abonnement Unibet Coolblue
pi_177139651
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:22 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik vond het toen ook niks. Toen werden vragen gewoon ontweken en niet beantwoord en ze kwamen er mee weg omdat er een ongefundeerd respect was. Ik moet zeggen dat Powned dat sfeertje mooi doorbroken heeft.
Hoewel lichtelijk tenenkrommend, vond ik dat minder storend dan dat achterlijke gekrijs van tegenwoordig. Luisteren is er niet meer bij, alleen nog maar blèren. Niet iemand gewoon uit laten praten, nee alleen maar aftellen totdat er adem gehaald moet worden en dan gewoon inbreken om je soundbites in de microfoon te pompen terwijl je er standvastig uitziet voor de camera. Het boeit niet meer wat je te vertellen hebt... Hee, het boeit niet eens meer of je het uit je duim zuigt. :') Het gaat erom hoe je het vertelt en wie het meeste in beeld is.

kleuterschool is het.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 12 februari 2018 @ 22:12:23 #27
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177140419
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De rest van het land niet.

En daarnaast, je omslag betekent een slechte concurrentie positie voor de luchthaven, wat leidt tot economische achteruitgang, daling van toerisme in de regio Amsterdam en meer werkloosheid.
Je kunt wel het aantal vluchten naar Zuid- Midden- en Oost-Europa schrappen zonder dat het toerisme in Nederland geschaad worden, want een Zuid- Midden- of Oost-Europeaan kan een stedentrip Amsterdam niet betalen. Hetzelfde geldt ook voor Zuid- en Midden-Amerika, Caribisch gebied, Afrika en een groot deel van Azië. Ook voor die bestemmingen kun je de kaasschaaf inzetten zonder dat het toerisme in Nederland geschaad wordt. Door recreatief- en toeristisch vervoer gedeeltelijk te vervangen door zakelijk vervoer (nodig voor het EMA) neemt de werkgelegenheid rondom Schiphol niet af. Hooguit gaan een aantal banen van Schiphol naar Lelystad, wat ook weer positief is gezien het dramatisch woonaanbod rondom Schiphol en Amsterdam.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  Forum Admin maandag 12 februari 2018 @ 22:16:24 #28
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177140493
Penthouseje van de 'zaak'. Fakenieuwsje dat je bij Putin op schoot zat. Ja Rutte weet zijn vrienden wel uit te zoeken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_177144409
Het is de schuld van Baudet want hij haat vrouwen.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 07:55:52 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177144427
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:30 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Het probleem is dat vliegen voor toeristische en recreatieve doeleinden veel te goedkoop is en dat een vakantie/reis naar New York en Indonesië tegenwoordig als normaal worden gezien, terwijl het in mijn ogen eigenlijk niet normaal is. Ik zie Schiphol liever veranderen in een luchthaven voor hoofdzakelijk de zakelijke reiziger en enkele intercontinentale vluchten voor recreatieve en toeristische reizigers met veel geld (dus geen Jan Modaal of studenten). De vakantievluchten en Europese vluchten met recreatieve en toeristische reizigers zullen vanaf Lelystad, Rotterdam en Eindhoven vertrekken, maar ook fors in aanbod worden verminderd en dus de prijzen gaan dan omhoog. Voor ¤50 retour vliegen zit er dan niet meer bij. Is dat vervelend? Ja. Is het erg? Nee.
Planeconomie, probleem daarmee is dat dit niet werkt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_177144615
Goed entertainment c_/
pi_177144743
Ik heb het niet gezien, maar toch heb ik het beeld voor me van Pechthold die op pedant en irritant toontje anderen gaat uitleggen hoe het allemaal moet en werkt, met bijhorend opgeheven vingertje.
pi_177155096
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:55 schreef Mishu het volgende:
Echt, waar zijn de normen & waarden gebleven in Nederland? Het is een en al moddergooien wat de klok slaat.

Check dat debat gisteren in Amsterdam dan. Is er dan geen schaamte meer ofzo? ;(
Als je verwijst naar de manier hoe Baudet werd aangepakt, dan zeg ik "Ja ". maar dat is tegenwoordig de trend: Karaktermoord plegen op iemand om er zelf beter van te worden, uiteraard afgekeken van de Amerikaanse verkiezingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')