abonnement Unibet Coolblue
pi_177153104
Hoi,

Rond 2000 tot 2010 heb ik een spel gespeeld waar ik dus de naam van kwijt ben.
Heel internet afgezocht en helaas niks gevonden.
Was er eens eerder naar op zoek en had hem toen wel gevonden via een engelse site ( op afbeelding)
Jammer genoeg de afbeelding ook niet meer te vinden.

Het gaat om een oud 3d computer spel.
Het lijkt vreselijk veel op de geruchte Ms. Pac-Man Maze Madness character met uiterlijk, ook qua achtergrond.
Ik denk dat het een replica was van dit spel.
Als je het spel opstarte zag je allemaal regenboog kleuren.
Daarna moest je een geel rond poppetje spelen en je route vervolgen met allemaal hindernissen zoals water,blokken verschuiven enzovoort.
Je kon dan andere mannetjes vrijspelen, ene had een regenboog muts, andere een hoge zwarte hoed. ook allemaal rond, geel en een smiley face met benen/armen
Als het poppetje moest glijden maakte hij een wieeee geluid.
Je hoefde alleen geen spookjes enz op te eten.
Ook had je ronde cirkels heermee kon je je verplaatsen en een grotere cirkel was einde van het level.

Vroeger had je een site waar je demo spellen kon downloaden en daar had ik hem ook vandaag. Ik speelde de gedownloade demo van Frenzy Fish ook graag ( ook via die site )

Kan iemand mij helpen?

Zie onderstaande foto's hier lijkt het sprekend op maar dan in een wat oudere versie.
En nogmaals ik weet 100 procent zeker dat het geen pac man is.




http://cave.shineball.co/crystal-caves-2/

https://es.paperblog.com/(...)ar-el-mundo-4606338/

[ Bericht 13% gewijzigd door ninetjuh op 13-02-2018 15:11:19 ]
Op zoek naar een spel die ik vroeger via een site speelde. Toen kon ik hem ook legaal van die site downloaden. waren rode gele poppetjes. Je moest opzoek naar elkaar en allemaal opdrachten uitvoeren. Je speelde altijd 1 geel rond poppetje en kon je o
  dinsdag 13 februari 2018 @ 15:12:41 #2
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_177153481
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_177153631
Mijn vriend heeft de hele zolder vol staan met oude spellen, volgens hem heet het cd man :7
  Eindredactie Games woensdag 21 februari 2018 @ 11:34:53 #4
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177341363
Hoi,

We hebben hier een speciaal topic voor: GAM / Het grote "Ik zoek een spel" topic deeltje 21

Succes!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')