abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juni 2019 @ 23:16:07 #121
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187640319
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 23:09 schreef Lunatiek het volgende:
Ik moet mijn eerdere mening over Lidl herzien. Bij ons in de nederzetting zit een Lidl, en dat is een echte pauperwinkel, klein, krap, alleen kansenparels die er komen en mensen die echt denken dat het er goedkoop is. Ik dacht dat alle Lidls zo waren.
Nu ben ik bij een Lidl een dorp verderop geweest en dat is een wereld van verschil. Ruim, opgeruimd, normaal publiek, het ziet er sjieker uit dan bij de AH bij ons.
Dit heb ik voorgelegd aan een kennis en die kwam met dezelfde ervaring: de ene Lidl is de andere niet, als je geluk hebt is het gewoon een nomale, fraaie winkel (met lage prijzen).
Absoluut. De meeste Lidls zijn verbouwd de laatste jaren. Het zijn echt fijne winkels geworden. Ik heb vandaag ook weer fijn boodschappen gedaan.

Ik heb vorige maand een voor mij nieuwe Nettorama geprobeerd. De Nettorama waar ik af en toe kom is een prachtige winkel. Maar deze vestiging waar ik nu was, was weer zo'n ouderwetse pauperwinkel. Ze hadden wel mooie aanbiedingen.
Spoilers!
  vrijdag 28 juni 2019 @ 08:22:33 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187643379
Opgeschoond. Graag weer on topic mensen.
Spoilers!
pi_187643800
Nettorama hebben we hier niet, maar wel een Lidl en Aldi. Beiden zijn recent vernieuwd en erg mooi geworden. Ik heb wel een lichte voorkeur voor de Aldi, merk ik. De Lidl is weliswaar iets groter en heeft misschien meer producten in het assortiment, maar ik heb daar toch vaker dat ze net niet hebben wat ik wil. Bij de Aldi grijp ik wat dat betreft net iets minder vaak mis heb ik het idee.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  vrijdag 28 juni 2019 @ 11:12:25 #124
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187645072
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 09:20 schreef Sicstus het volgende:
Nettorama hebben we hier niet, maar wel een Lidl en Aldi. Beiden zijn recent vernieuwd en erg mooi geworden. Ik heb wel een lichte voorkeur voor de Aldi, merk ik. De Lidl is weliswaar iets groter en heeft misschien meer producten in het assortiment, maar ik heb daar toch vaker dat ze net niet hebben wat ik wil. Bij de Aldi grijp ik wat dat betreft net iets minder vaak mis heb ik het idee.
bij de Aldi hebben ze een soort van oneindig goedkoop kruiden assortiment
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:15:23 #125
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_187646009
Doe al jaren de meeste boodschappen bij de Lidl. Prima winkel voor de meeste basis artikelen met een goede prijs / kwaliteitverhouding. Groente en fruit vind ik ook stukken beter dan bij de andere supermarkten.

De Lidl is alleen wel langzaam maar zeker steeds luxer geworden en hun prijzen zijn ook langzaam omhoog gegaan. Zo heel veel goedkoper zijn ze nou ook niet meer in vergelijking met huismerken van de andere supers.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 16:26:15 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187649277
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:15 schreef Black-Hole het volgende:
Doe al jaren de meeste boodschappen bij de Lidl. Prima winkel voor de meeste basis artikelen met een goede prijs / kwaliteitverhouding. Groente en fruit vind ik ook stukken beter dan bij de andere supermarkten.

De Lidl is alleen wel langzaam maar zeker steeds luxer geworden en hun prijzen zijn ook langzaam omhoog gegaan. Zo heel veel goedkoper zijn ze nou ook niet meer in vergelijking met huismerken van de andere supers.
Alleen zijn de huismerk producten van de Aldi/Lidl duidelijk beter
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187649499
Nettorama is niks mis mee.

Meestal goedkoop in a-merken, redelijk in huismerk. Fruit prima, goede aanbiedingen. Vleeskeuze acceptabel (soort van eigen slager). Nadelen zijn de dekking, verouderde winkels/kassa's en het marginale publiek. Maar dat laatste mag de pret niet drukken aangezien ik daar zelf ook onderdeel van uit maak.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 17:47:31 #128
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_187650398
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Alleen zijn de huismerk producten van de Aldi/Lidl duidelijk beter
Klopt helemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: