abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:18:24 #51
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177204460
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:01 schreef Fokker5000 het volgende:

[..]

Blijkbaar kunnen ze zich thuis niet concentreren. Ik snap het niet, al dat geld wat maandelijks wordt uitgegeven aan al dat eten en drinken. 1) het is ziekelijk ongezond 2) het is doodzonde van je salaris.

Dus mensen mogen thuis werken van de baas, maar omdat ze dat blijkbaar niet kunnen, gaan ze ergens in een tent zitten. Ga dan gewoon terug naar kantoor! 8)7
Waarom stoor je je hier zo aan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:30:18 #52
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_177204839
Ik ben wel eens afgeblaft in zo'n tent of we niet stiller konden zijn (groepje van 5) want hij kon zich niet concentreren door het gepraat en gelach terwijl hij op de laptop bezig was :') Dat was voor ons het teken om door te gaan :D
pi_177204903
Je kunt toch ook thuis zzp'en? Of zie ik dat verkeerd?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:36:09 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177205072
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:11 schreef Oud_student het volgende:
Het is natuurlijk ideale en goedkope kantoorruimte.
Vroeger plande ik vaak vergaderingen of voorbesprekingen bij een AC restaurant of van der Valk
, kreeg vaak ook nog gratis koffie omdat ze dachten dat we hotelgasten waren.
Begrijpelijk dat de exploitanten van cafe's, restaurants en hotels hier problemen mee hebben.
Een hele ochtend kantoorruimte en dan maar 2 kopjes koffie omzetten kan natuurlijk niet uit
get is inderdaad vooral goedkope kantoorruimte. Ook als je bijv onderweg bent, tussen 2 afspraken in.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:39:08 #55
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177205187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:30 schreef Lidl het volgende:
Ik ben wel eens afgeblaft in zo'n tent of we niet stiller konden zijn (groepje van 5) want hij kon zich niet concentreren door het gepraat en gelach terwijl hij op de laptop bezig was :') Dat was voor ons het teken om door te gaan :D
Stoer verhaal, vertel meer.
And so is the past
pi_177205617
Post die ik 1,5 uur geleden probeerde te plaatsen, maar verbinding brak net af, doordat ik forum fok als internetblokkade had ingesteld _O- :

quote:
Om eerlijk te zijn: ik kan thuis ook echt niet werken, ik word door alles afgeleid.
Daarom ga ik naar de bibliotheek als ik moet werken... niet naar de fucking koffiebar.
Blijkbaar word je ook daar afgeleid, want je zit nu nog steeds op Fok. _O-

Zie je nou, mensen kunnen beter leren hoe om te gaan met afleiding en daar beter in worden. Het heeft weinig te maken met omgeving, maar meer met gedrag.
pi_177205828
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:51 schreef Fokker5000 het volgende:
Post die ik 1,5 uur geleden probeerde te plaatsen, maar verbinding brak net af, doordat ik forum fok als internetblokkade had ingesteld _O- :

[..]

Blijkbaar word je ook daar afgeleid, want je zit nu nog steeds op Fok. _O-

Zie je nou, mensen kunnen beter leren hoe om te gaan met afleiding en daar beter in worden. Het heeft weinig te maken met omgeving, maar meer met gedrag.
Ben nu op mijn werk, daar hoef ik me niet te concentreren :P
pi_177205864
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het zijn ook vaak studenten hè? Hoezo kantoor.

Ik vind het niet zonde van mijn geld. En ongezond is het alleen als je ongezonde shit koopt.
Ja, maar kan je niet thuisstuderen dan? Waarom moet dan persé in de buurt van koffie? Gezelligheid is er toch ook in het weekend? Of in de avonduren?

Caffeine kan voor hartproblemen zorgen! Type a.u.b. in de Google zoekbalk: caffeine hart en dan zie je gemakkelijk wat Google voor voorstellen doet, voor welke hartklachten je het liefst zou willen ontwikkelen. Alles wat te maken heeft met hartfalen, staat erbij.

Teveel koffie is superongezond.
pi_177205970
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:59 schreef Fokker5000 het volgende:

[..]

Ja, maar kan je niet thuisstuderen dan? Waarom moet dan persé in de buurt van koffie? Gezelligheid is er toch ook in het weekend? Of in de avonduren?

Caffeine kan voor hartproblemen zorgen! Type a.u.b. in de Google zoekbalk: caffeine hart en dan zie je gemakkelijk wat Google voor voorstellen doet, voor welke hartklachten je het liefst zou willen ontwikkelen. Alles wat te maken heeft met hartfalen, staat erbij.

Teveel koffie is superongezond.
Je zo opwinden over wat anderen wel of niet doen is ook niet best voor je hart, mattie.
pi_177206003
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarom stoor je je hier zo aan?
Omdat ik het niet begrijp. Waarom gaan mensen elke dag in een koffietent zitten werken i.p.v. vanuit huis of op kantoor? Ik kan me niet voorstellen dat iedereen het doet voor de gezelligheid. Zo te lezen in het artikel, zijn het stille gasten. En praten zorgt alleen maar voor meer afleiding. Wat drijft deze mensen?
pi_177206104
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:03 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Je zo opwinden over wat anderen wel of niet doen is ook niet best voor je hart, mattie.
Goedemiddag Wietze, het is puur nieuwsgierigheid, verbazing. Misschien moeten ze eens een dagje proberen thuis te werken en deze klapper opzetten, wedden dat het dan wel goed gaat? _O- . Ik zie het al voor me, 10.000 van die zzp'ers op een rij die tegelijkertijd naar dit clipje zitten te kijken, met een Starbucks in de hand:
pi_177206126
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:08 schreef Fokker5000 het volgende:
Goedemiddag Wietze, het is puur nieuwsgierigheid, verbazing.
Uhu :')
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:11:31 #63
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177206162
Ik snap niet wat het probleem is, als er ook (normaal) wordt geconsumeerd en er dus inkomsten is. Starbucks adverteert er bijna mee dat ze de ideale werkruimte zijn.

Het is handig als je tussen twee afspraken door ook ergens kunt zitten en kunt werken, zeker als terug naar huis of kantoor gaan geen optie is. Het is tevens een fijne ambiance om op mensen te wachten.
pi_177206176
Vorig jaar was ik met een vriendin in Amsterdam en we liepen tig zaakjes voorbij die helemaal vol zaten met mensen met laptops voor hun neus en oortjes in, we hadden echt moeite om een zaakje te vinden waar we even een theepauze konden houden. Ik vraag me echt af wat het verdienmodel van al die zaakjes is.
pi_177206194
Ik doe thuis inderdaad veel minder dan op een andere locatie. Ik ga dan vaak in de bibliotheek zitten, maar zo'n koffietentje zou mij ook een prima optie lijken. Zie het probleem niet zo.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_177206213
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:11 schreef Lunatiek het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is, als er ook (normaal) wordt geconsumeerd en er dus inkomsten is. Starbucks adverteert er bijna mee dat ze de ideale werkruimte zijn.

Het is handig als je tussen twee afspraken door ook ergens kunt zitten en kunt werken, zeker als terug naar huis of kantoor gaan geen optie is. Het is tevens een fijne ambiance om op mensen te wachten.
Dat wel, tussendoor prima en logisch ook. Maar als je om 08:30 uur van huis vertrekt om naar de bieb te gaan om te werken of te studeren, dan zou ik toch denken, goh, zou je niet jezelf beter kunnen trainen om minder vaak afgeleid te worden? (zodat je uiteindelijk wél thuis kan werken). STERKER nog, als meer ondernemers besluiten om laptoppers te weren, dan zullen deze zzp'ers etc. zich uiteindelijk toch achter de oren moeten krabben.
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:19:28 #67
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177206325
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:14 schreef Fokker5000 het volgende:

[..]

Dat wel, tussendoor prima en logisch ook. Maar als je om 08:30 uur van huis vertrekt om naar de bieb te gaan om te werken of te studeren, dan zou ik toch denken, goh, zou je niet jezelf beter kunnen trainen om minder vaak afgeleid te worden?
In theorie zou het in de bibliotheek rustig moeten zijn. Dat hoeft thuis niet altijd zo te zijn, buren die verbouwen, stofzuigen, blaffende honden, keiharde tv-geluiden, stratenmakers voor de deur etc.
Er zijn mensen die alleen kunnen werken als er wat geroezemoes in de buurt is en ze af en toe met iemand kunnen praten, dan pak je het café.

