Tja, die gaat geen rondje 55.6 rijden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:24 schreef franklop het volgende:
Freuss verliest tijd en gaat zo geen medaille pakken. Kuzmina zit ook maar op 24 seconden he.
oma pechstein? Nahquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vrees dat Pechstein deze gaat winnen. Al hoop ik het niet natuurlijk.
1000m was NL ook niet de favorietquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:07 schreef Aguero het volgende:
Een van de afstanden waar Nederland niet favoriet is.
Loting
1 VAN DER WEIJDEN - Zueva
2 Peeters - Schoutens
3 N Takagi - Weidemann
4 Oshigiri - VISSER
5 Blondin - Pechstein
6 Voronina - Sáblíková
https://www.pyeongchang20(...)000m-fnl-000100-.htm
ze had geen meldonium gebruiktquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
waarom mag Voronina wel meedoen?
Claudin? Is dat Blondin/Pechstein ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef Anonymousz het volgende:
Niet op volgorde
Claudin
Sablikova
Visser
ik bedoel blondinquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Claudin? Is dat Blondin/Pechstein ofzo
quote:
Pechstein won goud op de enige WB-wedstrijd over 5 kilometer.quote:
Niet onmogelijk dat VISSSUUUUUUUUR goud pakt, al is ze niet de favoriete lijkt mij.quote:
lijkt me genant voor de rest, het oudje die iedereen verslaat op de 5000mquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[..]
Pechstein won goud op de enige WB-wedstrijd over 5 kilometer.
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ze lijkt me favoriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelste seizoenstijden 2017/2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |