abonnement Unibet Coolblue
pi_177249675
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:30 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Ik ben vooral fan van Kuzu en aangezien Kuzu Erdogan support, support ik ook Erdogan. Erdogan is tenminste een Leider.
Volgens de Turkse normen en waarden is Kuzu dus een verrader van het Nederlandse volk en moet opgepakt worden
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_177249679
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:33 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Laten we dit principe op Nederland toepassen:
Verkeerd soort propaganda verspreiden is ook niet toegestaan. Als journalist sta je in dienst van het Nederlandse volk, niet in dienst van de Edogan of Turkije. Journalisten die werken voor de Erdogan of Turkije mogen ook gearresteerd worden omdat er sprake is van behartiging van belangen die haaks staan op de belangen van het Nederlandse volk.

PS: De Turken hebben genocide gepleegd op het Armeense volk
Iets breder trekken en we kunnen Kuzu en consorten ook arresteren.
pi_177249703
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:35 schreef grimselman het volgende:

[..]

Iets breder trekken en we kunnen Kuzu en consorten ook arresteren.
Idd geheel volgens de Turkse logica, het zijn verraders
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 10:36:15 #29
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177249707
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:33 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Laten we dit principe op Nederland toepassen:
Verkeerd soort propaganda verspreiden is ook niet toegestaan. Als journalist sta je in dienst van het Nederlandse volk, niet in dienst van de Edogan of Turkije. Journalisten die werken voor de Erdogan of Turkije mogen ook gearresteerd worden omdat er sprake is van behartiging van belangen die haaks staan op de belangen van het Nederlandse volk.

PS: De Turken hebben genocide gepleegd op het Armeense volk
Daarom moeten GeenStijl, The Post Online en De Dagelijkse Standaard ook verboden worden, omdat de belangen die dit soort obscure media behartigt, haaks staan op de belangen van het Nederlandse volk.

En Nederland heeft ook genocide gepleegd op duizenden Indonesiėrs.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 10:37:17 #30
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177249717
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:36 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Daarom moeten GeenStijl, The Post Online en De Dagelijkse Standaard ook verboden worden, omdat de belangen die dit soort obscure media behartigt, haaks staan op de belangen van het Nederlandse volk.

En Nederland heeft ook genocide gepleegd op duizenden Indonesiėrs.
Ik denk dat jij niets in Nederland te zoeken hebt als je dit vindt. En dat meen ik uit de grond van mijn hart.
pi_177249732
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:36 schreef Pirtdator het volgende:

En Nederland heeft ook genocide gepleegd op duizenden Indonesiėrs.
Ik heb het doorgegeven aan ome Erdo, want je geeft toe dat Turkije genocide heeft gepleegd.
Dat wordt dus minstens 5 jaar zitten
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 10:38:56 #32
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177249745
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:35 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Volgens de Turkse normen en waarden is Kuzu dus een verrader van het Nederlandse volk en moet opgepakt worden
Nee, Baudet en Wilders zijn verraders omdat ze Russische belangen behartigen die haaks staan op Nederlandse belangen.

Kuzu en co staan voor eerlijk populisme zonder vrijheidsberoving. De heren van DENK zorgen dan ook voor topvermaak in de Tweede Kamer.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 10:40:41 #33
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177249779
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:38 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik heb het doorgegeven aan ome Erdo, want je geeft toe dat Turkije genocide heeft gepleegd.
Dat wordt dus minstens 5 jaar zitten
Ik ontken dan ook geen historische feiten.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177249805
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:40 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Ik ontken dan ook geen historische feiten.
Volgens Erdolf is het niet waar en wordt je opgepakt als je van mening bent dat er genocide is gepleegd. Dus pas maar op als je weer naar Turkije reist
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 10:53:53 #35
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177250015
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:42 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Volgens Erdolf is het niet waar en wordt je opgepakt als je van mening bent dat er genocide is gepleegd. Dus pas maar op als je weer naar Turkije reist
Turkije is geen Noord-Korea. Je mag in Turkije gewoon zeggen dat Turkije verantwoordelijk is voor de Armeense Genocide.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177250283
Turkije :') :r
Apenland
pi_177250469
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:06 schreef Pirtdator het volgende:
Bij de staatsgreep zijn toch iets van 200 doden gevallen? Dan is het toch terecht dat de personen die verantwoordelijk zijn voor de staatsgreep een celstraf krijgen?
Niemand in Turkije ook maar enige sympathie voor mensen die tot aan de dag van coup steun boden aan het gulenistische netwerk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177250535
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:53 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Turkije is geen Noord-Korea. Je mag in Turkije gewoon zeggen dat Turkije verantwoordelijk is voor de Armeense Genocide.
In het huidige klimaat lijkt het me niet verstandig om met die mening te koop te staan :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 17 februari 2018 @ 11:25:37 #39
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_177250753
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:36 schreef Pirtdator het volgende:

