abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 13 februari 2018 @ 12:17:49 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_177148888
quote:
Onaantrekkelijke vrouwen bedriegen partner sneller volgens nieuwe studie

[imghttps://images3.persgroep(...)24cbfeb2&quality=0.8[/img]

Wetenschappers van de Florida State University hebben onderzoek gedaan naar ontrouw en de factoren die daartoe leiden en ze kwamen tot enkele opmerkelijke bevindingen. Zo gingen minder aantrekkelijke vrouwen sneller vreemd. Hetzelfde gold voor mannen die voor hun huwelijk al heel wat korte relaties hadden gehad.

De onderzoekers publiceerden hun resultaten gisteren in het vaktijdschrift Journal of Personality and Social Psychology. Met het definiėren van de factoren die tot ontrouw leiden, hopen ze het gedrag te kunnen voorkomen en relaties meer kans op slagen te geven op langere termijn.

Bij de studie waren 233 pasgetrouwde koppels betrokken en zij werden tot 3,5 jaar gevolgd. Ze moesten tests ondergaan en vragenlijsten invullen waarmee ze onder meer aangaven hoe gelukkig ze zich voelden in hun huwelijk en of ze wel eens een scheve schaats hadden gereden.

Zo werden enkele factoren gedefinieerd die mee konden voorspellen of iemand een grotere kans had om vreemd te gaan of net niet. Daarbij ging het onder meer om leeftijd, aantrekkelijkheid en de ervaring met korte relaties in het verleden.

Seks
Jonge mensen en mensen die minder tevreden waren in hun huwelijk, bedrogen hun partner sneller. Opmerkelijk: proefpersonen die tevreden waren met de seks die ze hadden in hun relatie, gingen ook sneller vreemd. Wat kan suggereren dat ze een positievere houding hadden over seks en iets deden met dat gevoel, los van hun belangrijkste relatie.

Nog een belangrijke factor bleek aantrekkelijkheid te zijn. Minder aantrekkelijke vrouwen gingen sneller vreemd dan aantrekkelijke vrouwen (wat niet zo was bij mannen). En mannen met een minder aantrekkelijke partner gingen ook sneller vreemd (wat niet zo was bij vrouwen).

Korte relaties
Mannen die voor hun huwelijk veel korte relaties hadden gehad, liepen ook meer kans om hun echtgenote te bedriegen. Bij vrouwen was dat niet het geval.

“Met de komst van sociale media is de toegang tot alternatieve partners en de beschikbaarheid ervan enorm toegenomen”, aldus de onderzoekers. “Kennis van hoe je aan verleiding kan weerstaan, is belangrijker dan ooit om je relatie beter te begrijpen en in stand te houden.”

https://www.hln.be/wetens(...)euwe-studie~ac7683e7
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_177148903
Pakken wat je pakken kan ^O^
-nee-
pi_177149018
Dus ik moet kappen met het daten van lelijke vrouwen. :P
pi_177149041
Klopt, knappe vriendin heeft geen behoefte om vreemd te gaan. (nou is knap/lelijk relatief natuurlijk)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:26:41 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177149228
Die van mij is knap lelijk, ik weet even niet wat ik moet doen :'(
-nee-
pi_177149292
Zijn ook het beste in bed.
U MAD?
pi_177149442
De succesvolste mannen hebben de mooiere vrouwen en die vrouwen willen hun succesvolle man niet kwijt. Lelijkere vrouwen hebben de minder succesvolle, onzekere mannen en die willen dan wel een risicootje nemen.

Gemiddeld genomen dan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_177149535
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Klopt, knappe vriendin heeft geen behoefte om vreemd te gaan. (nou is knap/lelijk relatief natuurlijk)
Komt nog wel als ze lelijk wordt.
pi_177149630
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:31 schreef Marsenal het volgende:
Die van mij is knap lelijk, ik weet even niet wat ik moet doen :'(
Niet lelijk knap?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 12:57:10 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_177149872
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:40 schreef habitue het volgende:
De succesvolste mannen hebben de mooiere vrouwen en die vrouwen willen hun succesvolle man niet kwijt. Lelijkere vrouwen hebben de minder succesvolle, onzekere mannen en die willen dan wel een risicootje nemen.

Gemiddeld genomen dan.
Het zou kunnen maar dan moet je succesvol nogal diffuus definiėren, want in het artikel staat dat knappe vrouwen met een lelijkere man niet vaker vreemdgaan.
(Sowieso is het de vraag wat knap is en wat niet knap, waarschijnlijk is dit onderzoek grotendeels onzin)

Ik denk zelf dat jongeren vaker vreemdgaan omdat ze meer competentie en competitiegericht zijn, en knappe vrouwen krijgen al de hele dag door complimentjes en blikken, dus die zoeken geen bevestiging meer, daarentegen het type man dat zelfbevestiging krijgt van met vrouwen naar bed gaan zal dat in een relatie (in ieder geval <30) niet minder ervaren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_177150026
Dat zegt dan meer over de mannen :+
pi_177154937
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:03 schreef Hexx. het volgende:
Dat zegt dan meer over de mannen :+
Dit ja, de mannen zijn daar de schuld van!
Geen interesse.
pi_177155145
Zou het kunnen dat lelijke vrouwen die behoefte hebben omdat ze misschien ook een minder aantrekkelijke partner hebben dan knappe vrouwen? Als er dan een keer iemand op je pad komt die er iets beter uit ziet dan je partner ga je wellicht sneller overstag als vrouw.

Of wat ik ook zou kunnen voorstellen is dat mannen die voor een snelle wip willen gaan misschien eerder op een wat minder knappe vrouw af stappen omdat je die vaak sneller en makkelijker het bed in krijgt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177155223
Hoe bepalen die onderzoekers wat een lelijke vrouw is?
pi_177155358
Als het maar rond de 37 graden is
pi_177156217
Er moet wel als kanttekening bijgezet worden dat wat men als 'mooie mensen' ziet vaker in kortere relaties zitten, dus die hoeven ook niet vreemd te gaan.
pi_177156660
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 12:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dus ik moet kappen met het daten van lelijke vrouwen. :P
DAten kan wel, alleen dus niet mee trouwen enzo
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_177156771
Heb altijd mijn vraagtekens bij dit soort onderzoeken.
pi_177157327
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:36 schreef Odaiba het volgende:
Heb altijd mijn vraagtekens bij dit soort onderzoeken.
Bovendien heeft het totaal geen toegevoegde waarde.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177157346
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Bovendien heeft het totaal geen toegevoegde waarde.
Precies
  dinsdag 13 februari 2018 @ 17:58:51 #22
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177157352
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:36 schreef Odaiba het volgende:
Heb altijd mijn vraagtekens bij dit soort onderzoeken.
Geloof er ook niet zoveel van.

Zo was er ook weer een onderzoek dat blonde vrouwen en lange mannen vaker vreemdgaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_177157397
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Geloof er ook niet zoveel van.

Zo was er ook weer een onderzoek dat blonde vrouwen en lange mannen vaker vreemdgaan.
Wie verzint dit soort flutonderzoeken eigenlijk, RTL Shownieuws?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177157411
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 17:18 schreef Beathoven het volgende:
Er moet wel als kanttekening bijgezet worden dat wat men als 'mooie mensen' ziet vaker in kortere relaties zitten, dus die hoeven ook niet vreemd te gaan.
Of ze zijn om te beginnen al vrijer en niet monogaam, dus ze houden het bij FWB of doen aan open relaties.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_177157501
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als het maar rond de 37 graden is
ook niet noodzake"lijk" :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')