quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bij de omroep willen ze geen ouwe taarten vol met inktstempels. Die is alleen geschikt voor de wc's te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:58 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Die heeft echt veel verbeelding , ik heb ergens gelezen dat ze bij de TV wil gaan werken , als dat zo is ga ik radio luisteren, deze vertoning op de TV kan en wil je de mensheid toch niet aandoen !!!!
gatver...drop kan ontzettend meuren, mja ik had niks anders verwacht bij die kale gnoomquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Baldr heeft baard wax met drop geurzo smerig die baarden
madi rulesquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:54 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Madi is gewoon een domme roddeltante.
Honda of Honza , hoe die ook mag heten komt eraan (met zijn vriendin)quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:04 schreef Gooddeal het volgende:
Bil heeft haar wenkies on fleek, en staat constant bij de deur.
Er gaat echt wel iets gebeuren.
ik vind het niet eens pittig is,quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe reageerde Ivan er eigenlijk op?
En je loopt al snel een SOA op denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:00 schreef yaello het volgende:
Billy heeft het toch weer zo druk met andere: Jose en Rene, Linda en Ivan. Oja en Honza komt er ook af en toe tussendoor. Wat een vrouw zeg, ongelooflijk. Zou er met een grote cirkel omheen lopen als ik haar tegenkom. Ze grijpt je zo bij de ballen
En ze was toch styliste en deed allerlei beroemdheden, dat was al achter de schermen dus heel dichtbij.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij de omroep willen ze geen ouwe taarten vol met inktstempels. Die is alleen geschikt voor de wc's te doen.
Dat zou dan wel weer mooi zijn, met vriendin.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:05 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Honda of Honza , hoe die ook mag heten komt eraan (met zijn vriendin)
er wordt wel weer een dingetje van gemaakt die kaart.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:05 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ik vind het niet eens pittig is,
ze laat zien dat ze doet het uit vriendschap
dat hij bezonder is,
Bij Victoria en rowena
was er ook zo,Ivan is een goede vriend die de waarheid
tegen hun zegt,dat is mooi bij Ivan. de eerlijkheid !!;)
Ik betwijfel dat, als je de cv van Billy ziet, zou ze nu honderd zijn..Het enige wat ze heeft bewezen is, dat ze een rolletje in een tv serie heeft gehad, als Poolse hoer..quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:06 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En ze was toch styliste en deed allerlei beroemdheden, dat was al achter de schermen dus heel dichtbij.
Waarom doet ze dat niet meer dan?
Waarschijnlijk omdat ze te goed was.
Of vriendquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer mooi zijn, met vriendin.
Sonneveld.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kom luister naar 't lied dat ik voor U ga zingen
'T is een tragisch lied over losbandigheid
'T gaat over een dame uit de hoogste kringen
De neiging tot het kwaad, die kon zij niet bedwingen
Zo raakte zij haar eer en reputatie kwijt
Zij kon het kletsen niet laten, zij roddelde over iedereen,
Dat liep veel te veel in de gaten
En ohohohohoh...daar kwam narigheid van
Haar virendin had eerst geen aandacht aan haar kwaal geschonken
Want ach dacht zij ze heeft een vuiltje in haar mond
Maar toen ze na een tijdje zo diep was gezonken
Dat z'na de kerk nog over de preekstoel zat te roddelen
Toen kwam het ogenblik dat zij de laan uit vloog
enz
Het is Honza, tenzij je het sarcastisch bedoelde.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Harrie-onrust het volgende:
Honda is gespot in Laren volgens de geruchtenmachine
Bedoel je Bonzo?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is Honza, tenzij je het sarcastisch bedoelde.
Zou ik ook totaal niet doen als ik die vriendin was.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan toch ook verliefd worden op iemand die bezet is?
Ik geloof niet dat die vriendin van Ivan zich z'on zorgen maakt nu
Nee ze moet zich alleen zorgen maken dat Linda haar niet opeetquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zou ik ook totaal niet doen als ik die vriendin was.
we houden haar cv netjes bijquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:10 schreef Harrie-onrust het volgende:
Die Marjet Bakker doet werkelijk alles om in de belangstelling te komen , van kunstenares tot hoer , niets is haar te gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |