abonnement Unibet Coolblue
pi_177173986
Mijn twingo uit 1999 maakt een heel raar geluid. Het wordt erger bij het naar links sturen, lijkt het.

https://vimeo.com/255704812

Weet iemand wat dit is?
pi_177174190
Klinkt een beetje als een licht aanlopend remblokje (of wellicht iets als een steentje ertussen).

Ik neem althans aan dat het bij lagere snelheid lang niet zo waarneembaar is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 14 februari 2018 @ 11:47:08 #3
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177174298
Ff checken of je wielen ed. vastzitten :)
Of hierboven, of een los zittend stuk plastic oid in de wielkast?

Even op de brug en je weet het :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_177174639
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:41 schreef Jordy-B het volgende:
Klinkt een beetje als een licht aanlopend remblokje (of wellicht iets als een steentje ertussen).

Ik neem althans aan dat het bij lagere snelheid lang niet zo waarneembaar is.
Bij file rijden hoor ik het af en toe ook, maar vooral op de snelweg hoor je dit inderdaad!
pi_177175278
Klinkt inderdaad als een remblokje, maar kan ook een wiellager zijn of een combinatie van de twee.
Als je zelf een beetje handig bent kun je het wiel eraf halen, klauw los, blokken eruit, met een staalborstel alles mooi schoonmaken, kijken of de zuiger mooi terug gaat en evt schoonmaken en een likje vet onder de hoes. Alles mooi gangbaar maken en weer terugbouwen.

Het lager kun je meteen voelen na het opkrikken door het wiel lichtjes te bewegen in de stuurrichting en boven/onder..

Rond deze tijd is het redelijk normaal dat je wat remprobleempjes krijgt door inwerking van het zout.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_177176288
Bij mij was het de aslager.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_177190810
Achter de remschijf zit ook meestal een beschermplaat. Kan ook zijn dat die licht aanloopt.
pi_177192126
- opneuzelen -

[ Bericht 98% gewijzigd door Sounddragon op 15-02-2018 00:07:01 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')