abonnement Unibet Coolblue
pi_177231261
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je ruzie hebt met Maghrebijnse, moet je het met Maghrebijnse uitvechten. Ik ga haar standpunten niet verdedigen.

En al helemaal niet tegen zulke kansloze persoonlijke aanvallen. :')
Dat doe je wel.

Mensen moeten echt pro actief opkomen en zich uitspreken tegen dit soort opvattingen. En niet zoals jou dit weghonen.

En het zijn aanvallen op jouw en die moslima's opvattingen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, is ook mijn mening. Volgens mij is het wel een logischere mening dan de jouwe. Vooral omdat ik groot tegenstander ben van gedachtenpolitie en zo.
Nee dat ben je niet. Als jij claimt tegenstander te zijn van gedachtepolitie dan kun jij je nooit vereenzelvigen met de opvattingen die een conservatieve religie zoals de islam indoctrineert, oplegt en opdringt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Blij dat je ziet hoe kansloos deze persoon is. Geldt voor meerderen overigens. Redelijkheid is ver te zoeken.
Dat heb je goed ja, dat mijn redelijkheid wat betreft jouw zieke en schadelijke opvattingen ver (lees; nergens) te zoeken is.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_177231263
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En Nederlandse meisjes die niet worden geslagen doen het ook heel goed in het onderwijs. Daar gaat je ontkrachting dus.
Dat was de stelling niet, scheetje. De stelling was dat mensen die geslagen zijn niet goed terechtkomen. Dat heb ik dus ontkracht. Volgende keer wel goed lezen.
pi_177231265
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Slaan met riem in het gezicht is heftig ja. Maar ik denk niet dat de vader dit nog eens zal doen.
Is gewoon kindermishandeling, en hij is dus mooi z'n kinderen kwijt, dus dat zal idd niet meer gebeuren.
pi_177231277
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee, ik zeg dat m'n mening beter is.
Wat een fucking nutteloze opmerking dan. Bij elke discussie vinden beide partijen dat hun mening beter is, daarom gaan ze in discussie. Het heeft compleet geen toegevoegde waarde dat aan je posts toe te voegen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
En zoals ik al zei: slaan hebben anderen last ban. Het Westen stom vinden heeft niemand last van. Consequenties verbinden aan dat eerste is prima, consequenties verbinden aan dat tweede is gedachtenpolitie.
Dikke onzin. Zoals elke rechter jou kan vertellen is de onderliggende motivatie van wangedrag relevant en daar hangen ook consequenties aan vast, ook in ons rechtssysteem. Als jij motivatie irrelevant vind, zouden bijv "hate crimes" niet zwaarder gestraft hoeven te worden dan vergelijkbare niet "hate crimes".
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:02:20 #55
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177231288
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:59 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Jouw reply is irrelevant, niet de post van HeatWave. HeatWave heeft het namelijk over migranten, en jij maakt er van mensen "in Nederland". Compleet iets anders aangezien immigranten die niets toevoegen helemaal niet "in Nederland" horen te zijn volgens HeatWave's stelling (waar ik het uiteraard mee eens ben).
Ook dat is irrelevant, want de vraag was of mensen met rare ideeën Nederland zouden moeten verlaten.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:03:35 #56
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177231322
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voornamelijk van jouw eeuwige goedgelul op dit forum.

Alles wat er wordt gepost is nooit een probleem in jouw ogen, moet allemaal kunnen gewoon , want cultuur.
Als je je zo ergert aan andere meningen, kun je misschien beter je internet opzeggen...
pi_177231329
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:59 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Meisjes zijn geslagen en Marokkaanse meisjes doen het heel goed in het onderwijs. Daar gaat je stelling dus.
Aanzienlijk slechter dan autochtone meisjes. Beter dan Marokkaanse jongens, maar dat is ook niet moeilijk aangezien (in Amsterdam) 60% van de marokkaanse jongens niet eens een middelbare schooldiploma weet te halen. Marokkaanse meisjes zijn ook crimineler dan andere meisjesgroepen.

Kortom, het bevestigt allemaal mijn stelling.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 14:04:03 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177231339
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat was de stelling niet, scheetje. De stelling was dat mensen die geslagen zijn niet goed terechtkomen. Dat heb ik dus ontkracht. Volgende keer wel goed lezen.
Volgende keer iets verder nadenken, lieverdje, of wou jij beweren dat jij zeker weet dat ALLE Marokkaanse meisjes die zijn geslagen ALLEMAAL STUK VOOR STUK goed terecht zijn gekomen, en er daarmee dus geen meisjes niet goed terecht zijn gekomen? Want tenzij je dat 100% zeker weet en kunt aantonen dat dat voor ALLE meisjes geldt heb je helemaal niets ontkracht.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177231346
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef MrAero het volgende:

[..]

Is gewoon kindermishandeling, en hij is dus mooi z'n kinderen kwijt, dus dat zal idd niet meer gebeuren.
Denk niet dat hij ze voorgoed kwijt is.
pi_177231363
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ook dat is irrelevant, want de vraag was of mensen met rare ideeën Nederland zouden moeten verlaten.
Bullshit. Als HeatWave post, en ik quote:
quote:
Vraag: wat is het VOORDEEL voor Nederland om deze mensen op te nemen, zeg maar, wat hebben we eraan precies?
Dan is dat de nieuwe discussie als jij ingaat op die vraag, en dat deed je.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:05:06 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177231367
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je je zo ergert aan andere meningen, kun je misschien beter je internet opzeggen...
Ja, of je reageert zo af en toe gewoon eens even met de ijdele hoop dat je eens inziet hoe idioot je gedachtengang is. Natuurlijk helpt het niet, want ondanks duizenden posts die je ongelijk bewijzen post je blind door met "mijn mening is beter".
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177231375
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Denk niet dat hij ze voorgoed kwijt is.
Klopt, tot ze volwassen zijn. Jij denkt echt dat kinderen teruggeplaatst worden bij ouders die ze mishandeld hebben? :') Grapjas. Ze krijgen mss af en toe bezoekrecht, that's it.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:05:31 #63
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177231378
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:01 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wat een fucking nutteloze opmerking dan. Bij elke discussie vinden beide partijen dat hun mening beter is, daarom gaan ze in discussie. Het heeft compleet geen toegevoegde waarde dat aan je posts toe te voegen.
Wel als de ander komt met een dooddoener als 'dat is ook maar jouw mening'.
quote:
[..]

Dikke onzin. Zoals elke rechter jou kan vertellen is de onderliggende motivatie van wangedrag relevant en daar hangen ook consequenties aan vast, ook in ons rechtssysteem. Als jij motivatie irrelevant vind, zouden bijv "hate crimes" niet zwaarder gestraft hoeven te worden dan vergelijkbare niet "hate crimes".
Daar zit altijd een handeling aan vast, die bestraft wordt. Bij mensen uitzetten vanwege hun opvattingen is dat niet zo.
pi_177231385
Kinderen die vaak geslagen worden presteren sowieso minder goed gemiddeld dan kinderen die niet vaak geslagen worden.

Nou kan je gaan praten over oorzaak/gevolg...
pi_177231397
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Blij dat je ziet hoe kansloos deze persoon is. Geldt voor meerderen overigens. Redelijkheid is ver te zoeken.
Zegt iemand die kindermishandeling prima vindt. Oh, the irony. :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:06:19 #66
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177231400
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:05 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Bullshit. Als HeatWave post, en ik quote:

[..]

Dan is dat de nieuwe discussie als jij ingaat op die vraag, en dat deed je.
Neuh, ik zei dat die irrelevant is. Lijkt me een vrij duidelijke afwijzing.
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 14:06:59 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177231423
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wel als de ander komt met een dooddoener als 'dat is ook maar jouw mening'.

[..]

Daar zit altijd een handeling aan vast, die bestraft wordt. Bij mensen uitzetten vanwege hun opvattingen is dat niet zo.
Die handeling volgt uit de opvatting, de handeling wordt bestraft en daarmee dus impliciet ook de opvatting.