En Nederland heeft ook genocide gepleegd op duizenden Indonesiėrs.
alleen heeft nederland netjes het toegegeven. we hebben zelfs standbeelden van ze neergezet en straten, bruggen en tunnels naar ze vernoemd.
Tot nooit .......
pi_177250977
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:36 schreef Pirtdator het volgende:
En Nederland heeft ook genocide gepleegd op duizenden Indonesiėrs.
Iets wat gewoon erkend is en waar Rutte recent nog namens Nederland excuses voor heeft aangeboden. In tegenstelling tot Erdo die je als land een nazi noemt wanneer je over Armeniė begint :') (al noemt Erdo iedereen overal een nazi om, dus wat dat betreft :') )
  zaterdag 17 februari 2018 @ 11:35:56 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_177250986
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 10:36 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Daarom moeten GeenStijl, The Post Online en De Dagelijkse Standaard ook verboden worden, omdat de belangen die dit soort obscure media behartigt, haaks staan op de belangen van het Nederlandse volk.

En Nederland heeft ook genocide gepleegd op duizenden Indonesiėrs.
aangezien we in nederland wonen dien je het Nederlandse belang te verdedigen, aangezien je dat niet doet stel ik voor je levenslang hier op te sluiten wegens landverraad
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_177250989
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:36 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor vreemde persmuskieten? Zouden behoren bij de mediatak van de beweging van Fethullah Gülen. Zijn dus nooit eerlijk in hun berichten.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 11:40:48 #43
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177251073
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:35 schreef CrashO het volgende:

[..]

Iets wat gewoon erkend is en waar Rutte recent nog namens Nederland excuses voor heeft aangeboden. In tegenstelling tot Erdo die je als land een nazi noemt wanneer je over Armeniė begint :') (al noemt Erdo iedereen overal een nazi om, dus wat dat betreft :') )
Er staan helaas nog steeds standbeelden van Coen in Nederland en een van de belangrijkste wegtunnels van Nederland is vernoemd naar dit verschrikkelijk figuur.

Dat Erdogan andere landen fascistisch en nazistisch noemt is gewoon zijn humor. Prik er doorheen en je kunt om hem lachen.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 11:41:32 #44
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177251084
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:35 schreef Re het volgende:

[..]

aangezien we in nederland wonen dien je het Nederlandse belang te verdedigen, aangezien je dat niet doet stel ik voor je levenslang hier op te sluiten wegens landverraad
Nederland is geen Noord-Korea en Turkije ook niet.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 11:42:45 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_177251109
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:41 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Nederland is geen Noord-Korea en Turkije ook niet.
dat maakt geen fuck uit, ik vind je staatsgevaarlijk met je retoriek van repressie, dus liefst zie ik je verwijderd uit de maatschappij, permanent :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 17 februari 2018 @ 11:43:30 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177251118
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:40 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Er staan helaas nog steeds standbeelden van Coen in Nederland en een van de belangrijkste wegtunnels van Nederland is vernoemd naar dit verschrikkelijk figuur.

Dat Erdogan andere landen fascistisch en nazistisch noemt is gewoon zijn humor. Prik er doorheen en je kunt om hem lachen.
Als andere staatshoofden dezelfde humor om te lachen over Erdogan hebben dat blijkt hij ineens helemaal geen gevoel voor humor te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177251140
In een land waar geen onpartijdige rechter meer bestaat, de rest zit zelf ook thuis in gevangenschap of ontslagen of in een varkenstal met zo'n paar duizend andere gevangene aka 'gulen aanhangers'.

En de turken die vent maar blijven toejuichen, onbegrijpelijk.
pi_177251164
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:40 schreef Pirtdator het volgende:
Dat Erdogan andere landen fascistisch en nazistisch noemt is gewoon zijn humor. Prik er doorheen en je kunt om hem lachen.
Ok smerige nazi

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2018 11:47:25 ]
  zaterdag 17 februari 2018 @ 11:47:49 #49
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177251204
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
In een land waar geen onpartijdige rechter meer bestaat, de rest zit zelf ook thuis in gevangenschap of ontslagen of in een varkenstal met zo'n paar duizend andere gevangene aka 'gulen aanhangers'.

En de turken die vent maar blijven toejuichen, onbegrijpelijk.
Erdogan zorgt tenminste voor een stabiel Turkije, zonder Erdogan viel Turkije allang uit elkaar in verschillende staten door de verschillende volken die in Turkije leven. Turken weten dat en stemmen daarom op Erdogan. De nadelen nemen ze voor lief.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177251671
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:47 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Erdogan zorgt tenminste voor een stabiel Turkije, zonder Erdogan viel Turkije allang uit elkaar in verschillende staten door de verschillende volken die in Turkije leven. Turken weten dat en stemmen daarom op Erdogan. De nadelen nemen ze voor lief.
Stabiel.. ja tuurlijk door iedereen weg te ruimen die het niet met hem eens is.

Zo iemand noemen we een dictator.
Hitler en stalin hielden er ook een heel stabiel land op na, maar we weten hoe dat is afgelopen. :')

Hopelijk gaan de koerden half Turkije overnemen, zal ze leren die domme turken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')