abonnement Unibet Coolblue
pi_177170195
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 04:53 schreef MrAero het volgende:

Idd, maar het maakt het verhaal van Gordon wel geloofwaardiger dan dat van B.
Gordon zoent iedereen op de bek, ik vind B geloofwaardiger.
pi_177170199
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 04:54 schreef Za het volgende:

[..]

Gordon zoent iedereen op de bek, ik vind B geloofwaardiger.
Fair enough, ik zou ook wat meer naar B. neigen als het alleen Gordon was, maar John van den Heuvel ook nog?
pi_177170205
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 04:53 schreef MrAero het volgende:

[..]

Idd, maar het maakt het verhaal van Gordon wel geloofwaardiger dan dat van B.
Maakt het wat dat betreft iets uit wie de waarheid spreekt? De klacht van K. gaat over stalking, smaad en laster. Voor de stalking zegt de advocaat van K. bewijs te hebben (al twijfel ik of dat voldoende is). Voor smaad/laster heeft Gordon het bewijs zelf op Facebook gezet.
Of er sprake is geweest van een relatie doet er dus volgens mij niet toe.
pi_177170208
Gordon :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_177170209
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:00 schreef MrAero het volgende:

Fair enough, ik zou ook wat meer naar B. neigen als het alleen Gordon was, maar John van den Heuvel ook nog?
B was erbij toen ze met z'n allen uit eten gingen volgens vd Heuvel, de advocaat ontkent ook niet dat ze elkaar kenden.
pi_177170212
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:03 schreef Physsic het volgende:

Maakt het wat dat betreft iets uit wie de waarheid spreekt? De klacht van K. gaat over stalking, smaad en laster. Voor de stalking zegt de advocaat van K. bewijs te hebben (al twijfel ik of dat voldoende is). Voor smaad/laster heeft Gordon het bewijs zelf op Facebook gezet.
Of er sprake is geweest van een relatie doet er dus volgens mij niet toe.
Of er sprake is geweest van een relatie doet er idd juridisch gezien niet toe.

Maar voor B. is het wel belangrijk te kennen te geven blijkbaar dat hij geen liefdesrelatie met Gordon had, noch de liefde van diens leven was of wenste te zijn, sterker nog, bedreigd werd op het moment dat Gordon dat nieuws wereldkundig maakte.
pi_177170216
quote:
De advocaat van Kevin, die erop staat dat hij in berichtgeving met zijn initialen K. B. wordt aangeduid, verdedigde zijn cliënt en sprak van een ’laster’ via een ’sociale media-campagne’ en van stalking.
Well done, Telegraafjournalist.
_O-
pi_177170217
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maakt het wat dat betreft iets uit wie de waarheid spreekt? De klacht van K. gaat over stalking, smaad en laster. Voor de stalking zegt de advocaat van K. bewijs te hebben (al twijfel ik of dat voldoende is). Voor smaad/laster heeft Gordon het bewijs zelf op Facebook gezet.
Of er sprake is geweest van een relatie doet er dus volgens mij niet toe.
Uiteindelijk niet, maar als je een verhaal vertelt en je wordt betrapt op een leugen, hoe irrelevant ook, dan wordt de rest van je verhaal minder geloofwaardig. Maar we zullen het wel zien. Ik zal niet verbaasd zijn, wat de uitkomst ook is :+ Ik zie Gordon er wel voor aan om zoiets te doen, en ik zie een gay Turk er ook wel voor aan om alles op alles te zetten om zn seksualiteit te verbergen.
pi_177170229
Die gozer ziet eruit als een golddigger die er nu spijt van heeft dat heel Nederland weet dat hij gay is.
pi_177170230
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:12 schreef MrAero het volgende:

Uiteindelijk niet, maar als je een verhaal vertelt en je wordt betrapt op een leugen, hoe irrelevant ook, dan wordt de rest van je verhaal minder geloofwaardig.
Gordon's verhaal is dat B stiekem diverse opnames maakte van mannen en vrouwen terwijl ze sexuele handelingen verrichten, dat er diverse aangiftes tegen hem lopen aangaande bedreiging, mishandeling, dat het een oplichter is etc etc.

Terwijl er geen enkele aangifte ligt tegen B.

Maakt dat het verhaal van Gordon niet minder geloofwaardig dan vind je?
pi_177170234
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:12 schreef MrAero het volgende:

[..]

Uiteindelijk niet, maar als je een verhaal vertelt en je wordt betrapt op een leugen, hoe irrelevant ook, dan wordt de rest van je verhaal minder geloofwaardig. Maar we zullen het wel zien. Ik zal niet verbaasd zijn, wat de uitkomst ook is :+ Ik zie Gordon er wel voor aan om zoiets te doen, en ik zie een gay Turk er ook wel voor aan om alles op alles te zetten om zn seksualiteit te verbergen.
Voor 'het publiek' zal het ook vast wel iets uitmaken. Voor de rechtszaak waarschijnlijk niet, als hij voor die stalking tenminste bewijs heeft.

Het kan ook allebei waar zijn. Dat K. wel al langere tijd 'iets' met Gordon had en er nog een aantal scharrels naast had en dat Gordon hem zo hard mogelijk heeft willen terugpakken toen hij daar achter kwam of om een willekeurige andere reden. Het een sluit het ander niet uit.

Er zal de komende dagen nog wel meer informatie naar buiten komen.
pi_177170236
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:18 schreef Oberkullie het volgende:
Die gozer ziet eruit als een golddigger die er nu spijt van heeft dat heel Nederland weet dat hij gay is.
Heel Nederland heeft helemaal geen recht op afbeeldingen van deze man, noch wat zijn geaardheid al dan niet is.

Daar heeft Gordon bewust voor gezorgd, dat is nu juist het punt.
pi_177170246
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:21 schreef Za het volgende:

[..]

Heel Nederland heeft helemaal geen recht op afbeeldingen van deze man, noch wat zijn geaardheid al dan niet is.
Dat wordt wel lastig om hard te maken. Paparazzi zouden geen werk meer hebben als dat het geval is (niet dat ik dat problematisch zou vinden..) Maar je kan er toch wel vanuit gaan dat je gezicht in de media komt als je rondhangt bij een BN'er.
pi_177170247
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:20 schreef Physsic het volgende:

Voor 'het publiek' zal het ook vast wel iets uitmaken. Voor de rechtszaak waarschijnlijk niet, als hij voor die stalking tenminste bewijs heeft.

Het kan ook allebei waar zijn. Dat K. wel al langere tijd 'iets' met Gordon had en er nog een aantal scharrels naast had en dat Gordon hem zo hard mogelijk heeft willen terugpakken toen hij daar achter kwam of om een willekeurige andere reden. Het een sluit het ander niet uit.

Er zal de komende dagen nog wel meer informatie naar buiten komen.
Ook als het allebei waar is zit Gordon fout, het is bij wet niet verboden meerdere scharrels te hebben, wel om iemand in de media uit te maken voor van alles en nog wat, met foto's naam en toenaam, werkplek in een poging diens loopbaan te saboteren.

Ik vind het gewoon sneu voor die gast B.K., heel de meute wandelt achter Gordon aan, evenzo alle media, wat de uitspraak ook zal zijn wint Gordon in de publieke opinie.

Net als met Jelle BC en Gijs v D, moet ook de andere kant in de media verdedigd worden imo.
pi_177170255
Kan dit niet naar de showrubriek?
pi_177170257
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:27 schreef MrAero het volgende:

Dat wordt wel lastig om hard te maken. Paparazzi zouden geen werk meer hebben als dat het geval is (niet dat ik dat problematisch zou vinden..) Maar je kan er toch wel vanuit gaan dat je gezicht in de media komt als je rondhangt bij een BN'er.
Ja mee eens, maar wanneer je naast iemand wandelt en gefotografeerd wordt is er niet zoveel aan de hand.

Wanneer echter je foto's de media bewust ingeslingerd worden met het doel je gelijk daarna neer te zetten als oplichter, mishandelaar, bedreiger etc etc in een poging je carriere als arts kapot te maken, is dat een ander verhaal, al helemaal wanneer je een media figuur bent als Gordon, en werkelijk alle media tot je beschikking hebt om je wraakplan uit te kunnen oefenen.
pi_177170268
Ah, de klacht wegens smaad en laster is kennelijk wederzijds.
pi_177170281
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:33 schreef Beathoven het volgende:
Kan dit niet naar de showrubriek?
Daar kun je Gordon steunen, hier gaat het om het chanteren en bedreigen van een arts door een BN'er.
pi_177170285
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:35 schreef Physsic het volgende:
Ah, de klacht wegens smaad en laster is kennelijk wederzijds.
Vertel!
pi_177170296
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:36 schreef Za het volgende:

[..]

Daar kun je Gordon steunen, hier gaat het het chanteren en bedreigen van een arts door een BN'er.
Die een affaire met 'm had.

Laat Gordon maar lekker snuiven.
pi_177170339
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 04:45 schreef MrAero het volgende:

[..]

Jup. Religies, bah. Dat zeg ik, gwn de banden met de familie verbreken. Mensen doen daar zo moeilijk over, maar waarom zou je mensen in je leven houden die je de rug zouden toekeren als ze wisten hoe je echt bent. De familie waarin je geboren wordt heb je niet voor het kiezen, maar je kan ervoor kiezen om ze te dumpen en je eigen familie te maken :)
^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177170351
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:21 schreef Za het volgende:

[..]

Heel Nederland heeft helemaal geen recht op afbeeldingen van deze man, noch wat zijn geaardheid al dan niet is.

Daar heeft Gordon bewust voor gezorgd, dat is nu juist het punt.
Als je geen publiciteit wil moet je geen relatie beginnen met een BN’er als Gordon
pi_177170373
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:42 schreef Oberkullie het volgende:

Als je geen publiciteit wil moet je geen relatie beginnen met een BN’er als Gordon
Gordon is net zo vaak op tv als Ali B, toch zie je zijn vrouw nooit ergens, dus ik zie die logica niet. Er zijn ook geen papparazzi aan te pas gekomen, en er was geen relatie.

Gordon heeft dit gedaan.
pi_177170390
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:44 schreef Za het volgende:

[..]

Gordon is net zo vaak op tv als Ali B, toch zie je zijn vrouw nooit ergens, dus ik zie die logica niet. Er zijn ook geen papparazzi aan te pas gekomen.

Gordon heeft dit gedaan.
Ok, Albert Verlinde

Kick naar SHO svp
pi_177170393
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 05:44 schreef Za het volgende:

[..]

Gordon is net zo vaak op tv als Ali B, toch zie je zijn vrouw nooit ergens, dus ik zie die logica niet. Er zijn ook geen papparazzi aan te pas gekomen, en er was geen relatie.

Gordon heeft dit gedaan.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')