abonnement Unibet Coolblue
pi_177196301
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:15 schreef Koen66 het volgende:

[..]

que :?
Iets voor wijven.
Tap tap tap
pi_177196308
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ben jij nieuw hier trouwens?
Hier wel en met dit account natuurlijk, maar niet op Fok. Ik heb vroeger veel gebaggerd maar toen ik serieus moest studeren ben ik gestopt met Fok :D Gisteren was ik in een nostalgische bui en heb een nieuw account aangemaakt. Maar wat is het hier rustig in de nacht _O-
pi_177196323
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef Barbusse het volgende:
I dated a stripper once :@
"Do you want to unwrap your present? Nevermind, I do it myself. With music. Very slowly."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_177196324
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom, niks mis met zo'n hobby. Gewoon lekker doen en laten. Mijn vriendin is een enorme voetbalfan en ik heb er weinig tot niks mee. Ze valt me er ook niet mee lastig en zo nu en dan kijken we wel eens een wedstrijd maar meer ook niet. Ze gaat wel mee achterop de motor, want dat vond ze erg leuk :D
Op den duur ging ik alleen nog maar daten met mensen met motorrijbewijs, die waren namelijk wel enthousiast.
pi_177196337
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef Barbusse het volgende:
I dated a stripper once :@
Dat is toch gaaf *O*
pi_177196352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef Allures het volgende:
Mijn raarste was met een super verlegen kerel die vond dat vrouwen in de keuken hoorde en het vooral had over zo'n meisje dat ie via internet kende dat ergens in Zuid Amerika woonde en waar ie al 15 computers heen had gestuurd en zelf binnenkort heen ging
Maar ja je weet nooit of het wat word he, cultuur verschil etc. Dus hij hield zijn opties open

Niet met mij knakker :') heb netjes mijn thee op gedronken en ben meteen gegaan. Baalde nog dat het thee was want dan moet je eerst even wachten tot het niet meer gloeiend heet is voor je het snel op kunt drinken

Sowieso, hoe de fuck kom je bij mij uit als je een rustig, ongeemancipeerd meisje wil :') :?
Hoe kwam jij bij hem uit als je niet dat rustige, ongeėmancipeerde meisje bent?
pi_177196353
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef Barbusse het volgende:
I dated a stripper once :@
I dated a callgirl once :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:19:40 #108
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_177196361
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef Allures het volgende:
Mijn raarste was met een super verlegen kerel die vond dat vrouwen in de keuken hoorde en het vooral had over zo'n meisje dat ie via internet kende dat ergens in Zuid Amerika woonde en waar ie al 15 computers heen had gestuurd en zelf binnenkort heen ging
Maar ja je weet nooit of het wat word he, cultuur verschil etc. Dus hij hield zijn opties open

Niet met mij knakker :') heb netjes mijn thee op gedronken en ben meteen gegaan. Baalde nog dat het thee was want dan moet je eerst even wachten tot het niet meer gloeiend heet is voor je het snel op kunt drinken

Sowieso, hoe de fuck kom je bij mij uit als je een rustig, ongeemancipeerd meisje wil :') :?
Ik wilde je nog even laten weten dan de valentijnsparade niet doorging.

Ik kreeg wel een kaartje en we gingen sushi eten O+

Slechte date verhalen heb ik niet echt geloof ik :D
pi_177196367
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Stond er geen Clivia of dergelijke naast je, kon je het zo als hij niet keek bij de plant in de pot gieten
nee helaas niet ;(

Ben eigenlijk nog wel benieuwd hoe hij die date vond. Lijkt het zo iemand echt een goed idee om steeds over een ander meisje te praten? Waarom dacht ie in hemelsnaam dat we een match zouden zijn

Ook een keer een horror date gehad met een pua kerel die steeds van die domme dingen deed als 'geef me je hand, ik wil een truucje doen' en dan zout er op strooien en dat was het :?
En 100x mijn naam gebruiken en dingen als 'je durft mij vast nu geen massage te geven'
Nee ik wil je geen massage geven en als je durft er voor plakt krijg ik niet opeens bewijsdrang of zo
Die heb ik toen wel eerst gevraagd wat hij er van vond en die vond het super. Toen maar gezegd dat het voor mij een van de meest vreselijke dates ooit was
Zo gek dat dat dan toch zo ver uit elkaar kan liggen
pi_177196382
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:19 schreef Allures het volgende:

[..]

nee helaas niet ;(

Ben eigenlijk nog wel benieuwd hoe hij die date vond. Lijkt het zo iemand echt een goed idee om steeds over een ander meisje te praten? Waarom dacht ie in hemelsnaam dat we een match zouden zijn

Ook een keer een horror date gehad met een pua kerel die steeds van die domme dingen deed als 'geef me je hand, ik wil een truucje doen' en dan zout er op strooien en dat was het :?
En 100x mijn naam gebruiken en dingen als 'je durft mij vast nu geen massage te geven'
Nee ik wil je geen massage geven en als je durft er voor plakt krijg ik niet opeens bewijsdrang of zo
Die heb ik toen wel eerst gevraagd wat hij er van vond en die vond het super. Toen maar gezegd dat het voor mij een van de meest vreselijke dates ooit was
Zo gek dat dat dan toch zo ver uit elkaar kan liggen
Truucjes zijn voor hoeren :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177196387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:19 schreef Ayora het volgende:

[..]

Hoe kwam jij bij hem uit als je niet dat rustige, ongeėmancipeerde meisje bent?
omdat ie dus niet echt eerlijk en duidelijk was geweest over wat ie wilde/zocht/zelf in het leven stond
pi_177196388
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef Allures het volgende:
Mijn raarste was met een super verlegen kerel die vond dat vrouwen in de keuken hoorde en het vooral had over zo'n meisje dat ie via internet kende dat ergens in Zuid Amerika woonde en waar ie al 15 computers heen had gestuurd en zelf binnenkort heen ging
Maar ja je weet nooit of het wat word he, cultuur verschil etc. Dus hij hield zijn opties open

Niet met mij knakker :') heb netjes mijn thee op gedronken en ben meteen gegaan. Baalde nog dat het thee was want dan moet je eerst even wachten tot het niet meer gloeiend heet is voor je het snel op kunt drinken

Sowieso, hoe de fuck kom je bij mij uit als je een rustig, ongeemancipeerd meisje wil :') :?
Omdat je dik bent, dan zou je toch wel zo een catch moeten waarderen :')

En toch mis ik daten stiekem nog wel eens _O-
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:21:22 #113
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_177196397
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:17 schreef Ayora het volgende:

[..]

Hier wel en met dit account natuurlijk, maar niet op Fok. Ik heb vroeger veel gebaggerd maar toen ik serieus moest studeren ben ik gestopt met Fok :D Gisteren was ik in een nostalgische bui en heb een nieuw account aangemaakt. Maar wat is het hier rustig in de nacht _O-
Fok is sowieso stukken rustiger dan jaren geleden. Maar welkom terug!
Same shit, different day
SC hopper present
pi_177196405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik wilde je nog even laten weten dan de valentijnsparade niet doorging.

Ik kreeg wel een kaartje en we gingen sushi eten O+

Slechte date verhalen heb ik niet echt geloof ik :D
oh dat is toch ook een serieuze date O+ cute
pi_177196417
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Op den duur ging ik alleen nog maar daten met mensen met motorrijbewijs, die waren namelijk wel enthousiast.
Dat is dan wel beter ja.

Heb ook wel eens een date gehad met een vrouw die meteen aangaf dat ik enkel voor kinderen moest zorgen want die wilde ze heel graag. Toen ik vroeg waarom snauwde ze bijna dat het haar zaken waren en ik er niets over te zeggen had. Vriendelijk bedankt en weggegaan. Ben geen zaaddonor :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:22:15 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_177196428
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:21 schreef Allures het volgende:

[..]

oh dat is toch ook een serieuze date O+ cute
Ja hij is ook mega cute O+
pi_177196432
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:20 schreef Allures het volgende:

[..]

omdat ie dus niet echt eerlijk en duidelijk was geweest over wat ie wilde/zocht/zelf in het leven stond
:') alsof je daar inderdaad niet snel genoeg achterkomt. Zonde van de tijd en energie.
pi_177196438
Ooit een date gehad, zie die man staan en hij lacht naar mij en toen begon ik van binnen al te huilen, zijn gebit was nog triester dan een half vergane begraafplaats
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:22:50 #119
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177196446
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is dan wel beter ja.

Heb ook wel eens een date gehad met een vrouw die meteen aangaf dat ik enkel voor kinderen moest zorgen want die wilde ze heel graag. Toen ik vroeg waarom snauwde ze bijna dat het haar zaken waren en ik er niets over te zeggen had. Vriendelijk bedankt en weggegaan. Ben geen zaaddonor :{w
Ow wauw :o
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_177196449
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Do you want to unwrap your present? Nevermind, I do it myself. With music. Very slowly."
Ja, ben niet echt preuts ofzo, maar dat ging me toch net iets te ver :') Was wel een hele mooie meid :9

Inb4:



Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177196456
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat je dik bent, dan zou je toch wel zo een catch moeten waarderen :')

En toch mis ik daten stiekem nog wel eens _O-
was hij ook :P maar dan zonder mijn natuurlijke sexappeal
Ach verschil moet er zijn :P

Ik zag je dm maar moet eerst nog even wakker worden hoor :P
pi_177196483
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:22 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ow wauw :o
I kid you not. Weet ook niet wat er van geworden is, zou me niks verbazen als het een halve octomom is geworden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_177196496
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

I dated a callgirl once :@
Beetje raar hoor, als je vraagt wat voor werk ze doet ze als antwoord wijst naar de ingang van een 'gentlemens club', wat gewoon een verkapte stripjoint/bordeel is....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177196497
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]


En toch mis ik daten stiekem nog wel eens _O-
ik niet, als er t woord daten opgeplakt wordt, schiet ik in de stress, maar wel t random mensen ontmoeten bij n etentje of n kop koffie :+
compact en kleverig.
pi_177196498
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:23 schreef Allures het volgende:

[..]

was hij ook :P maar dan zonder mijn natuurlijke sexappeal
Ach verschil moet er zijn :P

Ik zag je dm maar moet eerst nog even wakker worden hoor :P
Meerdere zelfs, leek me leuk om dat ook nog even te delen. Mocht je je ooit nog vervelen _O- Maar ik ken mijn plaats, dus ik hoor het vast nog wel. Ooit.. ;(

:P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')