Ok, ik heb sinds een week een nieuwe vriendin (18, ik wordt deze maand 19) en we zijn echt gek op elkaar. Gisterenavond kwam ze ff film bij me kijken, je weet wel, gewoon gezellig avondje van gemaakt, kaarsjes aan etc. Maja na een uurtje begon het gezeik, mijn ouders vinden namelijk dat ze op elk tijdstip dat ze daar zin in hebben mn kamer in kunnen wandelen omdat het hun huis is. Voor de rest hielden ze zich rustig, maar vanochtend kreeg ik het nieuwe regelpakket te horen, om er ff een paar te noemen:
Als ze op mn kamer is, moet het licht aanblijven...
Ze willen af en toe iets van ons horen (zodat er nix gebeurt ofzow)
We mogen wel op een matras zit, maar er mag geen deken op ons heen
We mogen niet te lang op mijn kamer zitten.
Verder vinden ze het normaal dat ze om elke kleine reden naar boven komen, en doet mn moeder opeens haar best om gastvrij te zijn door iedere 10 minuten boven te komen en te vragen of we nog iets nodig hebben...
En dit zijn slechts een paar van de zieke regels. Ik heb al aantal vriendinnen hiervoor gehad, maar et wordt eigenlijk steeds erger!
Ga even na hoe gezellig en romantisch de komende avonden gaan worden
Nou vraag ik me dus af, is dit normaal? Of is dit gewoon inbruik op privacy waar iedereen recht op heeft. Dat denk ik namelijk!
Dus hebben jullie maybe tips voor mij, behalve een kamer zoeken (ben ik mee bezig) of chloroform inslaan?
Let me know...
En leg uit dat je weet waar je mee bezig bent,
en dat je geen klein kind meer bent..
Succes,
Wolkje
misschien moet je eens gaan denken aan op jezelf wonen.
quote:jij wordt 19? !
Op zondag 22 december 2002 19:57 schreef Sevari het volgende:
Tis alweer een tijdje geleden dat ik hier voor et laatst was, beetje weinig tijd gehad, maar ik ben nu zoow pissed dat ik et maar ff van me afschrijf...Ok, ik heb sinds een week een nieuwe vriendin (18, ik wordt deze maand 19) en we zijn echt gek op elkaar. Gisterenavond kwam ze ff film bij me kijken, je weet wel, gewoon gezellig avondje van gemaakt, kaarsjes aan etc. Maja na een uurtje begon het gezeik, mijn ouders vinden namelijk dat ze op elk tijdstip dat ze daar zin in hebben mn kamer in kunnen wandelen omdat het hun huis is. Voor de rest hielden ze zich rustig, maar vanochtend kreeg ik het nieuwe regelpakket te horen, om er ff een paar te noemen:
Als ze op mn kamer is, moet het licht aanblijven...
Ze willen af en toe iets van ons horen (zodat er nix gebeurt ofzow)
We mogen wel op een matras zit, maar er mag geen deken op ons heen
We mogen niet te lang op mijn kamer zitten.
Verder vinden ze het normaal dat ze om elke kleine reden naar boven komen, en doet mn moeder opeens haar best om gastvrij te zijn door iedere 10 minuten boven te komen en te vragen of we nog iets nodig hebben...
En dit zijn slechts een paar van de zieke regels. Ik heb al aantal vriendinnen hiervoor gehad, maar et wordt eigenlijk steeds erger!Ga even na hoe gezellig en romantisch de komende avonden gaan worden
Nou vraag ik me dus af, is dit normaal? Of is dit gewoon inbruik op privacy waar iedereen recht op heeft. Dat denk ik namelijk!
Dus hebben jullie maybe tips voor mij, behalve een kamer zoeken (ben ik mee bezig) of chloroform inslaan?
Let me know...
quote:Ja... hiermee stel je je volwassen op als je met zulke termen aankomt. Ik denk dat de rugharen van je ouders overeind gaan staan.
Op zondag 22 december 2002 19:57 schreef Sevari het volgende:
Ga nu eens kalm praten en vragen waarom ze je die privacy niet willen gunnen.
succes
Hun gedrag schend de universele rechten van de mens en dat is dus ontoelaatbaar.
ps hoe ben jij ooit op de wereld gekomen per ooievaar of zoiets ?? ??
maar dat zijn ze zeker vergeten
DGa anders gewoon naar het huis van je vriendin als die teminste niet van die kinderachtige ouders heeft.
Het blijft aanpassen bij je ouders, dat is nou eenmaal zo.
That's life.
Maar dit gat wel erg ver hoor. Ok, het is hun huis, maar zij hebben er zelf voor gekozen om kinderen te nemen, en hun huis te delen. En iedereen heeft recht op een bepaalde gradatie van privacy, jij dus ook. Sommige zaken dienen ouders zich gewoon niet mee te bemoeien.
Anders s'nachts eens hun kamer binnen wandelen, vragen waar ze mee bezig zijn (wel zorgen dat je je er niets meer van kan herinneren )
Maar een beetje extreem die ouders van jou..
Ga, als je afgekoeld bent (nooit in een boze bui hieraan beginnen) eens rustig met je ouders om de tafel zitten en vraag waarom ze hier zo streng in zijn.
Schiet niet meteen in de verdediging maar probeer te luisteren naar hun argumenten.
Leg ze uit dat je niet in 7 sloten tegelijk loopt en dat het belangrijk voor je is dat ze je vertrouwen.
Je bent bijna 19, ze moeten nu toch zo langzamerhand proberen je een beetje los te laten lijkt mij.
Maar ik ben blij dat ik gesteund wordt tnx!
quote:Tja, was het maar zo simpel, maar zo werkt het nu eenmaal niet.
Op zondag 22 december 2002 20:03 schreef Cheiron het volgende:
Sommige zaken dienen ouders zich gewoon niet mee te bemoeien.
quote:Uhhh, je betaalt toch wel kostgeld hoop ik?
Op zondag 22 december 2002 20:07 schreef Sevari het volgende:
Ik zal ze dit laten lezen, hoop dat ze ervoor openstaan, want ik zit er echt mee, moet mischien alleen de reply van roellio ff censurerenMaar ik ben blij dat ik gesteund wordt tnx!
quote:nee vooral die van roellio laten lezen weten ze gelijk waar jij op doelt
Op zondag 22 december 2002 20:07 schreef Sevari het volgende:
Ik zal ze dit laten lezen, hoop dat ze ervoor openstaan, want ik zit er echt mee, moet mischien alleen de reply van roellio ff censurerenMaar ik ben blij dat ik gesteund wordt tnx!
Laat merken dat je graag romantisch met je vriendin de avond door brengt, wat niet wil zeggen dat daar sexuele interferentie uit voort vloeit.
En als laatste, probeer er achter te komen waarom ze jou niet (willen) vertrouwen en vraag ze dat dan ook op de man af (wel netjes blijven uiteraard !)
Suc6 !
quote:Anti-sex-brigade
Op zondag 22 december 2002 20:17 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
ja schieten ze dalijk deur kapot als je lekker aan`t neuken bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |