abonnement Unibet Coolblue
pi_177212588
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:45 schreef fetX het volgende:
Er is inderdaad geen weg meer terug en dat vind ik juist goed.
Idd. Doorpakken nu en de gekozen koers aanhouden.
quote:
Wel moet er constant kritisch gekeken worden naar het financiele plaatje rondom het project. Het moet geen molensteen om de nek van Feyenoord worden. Dan kan het je alsnog de kop kosten.
Dit zeker. Gelukkig zitten we op dit moment (als de financiering rondgebracht wordt) in economisch zeer goede tijden maar er moet echt goed op toegezien worden dat de de kosten en risico's beperkt blijven en vooral verdeeld worden.

En dat de pure tegenstanders buitenspel gezet worden, zodat die geen vertraging (=geld) of erger kunnen veroorzaken.
quote:
Overigens: ik walg van de PVV. Voordat ik die reacties krijg.
Net als elk weldenkend mens ;) Zelfs al kaart de PVV terechte problemen soms goed aan; de oplossingen zijn radicaal, hypocriet en ondoordacht.
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:02:32 #177
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177212648
Eens!
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:03:45 #178
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177212686
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:50 schreef govie het volgende:

[..]

Ze moeten bij feyenoord gewoon beter communiceren wanneer de resultaten wegblijven, som op wat er fout ging en hoe je gaat proberen dezelfde fouten de volgende keer niet te maken (normale mensen moeten dit bij hun baas ook vaak doen). Het gaat gewoon om begrip kweken bij je fans :

- Toen van persie niet kwam, waarom niet;
- Waarom we een blessuregolf hadden in de start van het seizoen (wat deels de CL-start en competitiestart voor feyenoord heeft verneukt);
- Was malacia over het hoofd gezien, gezien dat feyenoord 7 miljoen heeft betaald voor haps en hoe gaat feyenoord voordat de volgende transferwindow komt, beter jeugdspelers beoordelen?
- Waarom is er voor Toornstra geen concurrentie aangeschaft, want hij verzuipt iedere week dit seizoen het is echt geen schim van vorig seizoen?

En dan zal ik het systeemgezeik of een paar discutabele wissels even achterwege laten, want een wissel is altijd een gok en systeemdiscussies komen vaak uit op niets dusja.
Dat Malacia verhaal :') Haps is een logische aankoop. Je had de competitie nooit kunnen beginnen met alleen Nelom en een A-speler.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_177212952
Berghuis en Toornstra zitten nu bij het tennistoernooi in Rotterdam. Kunnen die niet even gaan trainen ofzo. Kramer zit er ook bij :')
Moeten zij weten
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:13:51 #180
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177212958
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:03 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dat Malacia verhaal :') Haps is een logische aankoop. Je had de competitie nooit kunnen beginnen met alleen Nelom en een A-speler.
Precies, stel dat je gelijk hebt en ze hadden dat gecommuniceerd, dan hadden er nu geen extra vraagtekens over gehad. Al blijf ik het discutabel vinden die hapsaankoop. Ergens moet die malacia vorig seizoen al beter zijn gaan spelen anders kan dit niet. Dus de vraag is dan of ze nog wel kijken naar hoe iemand traint bij feyenoord. Het is een hele logische vraag, ook als je bijvoorbeeld kijkt naar het feit dat toornstra alles kut mag uitvoeren want krijgt toch 90 minuten speeltijd ongeacht wat en zo zijn er nog wel mooie voorbeelden. Ergens gaan er dingen fout en ik wil gewoon graag een analyse+akties horen m.b.t. structurele verbeteringen en structurele vooruitgang (want anders weten ze niet wat ze doen en doen ze maar wat, want daar lijkt het wel op dit seizoen).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:17:29 #181
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177213088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:13 schreef govie het volgende:

[..]

Precies, stel dat je gelijk hebt en ze hadden dat gecommuniceerd, dan hadden er nu geen extra vraagtekens over gehad. Al blijf ik het discutabel vinden die hapsaankoop. Ergens moet die malacia vorig seizoen al beter zijn gaan spelen anders kan dit niet. Dus de vraag is dan of ze nog wel kijken naar hoe iemand traint bij feyenoord. Het is een hele logische vraag, ook als je bijvoorbeeld kijkt naar het feit dat toornstra alles kut mag uitvoeren want krijgt toch 90 minuten speeltijd.
Er is elk seizoen wel iemand die om vrij onbegrijpelijke redenen altijd in de basis staat. Denk even terug aan Immers. Niet dat ik vind dat Toornstra moet blijven staan hoor, maar dit is niet iets wat Gio alleen ineens heeft verzonnen. Soms hebben coaches zo'n stokpaardje dat altijd als eerste op het formulier staat.
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:18:00 #182
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177213101
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
Berghuis en Toornstra zitten nu bij het tennistoernooi in Rotterdam. Kunnen die niet even gaan trainen ofzo. Kramer zit er ook bij :')
wtf? :')

Die gasten mogen dus 0 vrije tijd van jou? 24/7 trainen?
Laffe huichelaar
pi_177213138
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

wtf? :')

Die gasten mogen dus 0 vrije tijd van jou? 24/7 trainen?
ok rustig neem me niet te serieus zeg
Moeten zij weten
pi_177213199
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 19:50 schreef govie het volgende:

[..]

Ze moeten bij feyenoord gewoon beter communiceren wanneer de resultaten wegblijven, som op wat er fout ging en hoe je gaat proberen dezelfde fouten de volgende keer niet te maken (normale mensen moeten dit bij hun baas ook vaak doen). Het gaat gewoon om begrip kweken bij je fans :

- Toen van persie niet kwam, waarom niet;
- Waarom we een blessuregolf hadden in de start van het seizoen (wat deels de CL-start en competitiestart voor feyenoord heeft verneukt);
- Was malacia over het hoofd gezien, gezien dat feyenoord 7 miljoen heeft betaald voor haps en hoe gaat feyenoord voordat de volgende transferwindow komt, beter jeugdspelers beoordelen?
- Waarom is er voor Toornstra geen concurrentie aangeschaft, want hij verzuipt iedere week dit seizoen het is echt geen schim van vorig seizoen?
En precies daarom is communicatie idd zo enorm belangrijk. Je kunt niet op elk individueel iets ingaan, maar keuzes beter toelichten kan je team echt uit de wind houden van de supporters en pers.
Als je niets zegt en dit soort dingen gaan zich opstapelen dan komt het naar buiten als wanbeleid en alsof de technische staf geen idee heeft wat ze aan het doen zijn.

(Wat Malacia betreft overigens: daar hoor ik veel mensen over klagen, maar gezien elke positie dubbel bezet moest worden is het niet meer dan logisch dat ze Haps gehaald hebben.. zelfs al zagen ze vorige zomer in Malacia al een supertalent dat klaar was, dan nog moet ie wel concurrentie hebben)
quote:
En dan zal ik het systeemgezeik of een paar discutabele wissels even achterwege laten, want een wissel is altijd een gok en systeemdiscussies komen vaak uit op niets dusja.
Je kan natuurlijk niet heel je beleid openbaar maken (dan maak je het tegenstanders en concurrenten op de markt wel heel gemakkelijk) maar de club mag zich, nu het zo slecht gaat, best wat meer verantwoorden. Desnoods via Van Geel, met een goed 2 pagina's vol interview.
pi_177213249
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:03 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dat Malacia verhaal :') Haps is een logische aankoop. Je had de competitie nooit kunnen beginnen met alleen Nelom en een A-speler.
Dat snap ik ook niet helemaal. In elk opzicht is Haps gewoon een logische aankoop. Dat ze hem hebben gehaald zegt niets over hun vertrouwen in Malacia.
pi_177213372
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

wtf? :')

Die gasten mogen dus 0 vrije tijd van jou? 24/7 trainen?
Hoewel ik vind dat er veel harder getraind moet worden (bij Nederlandse clubs in het ALGEMEEN) is dit natuurlijk onzin ja. Onder goed trainen valt juist je rust nemen naderhand (herstel) dus zolang ze zich gisteren helemaal naar de klote getraind hebben MOETEN ze juist rust nemen.

Daarnaast: buiten het veld met elkaar dingen ondernemen en je interesseren voor (andere) topsport : ^O^
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:45:08 #187
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177213929
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:21 schreef Roland010 het volgende:

[..]

En precies daarom is communicatie idd zo enorm belangrijk. Je kunt niet op elk individueel iets ingaan, maar keuzes beter toelichten kan je team echt uit de wind houden van de supporters en pers.
Als je niets zegt en dit soort dingen gaan zich opstapelen dan komt het naar buiten als wanbeleid en alsof de technische staf geen idee heeft wat ze aan het doen zijn.

(Wat Malacia betreft overigens: daar hoor ik veel mensen over klagen, maar gezien elke positie dubbel bezet moest worden is het niet meer dan logisch dat ze Haps gehaald hebben.. zelfs al zagen ze vorige zomer in Malacia al een supertalent dat klaar was, dan nog moet ie wel concurrentie hebben)

[..]

Je kan natuurlijk niet heel je beleid openbaar maken (dan maak je het tegenstanders en concurrenten op de markt wel heel gemakkelijk) maar de club mag zich, nu het zo slecht gaat, best wat meer verantwoorden. Desnoods via Van Geel, met een goed 2 pagina's vol interview.
Er zijn teveel zaken die fout gaan en het wordt tijd dat iemand uitlegt waarom en vooral wat er van te leren valt. Laat gewoon Voetbal Inside ofzo een scoop krijgen, ga er zitten en laat ze maar vragen. Zo onredelijk zijn die mchansie+derksen+parenclubbrillie echt niet hoor als je in de studio zit.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177214419
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
Berghuis en Toornstra zitten nu bij het tennistoernooi in Rotterdam. Kunnen die niet even gaan trainen ofzo. Kramer zit er ook bij :')
is dat de reden dat die toornstra maar opgesteld blijft worden.....

omdat berghuis het zo goed kan vinden met toornstra...... :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177216299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:45 schreef govie het volgende:
Er zijn teveel zaken die fout gaan en het wordt tijd dat iemand uitlegt waarom en vooral wat er van te leren valt. Laat gewoon Voetbal Inside ofzo een scoop krijgen, ga er zitten en laat ze maar vragen. Zo onredelijk zijn die mchansie+derksen+parenclubbrillie echt niet hoor als je in de studio zit.
Bedrijven zien de (kwaliteits)media vaak als hun vijand of op z'n best als noodzakelijk kwaad. Terwijl een goede PR/communicatieafdeling juist ziet hoe je het als belangrijk instrument kan inzetten om begrip (en daarmee rust) wat betreft de club te brengen.

Wat jij zegt, geef de juiste media een scoop, regel enkele keren per jaar een groot interview met Van Geel waarin je beleid toelicht. Dan neem je tegelijkertijd de wind gedeeltelijk uit de zeilen van de roddelpers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roland010 op 15-02-2018 22:01:18 ]
pi_177216462
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

is dat de reden dat die toornstra maar opgesteld blijft worden.....

omdat berghuis het zo goed kan vinden met toornstra...... :r
Als je de grote Kuyt op de bank durf te zetten, zou je toch iedereen op de bank durven zetten zou je zeggen.

Een dubbele selectie belangrijk vinden en heel erg aan je vaste elf blijven vasthouden is eigenlijk nogal tegenstrijdig. Ik snap dat Gio, met al die noodgedwongen wisselingen in z'n elftal in de afgelopen 6 maanden, naar iets vast zoekt en niet direct een speler die vorig jaar goed presteerde afschrijft maar Toornsta is nu gewoon te lang z'n vorm kwijt. Of misschien functioneert ie gewoon niet in dit elftal.
pi_177216953
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:01 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Als je de grote Kuyt op de bank durf te zetten, zou je toch iedereen op de bank durven zetten zou je zeggen.

Een dubbele selectie belangrijk vinden en heel erg aan je vaste elf blijven vasthouden is eigenlijk nogal tegenstrijdig. Ik snap dat Gio, met al die noodgedwongen wisselingen in z'n elftal in de afgelopen 6 maanden, naar iets vast zoekt en niet direct een speler die vorig jaar goed presteerde afschrijft maar Toornsta is nu gewoon te lang z'n vorm kwijt. Of misschien functioneert ie gewoon niet in dit elftal.
uit vorm

toornstra kan gewoon niet beter

hij had vorig seizoen heel veel mazzel gehad dat die ballen precies voor zijn voeten vielen op posities dat hij ze er zo in kon knallen maar voetballend zal hij echt nooit wat bijzonders zijn.

het enige wat hij doet is de balletjes op zij leggen ....als dat hem al lukt,,,

derksen zei het van de week goed bij voetbal insite....toornstra is een speler voor het niveau den haag....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177218131
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

uit vorm

toornstra kan gewoon niet beter

hij had vorig seizoen heel veel mazzel gehad dat die ballen precies voor zijn voeten vielen op posities dat hij ze er zo in kon knallen maar voetballend zal hij echt nooit wat bijzonders zijn.

het enige wat hij doet is de balletjes op zij leggen ....als dat hem al lukt,,,

derksen zei het van de week goed bij voetbal insite....toornstra is een speler voor het niveau den haag....
Complete mazzel is ook weer onzin, je kan genoeg ballen voor je voeten krijgen maar ze erin schieten is wat anders. En je staat ook niet 14 keer toevallig op de goede plek.. Zeker niveau FC Utrecht..Ook z'n loopvermogen is natuurlijk een grote kracht. Wel denk ik dat het een speler is die alleen goed kan functioneren met bepaalde spelers om zich heen, geen dragende speler die kwalitatief of qua persoonlijkheid een elftal kan laten draaien.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 06:24:37 #193
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177222442
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:55 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Bedrijven zien de (kwaliteits)media vaak als hun vijand of op z'n best als noodzakelijk kwaad. Terwijl een goede PR/communicatieafdeling juist ziet hoe je het als belangrijk instrument kan inzetten om begrip (en daarmee rust) wat betreft de club te brengen.

Wat jij zegt, geef de juiste media een scoop, regel enkele keren per jaar een groot interview met Van Geel waarin je beleid toelicht. Dan neem je tegelijkertijd de wind gedeeltelijk uit de zeilen van de roddelpers.
Iemeel jij de De Jong ffkes! ^O^ B:)B
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177222559
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:55 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Bedrijven zien de (kwaliteits)media vaak als hun vijand of op z'n best als noodzakelijk kwaad. Terwijl een goede PR/communicatieafdeling juist ziet hoe je het als belangrijk instrument kan inzetten om begrip (en daarmee rust) wat betreft de club te brengen.

Wat jij zegt, geef de juiste media een scoop, regel enkele keren per jaar een groot interview met Van Geel waarin je beleid toelicht. Dan neem je tegelijkertijd de wind gedeeltelijk uit de zeilen van de roddelpers.
Dit gebeurt dus ook gewoon :')

Van Geel heeft een paar keer per jaar een uitgebreid interview met rtv Rijnmond, en komt ook eens per jaar in FC Rijnmond zitten, en is dan vrij open wat betreft de keuzes die hij heeft gemaakt.

Ik kan me wel voorstellen dat hij niet bij VI aanschuift :+
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_177223293
quote:
Jan de Jong: Nauwelijks financiële risico's bij nieuw stadion

Jan de Jong is positief gestemd over Feyenoord City. De algemeen directeur stelt dat Feyenoord nauwelijks financiële risico’s loopt bij de plannen van een nieuw stadion. Als het er komt, speelt Feyenoord over 5,5 jaar voor het eerst in het nieuwe onderkomen.

15
,,Met Feyenoord City maken we grote stappen’’, zegt De Jong. ,,Wij weten in juli of augustus van dit jaar of er voldoende financiële interesse is van grote partijen. Feyenoord hoeft zelf geen geld op te halen. Het stadion kost 420 miljoen euro. De gemeente staat garant voor tien procent en daar krijgt het aandelen voor terug.

Er moet honderd miljoen uit de markt van private investeerders worden gehaald. Dat zijn mensen die willen investeren in Feyenoord City. En dan moeten de banken ook nog 240 miljoen investeren. En dan weten we in augustus of dat geld uit de markt komt, ja of nee. Als het lukt, loopt Feyenoord geen financieel risico. Lukt het niet, dan loopt Feyenoord een risico van maximaal 2,4 miljoen euro. Dat kunnen we overzien en overleven. Daar gaan we niet aan onderdoor. Er zit een hele solide constructie aan vast. Mijn gevoel zegt dat er veel interesse is, dat de seinen op groen staan. Maar ik doe niet aan gokken, ik doe aan exacte wetenschap. En lukt het niet, dan blijven we toen tot vijftien jaar in de Kuip spelen. Ook goed. Een nieuw stadion is geen doel op zich. Het is een middel om Feyenoord op te stuwen. Of we dichter bij PSV en Ajax kunnen komen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:47:52 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177223438
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij bedoelt dus dat Feyenoord er tot nu toe 2,4 heeft ingestoken en dat is weg als het niet doorgaat?

Verder heeft hij het over 420, gemeente 42, banken 240, private 100= 382 dus Feyenoord stopt er zelf 38 in?
pi_177223979
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij bedoelt dus dat Feyenoord er tot nu toe 2,4 heeft ingestoken en dat is weg als het niet doorgaat?

Verder heeft hij het over 420, gemeente 42, banken 240, private 100= 382 dus Feyenoord stopt er zelf 38 in?
Dat lijkt me ook nog wel te overzien, alle CL-gelden staan nog op de bank. Ook al staan er natuurlijk nog wel meer dingen op het financiële programma, (zoals uitkopen VVF en het nieuwe trainingscomplex,) ze kunnen met dat geld flinke stappen maken de verschillende potjes wat te vullen. Die 38mln hoeft natuurlijk ook niet in een dag opgehoest te worden :)

Volgens mij gaat het meeste scepticisme overigens uit naar de uitbating van het stadion, niet zo zeer de initiële bekostiging.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_177224306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij bedoelt dus dat Feyenoord er tot nu toe 2,4 heeft ingestoken en dat is weg als het niet doorgaat?

Verder heeft hij het over 420, gemeente 42, banken 240, private 100= 382 dus Feyenoord stopt er zelf 38 in?
ik denk dat als feyenoord zelfs 5 miljoen in een bodemloze put heeft gestopt dat het dan nog meevalt om zo een megaproject te laten opstarten.

Dat soort bedragen is peanuts in de bouwwereld voor onderzoekskosten en dergelijke,
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177224925
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:04 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Complete mazzel is ook weer onzin, je kan genoeg ballen voor je voeten krijgen maar ze erin schieten is wat anders. En je staat ook niet 14 keer toevallig op de goede plek.. Zeker niveau FC Utrecht..Ook z'n loopvermogen is natuurlijk een grote kracht. Wel denk ik dat het een speler is die alleen goed kan functioneren met bepaalde spelers om zich heen, geen dragende speler die kwalitatief of qua persoonlijkheid een elftal kan laten draaien.
zet 2 pionnetjes neer en vraag of toornstra die wil passeren....

bij dat eerste pionnetje valt die denk ik al op de grond.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177225657
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 08:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Onmogelijk dat je bij een stadion van over de 300 miljoen zelf maximaal 2,4 miljoen euro risico lijdt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')