quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:00 schreef minilot het volgende:
LOL! Vanmiddag pasfoto's voor id-kaart laten maken en check het verschil tussen kin omhoog en kin naar beneden!RechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker in de wangen knijpen
Protège moi de mes désirs.
ja, sukkel. Elke zwangerschap ontstaat door 1 keer onbeschermd neuken (ja, medische gevallen daar gelaten). Dat vertelden we je al.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:39 schreef Mekamotut het volgende:
Ontkenning ontkennen.
Goede God, sta me bij.
Ze krijgt er nog een.
Hoe kan dat nou, ik heb slechts een keer onbeschermd met haar geneukt.
Echt flabbergasted.
Hoe oud is Jules nu?quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:39 schreef Mekamotut het volgende:
Ontkenning ontkennen.
Goede God, sta me bij.
Ze krijgt er nog een.
Echt flabbergasted.
“Ze”? Jullie krijgen er nog één. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:39 schreef Mekamotut het volgende:
Ontkenning ontkennen.
Goede God, sta me bij.
Ze krijgt er nog een.
Echt flabbergasted.
of een keelgat, toch, mini?quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:45 schreef Skittles het volgende:
Daarom hebben vrouwen ook een anus. Voor dit soort gevallen.
Daar ging m’n theequote:Op donderdag 15 februari 2018 18:45 schreef Skittles het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:45 schreef Skittles het volgende:
Ja thnx, maar dit was zo niet de bedoeling, echt. Ik ben diep geschokt, een keer zonder bescherming en nu zomaar twee weken zwanger. Echt, ik kan er niet bij met m'n pet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
“Ze”? Jullie krijgen er nog één. Gefeliciteerd.
Je weet toch hoe baby’s gemaakt worden? Waarom heb je dan onbeschermde seks?quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:53 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Ja thnx, maar dit was zo niet de bedoeling, echt. Ik ben diep geschokt, een keer zonder bescherming en nu zomaar twee weken zwanger. Echt, ik kan er niet bij met m'n pet.
Dit kan niet waar zijn.
Niet grappig ja!!!quote:
Dat denk ik ook. Dat je te dom ben om te schijten.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:56 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Niet grappig ja!!!
Echt hoe gaan we dit doen?
Ik ben dus werkelijk waar te dom om zelfstandig te schijten. Echt, waar was m'n verstand? We kunnen er nu helemaal geen tweede bij hebben. Financieel gezien kan het maar emotioneel gezien niet.
Echt, ik ben zoo dom.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:45 schreef Skittles het volgende:
Trek je niet aan van sommigen. Gefeliciteerd! Zitten ook heel veel voordelen aan kinderen achter elkaar. Tussen mijn broertje en ik zit ook precies 1 jaar en ik ben ook van plan direct na de bevalling voor de tweede te gaan.quote:
Poepvagina?quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap dat de emoties oplaaien maar het taalgebruik mag wel iets gepaster, thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
Seks ook in die volgorde maar misschien is ook daarvan Dennis niet op de hoogte?quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet van voor naar achter vegen, dat weet je toch!
quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:21 schreef Krisvc het volgende:
Over seks gesproken, mamma's met meer dan een kindje: hoe dan?ik doe het gewoon niet meer, voorlopigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:21 schreef Krisvc het volgende:
Over seks gesproken, mamma's met meer dan een kindje: hoe dan?Tips aan Dennis vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nee, hij was nog in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:36 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Volgens mij werd Jules de kamer uitgebonjourd.
Hier de afgelopen weken een paar keer flink vunzige dingen uitgespookt met koter in wiegje ernaast. Die snapt er toch nog niks van.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:38 schreef Kimpossible het volgende:
Kris nr 2 is er bij ons nog niet uit, maar toen nr 1 nog bij ons op de kamer lag deden we het gewoon waar ze bij was ohmits goed en wel in slaap, natuurlijk.
Hij kwam 23 januari thuis. Als de conceptie voor die datum gebeurd is, is Kim dus al wat langer dan twee weken zwangerquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:39 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Nee, hij was nog in het ziekenhuis.
Mini.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:12 schreef minilot het volgende:
Deels gerelateerd, hoewel mijn door Stormqueen genoemde keelgat alle actie de afgelopen weken wel waarderen kon
ah, thanks, ik wilde net gaan sherlockenquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:46 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hij kwam 23 januari thuis. Als de conceptie voor die datum gebeurd is, is Kim dus al wat langer dan twee weken zwanger
Ondanks dat ik eigenlijk echt geen 3e wil, vind ik het wel eng om mijn man te laten ‘helpen’.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:10 schreef Kimpossible het volgende:
Anticonceptie is ook een bitch. Vind ik. Manlief gaat voor de grote knipknoopconstructie als deze er goed en wel en gezond uit is![]()
Sperma light, daar word je niet dik van
Misschien ook wel wat voor jou, Meka?
Clearblue test 2-3 weken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:46 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hij kwam 23 januari thuis. Als de conceptie voor die datum gebeurd is, is Kim dus al wat langer dan twee weken zwanger
Ik vind het ook heel eng, m.n. voor alle wat-alsen, maar ml wil er echt geen 3 (2 is heel lang een dingetje geweest), dus er vanuitgaande dat ons tweetal gezond opgroeit tot mooie grote mensen, is dit echt de laatste hier. Daar hebben we allebei vrede mee, dus dat is fijn.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ondanks dat ik eigenlijk echt geen 3e wil, vind ik het wel eng om mijn man te laten ‘helpen’.
Je kan toch maar over een paar jaar van gedachten veranderen.
Ik vermoed dat ze bij ons zelfs een keer wakker was, ze liet een keiharde scheet op een heel ongemakkelijk momentquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier de afgelopen weken een paar keer flink vunzige dingen uitgespookt met koter in wiegje ernaast. Die snapt er toch nog niks van.
Bij ons zelfde! Heel lang getwijfeld voor een 2e (4,5 jaar verschil) en nu voelt het gezin als compleet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:16 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel eng, m.n. voor alle wat-alsen, maar ml wil er echt geen 3 (2 is heel lang een dingetje geweest), dus er vanuitgaande dat ons tweetal gezond opgroeit tot mooie grote mensen, is dit echt de laatste hier. Daar hebben we allebei vrede mee, dus dat is fijn.
In het gekste geval kunnen ze het misschien wel repareren als je je echt bedenkt. Niet altijd een succes, maar heu. Geen condooms meer na al die jarenHormonale Anticonceptie is hier echt een soort depressie-vonnis want ik reageer er heel slecht op, dus dit is voor ons de beste optie wel.
Moet je ze wel om doenquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Condoomsalle zooi zo hup de prullenbak in
oooh nee, wij doen dat al 8 jaar zo sinds ik geen pil meer mocht slikken, dat vergeten we echt nooitquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:21 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Moet je ze wel om doen![]()
Mijn instinct gaat toch harder op buiten spelen zonder regenjas.
We hadden vorig jaar anders mooi een kapotte.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Condoomsalle zooi zo hup de prullenbak in
haha ja, 36 is wel teringoud inderdaad!quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:21 schreef vencodark het volgende:
Als ik een 3e zou willen, dan zou ik weer kiezen om eerst de jongste weer naar school te laten gaan. Dan ben ik 36. Echt geen zin meer in.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha ja, 36 is wel teringoud inderdaad!
Wij hebben veel bewuste risico’s genomen voordat de kogel tav een 2e hier definitief door de kerk was, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh nee, wij doen dat al 8 jaar zo sinds ik geen pil meer mocht slikken, dat vergeten we echt nooit
mwah, zoals ik al zei vinden we het allebei prettiger mét, dus voor ons geen strafquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:24 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Wij hebben veel bewuste risico’s genomen voordat de kogel tav een 2e hier definitief door de kerk was, zullen we maar zeggen![]()
Vergeten doen we het niet echt dus, maar met het oog op nooit-meer-zwanger is dat niet zo’n kek plan.
Respect wel, voor de discipline
Ik heb nu al medelijden met de meneer, wat dat betreft. De frequentie is nu hoogzwanger gedaald tot een soort nulpunt met af en toe wat hand en spandiensten en hij denkt dat het binnenkort beter wordt, want dan ben ik niet meer zwanger.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, zoals ik al zei vinden we het allebei prettiger mét, dus voor ons geen straf
Maar goed, ik weet ook dat de meesten daar anders in staan.
Seks na je tweede kind soberso
ach, laat hem nog maar evenquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:28 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met de meneer, wat dat betreft. De frequentie is nu hoogzwanger gedaald tot een soort nulpunt met af en toe wat hand en spandiensten en hij denkt dat het binnenkort beter wordt, want dan ben ik niet meer zwanger.
Zal ik hem uit de droom helpen of?
Ach, die lieve kleine Noud..... van harte beterschap!quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Een zieke baby is trouwens ook wel een prima cockblocker!
Hij kan echt alleen maar snikken en kermen momenteel. Al 3 dagen boven de 40 graden koorts, dus mijn man gaat er morgen maar even mee naar de dokter...
Hmm dat is wel een goed argument eigenlijk. Ik opperde het laatst als grapje naar mijn man, maar stiekem lijkt het mij wel ideaal. Geen gedoe meer met anticonceptie.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:30 schreef FlyingFish het volgende:
Rena
Hier moet man onder het mes. Ik heb die kinderen al gedragen dus hij is nu aan de beurt.
Hier ook een vriend van man die dat had. En we hebben mijn broer daarvoor gewaarschuwd toen bij hen nummer 3 op komst was. Bleek bij de echo dat dat een drieling wasquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:36 schreef kazy het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goed argument eigenlijk. Ik opperde het laatst als grapje naar mijn man, maar stiekem lijkt het mij wel ideaal. Geen gedoe meer met anticonceptie.
Tegelijkertijd lijkt me een derde ook wel tof. Na afgelopen week met bijzonder weinig slaap, vind ik het idee overigens alweer minder geslaagdOja en ik ben ook bang voor een tweeling haha. (Een kennis van mij had dat. Echt respect. Vier van die ukkies vlak achter elkaar.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken ook een man die met zn vrouw nog een 4e willen, zijn jongste was al 5 ofzo.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:36 schreef kazy het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goed argument eigenlijk. Ik opperde het laatst als grapje naar mijn man, maar stiekem lijkt het mij wel ideaal. Geen gedoe meer met anticonceptie.
Tegelijkertijd lijkt me een derde ook wel tof. Na afgelopen week met bijzonder weinig slaap, vind ik het idee overigens alweer minder geslaagdOja en ik ben ook bang voor een tweeling haha. (Een kennis van mij had dat. Echt respect. Vier van die ukkies vlak achter elkaar.)
zieke mannen krimpen altijd subiet terug naar newborn babyquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:39 schreef Nanuke het volgende:
Het is ineens echt weer een klein knulletje SQ! En ik vond hem op foto's altijd zo groot al.
Oja, seks. Hier ook naast slapend ventje, voor zover ervaar ik daar nog geen problemen mee. De frequentie mag van mij wel wat omhoog, maar helaas een kerel met rugproblemen nu. En sowieso is zijn libido lager dan die van mij. En condooms zijn stom, dus ik ben aan de pil.
Daar was ik ook zo bang voor bij onze eerste echo, het zit bij mij in de familie namelijkquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:24 schreef vencodark het volgende:
Ik zou trouwens veel te bang zijn voor zo’n geintje een tweeling te krijgen.
Wel hangerig en uit haar doen vandaag, maar niet ziek gelukkig, wel heeft ze nog steeds veel last van krampjesquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ook ziek rena?
Zoveel zieke baby's! Dat de griep maar snel overwaait
Zielige Noud, maar ook wel een lieve fotoquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zo slaap ik deze week:
[ afbeelding ]
Ik ook. En mijn zus maar hopen (why?).quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:43 schreef rena het volgende:
[..]
Daar was ik ook zo bang voor bij onze eerste echo, het zit bij mij in de familie namelijkNu zou ik helemaal gek worden denk ik
Heb heel veel respect voor tweelingmoeders
Verklaard een boel.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zieke mannen krimpen altijd subiet terug naar newborn baby
quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:37 schreef minilot het volgende:
Oh SQ en Rena, wat een lieve foto's zo!
Ik heb echt een intense hekel aan condooms, ik heb liever geen seks dan met condoom! Meh. Ook niet bijzonder veel zin om weer aan de pil te gaan, maar ik kijk het wel even aan - ik heb er in de twintig jaar dat ik eerder de pil slikte nooit noemenswaardig last van gehad. Maar mocht het nu beroerd bevallen dan stop ik gewoon en lossen we het op een andere manier op.
Wellicht gaan we trouwens eind dit of begin volgend jaar al wel voor een broertje of zusje voor O.
Hahaha, als ik je verhalen lees herken ik vaak zoveelquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:29 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het nu al lastig om letterlijk tijd door te brengen met man zelf. We zijn wel in dezelfde kamer maar even lekker bij hem kruipen zit er al een tijdje niet meer in.
Ik mis hm eigenlijk wel maar we mopperen beetje veel de laatste tijd dus wil ik helemaal niet bij hem zitten...totdat ie naar werk is. Dan mis ik hem en heb ik spijt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |