quote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Sommige mensen kicken cucken daar op.
Ik kan het me niet voorstellen. Mega onaantrekkelijke gast qua alles eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:13 schreef davidsfroos het volgende:
Op de Vlaamse televisie (Goedele on top) beweert Tim dat hij al met tussen de 500-700 meisjes naar bed is geweest?!?!?!?!?!
Ook werd te kennen gegeven dat het geflirt met Cherise nog maar het begin was en dat er dus veel meer is gebeurd.
https://www.vijf.be/video(...)n-1-aflevering-4-tim
Kan je haar wel een cijfer gaan geven, maar 't gaat om hemquote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:13 schreef Wuwwa het volgende:
Mensen die na hun 25ste nog steeds een petje (achterstevoren) dragen moet je sowieso niet serieus nemen.
En als je zo'n player bent, dan valt die Deborah echt niet in je straatje, want dat is een 6,5/10.
Was wel mooi hoe Vanessa die verleider tactieken doorprikte. Sommigen van die meisjes geloven echt dat als een jongen wat terughoudender is, de intenties oprecht zijnquote:Op zondag 25 februari 2018 07:50 schreef DropDiffuser het volgende:
Wat een onaantrekkelijk figuur die Kevin, echt een ranzig gastje is dat. Dat hij zo vaak vreemd heeft kunnen gaan verbaast me überhaupt al.
Tim komt met de dag infantieler op me over.
Enige normale personen zijn Jeremy en Vanessa.
Volgens mij hebben de meeste ook het IQ van een walvis. Die Daniëlle praat ook alsof ze met veel steun wn moeite vmbo 4 heeft afgemaakt. Vanessa is duidelijk aanzienlijk minder dom dan de rest.quote:Op zondag 25 februari 2018 10:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel mooi hoe Vanessa die verleider tactieken doorprikte. Sommigen van die meisjes geloven echt dat als een jongen wat terughoudender is, de intenties oprecht zijn
vanessa praat zo sloom.. daar straalt ook geen verstand van af.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:28 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste ook het IQ van een walvis. Die Daniëlle praat ook alsof ze met veel steun wn moeite vmbo 4 heeft afgemaakt. Vanessa is duidelijk aanzienlijk minder dom dan de rest.
Denk je? Ik vind Vanessa veel dommer overkomen dan Danielle. Misschien komt het door de bril.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:28 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste ook het IQ van een walvis. Die Daniëlle praat ook alsof ze met veel steun wn moeite vmbo 4 heeft afgemaakt. Vanessa is duidelijk aanzienlijk minder dom dan de rest.
Echt he?quote:Op zondag 25 februari 2018 20:00 schreef bechirti het volgende:
[..]
vanessa praat zo sloom.. daar straalt ook geen verstand van af.
Hallo 1990quote:Op vrijdag 23 februari 2018 08:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee, maar mensen met een tatoeage: dat is vrijwel altijd paupervolk 1e klas.
Ja hij was toch de player van Aalst of zoiets?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:13 schreef davidsfroos het volgende:
Op de Vlaamse televisie (Goedele on top) beweert Tim dat hij al met tussen de 500-700 meisjes naar bed is geweest?!?!?!?!?!
Ook werd te kennen gegeven dat het geflirt met Cherise nog maar het begin was en dat er dus veel meer is gebeurd.
https://www.vijf.be/video(...)n-1-aflevering-4-tim
Da's het accent, dat klinkt gewoon lijzig... zegt niets over haar intelligentie..quote:Op zondag 25 februari 2018 16:28 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
quote:"Ik heb niet gelogen, maar ze bleven maar aandringen en aandringen. Toen heb ik gewoon een getal genoemd", zegt Tim. Hoeveel het er dan zijn geweest? "Maximum 100, maximum!", aldus Tim. Dat vinden de radio dj's nog steeds bizar veel.
quote:Ik heb niet gelogen...
quote:Toen heb ik gewoon een getal genoemd...
Dat steeds meer mensen zich laten verminken met een tatoeage wil nog niet zeggen dat het daarmee ook minder pauper/Tokkie is.quote:
Vanessa zit op de Erasmus universiteit in Rotterdam.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:28 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Als schoonmaakster?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanessa zit op de Erasmus universiteit in Rotterdam.
"Yo peopleeees!"quote:Op maandag 26 februari 2018 13:38 schreef DKUp het volgende:
Ze komt wel een beetje sloom over maar niet dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |