt in je leven. Al denk je nog zo van wel.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:50:44 #84
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177260094
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:24 schreef Montelly het volgende:

[..]

Scheldwoorden?
Nee, ik bedoel de hele teneur hier op FOK! Ik word er als vrouw gewoon moedeloos van. Zo negatief hier over vrouwen wordt gepost, gedacht en geoordeeld. Het is bar en boos. En ik ben er even helemaal gallisch van.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:50:46 #85
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177260096
Geen probleem voor mij als een vrouw van boven de 30 nog bij haar ouders woont en parttime werkt als ze maar een passie of doel heeft in haar leven en niet zit te wachten tot een gozer haar komt redden.

Maar kinderen zijn absoluut een no-go, want dat geeft toch echt goed aan dat je alle verkeerde keuzes hebt gemaakt in je leven en niet volwassen genoeg bent voor een relatie.

Een slimme meid met passie die gewoon even niet weet wat ze met haar leven wil is geen probleem, als ze maar een echte partner kan zijn.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:53:48 #86
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177260146
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:

Nee, maar in dit topic vind ik wel dat het heel beredeneerd overkomt. Zo van: ik word nooit verliefd, of ik ga nooit voor een vrouw die.... etc. etc. Dat vind ik naïef. Wie weet is het wel een hele bijzondere vrouw die in zo'n vreemde thuissituatie verzeild is geraakt. Ik noem maar wat. Als je echt gek bent op zo'n vrouw, dan neem je de kinderen er graag bij. En financieel kinderen buitensluiten als je verliefd bent op hun moeder, dat is wat mij betreft belachelijk. Je hart moet groot genoeg voor drie zijn.

Ik denk dus: je weet nooit hoe het loopt in je leven. Al denk je nog zo van wel.
Dus jij ziet het als de baan van een man om te zorgen voor de slechte keuzes "kinderen" van een vrouw?

Misschien worden mannen daarom zo moe van sommige vrouwen, als ze zulk soort dingen blijven zeggen ;)
pi_177260157
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee, maar in dit topic vind ik wel dat het heel beredeneerd overkomt. Zo van: ik word nooit verliefd, of ik ga nooit voor een vrouw die.... etc. etc. Dat vind ik naïef. Wie weet is het wel een hele bijzondere vrouw die in zo'n vreemde thuissituatie verzeild is geraakt. Ik noem maar wat. Als je echt gek bent op zo'n vrouw, dan neem je de kinderen er graag bij. En financieel kinderen buitensluiten als je verliefd bent op hun moeder, dat is wat mij betreft belachelijk. Je hart moet groot genoeg voor drie zijn.

Ik denk dus: je weet nooit hoe het loopt in je leven. Al denk je nog zo van wel.
Tuurlijk, zo werkt het ook. Als je gek op iemand bent, ben je ook bereid om daar consessies voor te doen.

Feit is (in mijn ogen) echter dat de meeste mensen gewoon niet zo bijzonder zijn. De meeste relaties zijn volgens mij ook niet gebaseerd op diepgewortelde liefde of het ''wow'' gevoel, maar op het ''oké'' gevoel.

En ik denk dat de gemiddelde man/vrouw niet bereid is om verregaande consessies te doen voor iemand die ze ''oke'' vinden. Hoeveel mensen hebben nu echt een relatie met die ene ''wow'' persoon. Ik geloof niet zo veel.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:54:36 #88
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_177260171
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:38 schreef jeroen25 het volgende:
Thuis bij de ouders wonen zonder volledige baan zou in het traditionele plaatje passen waarin de man werkt en de vrouw het huishouden en de kinderen doet.
Op zich niets mis mee als dat he ding is.
Het hangt er wel vanaf waarmee ze haar tijd dan wel besteed.

Dat ze 2 kinderen heeft zonder volledig inkomen is wel een bezwaar.
Ik heb geen zin om straks de kinderen van een ander te onderhouden
Als het mijn eigen kinderen zijn. Dan sure als de situatie het toe laat . Mag vrouwtje gewoon thuis blijven, kinderen opvoeden en huishouden. Dan heb ik er geen problemen mee.

Maar zijn het niet mijn eigen kinderen. Dan is mijn antwoord nee.
God doesn't help stupid!
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:57:18 #89
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_177260204
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Graag zou ik even wat van de mannen willen weten, hoe hun kijk daarop is.

Stel je komt een leuke lieve vrouw tegen van 30+, deze woont nog thuis bij haar ouders, heeft een klein baantje waar ze niet zelfstandig van kan wonen en heeft 2 kinderen.

Wat vinden jullie hiervan en hoe zouden jullie hierop reageren?
Zouden jullie hier doorheen kijken, of zouden jullie latten, of alleen even voor de seks enz enz enz?


Een man vertelde namelijk dit: Oke even een vraag waarom nemen mannen dan met veel en veel minder genoegen bij en met een vrouw heeft ze geen werk geen probleem heeft ze 50 kinderen en woont nog bij der ouders geen probleem is ze ongeschoold geen probleem maar omgekeerd geen werk nee ik ga hem niet onderhouden geen scholing nee ik moet een man hebben met een hogere level hij woont bij zijn ouders nee hij is niet zelfstandig dus laten we wel wezen ik vind dat oppervlakkig de situatie waarin iemand verkeerd is niet wie of wat de persoon is en als je van uit het hart van de persoon houd eerlijk en oprecht dan kan je elkaar daar brengen waar jullie kunnen en willen zijn

Ben nu heel benieuwd of dat echt zo is.
Zoals anderen hebben gezegd, een vrouw in een dergelijke positie is een behoorlijke kostenpot, zowel financieel als emotioneel gezien (2 kinderen die niet van jezelf zijn). Ik zou passen.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:57:39 #90
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177260213
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:53 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Dus jij ziet het als de baan van een man om te zorgen voor de slechte keuzes "kinderen" van een vrouw?

Maar hoezo 'slechte keuzes'...? Waaruit blijkt dat? Wanneer zijn kinderen 'slechte keuzes'..?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:59:11 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177260242
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:54 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Als het mijn eigen kinderen zijn. Dan sure als de situatie het toe laat . Mag vrouwtje gewoon thuis blijven, kinderen opvoeden en huishouden. Dan heb ik er geen problemen mee.

Maar zijn het niet mijn eigen kinderen. Dan is mijn antwoord nee.
Maar als jij zélf zo'n kind zou zijn? Je moeder is dus niet meer bij je vader en de nieuwe man in het leven van je moeder weigert om voor jou en je zus te betalen. Vader laat zich niet meer zien. Dat is toch gigantisch kil?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:59:42 #92
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177260257
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:57 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Zoals anderen hebben gezegd, een vrouw in een dergelijke positie is een behoorlijke kostenpot, zowel financieel als emotioneel gezien (2 kinderen die niet van jezelf zijn). Ik zou passen.
Ik snap niet dat je zó kunt denken. Echt niet.
pi_177260352
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dit topic hoor. Wat zich begint te wreken bij mij is alle cynisme op FOK! ten aanzien van vrouwen. Ik word er gewoon moedeloos van. Al die scheldwoorden alleen al. Ik heb het even gehad.
Ohw maar het gaat niet om het aanzien van vrouwen, het gaat erom, zou je in zo'n relatie stappen als ik beschrijf. Niets negatiefs over de vrouw in het voorbeeld, maar het gaat mij erom, zou je daar doorheen kijken of drink je je drankje op na het 'goede' nieuws en laat het erbij.

Nu vraag ik het aan de mannen, maar de topic had ook kunnen zijn, vraagje aan de dames, zouden jullie in zo'n relatie stappen ja of nee.
Maar was dit keer nieuwsgierig naar de mannen omdat in de discussie die er was, vrouwen als oppervlakkig zouden gezien worden, omdat veel nee zeiden.
Maar eigenlijk gaat het met de mannen gelijk op, dat is best interessant.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 19:08:38 #94
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177260354
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:57 schreef Boca_Raton het volgende:

Maar hoezo 'slechte keuzes'...? Waaruit blijkt dat? Wanneer zijn kinderen 'slechte keuzes'..?
Het is wel de bedoeling dat je voor kinderen kiest als je deze daadwerkelijk kan ondersteunen en een goed leven voor ze kan garanderen.

Kinderen zijn niet een of ander basis recht dat je zomaar hebt en waar je zonder consequenties aan kunt beginnen.

Een vrouw die 2 kinderen heeft en thuis woont bij haar ouders heeft verkeerd gekozen! Tenzij haar partner is overleden heeft deze vrouw waarschijnlijk gekozen voor de verkeerde man die onbetrouwbaar was of kinderen genomen buiten een relatie.

Haar situatie is daarom haar eigen schuld en het is daarom niet de baan van een andere man om haar hierin te helpen.

Als de vader van het kind deze niet wil ondersteunen of zien is dit 99% van de tijd de schuld van de moeder! Die partner was haar keuze en haar kind is daar nu de dupe van.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 19:12:02 #95
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177260408
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 19:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:

Ohw maar het gaat niet om het aanzien van vrouwen, het gaat erom, zou je in zo'n relatie stappen als ik beschrijf. Niets negatiefs over de vrouw in het voorbeeld, maar het gaat mij erom, zou je daar doorheen kijken of drink je je drankje op na het 'goede' nieuws en laat het erbij.

Nu vraag ik het aan de mannen, maar de topic had ook kunnen zijn, vraagje aan de dames, zouden jullie in zo'n relatie stappen ja of nee.
Maar was dit keer nieuwsgierig naar de mannen omdat in de discussie die er was, vrouwen als oppervlakkig zouden gezien worden, omdat veel nee zeiden.
Maar eigenlijk gaat het met de mannen gelijk op, dat is best interessant.
Ik heb trouwens al een keer 3 jaar in dit soort relatie gezeten met een vrouw met 2 kinderen.

En tenzij de man zelf kinderen heeft moet je er nooit aan beginnen, de meeste van dit soort vrouwen zijn dan ook gewoon giftig.

Ze kunnen niet begrijpen dat ze zelf verantwoordelijk zijn geweest voor het leven dat ze hebben en zoeken iemand die ze komt redden.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 19:12:22 #96
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_177260415
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je zó kunt denken. Echt niet.
Het klinkt voor mij niet aantrekkelijk (genoeg) om daar volledig voor te gaan. Bovendien zou ik er veel moeite mee hebben om kinderen op te voeden die niet van mij zijn. Dat kan aan mij liggen, maar wellicht zijn er meer mannen hier mee eens.
pi_177260426
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 16:34 schreef Montelly het volgende:
Dames is het niet zo dat een vrouw in die positie vooral haar toekomst en die van haar kinderen wil veiligstellen? Je zal dan als man een ondergeschikt rol vervullen en vooral goed zijn in bieden van praktische ondersteuning.

"hij is niet de moeders mooiste en ik voel mijn niet aangetrokken tot hem maar hij heeft een eigen onderkomen, bovenmodaal inkomen en is rustig van karakter".
Zou ze dan met al d'r mogelijkheden niet allang bij iemand anders dan haar ouders zitten met zo een gedachtengang?

Ik mis o.a. een beetje familiegevoel in de reacties naast enige nuance.
Dat ze bij d'r ouders zit betekent niet automatisch dat het hotel mama betreft. Wie weet kunnen ze met z'n drieën de kinderen en elkaar een beter en mooier gezinsleven geven dan afzonderlijk van elkaar? Lijkt mij daarbij ook helemaal niet verkeerd om opa wat dichterbij te hebben en te houden, gezien dit de moeder betreft die alleenstaand is, zodat er meer balans is. Daarmee bedoel ik niet dat alleenstaande ouders het niet alleen kunnen ofzo, maar dat een nabij iemand van het andere geslacht kan wel een hele mooie invloed geven.
Sommige mensen kiezen ook bewust voor een minimaal inkomen om zo meer tijd te hebben met hun kinderen en andere familie. Zou zo een overweging nog iets kunnen veranderen bij de nu reagerende mannen?
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2018 @ 19:13:51 #98
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_177260433
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee, maar in dit topic vind ik wel dat het heel beredeneerd overkomt. Zo van: ik word nooit verliefd, of ik ga nooit voor een vrouw die.... etc. etc. Dat vind ik naïef. Wie weet is het wel een hele bijzondere vrouw die in zo'n vreemde thuissituatie verzeild is geraakt. Ik noem maar wat. Als je echt gek bent op zo'n vrouw, dan neem je de kinderen er graag bij. En financieel kinderen buitensluiten als je verliefd bent op hun moeder, dat is wat mij betreft belachelijk. Je hart moet groot genoeg voor drie zijn.

Ik denk dus: je weet nooit hoe het loopt in je leven. Al denk je nog zo van wel.
Ja ja, maar een beetje keuze heb je toch wel, en ik kan niet zeggen dat deze vrouw in deze situatie mij snel zou aanspreken, dan moet ze wel heel bijzonder zijn, en daar heb ik ook mijn twijfels over.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zaterdag 17 februari 2018 @ 19:14:51 #99
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177260453
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 19:08 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Het is wel de bedoeling dat je voor kinderen kiest als je deze daadwerkelijk kan ondersteunen en een goed leven voor ze kan garanderen.

Kinderen zijn niet een of ander basis recht dat je zomaar hebt en waar je zonder consequenties aan kunt beginnen.

Een vrouw die 2 kinderen heeft en thuis woont bij haar ouders heeft verkeerd gekozen! Tenzij haar partner is overleden heeft deze vrouw waarschijnlijk gekozen voor de verkeerde man die onbetrouwbaar was of kinderen genomen buiten een relatie.

Haar situatie is daarom haar eigen schuld en het is daarom niet de baan van een andere man om haar hierin te helpen.

Als de vader van het kind deze niet wil ondersteunen of zien is dit 99% van de tijd de schuld van de moeder! Die partner was haar keuze en haar kind is daar nu de dupe van.
Ik vind dat erg theoretisch. Ook alsof je geen fouten mag maken in je leven. Kijk eens naar het aantal scheidingen.... allemaal 'fouten'. Mensen veranderen, omstandigheden veranderen, dat kan allemaal. Ook jij hebt niet alles in de hand. Ook jij zult op je 80ste terugkijken en denken: 'daar en daar had ik het anders moeten aanpakken'.

Hoe ouder je wordt, hoe milder je wordt. Omdat je weet dat het leven anders loopt dan je zelf van tevoren denkt. Zoals Lennon het zei: 'Life is what happens to you while you're busy making other plans.'
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2018 @ 19:15:41 #100
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_177260472
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 19:12 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Het klinkt voor mij niet aantrekkelijk (genoeg) om daar volledig voor te gaan. Bovendien zou ik er veel moeite mee hebben om kinderen op te voeden die niet van mij zijn. Dat kan aan mij liggen, maar wellicht zijn er meer mannen hier mee eens.
Ik zou er ook geen zin in hebben, dat levert altijd gedoe op, ben derhalve ook blij dat ik er drie van mezelf heb.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')