Als je dat niet kunt hebben en je vindt dat je je dochter toch mag slaan, dan moet je ergens heen gaan waar er geen wetten zijn tegen dat soort gedrag omdat de opvatting daar blijkbaar is dat dat niet strafbaar hoeft te zijn omdat het wel oke is.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:07:30 #68
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177231435
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, of je reageert zo af en toe gewoon eens even met de ijdele hoop dat je eens inziet hoe idioot je gedachtengang is. Natuurlijk helpt het niet, want ondanks duizenden posts die je ongelijk bewijzen post je blind door met "mijn mening is beter".
Altijd mooi dit, als blinde ideologen anderen ervan beschuldigen blinde ideologen te zijn.

Haal eerst de balk uit je eigen oog...
pi_177231479
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wel als de ander komt met een dooddoener als 'dat is ook maar jouw mening'.
Als reactie op een dude die zijn mening als een feit neerplempt - jij. Wat verwacht je dan? Dat wij jouw mening als feit overnemen ofzo?

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Daar zit altijd een handeling aan vast, die bestraft wordt. Bij mensen uitzetten vanwege hun opvattingen is dat niet zo.
En hier is ook sprake van een handeling, de dochten met een riem in het gezicht meppen. En waar haal jij de wijsheid vandaan dan motivatie wel belangrijk mag zijn voor bepaalde straffen (e.g. gevangenisstraf), maar niet voor andere straffen (e.g. het land uitflikkeren?).
pi_177231514
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Slaan met riem in het gezicht is heftig ja. Maar ik denk niet dat de vader dit nog eens zal doen.
Beide ouders hebben zich volgens de parketwoordvoerder schuldig gemaakt aan mishandeling van alle vier de kinderen. Dat we dat wel even in het oog houden.

quote:
De ouders gingen over tot zwaar geweld omdat hun dochters zich te westers gedroegen. Het koppel was van zelfs van plan om hun kinderen naar Tunesië terug te sturen. Volgens de parketwoordvoerder werden alle vier de kinderen mishandeld.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:12:08 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177231586
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Altijd mooi dit, als blinde ideologen anderen ervan beschuldigen blinde ideologen te zijn.

Haal eerst de balk uit je eigen oog...
Gast je staat hier te verkondigen dat een meisje in dr gezicht slaan er nou eenmaal bijhoort

En vervolgens sta je keihard te roeptoeteren dat een volwassen man die IK HEB EEN WAPEN roept totaal belachelijk is behandeld door politie, dat mensen niet zo om moeten gaan met andere mensen...

Balk? Vliegdekship in je oog heb je :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177231613
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee idd, we hoeven niet naar school, te werken etc. Allemaal nergens voor nodig, we geven alles gewoon gratis weg aan iedereen en het geld blijft gewoon binnen stromen.

Laten we ALLEMAAL gewoon stoppen met werken, dan krijgen we gewoon alles en is alles opgelost toch?
Je zou het haast wel gaan doen ja, tering wat glijden wij snel af.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:16:32 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177231710
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:13 schreef halfway het volgende:

[..]

Je zou het haast wel gaan doen ja, tering wat glijden wij snel af.
Hij denkt gewoon dat het geen enkel probleem is al er meer en meer mensen komen die geen moer "hoeven" en van alles mogen. Want er zijn altijd wel mensen zat die werken willen ofzo...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177231731
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:09 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Beide ouders hebben zich volgens de parketwoordvoerder schuldig gemaakt aan mishandeling van alle vier de kinderen. Dat we dat wel even in het oog houden.

[..]

Lijkt me duidelijk, kinderen bij pleeggezinnen plaatsen en die twee fossiele idioten terug naar dat shithole waar ze vandaan komen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177231744
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk, kinderen bij pleeggezinnen plaatsen en die twee fossiele idioten terug naar dat shithole waar ze vandaan komen.
Dit. Twee tickets naar Hallalistan voor die ouders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')