Ik houd van korte baarden en staarten/knotjes. Maar alléén bij mannen hoor en niet met dropgeur.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Baldr heeft baard wax met drop geurzo smerig die baarden
Die heeft echt veel verbeelding , ik heb ergens gelezen dat ze bij de TV wil gaan werken , als dat zo is ga ik radio luisteren, deze vertoning op de TV kan en wil je de mensheid toch niet aandoen !!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, komt zeker weer een cameraploeg dat ze er zo opgedirkt bij staat?
Dat zeg ik al vanaf dag 1 dat dat mens binnen kwam, maar ze schijnt te menstrueren en dat zou dan niet kunnen.quote:
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:00 schreef Bumfuzzle het volgende:
Iedere keer als marjet 'oprecht' zegt, wil ik dat ze een stomp op die lelijke neus krijgt.
Hoe reageerde Ivan er eigenlijk op?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Bats vind de kaart voor Ivan heeeeeeeeeeeeel pittig Romy ook ohhhhhhhhhhhhhh
Nou dat was ook een behoorlijk ding hoor hahaquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een smerig gedoe. Die vieze trutten maken er weer een heel ding van, tussen Ivan en Linda.
Dat Senna zijn vriendin zo aan de kant geschoven heeft voor Demi was helemaal geen ding.
Bah.
Die zou dat nooit doen...............quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Opoe Pijpsnol wordt er ongemakkelijk van, wat een wijf .........
Die duikt er gewoon meteen opquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die zou dat nooit doen...............
Gatver, als die maar niet aan de poort komt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Harrie-onrust het volgende:
Honda is gespot in Laren volgens de geruchtenmachine
Maar in dat geval kan je niks aan je gevoelens doen volgens Bil.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Nou dat was ook een behoorlijk ding hoor haha
Tongen onder een douche met een getrouwde vent telt ze zeker niet mee. Ze zegt ook al maanden geen seks te hebben, was ze Johan ook ff vergeten.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:57 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Billy is echt niet gek hoor, die weet zeker dat Linda verliefd is op Iwan.
Billy zou zoiets nooit doen, als iemand een vriendin had.
Nee die gaat er gewoon op af al staat de vriendin ernaast!
Kom luister naar 't lied dat ik voor U ga zingenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:54 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Madi is gewoon een domme roddeltante.
Het werd wel goedgepraat.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Nou dat was ook een behoorlijk ding hoor haha
In hun kortzichtige hoofdjes kan dat absoluut niet. Maar zichzelf o zo vooruitstrevend en free-spirited vindenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:58 schreef Paule33 het volgende:
Belachelijk,Madi en Billy ,veer over dat linda een valentijnkaart
aan Ivan geeft!! Wat bemoeien zich mee.of hij niet waard is,
dat kan en mag vriendschap bewijzen , het is niet een kaart die
zal het veranderen,is Linda zaak ook..
Ik begrijp echt nu dat Linda voelt dat alleen Ivan haar vriend is
en niemand ander! over haar altijd roddelen.
En billy die iedere man wil hebben,vriend of niet vriend!
Ivan heeft een intelligente mooie vriendin,maar hij mag
een vriendschap iemand hebben!!
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Harrie-onrust het volgende:
Honda is gespot in Laren volgens de geruchtenmachine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |