Moet je ze wel om doenquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Condoomsalle zooi zo hup de prullenbak in
oooh nee, wij doen dat al 8 jaar zo sinds ik geen pil meer mocht slikken, dat vergeten we echt nooitquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:21 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Moet je ze wel om doen![]()
Mijn instinct gaat toch harder op buiten spelen zonder regenjas.
We hadden vorig jaar anders mooi een kapotte.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Condoomsalle zooi zo hup de prullenbak in
haha ja, 36 is wel teringoud inderdaad!quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:21 schreef vencodark het volgende:
Als ik een 3e zou willen, dan zou ik weer kiezen om eerst de jongste weer naar school te laten gaan. Dan ben ik 36. Echt geen zin meer in.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha ja, 36 is wel teringoud inderdaad!
Wij hebben veel bewuste risico’s genomen voordat de kogel tav een 2e hier definitief door de kerk was, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh nee, wij doen dat al 8 jaar zo sinds ik geen pil meer mocht slikken, dat vergeten we echt nooit
mwah, zoals ik al zei vinden we het allebei prettiger mét, dus voor ons geen strafquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:24 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Wij hebben veel bewuste risico’s genomen voordat de kogel tav een 2e hier definitief door de kerk was, zullen we maar zeggen![]()
Vergeten doen we het niet echt dus, maar met het oog op nooit-meer-zwanger is dat niet zo’n kek plan.
Respect wel, voor de discipline
Ik heb nu al medelijden met de meneer, wat dat betreft. De frequentie is nu hoogzwanger gedaald tot een soort nulpunt met af en toe wat hand en spandiensten en hij denkt dat het binnenkort beter wordt, want dan ben ik niet meer zwanger.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, zoals ik al zei vinden we het allebei prettiger mét, dus voor ons geen straf
Maar goed, ik weet ook dat de meesten daar anders in staan.
Seks na je tweede kind soberso
ach, laat hem nog maar evenquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:28 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met de meneer, wat dat betreft. De frequentie is nu hoogzwanger gedaald tot een soort nulpunt met af en toe wat hand en spandiensten en hij denkt dat het binnenkort beter wordt, want dan ben ik niet meer zwanger.
Zal ik hem uit de droom helpen of?
Ach, die lieve kleine Noud..... van harte beterschap!quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Een zieke baby is trouwens ook wel een prima cockblocker!
Hij kan echt alleen maar snikken en kermen momenteel. Al 3 dagen boven de 40 graden koorts, dus mijn man gaat er morgen maar even mee naar de dokter...
Hmm dat is wel een goed argument eigenlijk. Ik opperde het laatst als grapje naar mijn man, maar stiekem lijkt het mij wel ideaal. Geen gedoe meer met anticonceptie.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:30 schreef FlyingFish het volgende:
Rena
Hier moet man onder het mes. Ik heb die kinderen al gedragen dus hij is nu aan de beurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |