abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177213756
Het is ineens echt weer een klein knulletje SQ! En ik vond hem op foto's altijd zo groot al.

Oja, seks. Hier ook naast slapend ventje, voor zover ervaar ik daar nog geen problemen mee. De frequentie mag van mij wel wat omhoog, maar helaas een kerel met rugproblemen nu. En sowieso is zijn libido lager dan die van mij. En condooms zijn stom, dus ik ben aan de pil.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:39:42 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_177213773
Ook ziek rena?
Zoveel zieke baby's! Dat de griep maar snel overwaait :*
disclaimer
pi_177213774
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:36 schreef kazy het volgende:

[..]

Hmm dat is wel een goed argument eigenlijk. Ik opperde het laatst als grapje naar mijn man, maar stiekem lijkt het mij wel ideaal. Geen gedoe meer met anticonceptie.

Tegelijkertijd lijkt me een derde ook wel tof. Na afgelopen week met bijzonder weinig slaap, vind ik het idee overigens alweer minder geslaagd :P Oja en ik ben ook bang voor een tweeling haha. (Een kennis van mij had dat. Echt respect. Vier van die ukkies vlak achter elkaar.)
Hier ook een vriend van man die dat had. En we hebben mijn broer daarvoor gewaarschuwd toen bij hen nummer 3 op komst was. Bleek bij de echo dat dat een drieling was :') Zulke grapjes durf ik dus niet meer te maken...

Maar een tweeling is best leuk hoor! Zo leuk hoe ze met elkaar om gaan O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177213778
Ach arme Noud, beterschap :* Mijn peuter denkt trouwens ook dat naar de dokter gaan een feestje is. ‘Mama ik heb buikpijn, gaan we nu naar de dokter? Ja? En mag ik dan een snoepje?’ (Kauwtabletten paracetamol smaken blijkbaar naar snoepjes.)
pi_177213804
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:36 schreef kazy het volgende:

[..]

Hmm dat is wel een goed argument eigenlijk. Ik opperde het laatst als grapje naar mijn man, maar stiekem lijkt het mij wel ideaal. Geen gedoe meer met anticonceptie.

Tegelijkertijd lijkt me een derde ook wel tof. Na afgelopen week met bijzonder weinig slaap, vind ik het idee overigens alweer minder geslaagd :P Oja en ik ben ook bang voor een tweeling haha. (Een kennis van mij had dat. Echt respect. Vier van die ukkies vlak achter elkaar.)
Ik ken ook een man die met zn vrouw nog een 4e willen, zijn jongste was al 5 ofzo.
Kregen ze ook een tweeling. :P
pi_177213831
Ohhh Noud :*

Hier geen anticonceptie, voel me zo veel beter zonder al die hormonen!
Daarbij willen we voor een tweede gaan als V 1 jaar is, hij is vandaag al 6 maanden :o
Heb ook een app die bijhoudt wanneer je menstruatie verwacht wordt en wanneer de eisprong is.
Ik weet dat dat niet echt betrouwbaar is, dus ook maar een jasje erbij :+
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:41:52 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_177213839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:39 schreef Nanuke het volgende:
Het is ineens echt weer een klein knulletje SQ! En ik vond hem op foto's altijd zo groot al.

Oja, seks. Hier ook naast slapend ventje, voor zover ervaar ik daar nog geen problemen mee. De frequentie mag van mij wel wat omhoog, maar helaas een kerel met rugproblemen nu. En sowieso is zijn libido lager dan die van mij. En condooms zijn stom, dus ik ben aan de pil.
zieke mannen krimpen altijd subiet terug naar newborn baby :Y
disclaimer
pi_177213893
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:24 schreef vencodark het volgende:
Ik zou trouwens veel te bang zijn voor zo’n geintje een tweeling te krijgen. _O-
Daar was ik ook zo bang voor bij onze eerste echo, het zit bij mij in de familie namelijk :X Nu zou ik helemaal gek worden denk ik :o Heb heel veel respect voor tweelingmoeders :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_177213900
*Zet het idee van nog een kind uit haar hoofd*

Briljante foto weer FF O+

Mijn peuter kiepte vanavond een emmertje met van die foamstickers leeg op het hoofd van J. (Echt, waarom?) Hij was not amused en net kwam ik nog stickertjes tegen in zijn romper :')
pi_177213930
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ook ziek rena?
Zoveel zieke baby's! Dat de griep maar snel overwaait :*
Wel hangerig en uit haar doen vandaag, maar niet ziek gelukkig, wel heeft ze nog steeds veel last van krampjes ;( Vraag me echt af wanneer dat nou eens overgaat.
And you know I might
pi_177213981
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zo slaap ik deze week:

[ afbeelding ]
Zielige Noud, maar ook wel een lieve foto O+
En hij lijkt hier inderdaad weer een stuk kleiner dan op andere foto's.
pi_177214252
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:43 schreef rena het volgende:

[..]

Daar was ik ook zo bang voor bij onze eerste echo, het zit bij mij in de familie namelijk :X Nu zou ik helemaal gek worden denk ik :o Heb heel veel respect voor tweelingmoeders :Y
Ik ook. En mijn zus maar hopen (why?).
Bij ons komt het ook voor. Zowel mijn vaders als moeders kant.
En inderdaad: ik buig voor tweeling-mama’s. :) en papa’s. :P
pi_177214484
Ik vind het zo leuk als ik beneden zit om manlief boven te horen kletsen als hij de kleine verschoont en dat ik haar terug hoor brabbelen :') Daarom duurt het denk ik zo lang voor hij terug is, het meeste gezellige brabbelen doet ze op de commode, ze is echt te schattig dan O+
And you know I might
pi_177214519
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zieke mannen krimpen altijd subiet terug naar newborn baby :Y
Verklaard een boel. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_177215733
Oh SQ en Rena, wat een lieve foto's zo! O+

Ik heb echt een intense hekel aan condooms, ik heb liever geen seks dan met condoom! Meh. Ook niet bijzonder veel zin om weer aan de pil te gaan, maar ik kijk het wel even aan - ik heb er in de twintig jaar dat ik eerder de pil slikte nooit noemenswaardig last van gehad. Maar mocht het nu beroerd bevallen dan stop ik gewoon en lossen we het op een andere manier op.
Wellicht gaan we trouwens eind dit of begin volgend jaar al wel voor een broertje of zusje voor O. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_177215954
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:37 schreef minilot het volgende:
Oh SQ en Rena, wat een lieve foto's zo! O+

Ik heb echt een intense hekel aan condooms, ik heb liever geen seks dan met condoom! Meh. Ook niet bijzonder veel zin om weer aan de pil te gaan, maar ik kijk het wel even aan - ik heb er in de twintig jaar dat ik eerder de pil slikte nooit noemenswaardig last van gehad. Maar mocht het nu beroerd bevallen dan stop ik gewoon en lossen we het op een andere manier op.
Wellicht gaan we trouwens eind dit of begin volgend jaar al wel voor een broertje of zusje voor O. *)
:o *O*
pi_177216537
Hoe laat gaan jullie zelf zo’n beetje naar bed?
Als mijn man avonddiensten heeft (en dus in de nacht pas thuiskomt), ga ik voor 20:30 als naar bed. Z. slaapt dan ook.

Nu ben ik zowaar nog op omdat Z. nog zo lekker in haar boxje slaapt. Maar daar ga ik morgen echt spijt van krijgen. :')
pi_177216607
Oh ff wat een geniale foto! _O_
En arme Nout... Sterkte SQ :*
Hier eindig ik ook elke nacht wel in die houding, dan kruipt ze vanuit de cosleeper op me O+

Rena ook al zo'n snoepje!

Al die 2- en 3-ling verhalen :o m'n stiefbroer heeft een tweeling en ik geloof ook echt dat het leuk is maar ik zie ook wel de nadelen... Afgelopen zwangerschap hoopte ik heel erg op een tweeling (want ik wil er het liefst minstens 3 en vriend niet) maar ik ben toch wel blij met maar 1 zo'n monstertje O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:49:05 #294
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177217790
Och arme Noud! Hopelijk geen gekke dingen morgen bij de huisarts.

FF, ik vind je foto ook geniaal. Met humor benaderen is waarschijnlijk de enige optie.

minilot denkt al aan een tweede, wow! Jullie hebben toch jaren geaarzeld over nr 1? Had je zwanger al besloten dat er meer kinderen moesten komen of is het omdat O. zo goed gelukt is?

Ik zag vandaag een pasgeboren baby, echt een halve dag oud. En ik verlangde daar helemaal niet naar terug, tot mijn eigen verbazing eigenlijk :o. Ik ben zo blij met hoeveel meer mens Jacob nu is, en hoeveel interactie we hebben. En ik weet dat dat alleen maar meer wordt. Hoe fijn is dat. Hij ligt nu naast me, wakker, en te flirten. Ik kan het niet anders noemen. Wegkijken, oogcontact, schalks lachen en geluidjes maken. fffffffff. Hij ligt op een handdoek voor als we spuugnacht 3 in gaan, toch iets bijgeleerd de afgelopen nachten...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177218180
Lemijn, ik heb altijd een hydrofiel XXL 3x opgevouwen tot een lange baan over mijn matras liggen op borsthoogte. Dat vangt vrijwel alles op en ligt imo een stuk fijner dan een handdoek. Alleen in onze drama spuugnacht was dat niet voldoende (vanwege het aantal keer, niet de hoeveelheid). Maar hopelijk houden jullie het gewoon droog vannacht!
  donderdag 15 februari 2018 @ 23:08:32 #296
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177218248
Ik heb dus geen XL hydrofielen. Moet ik misschien eens wat aan doen alsnog. Maar de golven die er vorige nachten uit kwamen zijn sowieso moeilijk te houden denk ik. Ach, we gaan het zien. Hij is inmiddels in slaap gevallen, dat is al iets.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177218385
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:29 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het nu al lastig om letterlijk tijd door te brengen met man zelf. We zijn wel in dezelfde kamer maar even lekker bij hem kruipen zit er al een tijdje niet meer in.
Ik mis hm eigenlijk wel maar we mopperen beetje veel de laatste tijd dus wil ik helemaal niet bij hem zitten...totdat ie naar werk is. Dan mis ik hem en heb ik spijt. ;( :@
Hahaha, als ik je verhalen lees herken ik vaak zoveel :)
Zo kan ik dus ook zitten. Helemaal genoeg van hem hebben, maar zodra hij 5 minuten van huis is mis ik hem toch :')
Hormonaal much? :Y
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_177218583
Enige vrees inderdaad als we een 3e zouden willen. Dat we er dan ineens 4 zouden hebben :o

Die foto’s van jullie O+
Een speciale :* voor zieke Noud!

Ik ben weer aan de pil gegaan, voornamelijk uit luiheid om iets anders uit te zoeken :') maar wat SQ zegt, met 2 kinderen is het toch al niet veel. Ik kijk uit naar geen laatste voeding meer (en een peuter die in zijn eigen bed slaapt, we zitten weer op een nieuw dieptepunt, hij ligt om 22.30u al bij ons op de bank tegenwoordig).

M. is weer beter (behalve 1000 liter snot) en hij is weer zo gezellig. Wat een liefde voor dat kind O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 15 februari 2018 @ 23:31:21 #299
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177218761
Ik kan nu niet meer lezen over babysnot zonder aan dat glijmiddel van minilot te denken. Waarvoor dank :X .
  donderdag 15 februari 2018 @ 23:31:34 #300
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177218768
Oh, ik ga 'm even dichtgooien, dan heb ik 3 op een rij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')