Dus het was vragen naar de bekende weg..... Welkom BolleBobquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:28 schreef BolleBob het volgende:
[..]
Ik zag op show.nl dat hij eruit is gestemd
Goed voorbeeld voor zijn 4 kinderen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus Baldr is nog een viespeuk ook
dat zal Baldr niet gewend zijn, hij heeft een sloof thuisquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik snap dat echt niet. Als je ziet dat er een remspoor is dan pak je toch automatisch even de wc-borstel?
Ja maar de lifestreams lopen toch 3 dagen achter?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus het was vragen naar de bekende weg..... Welkom BolleBob
Dat had er van thuis uit ingebakken moeten zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
dat zal Baldr niet gewend zijn, hij heeft een sloof thuis
3-5 dagen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef BolleBob het volgende:
[..]
Ja maar de lifestreams lopen toch 3 dagen achter?
Soms wel langer, sinds de TV uitzending een uur is.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef BolleBob het volgende:
[..]
Linda vertelde gisteren dat de stront regelmatig op en onder de wc bril zit...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
dat zal Baldr niet gewend zijn, hij heeft een sloof thuis
Ze noemde het de hele dag ook echt Valentijnsdag. “Omdat het vandaag natuurlijk Valentijnsdag is...”quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:32 schreef Gladiolio het volgende:
Gisteren valentijnsdag gevierd.
Bewijs, dat alles daar gescript wordt mochten er nog twijfelaars zijn
Ja, dat klopt. Bas wil volgende week een IQ test organiseren, degene met de hoogstequote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:29 schreef eskil het volgende:
Volgens mij ging het om vrijstelling tot aan het einde van het programma.
Ik vind haar ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou, als Madi in mijn team zou solliciteren, valt ze direct af, wat een naar mens..En ik weet dat Linda er ook aan doet, maar eigenlijk heeft Madi vanaf het begin, Floor en Linda in dat roddelgedoe meegesleept. Ik ga me er steeds meer aan ergeren. Ze zeggen allemaal wel eens wat achter elkaars rug, maar Madi's hele bestaan in Utopia bestaat alleen maar uit geouwehoer
Ik heb die vlogs eens bekeken van hem, maar die Anna is echt een sloofje hoor.. en Baldr doet alleen eens in de zoveel tijd een kinder ehbo bij het bedrijf van Anna..Verder kan Baldr goed geld uitgevenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had er van thuis uit ingebakken moeten zijn
Ik denk dat Linda dan grote kans maakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, dat klopt. Bas wil volgende week een IQ test organiseren, degene met de hoogste
score krijgt een vrijstelling voor de grote finale. Alleen Chipp weet er tot nu toe van.
Ja en zo gaat dit al jaren zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze noemde het de hele dag ook echt Valentijnsdag. “Omdat het vandaag natuurlijk Valentijnsdag is...”
En die trouwt dan gewoon nog een keer met hem. Dat moet liefde zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb die vlogs eens bekeken van hem, maar die Anna is echt een sloofje hoor.. en Baldr doet alleen eens in de zoveel tijd een kinder ehbo bij het bedrijf van Anna..Verder kan Baldr goed geld uitgeven
Had ik het toch goed gehoord.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Bas wil volgende week een IQ test organiseren, degene met de hoogste
score krijgt een vrijstelling voor de grote finale. Alleen Chipp weet er tot nu toe van.
Of Madi of Ivan de rest hoeft het niet in te vullenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda dan grote kans maakt.
*knip*quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef BolleBob het volgende:
[..]
Madi maakt geen enkele kans, die weet alleen alles van make up, mode en LVquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of Madi of Ivan de rest hoeft het niet in te vullen
Dan zou Bas weer wat mogen organiseren van de Febo na zijn vrijstelling/exit privilege. Dan laat een oud bewoner nog even op zich wachten denk ik...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En heeft HBO spreekt Russisch en is op haar 12e naar Nederland gekomenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Madi maakt geen enkele kans, die weet alleen alles van make up, mode en LV
Ja die Baldr waar jij op stemt is veel actiever kloptquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:39 schreef mazaru het volgende:
Pfffffffff wat doet dat walgelijke mormel daar nou eigenlijk? Trap het de poort uit! Lui kreng zit, ligt, vreet, slaapt en roddelt. That's it.
[ afbeelding ]
Dan moeten de vragen maar in het Russisch gesteld worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En heeft HBO spreekt Russisch en is op haar 12e naar Nederland gekomen
Geeft niet ik word betaald door Madi's familyquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dan moeten de vragen maar in het Russisch gesteld worden.
Het was maar een grapje Ghost...
haha..HBO heeft het in Nederland gedaan,ik geloof nietquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaan jullie allemaal maar is HBO doen in Afghanistan dan praten we verder
Die schuldige blik.."er komt toch niemand aan?"quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:39 schreef mazaru het volgende:
Pfffffffff wat doet dat walgelijke mormel daar nou eigenlijk? Trap het de poort uit! Lui kreng zit, ligt, vreet, slaapt en roddelt. That's it.
[ afbeelding ]
Nee maar toch knap met jaren achterstandquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha..HBO heeft het in Nederland gedaan,ik geloof niet
dat met 12 jaar een diploma kan kregen!![]()
Nee dat doet ze niet, dat moet Linda van anderen horen en dan hoort ze meteen dat haar grote vriendin er ook aan mee doet.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou fijn zijn, als Madi nu LInda even waarschuwde voor het gelul van Billy ....
Ze zit niet voor niets hele dagen verstopt tussen die bedden. En maar roddelen...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die schuldige blik.."er komt toch niemand aan?"
Ze weet precies waar ze moet gaan zitten, dan gaan we zo nog even iemand zoeken om mee te wandelen en dan is haar dag weer vreselijk druk geweest.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zit niet voor niets hele dagen verstopt tussen die bedden. En maar roddelen...
Tussen de dutjes door een wandeling en dan is ze kapot moe en ligt om half 10 weer in dat bed. Dat bed krijgt niet eens de kans om af te koelenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ze weet precies waar ze moet gaan zitten, dan gaan we zo nog even iemand zoeken om mee te wandelen en dan is haar dag weer vreselijk druk geweest.
Vooral die wandeling, waarin enorm geroddeld gaat worden is haar werk in Utopia, staan de beelden er weer op, hoppa naar bed...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ze weet precies waar ze moet gaan zitten, dan gaan we zo nog even iemand zoeken om mee te wandelen en dan is haar dag weer vreselijk druk geweest.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:46 schreef Setje72 het volgende:
Wrom zitten die kut wijfen steeds met die dikke bril op? Heeft dat met die operatie aan hun ogen te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |