abonnement Unibet Coolblue
pi_177186150
Hallo,

Afgelopen donderdag heb ik 1 van de grootste fouten ooit in mijn leven gemaakt. Al bijna 2 jaar ben ik vrij gelukkig in mijn relatie. Het enige wat ik toch wel echt lastig heb blijven vinden is het gebrek aan seks. Ik ben zelf een 27 jarige jongen en mijn vriend is 60 (ja 33 jaar is veel, maar bij ons werkt het). Zijn libido is dan ook verklaarbaar lager dan het mijne. Er gaan soms maanden zonder seks voorbij...

Ik heb het daar echt lastig mee soms. We praten er wel eens over, maar een echte oplossing hebben we nog niet kunnen vinden. Toen ik donderdagavond wat had gedronken was de nood voor seks echt superhoog bij mij. Hij was voor werk weg en ik had de dagen ervoor en zelfs die dag al (meerdere malen) de hand aan mijzelf geslagen. In een opwelling besloot ik voor het eerst in mijn leven bullchat eens te openen. Het was de bedoeling alleen maar te kijken en misschien wat te praten, maarja...

Ik raakte daar op een gegeven moment in gesprek met iemand en er was een verbijsterend goede klik. Hij was lief voor me, niet opdringerig en alles klopte gewoon. De drankjes die ik er in had zitten, hadden mijn barrières uitgeschakeld en voordat ik het wist besloten we om elkaar te ontmoeten.

In die nacht heb ik de zo seks gehad waar ik al tijden naar snakte, een eenmalig ding, geen diepe emotionele band en de zekerheid elkaar nooit meer te zien. Het was opzich al een fout dat ik ben vreemdgegaan die avond, maar ik had hier nog mee kunnen leven en dit bespreekbaar kunnen maken met mijn vriend. Dan had ik alleen niet 2 catastrofale fouten moeten maken...

In de stress van het moment heb ik niet gevraagd naar een condoom en niet aan de man gevraagd of hij (een verhoogde kans op) SOA's had. Vrijwel meteen na de seks merkte hij bloed op bij me. Hij zette me onder de douche en uiteindelijk zijn we zelfs doorgegaan.
Een dag later ontdekte ik afscheiding bij mezelf en een dag daarna kreeg ik een keelontsteking. Ik besefte dat ik hieruit met 99% zekerheid kon opmaken dat ik een SOA te pakken had. In eerste instantie sloeg ik mezelf voor de kop. Maar er echt bij stil staan lukte me nog niet. Ik maakte een afspraak bij de huisarts (ook voor een slijmbeursontsteking aan mijn elleboog die ik spontaan 2 dagen na de one night stand kreeg). Die startte me meteen aan antibiotica voor gonorroe of chlamydia, maar vermeldde wel dat hij toch nog even contact zou opnemen met de GGD voor mij.

Vandaag ben ik teruggebeld, ik moet morgen naar de SOA poli voor een preventieve Hepatitis behandeling en een HIV test, daar zij menen dat ik een hoog risico heb genomen voor het oplopen van deze ziektes. Ik ben zo verschrikkelijk bang dat ik seropositief blijk te zijn, ik weet niets van die man waar ik die nacht seks mee heb gehad. Maar alles wijst erop dat hij een verhoogd risico op die ziektes heeft.

Ik heb gehoord dat je pas na 3 maanden zeker weet of je het wel of niet hebt. Sommige mensen werden 1 keer in de maand getest en de eerste twee keer kwam de test negatief terug, maar de derde keer dan toch positief. Ik houd zielsveel van mijn vriend, maar ik durf het hem gewoon echt niet te vertellen. We zijn beiden depressief aangelegd en beiden zitten we niet in een positieve periode. Ik ben bang dat dit verstrekkende gevolgen gaat hebben en misschien wel zover dat hij zichzelf iets aandoet. Als de uitslag positief blijkt te zijn vind ik dat ik sowieso de verplichting heb het te vertellen en dat zal ik dan ook doen. Maar ik weet niet of ik de moed en de kracht heb iets (hem) kapot te maken zonder dat het echt moet. Alleen het vreemdgaan had ik nog kunnen uitleggen en hij had het dan nog kunnen begrijpen, daar hij weet hoe moeilijk het gebrek aan seks voor mij kan zijn. Hij had het nog steeds niet leuk gevonden en dat weet en begrijp ik. Maar als ik er nu ook nog bij moet vertellen dat ik een levenslange ziekte heb opgelopen dan stortten onze beider werelden ineen vrees ik...

Ik ga hier echt op voorhand al kapot van en ik schaam me zeer diep. Daarnaast wordt ik er ontzettend depressief en kwaad van dat die ene onwaarschijnlijk domme foit die ik maak, misschien wel zo hard gestraft wordt. Eerlijk gezegd zie ik het ook niet echt meer zitten. Niet dan ik mezelf van het leven zou beroven, maar ik voel me gewoon echt diep dieptriest en in en in slecht.

Met dit bericht wil ik graag mensen bereiken en waarschuwen hoe simpel het kan zijn. Ook wil ik gewoon mijn ei kwijt en stiekem hoop ik ook nog wat advies of een goed gesprek te krijgen, zonder dat mensen mij de grond in boren (ook al vind ik dat begrijpelijk en ook wel terecht)

Groetjes Max.
pi_177186518
Verdorie man. Vreemdgaan is 1 ding, maar het dan zonder condoom doen is wel echt heel dom.

Nu gewoon alle testen doen die er bestaan, geen seks hebben, uiterst voorzichtig zijn met je bloed en het vertellen aan je vriend. Wie zich brandt moet op de blaren zitten. Niks zeggen kun je in deze situatie echt niet verkopen.
  woensdag 14 februari 2018 @ 20:48:44 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177186574
Hoe wil je de periode tussen nu en de uitslag van die test dan overbruggen? Ineens 'zomaar' een condoom gebruiken met je vriend oid? En hij zal toch ook wel zien dat je last hebt van afscheiding en dergelijke?
  woensdag 14 februari 2018 @ 20:50:15 #4
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_177186617
Grow up...wees een man en vertel het.

Jij had de ballen om lekker te zuipen, te chatten en je te laten neuken zonder condoom...dan moet je ook de ballen hebben om eerlijk te zijn.
pi_177186763
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:48 schreef hugecooll het volgende:
Hoe wil je de periode tussen nu en de uitslag van die test dan overbruggen? Ineens 'zomaar' een condoom gebruiken met je vriend oid? En hij zal toch ook wel zien dat je last hebt van afscheiding en dergelijke?
Het grote probleem was het gebrek aan seks. Dat zie ik de komende tijd niet verbeteren. Daarin had hij dus al niets kunnen opmerken. Daar komt bij dat hij nog steeds weg is. Ik wacht nog even de uitslag van de GGD af morgen. Wil het dan in ieder geval meteen en met zekerheid kunnen melden wat de gevolgen zijn van mijn grootste fout ooit..
pi_177187042
Punt is ook niet zozeer dat ik het niet wil of ga vertellen. Maar wel dat het gewoon zeer k*t is. Ik moest even van me afschrijven, luchten en moed verzamelen. Het is niet niks en ik weet dat ik het aan mezelf te danken heb, maar dat maakt het eerder moeilijker dan makkelijker. Wil niets goed praten, maar dit is gewoon die situatie waar ik me in bevind en dat is en blijft nogmaals k*t.
pi_177187253
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:04 schreef Maximinimaal het volgende:
Punt is ook niet zozeer dat ik het niet wil of ga vertellen. Maar wel dat het gewoon zeer k*t is. Ik moest even van me afschrijven, luchten en moed verzamelen. Het is niet niks en ik weet dat ik het aan mezelf te danken heb, maar dat maakt het eerder moeilijker dan makkelijker. Wil niets goed praten, maar dit is gewoon die situatie waar ik me in bevind en dat is en blijft nogmaals k*t.
Schrijven kan lekker zijn, maar je gaat hier echt geen medeleven krijgen.
Het is te hopen dat het geen Hiv of hepatitis is en is gonorroe tegenwoordig ook niet nauwelijks nog te behandelen? Volgens mij slaat veel antibiotica niet meer aan namelijk of was dat met chlamydia? Maar dat zal het GGD je ook wel vertellen. Een goed behandelbare soa zou je voor jezelf kunnen houden, vind ik. Als het echt iets heftigs of moeilijks te behandelen is, zou ik het wel vertellen.

Al denk ik dat je je ook ontzettend naar voelt als je het niet verteld, maar dat is volledig je eigen keuze. Heb je bij die man thuis afgesproken of weet je echt helemaal niks van hem?
pi_177187263
Je kan toch vertellen dat je bent vreemdgegaan (was je sowieso al van plan), en je het dus de komende tijd voor de zekerheid met je vriend met condoom wilt doen. Jullie hebben niet vaak seks geef je aan, dus dan zou dat maar een paar keer het geval zijn.

Kun je kijken hoe verder als je meer zekerheden hebt.
pi_177189193
Vertel dat je bent vreemdgegaan maar dat het condoom scheurde. Dan kun je zeggen dat je je voor de zekerheid hebt laten testen. Het is geen oplossing die de schoonheidsprijs verdiend, maar dan ben je wel eerlijk over het vreemdgaan en het testen. Als je zegt dat je vriend het zou begrijpen als je vreemd bent gegaan kunnen jullie deze 'reis' samen meemaken en komen jullie er echt wel bovenop.
pi_177189228
Nee ik weet helaas echt niets van hem, ja zijn voornaam. Hij kwam naar mij toe en ik was op dat moment ook niet in mijn eigen huis. Alle fouten die je kan maken heb ik gemaakt. Het was ook mijn eerste keer en dan nog in een opwelling. Achteraf gezien had ik het natuurlijk nooit moeten doen en dan al helemaal niet zo, maar terugdraaien kan niet dus accepteren en ermee dealen. Hoe dat met gonorroe/chlamydia zit weet ik eerlijk gezegd ook niet. Momenteel zit in aan de antibiotica dus we gaan het zien. In principe weet ik morgen of ik hiv en/of hepatitis heb en dan gooi ik alles eruit. Als er een voorbeeld van het spreekwoord "wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten" is dan ben ik het wel! Head up high en incasseren, eigen schuld dikke bult...
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:12:53 #11
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_177189366
Rustig de uitslag afwachten, hopen op het beste, sterkte TS. Het zou HIV plus meer kunnen zijn, maar ga er voorlopig maar even vanuit dat het de minder dramatische ziektes zijn en dat HIV je bespaard blijft.

Zal aan je denken de volgende keer dat ik vreemdgaan overweeg! En het dan hopelijk niet doen...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_177189713
Hiv zullen ze morgen nog niets over kunnen zeggen vrees ik. De rest misschien wel.
Voorlopig misschien maar niets zeggen, maar wat je ook doet, zeker geen sex hebben met je vriend tot je 100% zeker bent dan je gezond bent!
En dan zie je daarna maar wat je ermee doet. Ben je wel besmet, ja dan moet je wel hé!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177189735
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:12 schreef Tyr80 het volgende:
Rustig de uitslag afwachten, hopen op het beste, sterkte TS. Het zou HIV plus meer kunnen zijn, maar ga er voorlopig maar even vanuit dat het de minder dramatische ziektes zijn en dat HIV je bespaard blijft.

Zal aan je denken de volgende keer dat ik vreemdgaan overweeg! En het dan hopelijk niet doen...
Dankje! En goed zo! Is ook wat ik deels probeer te bereiken met mijn verhaal!
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:26:03 #14
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177189790
Je vriend begrijpt het waarschijnlijk wel. Want jij bent jong, en hij een stuk ouder. Homo's begrijpen dat al helemaal meestal wel. Maar hopelijk heb je nu geen hiv.

Het is ook niet jouw schuld. Je hormonen hebben je hiertoe geleid. Die zijn veel sterker dan jouw kleine ikje die denkt dat ie z'n eigen keuzes maakt.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_177189796
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
Hiv zullen ze morgen nog niets over kunnen zeggen vrees ik. De rest misschien wel.
Voorlopig misschien maar niets zeggen, maar wat je ook doet, zeker geen sex hebben met je vriend tot je 100% zeker bent dan je gezond bent!
En dan zie je daarna maar wat je ermee doet. Ben je wel besmet, ja dan moet je wel hé!
Als het goed is kunnen ze een sneltest doen. Dan krijg in binnen een uur te horen hoe het ervoor staat. Normaliter is het na 3 maanden pas betrouwbaar idd. De sneltest is alleen betrouwbaar als je binnen een week na het blootstellen die test doet. Net op tijd dus...
pi_177190087
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:26 schreef Maximinimaal het volgende:

[..]

Als het goed is kunnen ze een sneltest doen. Dan krijg in binnen een uur te horen hoe het ervoor staat. Normaliter is het na 3 maanden pas betrouwbaar idd. De sneltest is alleen betrouwbaar als je binnen een week na het blootstellen die test doet. Net op tijd dus...
Ik zal voor je duimen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177190134
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik zal voor je duimen!
Dankje!
pi_177190157
Ik kan nog geen DM lezen helaas, dus als iemand me deze gestuurd heeft zal het even via een andere weg moeten...
pi_177191549
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:09 schreef Maximinimaal het volgende:
Nee ik weet helaas echt niets van hem, ja zijn voornaam. Hij kwam naar mij toe en ik was op dat moment ook niet in mijn eigen huis. Alle fouten die je kan maken heb ik gemaakt. Het was ook mijn eerste keer en dan nog in een opwelling. Achteraf gezien had ik het natuurlijk nooit moeten doen en dan al helemaal niet zo, maar terugdraaien kan niet dus accepteren en ermee dealen. Hoe dat met gonorroe/chlamydia zit weet ik eerlijk gezegd ook niet. Momenteel zit in aan de antibiotica dus we gaan het zien. In principe weet ik morgen of ik hiv en/of hepatitis heb en dan gooi ik alles eruit. Als er een voorbeeld van het spreekwoord "wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten" is dan ben ik het wel! Head up high en incasseren, eigen schuld dikke bult...
Als je nog zo eens een opwelling hebt , je vriend is er niet,steek hem dan in een molshoop.Niet in bevrozen grond,en je hebt dan de hele wereld aan je kloten hangen.Is beter dan eentje.Wel even eens goed op de molshoop kloppen voor het verjagen van de mol of de ratten die er in huizen.zouden uw pietje afbijten.Maar minder gevaarlijk dan vreemgaan. o|O _O_
pi_177191594
Oei onhandig. Sterkte ermee!
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:55:17 #21
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177191965
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:34 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Als je nog zo eens een opwelling hebt , je vriend is er niet,steek hem dan in een molshoop.Niet in bevrozen grond,en je hebt dan de hele wereld aan je kloten hangen.Is beter dan eentje.Wel even eens goed op de molshoop kloppen voor het verjagen van de mol of de ratten die er in huizen.zouden uw pietje afbijten.Maar minder gevaarlijk dan vreemgaan. o|O _O_
typische opmerking van een Belg weer. :') moeilijk he..om even normaal te reageren demonnomed?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177192105
Ach (inmiddels) kan ik er wel om lachen. Flauwe glimlach dan 😜. Hij heeft ook wel een punt, vreemdgaan is gewoon niet oke. Maar ongedaan maken kan niet dusja...
  donderdag 15 februari 2018 @ 00:19:01 #23
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177192338
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:04 schreef Maximinimaal het volgende:
Ach (inmiddels) kan ik er wel om lachen. Flauwe glimlach dan 😜. Hij heeft ook wel een punt, vreemdgaan is gewoon niet oke. Maar ongedaan maken kan niet dusja...
luister, ik weet hoe je je voelt hoor. ik heb 4 jaar terug ook zo´n test moeten doen. en ik kan mij nog heel goed herinneren dat ik vooral super bang was dat ik HIV zou krijgen. dus ik begrijp heel goed je angst. gelukkig bleek ik geen HIV te hebben. dus dat was voor mij toen echt een opluchting
maar luister Maximinimaal. dit was natuurlijk wel super onverstandig van je natuurlijk he.
leer hier nou alsjeblieft van want het is het niet waard om zoveel risico´s te nemen voor maar 1 goede wip.
ik hoop echt dat je niks hebt hoor. en ik duim ook voor je. hou je ons nog op de hoogte maximinimaal?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177192630
Niet zo hard zijn voor TS, als je geil bent doe soms nou eenmaal domme dingen waar je later spijt van hebt🤔
  donderdag 15 februari 2018 @ 08:51:49 #25
53151 T42
Pinball Wizard
pi_177195990
Karma.

Die gasten zitten niet voor niks op sites en doen dates..
  donderdag 15 februari 2018 @ 08:53:23 #26
53151 T42
Pinball Wizard
pi_177196004
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:08 schreef sneakydesert het volgende:
Vertel dat je bent vreemdgegaan maar dat het condoom scheurde. Dan kun je zeggen dat je je voor de zekerheid hebt laten testen. Het is geen oplossing die de schoonheidsprijs verdiend, maar dan ben je wel eerlijk over het vreemdgaan en het testen. Als je zegt dat je vriend het zou begrijpen als je vreemd bent gegaan kunnen jullie deze 'reis' samen meemaken en komen jullie er echt wel bovenop.
Kom we blijven liegen top
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:10:28 #27
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177196208
Voor dat je helemaal doordraait, wacht eerst maar eens af wat er nou echt aan de hand is. Dat het theoretisch zo kan zijn wil niet zeggen dat het ook zeker gebeurd is (HIV).
De kans dat je geen HIV hebt is groot.
Kun je die gast nog bereiken, en vragen of ie HIV heeft?
Wat jouw partner betreft, je kunt een ONS toegeven, je kunt ook proberen het te verzwijgen totdat je meer weet, en dan eventueel niets zeggen. Je moet natuurlijk geen onbeschermde sex met hem hebben!
Je gaat een stressvolle tijd tegemoet, voordat je zekerheid hebt. Sterkte gewenst voor die periode.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:16:00 #28
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177196291
ja precies, volgens mij is de kans dat TS geen HIV heeft nog altijd groter dan dat hij het wel heeft. om besmet te raken moet je eigenlijk echt wel je best voor doen volgens mij.
de meeste mensen die besmet zijn geraakt hebben vaak sexs gehad met veel mensen tegelijk en allemaal onbeschermd.
en TS heeft nu maar 1 keer onbeschermd sexs gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samuel24 op 15-02-2018 09:35:45 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177196430
Ik zie het ook om me heen, maar het lijkt erop of veel homoseksuele mannen altijd rondneuken zonder beveiliging met alle gevolgen van dien... Het is je eigen schuld, dus vertel het eerlijk.
pi_177196486
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 08:53 schreef T42 het volgende:

[..]

Kom we blijven liegen top
Ja.

Ik vind het ranzig. Bah. Ook dat je niet kiest voor je eigen veiligheid. En wat voor relatie heb je überhaupt als je zoiets doet
pi_177196553
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:16 schreef Samuel24 het volgende:
ja precies, volgens mij is de kans dat TS geen HIV hebt nog altijd groter dan dat hij het wel heeft. om besmet te raken moet je eigenlijk echt wel je best voor doen volgens mij.
de meeste mensen die besmet zijn geraakt hebben vaak sexs gehad met veel mensen tegelijk en allemaal onbeschermd.
en TS heeft nu maar 1 keer onbeschermd sexs gehad.
Maar wel met een risico-groep en anaal en er was bloed.
Toch niet te snel wegwuiven :{
Voor de hetero en met vaginale sex liggen de kansen een stuk lager.

Zou het wel echt smerig van die kerel vinden :(. Als ie bewust onveilig heeft gedaan, wetende dat ie besmet is met god weet wat allemaal!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:33:31 #32
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177196773
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar wel met een risico-groep en anaal en er was bloed.
Toch niet te snel wegwuiven :{
Voor de hetero en met vaginale sex liggen de kansen een stuk lager.
nou...zo heel snel raak je nou ook weer niet besmet hoor. maar ja...als je onveilig sex hebt gehad dan is de kans er natuurlijk wel altijd he.. en dat risico zou je eigenlijk nooit eens moeten nemen. maar helaas zijn er toch mensen die dat wel doen.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:26 schreef Lenny77 het volgende:

Zou het wel echt smerig van die kerel vinden :(. Als ie bewust onveilig heeft gedaan, wetende dat ie besmet is met god weet wat allemaal!
ja dat is ook zo. maar mensen zijn soms zo egoïstisch dat het ze vaak niks kan schelen dat ze een ander ermee besmetten.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177197330
Play stupid games, win stupid prizes.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177197339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:33 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

nou...zo heel snel raak je nou ook weer niet besmet hoor. maar ja...als je onveilig sex hebt gehad dan is de kans er natuurlijk wel altijd he.. en dat risico zou je eigenlijk nooit eens moeten nemen. maar helaas zijn er toch mensen die dat wel doen.

[..]

ja dat is ook zo. maar mensen zijn soms zo egoïstisch dat het ze vaak niks kan schelen dat ze een ander ermee besmetten.
POTENRAMMEN is niet goed, maar voor zo'n kerel zou ik een uitzondering maken :(
pi_177197392
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:01 schreef g60forced het volgende:

[..]

POTENRAMMEN is niet goed, maar voor zo'n kerel zou ik een uitzondering maken :(
Ik zou niet het risico willen lopen dat zijn bloed met het mijne in aanraking komt.
pi_177197429
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:04 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Ik zou niet het risico willen lopen dat zijn bloed met het mijne in aanraking komt.
good point... longrange weaponry? honkbalknuppel? nee sorry ik liet mij even gaan!
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 februari 2018 @ 10:06:52 #37
22592 crew  Ole
pi_177197433
Maar je bent er snel bij. Misschien kun je preventief hiv remmers krijgen. Maar nu al symptomen lijkt me sterk. Maar ik ben geen dokter.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 15 februari 2018 @ 10:08:54 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177197482
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:16 schreef Samuel24 het volgende:
ja precies, volgens mij is de kans dat TS geen HIV heeft nog altijd groter dan dat hij het wel heeft. om besmet te raken moet je eigenlijk echt wel je best voor doen volgens mij.
de meeste mensen die besmet zijn geraakt hebben vaak sexs gehad met veel mensen tegelijk en allemaal onbeschermd.
en TS heeft nu maar 1 keer onbeschermd sexs gehad.
Ja, maar je krijgt niet HIV van vaak met verschillende mannen, dat krijg je maar van eentje... En je zal maar net de pech hebben.
***
  donderdag 15 februari 2018 @ 10:18:20 #39
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177197656
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:01 schreef g60forced het volgende:

[..]

