abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 17 februari 2018 @ 08:39:10 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177248105
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ollongren is van Adel (wist ik niet) Heel eng om zulke figuren in de politiek te hebben in ieder geval. Is ook lid van de Bildenberg-groep. Liever iemand anders op zo'n positie.
Heb je meer afkomsten waarmee je van jou geen actief kiesrecht mag of blijft het bij de adel?

Ik vind het pas eng mensen uit de politiek te weren om hun afkomst
Laffe huichelaar
  zaterdag 17 februari 2018 @ 08:42:54 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177248121
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:18 schreef westwoodblvd het volgende:
Waarom is populistisch rechts zo geobsedeerd door Ollongren? Vraag het me al een tijdje af.
De leiders van populistisch rechts zochten een stok om mee te slaan.

Zo gaat dat, je verzint iets bij een persoon wat je zo kan draaien dat je bozige achterban gevoed wordt in hun bozigheid en dan blijf je dat herhalen en herhalen en er andere dingen bij verzinnen om die persoon zwart te maken zodat de achterban boos blijft en zich met schuddende vuist achter je schaart.

En ondertussen wel met regelmaat roepen dat jíj gedemoniseerd wordt
Laffe huichelaar
pi_177248531
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De leiders van populistisch rechts zochten een stok om mee te slaan.

Zo gaat dat, je verzint iets bij een persoon wat je zo kan draaien dat je bozige achterban gevoed wordt in hun bozigheid en dan blijf je dat herhalen en herhalen en er andere dingen bij verzinnen om die persoon zwart te maken zodat de achterban boos blijft en zich met schuddende vuist achter je schaart.

En ondertussen wel met regelmaat roepen dat jíj gedemoniseerd wordt
Je kunt zo langzamerhand inderdaad wel stellen dat Ollongren gedemoniseerd wordt door populistisch rechts. De enige politicus in Nederland die het momenteel zo zwaar te verduren heeft qua leugens, insinuaties en anderszins oneerlijke kritiek.
pi_177252558
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:33 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je kunt zo langzamerhand inderdaad wel stellen dat Ollongren gedemoniseerd wordt door populistisch rechts. De enige politicus in Nederland die het momenteel zo zwaar te verduren heeft qua leugens, insinuaties en anderszins oneerlijke kritiek.
Politiek links kiest haar mensen om hun levenshouding, niet om hun intelligentie en hun vaardigheden. Zie ook de ondergang van de PvdA.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_177252857
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:42 schreef cempexo het volgende:

[..]

Politiek links kiest haar mensen om hun levenshouding, niet om hun intelligentie en hun vaardigheden. Zie ook de ondergang van de PvdA.
Is toch ver te zoeken in heel de politiek toch?
pi_177253060
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 09:33 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je kunt zo langzamerhand inderdaad wel stellen dat Ollongren gedemoniseerd wordt door populistisch rechts. De enige politicus in Nederland die het momenteel zo zwaar te verduren heeft qua leugens, insinuaties en anderszins oneerlijke kritiek.
Vertel
pi_177253080
Ik vroeg het al eerder: wat is er zo goed aan haar. Waarom krijg ik toch geen antwoord :?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:43:53 #33
432997 Ven1972
Man met humor
pi_177254239
Nadat ik heb gelezen is minister Ollongren niet echt geschikt voor een ministerschap waar men zij niet echt sterk staat om iedereen in de Tweede Kamer te kunnen overtuigen. Maar dat kan betekenen voor haar waarschijnlijk niet zo lang tot het einde van het regeerperiode minister blijft, want als iemand als minister geen sterke persoonlijkheid heeft van kenmerken zoals intelligentie, charme, erg veel zelfvertrouwen en goede teamspeler in een kabinetsgroep met haar collega's. Voor zulke ego's zoals Halbe Zijlstra is er echt geen plek voor in de regeringsploeg om haar of zijn eigen ego te strelen aan anderen. Dat geldt ook voor toekomstige Kamerlid van een betreffende partij.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_177254617
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:43 schreef Ven1972 het volgende:
Nadat ik heb gelezen is minister Ollongren niet echt geschikt voor een ministerschap waar men zij niet echt sterk staat om iedereen in de Tweede Kamer te kunnen overtuigen. Maar dat kan betekenen voor haar waarschijnlijk niet zo lang tot het einde van het regeerperiode minister blijft, want als iemand als minister geen sterke persoonlijkheid heeft van kenmerken zoals intelligentie, charme, erg veel zelfvertrouwen en goede teamspeler in een kabinetsgroep met haar collega's. Voor zulke ego's zoals Halbe Zijlstra is er echt geen plek voor in de regeringsploeg om haar of zijn eigen ego te strelen aan anderen. Dat geldt ook voor toekomstige Kamerlid van een betreffende partij.
Er zijn er wel meer hoor, die weten helemaal niet dat er geen derde termijn kan komen zonder vooraf toezegging, wat een kwaliteit in de kamer of niet?
pi_177254623
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:52 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is toch ver te zoeken in heel de politiek toch?
Links kiest vooral die mensen die goed kunnen meelopen ter wille van het meelopen. Steeds maar weer een persoonlijke gedachte van de betreffende persoon moeten bijstellen is tijdsverspilling. De groep is belangrijker dan het individu.

De groep heeft ook niets anders dan een opdracht om tegenover anderen die anderen af te wijzen, alsmede een herhalingsproces te voeren van hun groepsgenoten.

Dat proces is de afgelopen -korte- tijd een onderdeel geworden van de D66 deelnemers. Het is een kwestie van kopiëren geworden van de PvdA en de SP. Kwa communicatie strategie.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_177254637
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:05 schreef cempexo het volgende:

[..]

Links kiest vooral die mensen die goed kunnen meelopen ter wille van het meelopen. Steeds maar weer een persoonlijke gedachte van de betreffende persoon moeten bijstellen is tijdsverspilling. De groep is belangrijker dan het individu.

De groep heeft ook niets anders dan een opdracht om tegenover anderen die anderen af te wijzen, alsmede een herhalingsproces te voeren van hun groepsgenoten.
Pas op met mij ik voel mij ook links, al denk ik meer kwaliteit?
pi_177254670
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Pas op met mij ik voel mij ook links, al denk ik meer kwaliteit?
Dat proces is de afgelopen -korte- tijd een onderdeel geworden van de D66 deelnemers. Het is een kwestie van kopiëren geworden van de PvdA en de SP. Kwa communicatie strategie.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_177254689
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:09 schreef cempexo het volgende:

[..]

Dat proces is de afgelopen -korte- tijd een onderdeel geworden van de D66 deelnemers. Het is een kwestie van kopiëren geworden van de PvdA en de SP.
Als ze die vier jaar achter de rug hebben weten ze volgens mij nog niet meer of mannetje of vrouwtje?
Zou Nederland dan nog eens vier jaar achter lopen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2018 14:11:00 ]
  zaterdag 17 februari 2018 @ 14:10:30 #39
432997 Ven1972
Man met humor
pi_177254701
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:05 schreef john2406 het volgende:

[..]

Er zijn er wel meer hoor, die weten helemaal niet dat er geen derde termijn kan komen zonder vooraf toezegging, wat een kwaliteit in de kamer of niet?
Ja de kwaliteit van de politiek wordt helaas wel steeds minder goed, zowel ze allemaal de regels aan elkaar lappen! Maar het is altijd vechten geworden om gelijk te halen van anderen.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_177254769
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:10 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja de kwaliteit van de politiek wordt helaas wel steeds minder goed, zowel ze allemaal de regels aan elkaar lappen! Maar het is altijd vechten geworden om gelijk te halen van anderen.
Uiteindelijk zit men met een grote gaten kaas of niet?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 14:14:40 #41
432997 Ven1972
Man met humor
pi_177254835
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Uiteindelijk zit men met een grote gaten kaas of niet?
Dat is ook het geval dat het met een grote gaten kaas zitten. Ze willen ons allemaal monddood maken als het om rechten van de mens gaat, terwijl we volgens de mensenrechten het recht hebben op eigen mening te hebben. En ze begrijpen elkaar echt niet hoor, ook begrijpen ze het volk niet.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_177254860
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:14 schreef Ven1972 het volgende:
En ze begrijpen elkaar echt niet hoor, ook begrijpen ze het volk niet.
En toch verkregen ze stemmen hoe kan dat?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 14:20:16 #43
432997 Ven1972
Man met humor
pi_177254991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

En toch verkregen ze stemmen hoe kan dat?
Dat blijft wel een mysterie, maar mensen stemmen altijd uit eigen geweten op een partij waar ze altijd voor hebben gekozen. Minstens lezen heel veel mensen program van de partij helemaal niet, maar ze kennen alleen de namen van de partij PvdA, VVD, CDA, D'66, GroenLinks, Forum voor Democratie, PVV, Denk50, SGP, CU, en de SP. Ik vind dat er te veel partijen in de politiek zijn beland als ze aan de verkiezingen meegedaan hebben.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_177255890
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:20 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat blijft wel een mysterie, maar mensen stemmen altijd uit eigen geweten op een partij waar ze altijd voor hebben gekozen. Minstens lezen heel veel mensen program van de partij helemaal niet, maar ze kennen alleen de namen van de partij PvdA, VVD, CDA, D'66, GroenLinks, Forum voor Democratie, PVV, Denk50, SGP, CU, en de SP. Ik vind dat er te veel partijen in de politiek zijn beland als ze aan de verkiezingen meegedaan hebben.
Niet beter om het vertrouwen erin op te zeggen zodat ze noodgedwongen op hun roots komen terug te vallen?
pi_177256224
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:00 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Vertel
Omdat ze een vrouw is en toevallig van adel krijgt ze aan de lopende band de verwijten dat ze een "heks" is, "de burgers haat", "de democratie sloopt" etcetera. Allemaal op Fok tegengekomen. Pure demonisering.
pi_177257108
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 15:02 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Omdat ze een vrouw is en toevallig van adel krijgt ze aan de lopende band de verwijten dat ze een "heks" is, "de burgers haat", "de democratie sloopt" etcetera. Allemaal op Fok tegengekomen. Pure demonisering.
Ja een man uitmaken voor heks is wat vreemd. Dan had ze een klootzak geweest. Adel heeft er weinig mee te maken. Als ze niet van adel had geweest, had er ook kritiek geweest. Demonisering door de bevolking, juist ja. Daar moet je toch enige autoriteit voor hebben hoor.

Verder voelt nog niemand zich geroepen de minister te verdedigen dus we kunnen zo onderhand wel stellen dat ze echt incapabel is.
pi_177258349
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 23:56 schreef Mr.Major het volgende:

Wat is er zo goed aan haar dan?
Is er nou niemand die Karin een hart onder de riem wil steken?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:12:29 #48
432997 Ven1972
Man met humor
pi_177258398
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:47 schreef john2406 het volgende:

[..]

Niet beter om het vertrouwen erin op te zeggen zodat ze noodgedwongen op hun roots komen terug te vallen?
Ja precies, het volk is ook niet te vertrouwen als het om stemmen gaat. Maar mensen weten niet wat precies de standpunten van de partijen zijn, ongeacht dat een partij probeert stemmers verduidelijken wat ze graag willen bereiken in de politiek. Heel veel mensen denken nu van dat VVD alleen maar voor belangen van multiinternationals(bedrijven zoals KLM, Shell, Philips Akzo of Unilever gaat. En kleinere partijen komen wel op voor belangen van mensen zoals Nederlanders die normaal een brood verdienen in Nederland. PvdA was vroeger een partij van mensen die een middeninkomen heeft evenals CDA was een partij voor landbouwmensen. D'66 was een partij voor vernieuwingen in de politiek(gekozen burgemeester, referendum, een gekozen premier en veel meer). Van D'66 standpunten is maar heel weinig uitgekomen zodat er zo veel is gestrand door te weinig draagvlak van Kamerleden en ministers om steun kunnen krijgen. Heel jammer is het wel dat D'66 zo vernieuwend was om het politieke bestel probeerde te wijzigen niet gelukt is.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_177258824
Peilingtijd! Regeringspartijen en PVV gaan onderuit en Forum gaat er met de zetels vandoor. Per 15-2-2018

http://www.dagelijksestan(...)t-de-zetels-vandoor/
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 20:37:33 #50
432997 Ven1972
Man met humor
pi_177262341
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:42 schreef cempexo het volgende:
Peilingtijd! Regeringspartijen en PVV gaan onderuit en Forum gaat er met de zetels vandoor. Per 15-2-2018

http://www.dagelijksestan(...)t-de-zetels-vandoor/
Dat is maar het begin, maar zoals naar verwachting zullen de regeringspartijen zwaar afgestraft worden bij de komende Tweede Kamerverkiezingen. Dan is mogelijk dat Rutte bekend maakt om het politiek te verlaten. Let op dat de PvdA weer fors zetels teug gaat winnen als er gestemd wordt. Forum voor Democratie zal echt wel verrassende partij zijn die grootste van Nederland kan worden als verkiezingen nu zouden plaatsvinden. Vooral denk ik dat voor de VVD moeilijke tijd aanbreekt nadat ze fors zetels kan verliezen zodat er gestemd kan worden.
Humor, serieus en vrolijk!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')