abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_492163
En hier gaan we weer verder met de commentaren..

Sorry ff geen creatief moment. Ga je gang

I'm getting too old for this....
  zaterdag 25 november 2000 @ 00:15:34 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492166
En niet eens in de kroeg?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_492212
Nee sorry Sanne.. Heftig weekje op het werk achter de rug en dan ook nog eens tot een uur of drie 's nachts met Fok! bezig.. Sja dan vallen de oogjes af en toe ffies dicht
I'm getting too old for this....
pi_492310
Sure, het is laat nu. Ik hoor op de live-stream enkel gesnurk oftewel: er is werkelijk niets te doen nu, men slaapt en draait zich af en toe om...
pi_492338
Tis een saai zooitje daar Yo! Daarom zitten de streamers zich te bezatten in Club Pannonica...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zaterdag 25 november 2000 @ 03:54:05 #6
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492341
(*!$# HUH?&*%*%$* Wie zei wat?! *snurk*
Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 25 november 2000 @ 04:36:07 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492419
Niemand zei iets, draai je maar weer om
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_492421
*Qt dekt Roache toe met Sanne d'r jas...
pi_492923
Er gebeurt helemaal noppes Nix in dat huis in Almere...
pi_493075
Ha die CosmicV. nee echt geen ene moer. Ik heb wel een donker bruin vermoeden dat ze vanavond n feestje krijgen maar nu is het gewoon te saai voor woorden (en zeker voor streamers )
Heb jij nu alle streams?
pi_493650
De bewoners vertellen 1 voor 1 een verhaal over dronken worden. Krijgen dan een muziekje te horen waar ze goede herinneringen aan hebben.

*Qt haakt voorlopig nog ff af, dit heeft ze al zoooo vaak gehoord...

pi_493771
itsme haakt ook af en het zou jammer zijn als iemand anders het niet overneemt want het word steeds leuker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')