abonnement Unibet Coolblue
pi_177224347
Zon! O+

Vanavond werken bij een feestje. :o
We doen het zelf wel *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 februari 2018 @ 09:44:14 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177224387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:57 schreef Bluezz het volgende:
het kleine Japanse tentje in Haarlem
Ik moet hier maar eens naartoe. Net als die waar Mini het altijd over heeft.
pi_177224410
Zon O+ :Y straks maar eens een langer rondje wandelen. Ben niet ziek geworden maar ook echt niet topfit. -O- En overal spierpijn ook van het sporten :+ Kijken of de zon helpt :Y
Tav ligt als een vaatdoekje op de bank..
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:45:53 #254
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_177224421
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y Engelsen. JRoss kende wel haring, maar absoluut niet zoals wij dat eten en vroeg zich af waarom je niet gewoon haring kan kopen. Als een visje om te bakken.
Ik heb het nooit op, maar ik kan het wel krijgen hier bij de visboer. Toch maar eens proberen :).
pi_177224434
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Zon O+ :Y straks maar eens een langer rondje wandelen. Ben niet ziek geworden maar ook echt niet topfit. -O- En overal spierpijn ook van het sporten :+ Kijken of de zon helpt :Y
Tav ligt als een vaatdoekje op de bank..
Beterschap aan Tav :*

Ik ben nog een beetje verkouden.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 09:46:36 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177224435
Nutteloos feitje van de dag,Litouwen is vandaag 100 jaar onafhankelijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177224452
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:46 schreef derLudolf het volgende:
Nutteloos feitje van de dag,Litouwen is vandaag 100 jaar onafhankelijk.
Tevens ook Chinees Nieuwjaar, jaar van de Hond. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 februari 2018 @ 09:49:24 #258
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177224486
Ik vond dat het toch echt wel eens tijd werd dat mijn lelijke inrichting wordt vervangen.

Op de lijst:

- Een open wandkast (Zoiets: https://studioperspective(...)00x545-1-570x444.jpg)
- ander tv kastje. De huidige is 60cm diep en dat slaat nergens op in mijn woonkamer.
- Nieuw vloerkleed. RIP geld. (ikea, maar toch)
- Nieuwe eettafel met stoelen (geen idee welke tafel. Stoelen weet ik wel)
- Nieuwe muurdingen. Ter versiering.
- Nieuwe lamp.

Hopelijk ziet de woonkamer er dan wat minder ultrasaai uit. Tip voor mezelf: "ik koop tijdelijk wel even de goedkoopste saaie Ikea-meuk en dan zie ik later wel" is geen goed idee.
pi_177224543
Wandkast is leuk!

Ik zou niet alles ineens vervangen maar gaandeweg mooie meubels toevoegen. Als een meubel een tijdje staat kun je beter inschatten wat erbij past.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_177224551
Toffe wandkast! Ik vind hem wat grover met steigerbuizen ook erg mooi :Y

En welke eetkamerstoelen wil je? :)
pi_177224553
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:49 schreef Kreator het volgende:
Ik vond dat het toch echt wel eens tijd werd dat mijn lelijke inrichting wordt vervangen.

Op de lijst:

- Een open wandkast (Zoiets: https://studioperspective(...)00x545-1-570x444.jpg)
- ander tv kastje. De huidige is 60cm diep en dat slaat nergens op in mijn woonkamer.
- Nieuw vloerkleed. RIP geld. (ikea, maar toch)
- Nieuwe eettafel met stoelen (geen idee welke tafel. Stoelen weet ik wel)
- Nieuwe muurdingen. Ter versiering.
- Nieuwe lamp.

Hopelijk ziet de woonkamer er dan wat minder ultrasaai uit. Tip voor mezelf: "ik koop tijdelijk wel even de goedkoopste saaie Ikea-meuk en dan zie ik later wel" is geen goed idee.
Misschien ook de tijd voor nemem, alles geleidelijk vervangen met echt toffe dingen. Succesvoller dan iets moeten kopen. Weet niet hoe het met kringlopen zit bij jullie, maar daar scharrel ik steeds "nog net iets toffere" meubels vandaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177224559
O wat Lot zei dus :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177224583
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien ook de tijd voor nemem, alles geleidelijk vervangen met echt toffe dingen. Succesvoller dan iets moeten kopen. Weet niet hoe het met kringlopen zit bij jullie, maar daar scharrel ik steeds "nog net iets toffere" meubels vandaan.
Dat heb ik ook gedaan. Ik heb nu een hele toffe kast. O+ 2 toffe nachtakstjes die dienst doen als tvkastje en toffe stoelen O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177224611
Ik moet nog:
ander bedombouw met kastjes
andere kledingkast
andere eettafel
andere kast(jes) want nu heb ik twee lelijke.

En nog andere dingen, maar veel past niet in dit huis :') Zoals een awesome boekenkast of wandkast
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177224632
Ah, kunstschaatsen solo mannen O+ _O_

Dat en bank en koffie = goed begin van de dag! Als ik genoeg pezige lijven in strakke kostuums met frêle gezichtjes erboven heb gezien ga ik de zon eens in. :O

Succes bij je feestje vanavond Lonaa! Wat voor eentje is het?
Let me see you stripped down to the bone
pi_177224655
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 09:58 schreef minilot het volgende:
Ah, kunstschaatsen solo mannen O+ _O_

Dat en bank en koffie = goed begin van de dag! Als ik genoeg pezige lijven in strakke kostuums met frêle gezichtjes erboven heb gezien ga ik de zon eens in. :O

Succes bij je feestje vanavond Lonaa! Wat voor eentje is het?
Een fantastische O+ (ik sta 2 uur aan de deur en daarna zelf feestje)
Het heet Miauw, en het is 'voor jongens tot meisjes die van jongens tot meisjes houden' incl. knuffelkelder en afgeplakte telefoons. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177224666
Wat een leuke wandkast! Maar net als wat Puala zegt, misschien iets "steviger" buizen.

En gewoon goed rondkijken en niet alles in één keer kopen (been there done that no succes).

De stoelen weet je, die wil je dus heel graag, dan zou ik die ook kopen en dan zie je later wel wat voor eettafel erbij moet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177224667
Ik moet nog:
- een ondiepere wastafel in de badkamer
- een paar extra Billies

Dat was het. Tevreden met de combinatie Ikea en kringloop hier. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_177224682
Ik wil nieuwe eetkamerstoelen. Deze zijn doorgezakt en waren toch niet zo'n best marktplaatskoopje. Ik weet al wel welke ik wil, maar nu nog even lief overtuigen O-)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 februari 2018 @ 10:01:40 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177224685
Ik ga niet alles in 1x kopen. Maar dat is het lijstje.
pi_177224688
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat zonde!

Ik heb trouwens bij het kleine Japanse tentje in Haarlem waar we laatst waren de aller aller aller aller lekkerste varkbuikie gegeten die er bestaat. Zo perfect gegaard, gekruid.. was gewoon zo _O_ Je kon het 'pullen'.
Een meeting waard! En no bears! >:O ):O
Welk tentje is dat precies? Ik moet binnenkort in Haarlem wezen :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:01:59 #272
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_177224696
Ik zou ook wel nieuwe eetkamerstoelen willen...deze hebben we gekocht voordat de kat kwam en ze zijn nou niet bepaald katproof :'(
pi_177224700
Ik moet eigenlijk niets meer, het huis is helemaal fijn zoals het nu is. En da's best lastig voor iemand die graag rondkijkt en leuke dingen in huis wil kopen. Wel goed voor de portemonee trouwens.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177224703
Ik moet ook nog wel een keer nieuwe eetkamerstoelen (deze zijn fantastisch maar skai en aan de bovenkant al matig gesloopt door klote katten) en nieuwe bank.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177224715
Wat een coole wandkast, Krea! *O*
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')