abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 november 2000 @ 00:25:26 #1
862 Arcee
Look closer
pi_492184
Ik had de uitzending maar half gezien eerst, maar nu dus helemaal en die kop van Vewdy zeg... BAAAAAAH!!!

Wat een ongelovelijke kangaroe LUL is het toch ook. Waar heeft-ie nou last van??? Desiree is jarig en mag haar hond zien en hij is pissig???

Wat een eikel

pi_492762
ja en dat omdat hieke haar dochtertje ook mist,en ook graag zien wil....tja eerst jarig zijn hieke!!
T was een kado van bb om dees haar hond te kunnen zien,en is die ferdi nu pissig om...eikel
3 keer raden op wie ferdi en hieke nomineren...
en 1 keer op wie dees zal nomineren......
pi_494086
inderdaad: wat een enooooooorme oetlul is die fewwwdie. gatverdamme ik had al een superhekel aan dit mislukte kakkertje maar dat gezeik van hem over die hond is helemaal de limit. Ik kan die kop echt geen seconde meer op mijn netvlies verdragen. En laat hem ook voorgoed zn bek houden met die rotstem van hem.
  Moderator zondag 26 november 2000 @ 19:43:43 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_495497
Wat is er gebeurd dan? Details please! Ik heb het een paar dagen gemist... En nou niet zeggen dat ik die streamverslagen maar moet gaan lezen, geen tijd hoor

MaJo

30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_495862
Nou Desiree is jarig, krijgt van Bb een nacht haar hondje (maat Olifant).
Ferdie kijkt met een gezicht van een oorwurm,
Had waarschijnlijk liever het kind van diegene waar hij niet verder mee komt gehad.
Hij stond echt te kijken met een vuil gezicht, en dacht, aan zijn gezicht te zien, iets van; Wat is de beste manier om die hond om zeep te brengen.
Trouwens andere zeep dan waar Ed destijds om vroeg.
pi_495888
quote:
Op 26 november 2000 20:56 schreef SUIRAD het volgende:
Nou Desiree is jarig, krijgt van Bb een nacht haar hondje (maat Olifant).
te gek beest man, ik ben helemaal geen hondenliefhebber, maar vond het echt een lekker beest.

en overigens zal Nederland F er niet uitstemmen, kan iemand dat ff uitleggen

uit
pi_495904
quote:
Op 25 november 2000 00:25 schreef Arcee het volgende:
Ik had de uitzending maar half gezien eerst, maar nu dus helemaal en die kop van Vewdy zeg... BAAAAAAH!!!

Wat een ongelovelijke kangaroe LUL is het toch ook. Waar heeft-ie nou last van??? Desiree is jarig en mag haar hond zien en hij is pissig???

Wat een eikel


Dat is inderdaad elkaar het licht in de ogen niet gunnen, iets wat ik wel doe, kijk maar:

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')