POTENRAMMEN is niet goed, maar voor zo'n kerel zou ik een uitzondering maken :(
ach...bewust iemand gaan besmetten is inderdaad vreselijk he... hoe zou je jezelf nog in de spiegel kunnen aankijken vraag ik mij dan af. :)
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177197797
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:49 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Abraham-de-lacy ofzo
Nee, is het hem? Die had toch altijd Disneynamen?
pi_177197859
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:26 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Nee, is het hem? Die had toch altijd Disneynamen?
Schrijfstijl is ook niet coherent, maar ik moest wel direct aan hem denken.
pi_177198177
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:47 schreef Notnecessary het volgende:
Verdorie man. Vreemdgaan is 1 ding, maar het dan zonder condoom doen is wel echt heel dom.

Nu gewoon alle testen doen die er bestaan, geen seks hebben, uiterst voorzichtig zijn met je bloed en het vertellen aan je vriend. Wie zich brandt moet op de blaren zitten. Niks zeggen kun je in deze situatie echt niet verkopen.
Dit. Als je echt van je vriend houdt vertel je hem het verhaal zo eerlijk mogelijk. En accepteer de gevolgen.
Whatever...
pi_177204585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:06 schreef Ole het volgende:
Maar je bent er snel bij. Misschien kun je preventief hiv remmers krijgen. Maar nu al symptomen lijkt me sterk. Maar ik ben geen dokter.
Jij bent ook snel, is nog niet eens zeker dat Ts besmet is :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177204596
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:18 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ach...bewust iemand gaan besmetten is inderdaad vreselijk he... hoe zou je jezelf nog in de spiegel kunnen aankijken vraag ik mij dan af. :)
Mocht ik HIV hebben, ik deed het nooit meer :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:25:17 #45
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177204673
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mocht ik HIV hebben, ik deed het nooit meer :o
ik denk dat ik zelf ook niet meer sex zou durven hebben hoor. het idee dat je iemand anders ermee besmet lijkt me heel naar namelijk.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177206471
Ik snap niet dat mensen het tegenwoordig nog zonder doen. Had onlangs een snelle date via Tinder geregeld. Toen ik paar condooms uit m'n zak haalde zei ze verbaasd "ow je gebruikt condooms, doen er niet veel". Je doet het toch voor jezelf niet voor de ander...
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:38:10 #47
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177206820
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:26 schreef mrPanerai het volgende:
Ik snap niet dat mensen het tegenwoordig nog zonder doen. Had onlangs een snelle date via Tinder geregeld. Toen ik paar condooms uit m'n zak haalde zei ze verbaasd "ow je gebruikt condooms, doen er niet veel". Je doet het toch voor jezelf niet voor de ander...
als het er eenmaal op aan komt (the heat of the moment) denken veel mensen nou eenmaal niet aan voorzorgsmaatregelen hoor... Mr Right. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177208140
Net weer thuis van de soapoli. Hep b vaccinatie 1 gehad, volgende maand nr 2. Waarschijnlijk gonorroe (zoals ik al dacht) hiervan volgende week de uitslag.

Antibiotica die ik van de ha heb werken alleen voor chlamydia, ik moet wel de kuur afmaken, maar waarschijnlijk zal ik dus klachten blijven houden.
Hiv sneltest is voor nu negatief, dat zegt helaas toch nog niets. Over 3 maanden moet ik terug komen voor definitief uitsluitsel. Hiv remmers werken alleen als je binnen 72 uur ermee start, dus dat was geen optie.

Vriend is nog weg, dus ik wacht nog even totdat hij weer thuis komt en dan gaat het hoge woord eruit. Waar ik nu het meest bang voor ben is dat dit te hard gaat aankomen voor hem. Mocht hij niet meer met me verder willen, zal ik dit wel kunnen begrijpen, maar ontzettend jammer vinden. Wat ik vooral hoop is dat dit niet de druppel is voor hem om definitief in zijn depressie te zinken en dat ik dus de oorzaak ben van een echt gebroken man. Daar zou ik voor mijzelf niet mee kunnen leven..

Dank voor alle reacties, positief of negatief. Aan de positieve heb ik mentaal veel steun kunnen krijgen en de negatieve hebben mij bij de realiteit kunnen houden. Ik blijf mezelf een kl**tz*k vinden en dst zal ik blijven meedragen. In ieder geval heb ik ervan geleerd en hopelijk heb ik er anderen ook mee kunnen bereiken! Gr
pi_177208288
Snap gewoon niet hoe je denkwereld werkt. Als homo zijnde onbeschermde seks hebben. Ook nog als bottom en dan bijna verbaasd zijn hierover.

Aan preken heb je niets maar je vriend heeft wel het recht dit te weten. Anders breng je hem moedwillig in gevaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door Moofasah op 15-02-2018 16:52:05 ]
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:13:03 #50
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177209928
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:30 schreef Maximinimaal het volgende:
In de stress van het moment heb ik niet gevraagd naar een condoom en niet aan de man gevraagd of hij (een verhoogde kans op) SOA's had.
Dat was dan wel een heel lang 'moment'. Via bullchat chatten, afspreken, drankjes doen, met hem meegaan en daarna pas seks hebben. Genoeg momenten om aan safe-seks te denken.
Als je nou zou zeggen 'als de wijn is in de man zit de wijsheid in de kan' had ik het eerder geloofd.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_177212299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:19 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

luister, ik weet hoe je je voelt hoor. ik heb 4 jaar terug ook zo´n test moeten doen. en ik kan mij nog heel goed herinneren dat ik vooral super bang was dat ik HIV zou krijgen. dus ik begrijp heel goed je angst. gelukkig bleek ik geen HIV te hebben. dus dat was voor mij toen echt een opluchting
maar luister Maximinimaal. dit was natuurlijk wel super onverstandig van je natuurlijk he.
leer hier nou alsjeblieft van want het is het niet waard om zoveel risico´s te nemen voor maar 1 goede wip.
ik hoop echt dat je niks hebt hoor. en ik duim ook voor je. hou je ons nog op de hoogte maximinimaal?
Nu begrijp ik uw reageren op de molshoop...Kan ook zijn pietje niet in zijn broek houden.Steek hem tussen de deur jongen en het gaat vanzelf.Ge loopt geen ziekten op. o|O :%
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 15 februari 2018 @ 19:55:07 #52
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177212401
Ik zou dit voor de zekerheid ook even in POL posten. Daar zit veel kennis over dit soort zaken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:50:05 #53
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177217820
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:48 schreef hugecooll het volgende:
Hoe wil je de periode tussen nu en de uitslag van die test dan overbruggen? Ineens 'zomaar' een condoom gebruiken met je vriend oid? En hij zal toch ook wel zien dat je last hebt van afscheiding en dergelijke?
ze hebben soms maanden geen seks
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:50:41 #54
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177217839
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:50 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ze hebben soms maanden geen seks
oja
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:59:39 #55
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177218027
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:51 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Nu begrijp ik uw reageren op de molshoop...Kan ook zijn pietje niet in zijn broek houden.Steek hem tussen de deur jongen en het gaat vanzelf.Ge loopt geen ziekten op. o|O :%
edit, :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Samuel24 op 16-02-2018 00:19:14 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177219344
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:55 schreef SeLang het volgende:
Ik zou dit voor de zekerheid ook even in POL posten. Daar zit veel kennis over dit soort zaken.
:D :')
pi_177224048
Goed dat je nu wel je verantwoordelijkheid neemt. Testen en eerlijk vertellen.

Met wat geluk wordt het je vergeven. Hell. Misschien magnjenaf en toe wel eens buiten de deur eten.... Wie weet hoe je partner er over denkt.
Whatever...
pi_177225440
Wellicht moet je je huidige relatie ook eens onder de loep houden. Als jij de rest van je leven genoegen wil nemen met amper seks dan moet je vooral lekker blijven.
Straks wordt je vriend impotent en dan? Kun je nooit meer seksen.
Misschien kun je een open relatie voorstellen? Dan kun jij je regelmatig (veilig) laten uitwonen en voor het handje vasthouden en kusjekroel blijf je bij je sugardaddy ^O^
pi_177225464
Oh ja wel even eerlijk opbiechten. Je moet je vriend wel in de gelegenheid stellen om zelf de keus te maken of hij bij een leugenachtige cheater wil.blijven of niet. Nu bepaal jij dat.
pi_177225504
Overigens ken ik ook een nicht die regelmatig chemparty's bezocht en zich door Jan en alleman liet uithollen en dichtkitten. Drie keer raden: die heeft aids nu. Maar dat is kennelijk allang niet meer dodelijk. Prima te behandelen tegenwoordig ^O^
  vrijdag 16 februari 2018 @ 11:37:14 #61
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177226774
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:26 schreef mrPanerai het volgende:
Ik snap niet dat mensen het tegenwoordig nog zonder doen. Had onlangs een snelle date via Tinder geregeld. Toen ik paar condooms uit m'n zak haalde zei ze verbaasd "ow je gebruikt condooms, doen er niet veel". Je doet het toch voor jezelf niet voor de ander...
Ook nog ´n paar? Jij bent wel erg voorzichtig. Ik ook trouwens. Bv als ik ga slapen altijd condoom er over trekken. Mijn vrouw is wel 71 maar je weet maar nooit; ik slaap nogal vast en zij is Aziatisch, dus ....

~O> _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177231433
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ook nog ´n paar? Jij bent wel erg voorzichtig. Ik ook trouwens. Bv als ik ga slapen altijd condoom er over trekken. Mijn vrouw is wel 71 maar je weet maar nooit; ik slaap nogal vast en zij is Aziatisch, dus ....

~O> _O-
Hoe ouder, hoe gekker _O-
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:04:57 #63
53151 T42
Pinball Wizard
pi_177238602
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Play stupid games, win stupid prizes.
true
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:08:33 #64
53151 T42
Pinball Wizard
pi_177238657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:26 schreef mrPanerai het volgende:
Ik snap niet dat mensen het tegenwoordig nog zonder doen. Had onlangs een snelle date via Tinder geregeld. Toen ik paar condooms uit m'n zak haalde zei ze verbaasd "ow je gebruikt condooms, doen er niet veel". Je doet het toch voor jezelf niet voor de ander...
idd en dan ook nog de instelling ach met pilletje is het opgelost... lijkt steeds meer britse inteelt hier. daar is een rubbertje een no go

jammer genoeg ken ik dus ook gevallen van betaald want zonder verdient beter... (en over de toekomst denken we niet)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:11:09 #65
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177238700
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:07 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Hoe ouder, hoe gekker _O-
Ja, mijn vrouw hé. Hardstikke gek!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:32:17 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177239181
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:08 schreef T42 het volgende:

[..]
jammer genoeg ken ik dus ook gevallen van betaald want zonder verdient beter... (en over de toekomst denken we niet)
ja, In Azie ... De Filipijnen is zeer (en diep en streng) katholiek maar zelfs daar zijn condooms op iedere staathoek te verkrijgen. Waar je tandpasta kunt kopen kun je dus letterlijk altijd ook condooms (en glijmiddel, beltegoed, water en soft drinks ) kopen. De malls, maar ook de 7-11 en de ministop enz. Ketens convenience stores die (dus) gewoon altijd open zijn. Dag en nacht, iedere dag van het jaar.
Echter, condooms zijn zelfs in dit super katholieke land gratis verkrijgbaar in ziekenhuizen en klinieken. Dat weet men niet eens, zoveel interesseert het hen.
Ook de pil is er goed verkrijgbaar, verschillende varierend van 6 euro per maand tot 16 euro.
En toch, 25 jaar en 5 kinderen, geen man, geen enkele sociale voorziening, geen support (= financiele hulp van bv. de vaders van de kinderen of van de familie van die vaders). dan krijgt de term Friends with Benefits een heel andere betekenis (nl. overleven).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:42:35 #67
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177239484
Nog even tot ts-er; nu paniek maar niet want die 3 maanden moet je toch afwachten maar de kans is best groot dat je dan over 3 maanden wel deze ellende achter de rug hebt. Zou momenteel meer erover denken hoe ga ik het mijn vriend vertellen, ga ik het vertellen (ook als alles dadelijk weer in orde is) en zo ja, wanneer ga je het vertellen.
Vermoed dat ie toch wel iets gaat merken aan jou, je gedrag, er zal een ander gevoel en sfeer in de lucht hangen.

Die "minnaar?" waar je die SOA van hebt "gekregen" kun je die nog bereiken. Zou het proberen, kan ie misschien vertellen of ie ook nog HIV heeft. en stel je eens voor dat hij niet weet dat ie een SOA heeft. Kan jij het hem vertellen.
Weet niet of dat kan (niet weten) heb er gelukkig geen enkele ervaring mee.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177247918
Ik snap het even niet. Innestelingstijd van een soa is toch minimaal 2 weken. Hoe kan je al zo snel symptomen krijgen?
Of gaat het bij anaal contact sneller?

Ik hoop dat je niets hebt ts. En zo wel, dan is het echt een naaiactie dat die man je bewust een soa heeft gegeven. Zorg ervoor dat jij niet iemand anders hetzelfde aandoet.

Ik vind dat mensen het te snel zonder condoom doen. Het lijkt erop dat bijna alle mannen het zo graag zonder condoom willen. Daarom eis ik tegenwoordig een soa test voordat ik het met iemand zonder condoom doe.
pi_177280725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ook nog ´n paar? Jij bent wel erg voorzichtig. Ik ook trouwens. Bv als ik ga slapen altijd condoom er over trekken. Mijn vrouw is wel 71 maar je weet maar nooit; ik slaap nogal vast en zij is Aziatisch, dus ....

~O> _O-
Is het een condoom met smaakje ? _O_ _O_
  zondag 18 februari 2018 @ 16:56:35 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177280905
Sambal oelek. Lekker heet!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 18 februari 2018 @ 17:00:45 #71
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177281006
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 07:47 schreef CaVaBien het volgende:
Ik snap het even niet. Innestelingstijd van een soa is toch minimaal 2 weken. Hoe kan je al zo snel symptomen krijgen?
Of gaat het bij anaal contact sneller?

Ik hoop dat je niets hebt ts. En zo wel, dan is het echt een naaiactie dat die man je bewust een soa heeft gegeven. Zorg ervoor dat jij niet iemand anders hetzelfde aandoet.

Ik vind dat mensen het te snel zonder condoom doen. Het lijkt erop dat bijna alle mannen het zo graag zonder condoom willen. Daarom eis ik tegenwoordig een soa test voordat ik het met iemand zonder condoom doe.
Ik ook. En ik ben een man. En eis dat, ben overigens bereid dat zelf ook te doen. Met die losbandige vrouwen tegenwoordig, die maar neulen pijpen en analiseren (van anaal en niet van analyse) durf ik het zonder test niet aan!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177282182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 07:47 schreef CaVaBien het volgende:
Ik snap het even niet. Innestelingstijd van een soa is toch minimaal 2 weken. Hoe kan je al zo snel symptomen krijgen?
Of gaat het bij anaal contact sneller?

Ik hoop dat je niets hebt ts. En zo wel, dan is het echt een naaiactie dat die man je bewust een soa heeft gegeven. Zorg ervoor dat jij niet iemand anders hetzelfde aandoet.

Ik vind dat mensen het te snel zonder condoom doen. Het lijkt erop dat bijna alle mannen het zo graag zonder condoom willen. Daarom eis ik tegenwoordig een soa test voordat ik het met iemand zonder condoom doe.
Die kerel kan toch een soa hebben zonder dat hij het zelf weet? Is dat ook niet de reden waarom soa`s zo makkelijk verspreid worden? Beetje seks hier een beetje seks daar en voor je het weet tref je elkaar in de wachtkamer.

Zonder condoom is gewoon lekkerder en mensen denken toch altijd 'ik krijg het toch niet'. Ik doe het nu zelf met 1 vaste jongen en vanaf de eerste keer ook al zonder condoom. Dus als ik wat krijg weet ik bij wie ik moet zijn. Als dit stopt en de volgende dient zich aan dan zou ik wel eerst een test doen. Ik doe liever af en toe een soa-test dan het altijd met condoom te moeten doen. Dat ik daarmee risico loop weet ik en is eigenlijk best wel dom.
pi_177285020
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:50 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Die kerel kan toch een soa hebben zonder dat hij het zelf weet? Is dat ook niet de reden waarom soa`s zo makkelijk verspreid worden? Beetje seks hier een beetje seks daar en voor je het weet tref je elkaar in de wachtkamer.

Zonder condoom is gewoon lekkerder en mensen denken toch altijd 'ik krijg het toch niet'. Ik doe het nu zelf met 1 vaste jongen en vanaf de eerste keer ook al zonder condoom. Dus als ik wat krijg weet ik bij wie ik moet zijn. Als dit stopt en de volgende dient zich aan dan zou ik wel eerst een test doen. Ik doe liever af en toe een soa-test dan het altijd met condoom te moeten doen. Dat ik daarmee risico loop weet ik en is eigenlijk best wel dom.
Als hij echt hiv heeft, dan moet hij toch permanent medicijnen slikken? Dan zou hij het wel moeten weten.

Een vriendin van mij had kort geleden een appje gekregen van een ex scharrel dat hij een soa had en dat zij zich ook moest laten testen. Ik weet hoe stressend het toen voor haar was. Gelukkig bleek uiteindelijk dat zij het niet had opgelopen :)

Ik doe zelf niet aan scharrels of onsjes, alleen seks in relaties. Is dan ook een stuk makkelijker om soa test te eisen :P
pi_177290042
TS, ik vind je lief. Tuurlijk, het was stom wat je deed, maar mensen maken wel eens fouten. Je angst voor het effect op hem en je schuldbesef maken wel duidelijk dat je om em geeft. Maar maken ook dat uit angst voor zijn reactie/welzijn, dat t lastig is t te vertellen. Het wel doen is en blijft t beste en tis goed dat je dat van plan bent. Sterkte! En keep us posted hoe het gesprek gaat :)
pi_177291533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:38 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

als het er eenmaal op aan komt (the heat of the moment) denken veel mensen nou eenmaal niet aan voorzorgsmaatregelen hoor... Mr Right. :')
of willen er niet aan denken...
  maandag 19 februari 2018 @ 10:48:23 #76
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177293794
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:37 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

of willen er niet aan denken...
noem het zoals je het wilt. maar je weet hoe dat gaat toch? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177301301
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:50 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Die kerel kan toch een soa hebben zonder dat hij het zelf weet? Is dat ook niet de reden waarom soa`s zo makkelijk verspreid worden? Beetje seks hier een beetje seks daar en voor je het weet tref je elkaar in de wachtkamer.

Zonder condoom is gewoon lekkerder en mensen denken toch altijd 'ik krijg het toch niet'. Ik doe het nu zelf met 1 vaste jongen en vanaf de eerste keer ook al zonder condoom. Dus als ik wat krijg weet ik bij wie ik moet zijn. Als dit stopt en de volgende dient zich aan dan zou ik wel eerst een test doen. Ik doe liever af en toe een soa-test dan het altijd met condoom te moeten doen. Dat ik daarmee risico loop weet ik en is eigenlijk best wel dom.
Een verwittigd persoon is er eigelijk twee waard....Hollanders ?????? :B
  maandag 19 februari 2018 @ 15:45:02 #78
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177301447
zucht....... Belgen. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 19 februari 2018 @ 15:52:20 #79
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_177301611
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:09 schreef Maximinimaal het volgende:
Nee ik weet helaas echt niets van hem, ja zijn voornaam. Hij kwam naar mij toe en ik was op dat moment ook niet in mijn eigen huis. Alle fouten die je kan maken heb ik gemaakt. Het was ook mijn eerste keer en dan nog in een opwelling. Achteraf gezien had ik het natuurlijk nooit moeten doen en dan al helemaal niet zo, maar terugdraaien kan niet dus accepteren en ermee dealen. Hoe dat met gonorroe/chlamydia zit weet ik eerlijk gezegd ook niet. Momenteel zit in aan de antibiotica dus we gaan het zien. In principe weet ik morgen of ik hiv en/of hepatitis heb en dan gooi ik alles eruit. Als er een voorbeeld van het spreekwoord "wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten" is dan ben ik het wel! Head up high en incasseren, eigen schuld dikke bult...
Had je na moeten denken met je hersenen ipv met je pener, stom,dom,oliedom en wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_177301832
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:52 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Had je na moeten denken met je hersenen ipv met je pener, stom,dom,oliedom en wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Die denken met hun universitair geschoold lulleke.Hebben geen gewoon stel hersenen. _O_
pi_177302170
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:26 schreef mrPanerai het volgende:
Ik snap niet dat mensen het tegenwoordig nog zonder doen. Had onlangs een snelle date via Tinder geregeld. Toen ik paar condooms uit m'n zak haalde zei ze verbaasd "ow je gebruikt condooms, doen er niet veel". Je doet het toch voor jezelf niet voor de ander...
Als een meid dat zegt steek ik hem er zeker niet in zonder rubber.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177302309
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:44 schreef Moofasah het volgende:
Snap gewoon niet hoe je denkwereld werkt. Als homo zijnde onbeschermde seks hebben. Ook nog als bottom en dan bijna verbaasd zijn hierover.

Aan preken heb je niets maar je vriend heeft wel het recht dit te weten. Anders breng je hem moedwillig in gevaar!
Ik kan er ook echt met mijn verstand niet bij.

Helemaal als homo zijnde, waar toch meer sprake is van soa’s, verhoogde risico’s en wisselende contacten.

Je komt iemand tegen, je weet letterlijk niks van hem, en je laat hem zonder condoom in je kont klaarkomen. Onbegrijpelijk. Voor mij is het signaal dat iemand zo makkelijk onveilige seks heeft de reden dat alle alarmbellen af gaan. Als hij met jou onveilige seks heeft als je hem net kent, dan heeft hij of zij dat met een ander ook. En mensen die veel onbeschermd seks hebben met vreemden, dat zijn ook de mensen die soa’s doorgeven. Iedereen is bekend met de risico’s van onveilige seks, dus de enige mensen die dat doen zijn hele onverantwoordelijke mensen of mensen die niks te verliezen hebben en al een of meerdere soa’s hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177312661
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:23 schreef Spanky78 het volgende:
Goed dat je nu wel je verantwoordelijkheid neemt. Testen en eerlijk vertellen.

Met wat geluk wordt het je vergeven. Hell. Misschien magnjenaf en toe wel eens buiten de deur eten.... Wie weet hoe je partner er over denkt.
Partner van TS is 60.

Die weet -als hij van jong-volwassene af aan al wist dat hij homo was- onderhand wel waar Abraham de mosterd haalt.

De meeste homo's die ik ken kunnen met dit soort dingen veel beter omgaan dan de meeste hetero's.

[ Bericht 0% gewijzigd door Horzula op 20-02-2018 01:13:08 ]
pi_177316315
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:26 schreef Aansteker707 het volgende:
Je vriend begrijpt het waarschijnlijk wel. Want jij bent jong, en hij een stuk ouder. Homo's begrijpen dat al helemaal meestal wel. Maar hopelijk heb je nu geen hiv.

Het is ook niet jouw schuld. Je hormonen hebben je hiertoe geleid. Die zijn veel sterker dan jouw kleine ikje die denkt dat ie z'n eigen keuzes maakt.
nee stom dronken en dom doen .
zeker wel zijn schuld simpel.

dat hij jong is en zijn vriend ouder had geen zak uit mogen maken.
trouw aan zijn vriend is blijkbaar ook ver te zoeken.

hij had nog beter bij een manelijke hoer kunnen gaan en daar in zijn anus moeten laten neuken.
dan was er gewoon en condoom gebruiken en ook gelijk een oplossen gezamelijk met zijn vriend over seks.

Dat had was minder erg gevonden dan in zijn kont te laten neuken door een wild vreemde zak in een bar.

gelukkige heb ik geen relatie met ts anders had ik die gelijk gedumpt .
pi_177317410
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:40 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

hij had nog beter bij een manelijke hoer kunnen gaan en daar in zijn anus moeten laten neuken.
dan was er gewoon en condoom gebruiken en ook gelijk een oplossen gezamelijk met zijn vriend over seks.

Je overschat mannelijke 'hoeren', denk ik.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 11:41:06 #86
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177317618
Is er met de partner nog gesproken over "seks buiten de deur" bij de gesprekken over het lage libido van de partner? Is "naar een hoer gaan" nooit als oplossing voor de seksuele noden van TS genoemd?
Je moet je toch kunnen voorstellen dat zo'n jonge vent met blauwe ballen komt te zitten als er maandenlang geen seks is. En dat het dan voor de hand gaat liggen dat hij het dan elders gaat zoeken. Met all risico's vandien.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:31:06 #87
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177318834
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
nee stom dronken en dom doen .
zeker wel zijn schuld simpel.

dat hij jong is en zijn vriend ouder had geen zak uit mogen maken.
trouw aan zijn vriend is blijkbaar ook ver te zoeken.

hij had nog beter bij een manelijke hoer kunnen gaan en daar in zijn anus moeten laten neuken.
dan was er gewoon en condoom gebruiken en ook gelijk een oplossen gezamelijk met zijn vriend over seks.

Dat had was minder erg gevonden dan in zijn kont te laten neuken door een wild vreemde zak in een bar.

gelukkige heb ik geen relatie met ts anders had ik die gelijk gedumpt .
Ach, wat een moeilijkdoenerij.
Seksuele behoefte is gezond. Seks is lekker. En dat heeft heus niet meteen een bedreiging voor dieper liggende liefde tussen twee partners te zijn.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_177325107
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 12:31 schreef Aansteker707 het volgende:

[..]

Ach, wat een moeilijkdoenerij.
Seksuele behoefte is gezond. Seks is lekker. En dat heeft heus niet meteen een bedreiging voor dieper liggende liefde tussen twee partners te zijn.
dat is het verschil tussen ouwe generatie en nieuw generatie.

ouwe generatie deden we nog wat moeite
nieuwe generatie zin het hun niet dan een ander.

maar goed dat is een anderen discusie
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:27:58 #89
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177325251
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:19 schreef suijkerbuijk het volgende:
dat is het verschil tussen ouwe generatie en nieuw generatie.

ouwe generatie deden we nog wat moeite
nieuwe generatie zin het hun niet dan een ander.

maar goed dat is een anderen discusie
wanneer ben je van de nieuwe generatie? Ik ben ook geen jonkie meer hoor.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_177337601
Zo. Even een paar dingen rectificeren.

1. Ik houd oprecht zielsveel van mijn vriend. Ja ik heb me voor het eerst in mijn leven laten leiden door lichamelijke emoties in plaats van mentale, maar dat doet niets af aan mijn liefde voor hem. Anders had ik ook niets gegeven om zijn reactie en dat was juist hetgeen wat me het meeste zorgen baarde. Goed een SOA is klote, maar voor mij doet hij er meer toe dan dat ik het klote voor mezelf vind dat ik een SOA zou hebben. Hem er mee opzadelen zonder zijn medeweten omdat ik een fout bega is wat anders. Dat was wat ik vooral niet wilde en daarom dus ook me heb laten testen.

2. Waarom gaat iedereen ervan uit dat ik me in mijn kont heb laten neuken? Zelf penetreren of gepenetreerd worden is mij om het even. Maargoed.

3. Hij is niet in me klaargekomen.

Verder blijk is geen enkele SOA te hebben, maar een bacteriële infectie. Dit waarschijnlijk door zijn zeep waarmee ik me iets te grondig heb gewassen. HIV is nog steeds niet compleet uitgesloten, maar de kans is wel afgenomen daar ik geen andere SOA heb. Symptomen daarvan verschijnen ook pas na 2 weken tot 3 maanden. Over 3 maanden ga ik me nog eens laten testen en dan is het SOA debacle hopelijk afgelopen.

Daarnaast het hoge woord eruit gegooid tegenover mijn vriend. In eerste instantie verdrietig, teleurgesteld, een beetje boos en een aangestast minderwaardigheidscomplex. Na bedenk- en bezinktijd, kwam hij tot de conclusie dat hij het ergens ook wel begreep. Toch niet comfortabel met het idee, vooral vanuit een eigen gevoel van tekortkoming (wat ik begrijpelijk vind). Ik heb ook niet de behoefte om naast de pot te pissen, maar heb wel aangegeven dat ik het er soms echt heel zwaar mee heb. Ik heb gewoon echt een hoog libido en dat wist hij van te voren. Toen ik hem ontmoette vertelde ik al dat ik mijn eigen hand volledig zat was, de drang te hoog. Ik wil het niet bij een ander zoeken, maar mij een handje helpen ofzo zit er ook niet in...

Goed, dit was het ff voor nu. Dank allen en voor degenen die twijfelen aan mijn oprechtheid, vraag je eens af: ligt dat aan mij of misschien toch wel aan jou?

Max.
  woensdag 21 februari 2018 @ 08:45:12 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177337764
Maar gaan jullie wel verder met z'n twee? En zo ja, hoe dan?
pi_177339944
Maar waarom bloedde je dan naderhand? Zoals je het eerst beschreef leek het als hij je gruwelijk hard in je sterretje had genomen zonder condoom.
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:04:52 #93
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_177342100
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:27 schreef Quickie_Brat het volgende:
Maar waarom bloedde je dan naderhand? Zoals je het eerst beschreef leek het als hij je gruwelijk hard in je sterretje had genomen zonder condoom.
Dit.
Al is zelf met een open wond in een anus stampen vast ook niet heel goed voor je.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:18:12 #94
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177342444
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:25 schreef Maximinimaal het volgende:

3. Hij is niet in me klaargekomen.

oke en dat is dus heel goed.... want weetje waarom? dat maakt de kans al stukke kleiner dat je HIV hebt. want de meeste virus-cellen zitten namelijk in het sperma.
dus de kans dat je HIV hebt is eigenlijk best wel klein nu. maar klein betekent natuurlijk niet dat het volledig uitgesloten is he... dus je moet over drie maanden sowieso even die test doen.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177343608
soa gerelateerd. direct ggd. huisarts overslaan. te weinig kennis en mogenlijkheden.

bij mij. sygelis. huisarts wou dermatoloog afspraak 3 weken later. ik zat met een eikel die 2x zo groot was. ggd gegaan. laat je broek maar zakken. ooohh ik zie het al syfelis. ga maar met de zuster mee. 2 prikken later opgelost.

huisarts goed voor andere dingen. soa gerelateerd. ggd. die zien het zo vaak en ook hiv enz.
makelijker anonym en gratis. mits doelgroep. homo enz.
pi_177344050
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:25 schreef Maximinimaal het volgende:
Zo. Even een paar dingen rectificeren.

1. Ik houd oprecht zielsveel van mijn vriend. Ja ik heb me voor het eerst in mijn leven laten leiden door lichamelijke emoties in plaats van mentale, maar dat doet niets af aan mijn liefde voor hem. Anders had ik ook niets gegeven om zijn reactie en dat was juist hetgeen wat me het meeste zorgen baarde. Goed een SOA is klote, maar voor mij doet hij er meer toe dan dat ik het klote voor mezelf vind dat ik een SOA zou hebben. Hem er mee opzadelen zonder zijn medeweten omdat ik een fout bega is wat anders. Dat was wat ik vooral niet wilde en daarom dus ook me heb laten testen.

2. Waarom gaat iedereen ervan uit dat ik me in mijn kont heb laten neuken? Zelf penetreren of gepenetreerd worden is mij om het even. Maargoed.

3. Hij is niet in me klaargekomen.

Verder blijk is geen enkele SOA te hebben, maar een bacteriële infectie. Dit waarschijnlijk door zijn zeep waarmee ik me iets te grondig heb gewassen. HIV is nog steeds niet compleet uitgesloten, maar de kans is wel afgenomen daar ik geen andere SOA heb. Symptomen daarvan verschijnen ook pas na 2 weken tot 3 maanden. Over 3 maanden ga ik me nog eens laten testen en dan is het SOA debacle hopelijk afgelopen.

Daarnaast het hoge woord eruit gegooid tegenover mijn vriend. In eerste instantie verdrietig, teleurgesteld, een beetje boos en een aangestast minderwaardigheidscomplex. Na bedenk- en bezinktijd, kwam hij tot de conclusie dat hij het ergens ook wel begreep. Toch niet comfortabel met het idee, vooral vanuit een eigen gevoel van tekortkoming (wat ik begrijpelijk vind). Ik heb ook niet de behoefte om naast de pot te pissen, maar heb wel aangegeven dat ik het er soms echt heel zwaar mee heb. Ik heb gewoon echt een hoog libido en dat wist hij van te voren. Toen ik hem ontmoette vertelde ik al dat ik mijn eigen hand volledig zat was, de drang te hoog. Ik wil het niet bij een ander zoeken, maar mij een handje helpen ofzo zit er ook niet in...

Goed, dit was het ff voor nu. Dank allen en voor degenen die twijfelen aan mijn oprechtheid, vraag je eens af: ligt dat aan mij of misschien toch wel aan jou?

Max.
Goeie update dit! Het klinkt alsof jullie er wel uit gaan komen met zijn tweeën. Het blijft natuurlijk een beetje geven en nemen. Dus jij wat minder seks dan je libido wil en hij een beetje meer zou perfect zijn.
pi_177344189
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:25 schreef Maximinimaal het volgende:
Zo. Even een paar dingen rectificeren.



3. Hij is niet in me klaargekomen.

Max.
Dan zul je in ieder geval waarschijnlijk niet zwanger zijn.
  woensdag 21 februari 2018 @ 17:37:10 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177349714
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:23 schreef Struyaard het volgende:

[..]

Dan zul je in ieder geval waarschijnlijk niet zwanger zijn.
O+ O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177351864
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:25 schreef Maximinimaal het volgende:

Daarnaast het hoge woord eruit gegooid tegenover mijn vriend. In eerste instantie verdrietig, teleurgesteld, een beetje boos en een aangestast minderwaardigheidscomplex. Na bedenk- en bezinktijd, kwam hij tot de conclusie dat hij het ergens ook wel begreep. Toch niet comfortabel met het idee, vooral vanuit een eigen gevoel van tekortkoming (wat ik begrijpelijk vind). Ik heb ook niet de behoefte om naast de pot te pissen, maar heb wel aangegeven dat ik het er soms echt heel zwaar mee heb. Ik heb gewoon echt een hoog libido en dat wist hij van te voren. Toen ik hem ontmoette vertelde ik al dat ik mijn eigen hand volledig zat was, de drang te hoog. Ik wil het niet bij een ander zoeken, maar mij een handje helpen ofzo zit er ook niet in...
Probeer je nou de schuld in zijn schoenen te schuiven dat je tekort komt? Je wist toch zelf van te voren dat hij géén hoog libido had?
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:22:17 #100
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_177364753
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:43 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Probeer je nou de schuld in zijn schoenen te schuiven dat je tekort komt? Je wist toch zelf van te voren dat hij géén hoog libido had?
Nou je kunt het ook zo interpreteren dat ze daar wel over gepraat hebben.
Namelijk dat hij het zat was zichzelf steeds af te trekken en daarin dus iets van zijn vriend verwachtte dan wel sex dan wel hand/blowjob.
Ik weet wat het is al je libido niet overeenkomt met diegene waarmee je wel graag oud wil worden.
Sweet but not that sweet !
pi_177365624
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:43 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Probeer je nou de schuld in zijn schoenen te schuiven dat je tekort komt? Je wist toch zelf van te voren dat hij géén hoog libido had?
In het algemeen hebben mensen een probleem verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen daden.
pi_177367528
Ja we gaan samen verder. Hoe we het precies doen weten we nog niet helemaal, maar dat gaan we uitvinden.

Nee ik probeer niet de schuld op hem af te schuiven. Ik probeer alleen mijn denken duidelijk te maken. Wat sexy lexy zegt klopt namelijk. We hebben er al eens over gesproken dat ik graag van hem daarin wat meer onbaatzuchtigheid had gewild. Ik ben er compleet happy mee om hem eens te plezieren zonder dat ik er wat voor terug krijg, maar bij hem miste ik dat. Dat ie voor de rest slap blijft hoeft voor mij geen reden te zijn om intieme/seksuele handelingen met elkaar te kunnen verrichten. En als dat rustig een half jaar door kan gaan op die manier, is dat gewoon heel zwaar voor mij, daar kan ik niets aan doen hoe ik dat ervaar. Maargoed het komt allemaal wel goed op de een of andere manier.

En een oudere man hoeft niet persé een laag of niet/nauwelijks aanwezig libido te hebben hoor ;)!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')