Ik heb te weinig testosteron om me in te kunnen leven dat je iemand zomaar op zijn bek gaat rammen om tja niks.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ik snap de essentie gewoon niet echt, ik associeer het ook teveel met geweld verder, dus misschien wat simplistisch gedacht. Geloof wel dat het goed is voor moeilijke jongeren ofzo, om beetje discipline en karakter te kweken
Mikey DM'squote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik negeer hem, en dan gaat Mikey altijd beetje raar doen. Straks gaat hij dmen waarschijnlijk
Kan nog steeds niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik negeer hem, en dan gaat Mikey altijd beetje raar doen. Straks gaat hij dmen waarschijnlijk
Ja ik dus ook. En teveel een pussyquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb te weinig testosteron om me in te kunnen leven dat je iemand zomaar op zijn bek gaat rammen om tja niks.
Echt gevochten ik ook niet neequote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. En teveel een pussyHeb ook nog nooit gevochten verder
Wel nep?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt gevochten ik ook niet nee
Als kind waarschijnlijkquote:
Nja met echt vechten denk ik eraan dat je rollebollend op straat ligt en echt met je vuisten ramt, nee dat niet. Vast wel eens geslagen of ik ben geslagen ofzoquote:
Jij sloeg je moeder toch weleens?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja met echt vechten denk ik eraan dat je rollebollend op straat ligt en echt met je vuisten ramt, nee dat niet. Vast wel eens geslagen of ik ben geslagen ofzo
Nee natuurlijk niet, dat zou ik echt nooit en te nimmer kunnen bij mijn moeder.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij sloeg je moeder toch weleens?![]()
Ik ben wel keer in elkaar getrapt, dat was minder genot
Heb je al langer dan een halfjaar hetzelfde werk kunnen vasthouden ?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij sloeg je moeder toch weleens?![]()
Ik ben wel keer in elkaar getrapt, dat was minder genot
Dat zei ik je de vorige keer ook al. Je word een beetje vermoeiendquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je al langer dan een halfjaar hetzelfde werk kunnen vasthouden ?
Dacht dat je zoiets keer zeiquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat zou ik echt nooit en te nimmer kunnen bij mijn moeder.
Of eindelijk een vrouw gekust ?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei ik je de vorige keer ook al. Je word een beetje vermoeiend
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of eindelijk een vrouw gekust ?
Niet met mijn moeder.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je zoiets keer zeiDat als je ouders met je stoeide dat je ze dan gewoon een beuk gaf
Dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet met mijn moeder.
De gedachte alleen al dat ik haar zou slaan maakt me extreem misselijk
Dat je beter je best moet doen vriend.quote:
Ah, 2 sec geleden ging het over werk, maar nu moet ik opeens beter m'n best doen. Goed verhaal weer.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je beter je best moet doen vriend.
Ik ga terug lezen en jr moet ook beter zijn best doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, 2 sec geleden ging het over werk, maar nu moet ik opeens beter m'n best doen. Goed verhaal weer.
Zelfs op dat vlak staat er nog voldoende in recente topics dus leef je uit.
Ga jij dan ook even je best doen met afkicken van de drugsquote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga terug lezen en jr moet ook beter zijn best doen.
Doe ik maar als kerel van in de 20 en nog nooit een meisje gekust te hebben kan niet man.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij dan ook even je best doen met afkicken van de drugs
Uhm op wie is dit gericht?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe ik maar als kerel van in de 20 en nog nooit een meisje gekust te hebben kan niet man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |