thanksquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Madi volgt zo ......![]()
[ afbeelding ]
Beau en Romy worstelen - 14 februari 2018.
x6errws
Kusje erop?quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Is nie leuk...........
Jullie zijn niet lief.........
quote:
ik hoop echt dat je beter vindt, want dit is niets, dominant is leuk, maar niet zoquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
iets wat niet waar is kan ik niet leren
Bij wijze van was het he............Ik heb niets tegen mooie volslanke dames, maar Linda is een zuurpruim...........quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Linda er tegenwoordig best leuk uit zien. Sinds ze die pottenbakkerswedstrijd doet is ze helemaal opgefleurd.
quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eerst wel, en als Billy je 1 keer heeft dan laat ze je nooit meer los.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij wijze van was het he............Ik heb niets tegen mooie volslanke dames, maar Linda is een zuurpruim...........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
ik heb geen relatie met hemquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hoop echt dat je beter vindt, want dit is niets, dominant is leuk, maar niet zo
quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
nee, dat weet ik ook wel, maar ga niet voor iets soortgelijks, je kan veel beterquote:
Ja, maar gaat wel morgen worden vrees ik ...quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:28 schreef rowan634 het volgende:
thanks
heb je misschien ook de bootcamp? die had ik gemist
quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar gaat wel morgen worden vrees ik ...
Die keuze is inderdaad niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Keej ik weet dat je 120% pot bent, maar verplaats je even... voor wie zou jij kiezen? Een halve neanderthaler met een agressie probleempje, of iemand die slim is, in de verste verte niet agressief en het lichaam van een god?...
het slaat natuurlijk nergens op dat emil in een bijeengeraapt last-minute bedje moet gaan liggen omdat die twee feeksen per se samen moetenquote:
topshowquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Madi volgt zo ......![]()
[ afbeelding ]
Beau en Romy worstelen - 14 februari 2018.
x6errws
zullen wel ongesteld zijn ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:36 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het slaat natuurlijk nergens op dat emil in een bijeengeraapt last-minute bedje moet gaan liggen omdat die twee feeksen per se samen moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |