abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:09:20 #26
474798 Obivion
Yes its me...
pi_177259401
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Kan de gemeente niets betekenen met het oude adres? (Geen idee of zoiets wel mag i.v.m. privacy, ook al ben je zijn kind.)
Ik zou eens kunnen informeren ja.
pi_177259491
En dan ineens blijkt het je vader niet te zijn. Kan kan.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 17 februari 2018 @ 18:17:41 #28
74056 crew  ToT
pi_177259570
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:09 schreef Obivion het volgende:

[..]

Ik zou eens kunnen informeren ja.
Neem ook ff het geboortekaartje me als bewijs! ;)
pi_177259676
Als eerste je hebt een adres waar hij in de jaren 70 heeft gewoond, dan ga je naar die gemeente en informeer even of zij misschien weten waar hij heen is verhuisd.

Misschien als de huizen er nog staan, vragen aan buren, mensen houden soms nog wel contact en weten zij misschien waar hij veel kwam. Misschien kwam hij regelmatig in een bepaalde kroeg, daar zou je ook weer kunnen informeren.
Misschien weer de woningbouw van deze huizen ook wel iets.

Het zijn allemaal optie's om te proberen.
pi_177259726
Ik heb in ongeveer dezelfde situatie gezeten, enkele jaren er over getwijfeld om op zoek te gaan maar uiteindelijk besloten om het achter mij te zetten.

Ben benieuwd naar je ervaringen tijdens de zoektocht en uiteindelijk confrontatie, tenminste als je het gaat delen. ^O^ good luck
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_177259842
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:08 schreef Obivion het volgende:

[..]

Als ik daar namen van had wel. Maar helaas heb ik daar niks van.
Zijn er ook geen achternamen die je als aanknopingspunt kan gebruiken?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:48:44 #32
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177260068
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:14 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:
En dan ineens blijkt het je vader niet te zijn. Kan kan.
Het kan nog gekker..
Of juiste helemaal niet.. maar wel iets om rekening mee te houden..
pi_177262383
Tijdens je zoektocht zeggen dat je bent van het televisieprogramma All You Need Is Love om vermiste familieleden weer bij elkaar te brengen, dan willen ze het soms...af en toe... niet zo heel nauw nemen met die privacy regels, want een gemeente zal je idd niet zomaar verhuisgegevens geven.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 21:13:43 #34
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177263513
pi_177271971
Domme vraag misschien maar hij heeft geen Facebook, LinkedIn etc? Als je googlet komt er geen mailadres boven of iets anders bruikbaars?
pi_177272073
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 20:38 schreef MrAero het volgende:
Tijdens je zoektocht zeggen dat je bent van het televisieprogramma All You Need Is Love om vermiste familieleden weer bij elkaar te brengen, dan willen ze het soms...af en toe... niet zo heel nauw nemen met die privacy regels, want een gemeente zal je idd niet zomaar verhuisgegevens geven.
Haha ja natuurlijk en als je een caravan bij je hebt en een microfoon in je hand krijg je alle info direct _O-
Alius aliud dicit
pi_177272483
Ik neem aan dat je de naam en de geboortedatum van je vader weet? In combinatie met de adresgegevens van destijds zou toch haast voldoende moeten zijn om hem via social media te vinden? Mits hij nog leeft en in Nederland woont uiteraard.
pi_177272688
Heb je eigenlijk wel eens een foto van hem gezien?

Is je moeder ook nieuwsgierig naar hem?

Misschien kan je ergens op een site zijn naam plaatsen zodat als hij zichzelf zou googlen die tegenkomt. Hier op fok mag dat geloof ik niet toch?

je zal ook zijn broers of zussen nagetrokken hebben en gemeentes gebeld?
  zondag 18 februari 2018 @ 11:48:13 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177272832
Met naam, geboortedatum en adres uit de jaren 70 zou je idd eea moeten kunnen vinden lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177273477
Je zegt dat hij kinderen heeft. Weet je toevallig ook of hij getrouwd (is geweest) met hun moeder? Misschien kan je hun opzoeken op facebook, en vanuit daar veder doorzoeken. Überhaupt zoeken op zijn achternaam op facebook! Misschien vind je een tante of oom, en kom je zo weer verder.

Succes.
Protège moi de mes désirs.
  zondag 18 februari 2018 @ 12:33:21 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177274026
Als je ouders getrouwd waren, dan heb je, naar ik aanneem ook zijn achternaam (destijds was dat geen keuzemenu), ik weet niet of je zelf facebook/instagram hebt, maar als je een account hebt of aanmaakt met je eigen naam, krijg je dan geen suggesties die familie zouden kunnen zijn?
Ik zou iig op achternaam laatst bekende woonplaats zoeken, wellicht krijg je daar ook suggesties van mensen die je broer of zus kunnen zijn, die het als geboorteplaats ingevuld hebben.
Op schoolbank zoeken naar achternamen op scholen in de buurt van het adres?

Nou is het natuurlijk een stuk lastiger als je Jansen heet en het om Rotterdam gaat dan wanneer je van Nes heet en het om Ommen gaat, maar ik zou gewoon heel breed gaan zoeken.

Je kunt hier iig kijken of er mensen met zijn achternaam in die gemeente wonen:
http://www.cbgfamilienamen.nl/nfb/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177276405
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:41 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Precies.. daarom juist...

Mensen in noord korea weten ook niet beter dan dat alles buiten de grenzen een boze wereld is..
Precies.. daarom juist...

Mensen buiten noord korea weten ook niet beter dan dat alles binnen die grenzen een boze wereld is..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zondag 18 februari 2018 @ 14:49:05 #43
474798 Obivion
Yes its me...
pi_177277839
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 10:54 schreef bamibij het volgende:
Domme vraag misschien maar hij heeft geen Facebook, LinkedIn etc? Als je googlet komt er geen mailadres boven of iets anders bruikbaars?
Heb het geprobeerd maar komt niet echt iets boven waarvan ik denk dat ik er wat aan heb.
  zondag 18 februari 2018 @ 14:53:34 #44
474798 Obivion
Yes its me...
pi_177277949
Namen van zijn latere kinderen weet ik niet. Evenals eventuele andere familieleden van zijn kant. Ik heb inderdaad al een extra Facebook account onder mijn geboortenaam. Daar staan gegevens van hem benoemd die ik weet. Ik hoop daar eens een reactie op te krijgen.
  zondag 18 februari 2018 @ 16:03:01 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177279652
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 14:53 schreef Obivion het volgende:
Namen van zijn latere kinderen weet ik niet. Evenals eventuele andere familieleden van zijn kant. Ik heb inderdaad al een extra Facebook account onder mijn geboortenaam. Daar staan gegevens van hem benoemd die ik weet. Ik hoop daar eens een reactie op te krijgen.
Als je zijn naam en geboortedatum hebt dan kun je die van zijn ouders wellicht achterhalen?
En daarmee weer namen van zijn broers en zussen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177296468
Kan je er met je moeder over praten? Die weet toch wel hoe de familie van de man met wie ze getrouwd is geweest heet? Boers, zussen, neven, nichten etc.?
pi_177301612
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 14:53 schreef Obivion het volgende:
Namen van zijn latere kinderen weet ik niet. Evenals eventuele andere familieleden van zijn kant. Ik heb inderdaad al een extra Facebook account onder mijn geboortenaam. Daar staan gegevens van hem benoemd die ik weet. Ik hoop daar eens een reactie op te krijgen.
Linkje? Zijn op dit forum genoeg leden wel houden van een zoektocht op internet (vooral bij topics waar vermiste personen, al dan niet via media vernomen, ter sprake komen).
pi_177302057
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:52 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Linkje? Zijn op dit forum genoeg leden wel houden van een zoektocht op internet (vooral bij topics waar vermiste personen, al dan niet via media vernomen, ter sprake komen).
Same. Heb verder toch niks te doen. :D
Protège moi de mes désirs.
  maandag 19 februari 2018 @ 17:39:02 #49
545 dop
:copyright: dop
pi_177303800
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:09 schreef Obivion het volgende:

[..]

Ik zou eens kunnen informeren ja.
ik weet niet welke gemeente je de woont.
Ik zelf heb ook geen contact met mijn vader.
Maar kan wel In acte van burgerlijke stand opvragen bij de gemeente.
Acte worden bewaard bij gemeente waar gebeurtenis plaatsvind.
Dus acte van later huwelijk of overlijden kun je niet bij elke gemeente inzien.
Maar soms is er wel een verwijzing naar een andere gemeente.
Als ik in mijn geval inlog bij gemeente Rotterdam met digid, kan ik ook de acte van mij ouders opvragen.
(Die in Rotterdam bekend zijn)

Mogelijk kun je daar verder mee mogelijk ook kan de gemeente je verwijzen naar andere gemeente waar gegevens van je vader worden bewaard.

Ik denk zelfs dat je op die manier basisregistratie personen mag in zien van je ouders
(Niet zeker, zijn vrij strenge regels voor)
Moet je alleen wel een idee hebben welke gemeente je moet gaan zoeken

[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 19-02-2018 17:48:22 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 19 februari 2018 @ 17:49:19 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177304014
Oh, en log eens in op mijn.overheid.nl daar heb je ook heel veel gegevens staan.
Bij Persoonlijke gegevens en dan onder Basisregistratie Personen naar Familie gaan, daar zie je bij de kop Ouders als het goed is beide ouder staan en kun je weer gegevens van die ouder inzien, wellicht dat je daar nog iets mee kunt, huwelijksregisters zijn na 75 jaar openbaar, dus het kan zijn dat je het huwelijk van zijn ouders daar al wel in kunt vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')