Loop dan ook niet zo te zeiken dat het zoveel kost.quote:Op donderdag 15 februari 2018 08:40 schreef Mekamotut het volgende:
Ja die a-merken zitten er diep ingesleten hier.
Je doet alsof de kwaliteit van de Aldi of Lidle zoveel beter is dan een Jumbo of voor mij part de Plus.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:23 schreef Treinhomo het volgende:
Dan kun je Lidl en Aldi al schrappen van je lijstje.
Onzin. Andere recepturen of kwaliteitseisen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 07:14 schreef Lunatiek het volgende:
Ik ging altijd naar de dichtstbij zijnde winkels. Met de auto is dat goedkoper, met de fiets spaar je tijd uit.
Nu alles op fietsafstand, maar bij Lidl kom ik niet.
Je kunt proberen te achterhalen welke A-producenten ook voor Lidl/Aldi/Nettorama werken. Die schuiven dan gewoon andere verpakkingen in hun machines, de rest van het product is identiek maar ineens stukken goedkoper.
Jup.. Aldi... Dat kost geld.. maar je krijgt er de beste waar voor in mijn ogen..quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:20 schreef Mekamotut het volgende:
Doet iemand hier de wekelijkse boodschappen bij Nettorama, Aldi of Lidl en wat kost dat?
Als je daadwerkelijk gelezen had, met letters en zo, ik weet dat het moeilijk voor je is, maar...quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Drink jij maar lekker Oké Cola dan..
Nope.. kijk voor de grap maar eens naar hoeveel procent pinda's er in Calve zit en in de Helaes pindakaas van de Aldi.. je zou denken dat Calve een hoger aandeel heeft.. maar niets is minder waar..quote:Op donderdag 15 februari 2018 07:14 schreef Lunatiek het volgende:
Je kunt proberen te achterhalen welke A-producenten ook voor Lidl/Aldi/Nettorama werken. Die schuiven dan gewoon andere verpakkingen in hun machines, de rest van het product is identiek maar ineens stukken goedkoper.
Van die ontbijtkoekrepen van de Lidl vind ik juist niet lekkerquote:
Maar jullie hebben Mett en Hackepeter..quote:
Wat wil je nou eigenlijk zeggenquote:Op donderdag 15 februari 2018 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Je doet alsof de kwaliteit van de Aldi of Lidl zoveel beter is dan van een Jumbo of voor mijn part de Plus.
Ze zijn goedkoper en hun assortiment is minder uitgebreid maar slechter in kwaliteit zeker niet.
Die moest ik ook even twee keer lezen.. om hem nog een keer te lezen...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 01:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen
Zal aan het merk liggen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Onzin. Andere recepturen of kwaliteitseisen.
Die bedoel ik niet, ik haal de ontbijtkoek met parelkandijquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:48 schreef derLudolf het volgende:
Van die ontbijtkoekrepen van de Lidl vind ik juist niet lekker
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 00:25 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik vind de Lidl met veel producten best wel prijzig btw
Maar jullie hebben Mett en Hackepeter..
Lidl is vaak superieur aan AH of Jumbo.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je doet alsof de kwaliteit van de Aldi of Lidle zoveel beter is dan een Jumbo of voor mij part de Plus.
Ze zijn goedkoper en hun assortiment is minder uitgebreid maar slechter in kwaliteit zeker niet.
Juist niet.. is een A merk discounter..quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:28 schreef habitue het volgende:
Nettorama? Wat is dat voor hipsterwinkel dan?
De smaak van Calvé is welquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nope.. kijk voor de grap maar eens naar hoeveel procent pinda's er in Calve zit en in de Helaes pindakaas van de Aldi.. je zou denken dat Calve een hoger aandeel heeft.. maar niets is minder waar..
Het enige wat er A aan is.. is het merk, de plek in de winkel, en de locatie.. niet het product..
Autorama? Kom je uit Emmen?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Juist niet.. is een A merk discounter..
(Aldi doet hetzelfde trucje als Nettorama met A merken.. alles wat incourant of weinig loop in zit bij de reguliere supers kopen ze in)
Wij hadden vroeger trouwens een Autorama hier
bullshit, je hebt geen idee hoe de inkoop van A-merken gaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Juist niet.. is een A merk discounter..
(Aldi doet hetzelfde trucje als Nettorama met A merken.. alles wat incourant of weinig loop in zit bij de reguliere supers kopen ze in)
Wij hadden vroeger trouwens een Autorama hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |