abonnement Unibet Coolblue
pi_177206268
Ik heb een dillema. Al enkele maanden heb ik echt constant honger Als ik gegeten hebt dan heb ik een uur later weer het gevoel dat ik al dagen niet heb gegeten. In de avond gaat hij wel iets beter, na het avond eten waar ik zoveel mogelijk eet heb ik 2/3 uur geen honger, dan begint het weer.

Maar in de middag is het echt niet normaal. Echt 20 min na het eten voel ik me alweer uitgehongerd. Ik ben niet zwaar (1.82m-70kilo) Weet niet of dat verband houdt, maar inb4.

Voor de concentratie werkt het ook niet goed want als ik een boek leest dan kan ik niet echt concetreren omdat ik heletijd honger hebt. Ohja soms als ik eet dan heb ik na 2 happen een opgeblazen gevoel en paar minuten later weer heel erg honger, snapt er niks van eigenlijk

Iemand advies of ervaring met dit soort dingen?
pi_177206308
Sowieso even naar de huisarts er mee zou ik zeggen.
pi_177206453
Ga naar de dokter
pi_177206997
FF naar de dokter, mattie.
pi_177207251
Hoe lang heb je dit al? Ik weet niet hoe oud je bent, maar kan het zijn dat je nog in de groei bent?
Ben je net ziek geweest misschien? Dan wil je lichaam ook nog wel eens de behoefte hebben weer een beetje te hamsteren.
Ben je sinds dat je zoveel honger hebt aangekomen? Of juist afgevallen? Of blijf je qua gewicht stabiel?
Wat eet je op de momenten dat je honger hebt? Ga je dan snacken of zorg je wel dat je voedzame dingen bij je hebt zoals brood en banaan enzo?
Ook kan genoeg drinken helpen om je honger een beetje te stillen. Water kan je ook een voller gevoel geven doordat het eten een beetje opzwelt.
Heb je een verandering gemerkt aan je ontlasting? Diarree? Vaker of minder vaak?
Andere klachten?
pi_177207371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:54 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hoe lang heb je dit al? Ik weet niet hoe oud je bent, maar kan het zijn dat je nog in de groei bent?
Ben je net ziek geweest misschien? Dan wil je lichaam ook nog wel eens de behoefte hebben weer een beetje te hamsteren.
Ben je sinds dat je zoveel honger hebt aangekomen? Of juist afgevallen? Of blijf je qua gewicht stabiel?
Wat eet je op de momenten dat je honger hebt? Ga je dan snacken of zorg je wel dat je voedzame dingen bij je hebt zoals brood en banaan enzo?
Ook kan genoeg drinken helpen om je honger een beetje te stillen. Water kan je ook een voller gevoel geven doordat het eten een beetje opzwelt.
Heb je een verandering gemerkt aan je ontlasting? Diarree? Vaker of minder vaak?
Andere klachten?
Momenteel paar maanden, denk maandje of 4 last van. Ben 19 dus ben wel uitgegroeid denk ik :P
En nee geen ziektes gehad verder, ja verkouden maar dat was een week :D En wel een paar kilotjes aangekomen maar dat heeft denk ik ook te maken met dat ik nauwelijks nog beweeg. Geen sport meer etc

En ik eet alles wat voor handen is :') Brood, chips, chocoladekoekjes, alles wat voedzaam is eet ik gewoon op _O- En ik drink sowieso al een heleboel water, minstens 3L per dag wel, heb ook enorm veel dorst maar dat is makkelijker met die 2L flessen :P

En ontlasting niet verandert eigenlijk. Wel vaker buikpijn maar dat is t ook wel

Thanks voor de serieuze reactie btw _O_
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:04:56 #7
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_177207532
Gewoon negeren dat gevoel.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:08:16 #8
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177207628
ja daar dacht ik ook al aan. gewoon negeren dat gevoel. :') als je een egte man bent dan kan je die hongerige-verleiding echt wel weerstaan hoor.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177207655
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:08 schreef Samuel24 het volgende:
ja daar dacht ik ook al aan. gewoon negeren dat gevoel. :') als je een egte man bent dan kan je die hongerige-verleiding echt wel weerstaan hoor.
Kunnen-willen
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:11:10 #10
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177207688
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Kunnen-willen
oke nou, wil je graag veel eten of niet? want uit je verhaal begrijp ik dat je wel veel honger hebt maar liever niet teveel wilt eten...toch? of maakt het jou niet uit hoeveel pondjes er door jouw mondje gaan?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177207751
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:11 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

oke nou, wil je graag veel eten of niet? want uit je verhaal begrijp ik dat je wel veel honger hebt maar liever niet teveel wilt eten...toch? of maakt het jou niet uit hoeveel pondjes er door jouw mondje gaat?
Hmm.. ik probeer het wel te dempen natuurlijk. Als ik binnenkort weer aan het werk gaat is het niet fijn constant met honger te werken. Maar aan de andere kant vind ik het ook geen probleem de honger te stillen _O-
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:16:19 #12
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177207789
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Hmm.. ik probeer het wel te dempen natuurlijk. Als ik binnenkort weer aan het werk gaat is het niet fijn constant met honger te werken. Maar aan de andere kant vind ik het ook geen probleem de honger te stillen _O-
dus je vind het wel prima dat je lekker veel eet eigenlijk?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177207844
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:16 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

dus je vind het wel prima dat je lekker veel eet eigenlijk?
Zolang ik niet moddervet word :D Ik geniet van eten. Alleen het aandringerige gevoel is irritant. Maar ik vind eten zeker niet vervelend _O_
pi_177207852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
B
[..]

Momenteel paar maanden, denk maandje of 4 last van. Ben 19 dus ben wel uitgegroeid denk ik :P
En nee geen ziektes gehad verder, ja verkouden maar dat was een week :D En wel een paar kilotjes aangekomen maar dat heeft denk ik ook te maken met dat ik nauwelijks nog beweeg. Geen sport meer etc

En ik eet alles wat voor handen is :') Brood, chips, chocoladekoekjes, alles wat voedzaam is eet ik gewoon op _O-
je eet dus eigenlijk steeds snelle suikers en juist niks wat echt voedzaam is.
Probeer eens een volkoren boterham met pindakaas ipv koek.
Topic hoort in LIF denk ik
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:21:44 #15
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177207884
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Zolang ik niet moddervet word :D Ik geniet van eten. Alleen het aandringerige gevoel is irritant. Maar ik vind eten zeker niet vervelend _O_
ga voor de zekerheid toch maar even naar de dokter toe denk ik.
en voor de rest kijk je het nog maar even aan. stel dat je toch opeens flink aankomt door jouw vreetbuien dan word het tijd om echt stappen te gaan ondernemen. (bijv anders eten, weer aan sport doen etc)
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177207893
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je eet dus eigenlijk steeds snelle suikers en juist niks wat echt voedzaam is.
Probeer eens een volkoren boterham met pindakaas ipv koek.
Topic hoort in LIF denk ik
Ik eet ook vrij veel brood en vis maar dat kan niet de hele dag door.. ontbijt en middag eet ik sowieso brood maar dan hebk 20 min later weer honger

En ja als t in LIF moet mag een mod het verplaatsen.. geen probleem :P
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:23:54 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177207929
Diabetes? Even langs de huisarts. Zeker als je ook meer dorst hebt gekregen..
pi_177207956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik eet ook vrij veel brood en vis maar dat kan niet de hele dag door.. ontbijt en middag eet ik sowieso brood maar dan hebk 20 min later weer honger

En ja als t in LIF moet mag een mod het verplaatsen.. geen probleem :P
witbrood of volkoren maakt verschil. Chips en koekjes zorgen niet voor voldoening.
En uiteraard kan je knorrende maag ook negeren
pi_177208650
Schopje naar LIF.
  donderdag 15 februari 2018 @ 17:25:17 #20
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177209061
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Brood, chips, chocoladekoekjes, alles wat voedzaam is eet ik gewoon op
Voedzaam betekent: met voedingsstoffen erin. Wat je nu noemt zijn vooral loze calorieen.
Ik gok dat je verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten uit balans zijn.
Eiwitten en vetten verzadigen meer.

Of je ghreline/leptine zijn van het padje, maar daar moet je voor bij de huisarts zijn.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_177209141
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Diabetes? Even langs de huisarts. Zeker als je ook meer dorst hebt gekregen..
Dit of je schildklier werkt te snel. Ook alles behalve gezond.
pi_177209191
Kan je een lijstje maken van wat je exact op een dag eet en hoeveel je daarbij beweegt?

Ofwel je eet te weinig, of het is inderdaad iets medisch. Dan kan je inderdaad denken aan een overactieve schildklier of diabetes.

Val je ook af?
pi_177209508
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:25 schreef Elpis het volgende:

[..]

Voedzaam betekent: met voedingsstoffen erin. Wat je nu noemt zijn vooral loze calorieen.
Ik gok dat je verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten uit balans zijn.
Eiwitten en vetten verzadigen meer.

Of je ghreline/leptine zijn van het padje, maar daar moet je voor bij de huisarts zijn.
laat hem eerst eens wat minder bagger naar binnen gooien voordat de medische molen wordt aangezwengeld
pi_177210595
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 17:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

laat hem eerst eens wat minder bagger naar binnen gooien voordat de medische molen wordt aangezwengeld
Juist de grote hoeveelheid dorst laat bij mij de alarmbellen af gaan. Dat is vreemd in het verhaal van de TS.
pi_177212315
Hoe staat het met je alcoholinname?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')