Maar sowieso: waarom gaat een kroegbaas opleggen wat je wel en niet mag doen in een kroeg? Mag je er nog wel een boek of de krant lezen of je smartphone gebruiken? Mag je niet meer in je eentje naar binnen? Word je verplicht een gesprek aan te gaan met andere gasten?
Tenslotte is zijn het wel mensen die omzet brengen.
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:19:53 #68
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177206334
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorig jaar was ik met een vriendin in Amsterdam en we liepen tig zaakjes voorbij die helemaal vol zaten met mensen met laptops voor hun neus en oortjes in, we hadden echt moeite om een zaakje te vinden waar we even een theepauze konden houden. Ik vraag me echt af wat het verdienmodel van al die zaakjes is.
5 euro voor een kop koffie.
pi_177207249
een chill koffie cafe zou ik ook wel gebruiken om te werken. toch beter dan thuis en ook niet zo stress als op kantoor.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:01:23 #70
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_177207438
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:57 schreef Fokker5000 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-werd-gewoon-te-erg

Maar ff serieus. Waarom werken mensen in een koffietent? Ik bedoel, heb je de zelfdiscipline niet om te werken als je thuis bent, dat je speciaal van huis moet? Zo te lezen praten de meeste mensen niet eens onderling, dus waarom zou je elke dag naar die koffie rijden om je laptop open te klappen? Ik zeg: blijf thuis en werk! Sommige mensen zijn echt raar.... _O-
Oke, ik hap :P Ik ga bijna elke dag naar het cafe om daar te werken. Hoewel ik wel m'n vaste plekken heb. Waarom? Omdat het freelance leven meestal gewoon saai is. Je hebt geen collega's bijvoorbeeld. Maar in sommige buurtcafe's komen wel vaste klanten en je kent het personeel. Als ik nu binnenkom zetten ze al meteen een kop koffie klaar. Dat is gewoon relaxed :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_177207807
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:19 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

In theorie zou het in de bibliotheek rustig moeten zijn. Dat hoeft thuis niet altijd zo te zijn, buren die verbouwen, stofzuigen, blaffende honden, keiharde tv-geluiden, stratenmakers voor de deur etc.
Er zijn mensen die alleen kunnen werken als er wat geroezemoes in de buurt is en ze af en toe met iemand kunnen praten, dan pak je het café.

Maar sowieso: waarom gaat een kroegbaas opleggen wat je wel en niet mag doen in een kroeg? Mag je er nog wel een boek of de krant lezen of je smartphone gebruiken? Mag je niet meer in je eentje naar binnen? Word je verplicht een gesprek aan te gaan met andere gasten?
Tenslotte is zijn het wel mensen die omzet brengen.
Dat laatste is dus de vraag.
Als ze een hele dag zitten op 1 kop koffie dan zijn het dure klanten.

En vanzelfsprekend mag een kroegbaas dat. Overigens zou het afschaffen of beperken van wifi al een groot deel helpen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Spellchecker donderdag 15 februari 2018 @ 16:55:49 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177208538
Ik moet er niet aan denken om ergens in het openbaar iets op mijn laptop te bekijken ......
Maar ieder zijn ding ....
pi_177210522
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:11 schreef Lunatiek het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is, als er ook (normaal) wordt geconsumeerd en er dus inkomsten is. Starbucks adverteert er bijna mee dat ze de ideale werkruimte zijn.

Het is handig als je tussen twee afspraken door ook ergens kunt zitten en kunt werken, zeker als terug naar huis of kantoor gaan geen optie is. Het is tevens een fijne ambiance om op mensen te wachten.
Ik heb nu een baan waarbij ik niet hoef te reizen, maar tot voor kort was ik veel op pad.
Ik ging ook vaak ff koffie drinken bij starbucks en pakte altijd mn laptop dr bij om nog ff te werken.
pi_177210858
Mee eens gewoon een beetje normaal blijven doen allemaal
I will do what i must !!
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 15 februari 2018 @ 19:20:54 #75
206731 Mortaxx
Doomer
pi_177211389
Ik vind het wel chill om op zo'n plek wat werk te doen. Thuis zit je ook maar zo saai alleen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')