abonnement Unibet Coolblue
pi_177233911
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:55 schreef liedetector het volgende:

[..]

klopt mijn tenen vinden het vaak minder leuk..... ik heb na 2 gebroken tenen een hekel aan stoelen met uitstekende poten (loop vaak op sokken of blote voeten dus)
auw (ook blote of sokken voeten). Laatst blijven haken achter de onderkant van een deur. Wat een bloedbad
We have far more in common than that which devides us..
pi_177233992
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:01 schreef Lonaa het volgende:

Ik schrok een beetje dat Pechstein uberhaupt nog leeft. En schaatst. Nog steeds. In de top.
Nou, zó oud is ze natuurlijk ook niet :P Wel voor dit niveau schaatsen :o Ouder dan ik ben! Indrukwekkend zeg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177234024
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, zó oud is ze natuurlijk ook niet :P Wel voor dit niveau schaatsen :o Ouder dan ik ben! Indrukwekkend zeg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat soort mensen heel vervelend. Heb er ook zo 1 in mijn directe omgeving.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177234048
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het echt wel heel gaaf. :D Ze deed voor het eerst mee aan de OS voor mijn geboorte. :D
fuck dan voel ik me bejaard zeg
pi_177234077
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

auw (ook blote of sokken voeten). Laatst blijven haken achter de onderkant van een deur. Wat een bloedbad
nou dat effect en met pech is het dan stuk... nooit meer uitstekende poten qua meubels... ga ik niet mee samen blijkt
pi_177234201
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:02 schreef Lonaa het volgende:

Ik vind dat soort mensen heel vervelend. Heb er ook zo 1 in mijn directe omgeving.
Er waren al zoveel signalen :') Ik dacht: nou, wanneer komt de uitgebreide reden om niet mee te gaan. En die kwam vanmiddag :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177234207
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, zó oud is ze natuurlijk ook niet :P Wel voor dit niveau schaatsen :o Ouder dan ik ben! Indrukwekkend zeg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's lullig. Zeg je dat dan ook of laat je het maar gaan?
We have far more in common than that which devides us..
pi_177234269
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:

Da's lullig. Zeg je dat dan ook of laat je het maar gaan?
Ik heb het wel gezegd :Y

Ik herkende het patroon omdat ik dat vroeger ook zoveel gedaan heb :@ Allerlei redenen bedenken waarom ik niet zou kunnen. Terwijl een 'geld is op, ben blut' of 'echt geen zin, ben doodmoe' eigenlijk ook gewoon helemaal prima is natuurlijk. Als je geen zin hebt moet je het niet doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177234270
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind dat soort mensen heel vervelend. Heb er ook zo 1 in mijn directe omgeving.
Ik voel me altijd zo lullig als ik op het laatste moment moet afzeggen. Begin januari 2x achter elkaar wegens extreem snot hoofd. Als ik daar op de fiets naar toe had kunnen gaan had ik het beide keren wel gedaan, maar steeds ruim een uur met het OV heen (en natuurlijk weer terug) vond ik echt te veel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177234293
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik voel me altijd zo lullig als ik op het laatste moment moet afzeggen. Begin januari 2x achter elkaar wegens extreem snot hoofd. Als ik daar op de fiets naar toe had kunnen gaan had ik het beide keren wel gedaan, maar steeds ruim een uur met het OV heen (en natuurlijk weer terug) vond ik echt te veel.
Ik heb wel eens spijt gehad dat ik iets niet af zei omdat ik dat te lullig vond. Ziek is ziek 8-) Dus niet lullig voelen :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177234399
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik voel me altijd zo lullig als ik op het laatste moment moet afzeggen. Begin januari 2x achter elkaar wegens extreem snot hoofd. Als ik daar op de fiets naar toe had kunnen gaan had ik het beide keren wel gedaan, maar steeds ruim een uur met het OV heen (en natuurlijk weer terug) vond ik echt te veel.
herkenbaar, ik maak al jaren geen afspraken meer waar ik geen zin in heb!! wat doe je jezelf aan ook (al jaren compleet familie vrij dat waren dan de dingen die je "moest"doen ofzo), blij met het feit dat ik nu keuze heb en idd dan spreek je gewoon niet af lijkt me
pi_177234420
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:20 schreef liedetector het volgende:

[..]

herkenbaar, ik maak al jaren geen afspraken meer waar ik geen zin in heb!! wat doe je jezelf aan ook (al jaren compleet familie vrij dat waren dan de dingen die je "moest"doen ofzo), blij met het feit dat ik nu keuze heb en idd dan spreek je gewoon niet af lijkt me
Beide dingen waren wel leuk, 50e verjaardag van een vriend en de reunie van een musical waar ik aan meegewerkt had
We have far more in common than that which devides us..
pi_177234457
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Beide dingen waren wel leuk, 50e verjaardag van een vriend en de reunie van een musical waar ik aan meegewerkt had
ik zie nu dat ik de verkeerde qoute had ;) ik doelde op isa dr verhaal ..... ik haat afzeggen met een legitieme reden ook ja.... dus dat herken ik wel!!!!
afspraken zonder zin doe ik niet meer....
pi_177235607
@Mini & Krea
http://paulentrudiesresta(...)m/konomi-haarlem.php



_O_

[ Bericht 26% gewijzigd door Blues op 16-02-2018 17:41:35 ]
pi_177235983
willik
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177236000
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:25 schreef minilot het volgende:
Güntherupdate. Zo kijkt -ie wanneer -ie net met een fraai boogje mij en de commode heeft ondergescheten. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D O+
pi_177236447
Meh. Waarom weet ik het altijd weer te verpesten als ik aan het waterverven ben. Dan heb ik iets wat best okay is, en dan maak ik er nog iets bij waardoor het meteen verschrikkelijk is.
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 18:18:48 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177236504
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:15 schreef Myraela het volgende:
Meh. Waarom weet ik het altijd weer te verpesten als ik aan het waterverven ben.
Ik heb geen idee :P Van te voren uitdenken wat je maken wil?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177236507
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:15 schreef Myraela het volgende:
Meh. Waarom weet ik het altijd weer te verpesten als ik aan het waterverven ben. Dan heb ik iets wat best okay is, en dan maak ik er nog iets bij waardoor het meteen verschrikkelijk is.
waterverf is dan ook heel lastig...probeer gewoon acryl dan laat je het drogen en kan je weer alle kanten op (pro tip meerdere lagen is vaak ook een heel gaaf effect in relief)
pi_177236547
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:18 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb geen idee :P Van te voren uitdenken wat je maken wil?
Ik zet de grote lijnen altijd wel eerst op papier, maar daarna is het toch maar een beetje afwachten wat de kleuren doen. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:19 schreef liedetector het volgende:
waterverf is dan ook heel lastig...probeer gewoon acryl dan laat je het drogen en kan je weer alle kanten op (pro tip meerdere lagen is vaak ook een heel gaaf effect in relief)
Maar ik vind het effect van waterverf juist mooi.
pi_177236916
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 18:22 schreef Myraela het volgende:
Maar ik vind het effect van waterverf juist mooi.
ja die snap ik ook...dan gewoon 12 keer zslfde maken tot je de juiste "outcome" hebt .... en neem mooi papier dat scheelt ook bergen btw
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:04:30 #97
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177237229
Buizen is Achterhoeks voor zuipen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:05:53 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177237254
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:29 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Deze vrouw maakt haar eigen kasten.
Inloopkast in de slaapkamer. CD kast. En toen ging Gamma opeens geld vragen voor zagen. :D
Sindsdien geen eigen bouwpakketten meer gemaakt.
En kwam je erachter dat Ikea flatpacks goedkoper zijn dan de Gamma
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_177237679
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En kwam je erachter dat Ikea flatpacks goedkoper zijn dan de Gamma
of gewoon zelf zagen?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:52:25 #100
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_177239862
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En kwam je erachter dat Ikea flatpacks goedkoper zijn dan de Gamma
Oh nee, zeker niet!
Nou ja, ikea is wel makkelijker, maar die zijn natuurlijk nooit in de maat die ik wil.
Een inloopkast van Ikea kan ik me niks bij voorstellen en mijn cd-kast past ook precies achter de bank. Die is ook echt niet te koop. Met beide nog steeds heel blij.

Ik had ooit een ontwerp voor een kastachtig iets aan het hoogpfdeinde van ons bed, maar dat is dus niet meer doorgegaan. Wel jammer, want nu is het niks. Maar ja....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')