Hier ook een vriend van man die dat had. En we hebben mijn broer daarvoor gewaarschuwd toen bij hen nummer 3 op komst was. Bleek bij de echo dat dat een drieling wasquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:36 schreef kazy het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goed argument eigenlijk. Ik opperde het laatst als grapje naar mijn man, maar stiekem lijkt het mij wel ideaal. Geen gedoe meer met anticonceptie.
Tegelijkertijd lijkt me een derde ook wel tof. Na afgelopen week met bijzonder weinig slaap, vind ik het idee overigens alweer minder geslaagdOja en ik ben ook bang voor een tweeling haha. (Een kennis van mij had dat. Echt respect. Vier van die ukkies vlak achter elkaar.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken ook een man die met zn vrouw nog een 4e willen, zijn jongste was al 5 ofzo.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:36 schreef kazy het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goed argument eigenlijk. Ik opperde het laatst als grapje naar mijn man, maar stiekem lijkt het mij wel ideaal. Geen gedoe meer met anticonceptie.
Tegelijkertijd lijkt me een derde ook wel tof. Na afgelopen week met bijzonder weinig slaap, vind ik het idee overigens alweer minder geslaagdOja en ik ben ook bang voor een tweeling haha. (Een kennis van mij had dat. Echt respect. Vier van die ukkies vlak achter elkaar.)
zieke mannen krimpen altijd subiet terug naar newborn babyquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:39 schreef Nanuke het volgende:
Het is ineens echt weer een klein knulletje SQ! En ik vond hem op foto's altijd zo groot al.
Oja, seks. Hier ook naast slapend ventje, voor zover ervaar ik daar nog geen problemen mee. De frequentie mag van mij wel wat omhoog, maar helaas een kerel met rugproblemen nu. En sowieso is zijn libido lager dan die van mij. En condooms zijn stom, dus ik ben aan de pil.
Daar was ik ook zo bang voor bij onze eerste echo, het zit bij mij in de familie namelijkquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:24 schreef vencodark het volgende:
Ik zou trouwens veel te bang zijn voor zo’n geintje een tweeling te krijgen.
Wel hangerig en uit haar doen vandaag, maar niet ziek gelukkig, wel heeft ze nog steeds veel last van krampjesquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ook ziek rena?
Zoveel zieke baby's! Dat de griep maar snel overwaait
Zielige Noud, maar ook wel een lieve fotoquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zo slaap ik deze week:
[ afbeelding ]
Ik ook. En mijn zus maar hopen (why?).quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:43 schreef rena het volgende:
[..]
Daar was ik ook zo bang voor bij onze eerste echo, het zit bij mij in de familie namelijkNu zou ik helemaal gek worden denk ik
Heb heel veel respect voor tweelingmoeders
Verklaard een boel.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zieke mannen krimpen altijd subiet terug naar newborn baby
quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:37 schreef minilot het volgende:
Oh SQ en Rena, wat een lieve foto's zo!
Ik heb echt een intense hekel aan condooms, ik heb liever geen seks dan met condoom! Meh. Ook niet bijzonder veel zin om weer aan de pil te gaan, maar ik kijk het wel even aan - ik heb er in de twintig jaar dat ik eerder de pil slikte nooit noemenswaardig last van gehad. Maar mocht het nu beroerd bevallen dan stop ik gewoon en lossen we het op een andere manier op.
Wellicht gaan we trouwens eind dit of begin volgend jaar al wel voor een broertje of zusje voor O.
Hahaha, als ik je verhalen lees herken ik vaak zoveelquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:29 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het nu al lastig om letterlijk tijd door te brengen met man zelf. We zijn wel in dezelfde kamer maar even lekker bij hem kruipen zit er al een tijdje niet meer in.
Ik mis hm eigenlijk wel maar we mopperen beetje veel de laatste tijd dus wil ik helemaal niet bij hem zitten...totdat ie naar werk is. Dan mis ik hem en heb ik spijt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |