Die SwissRoombox dingen zijn wel briljant ja voor dat soort doeleinden. Wilde ik ook nog melden, maar was de naam even vergeten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:51 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ken iemand die met toyota prius naar Turkije is gereden, en daar altijd in overnacht heeft.
Als je de tijd neemt om even wat hout bij de bouwmarkt te halen, kan je een heel geschikte set up maken. Stationwagen of SUV is natuurlijk het fijnste, maar met compactere auto's kan het dus ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leukste is natuurlijk om zelf te bouwen:quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die SwissRoombox dingen zijn wel briljant ja voor dat soort doeleinden. Wilde ik ook nog melden, maar was de naam even vergeten.
Die Twingo... nee, de voorstoelen gebruik je om de bagage te dumpen die overdag op bed ligt. Het ziet er te smal uit voor een normaal matras en het is niet vlak genoeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:24 schreef CarltonBanks het volgende:
Twingo, daar kunnen de banken (voor en achter) volledig van plat, verder is het een kut auto
[ afbeelding ]
Geen idee waar je je koffers moet laten, maar het kan wel
bij de meeste stations kan de bank plat, met kofferbak erbij kun je er vast wel in slapen als je er een matras in legt:
[ afbeelding ]
wederom is de bergruimte dan een dingetje.
Maar waar ga je heen, en vooral wanneer ga je er heen?
Die is wel vet, maar niet heel erg mijn ding. Bovendien kun je hem waarschijnlijk moeilijk doorverkopen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:31 schreef Parzival het volgende:
waarom zou een lijkwagen niet kunnen? even een spuitbus eroverheen, vlaggetjes eraf en dat chroom aan de zijkanten en voila.. een grote station... (die wellicht een beetje veel benzine zuipt..)
Even wat Peace, happy signs maken en je hebt een hippie auto...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ziet er goed uit. Is die minder populair? Kan me niet herinneren die ooit te hebben gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:45 schreef terrorsjaak het volgende:
En bijvoorbeeld een VW California?
Volvoquote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:51 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Volvo station! Lekker ruim en niet kapot te krijgen. Bij mini zie je wel eens op de clubman als ik het goed heb, een stellage van een tent op het dak.
Moet je dat wel kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:57 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Leukste is natuurlijk om zelf te bouwen:
Enige auto, maar voor erbij. Alleen in de vakantie mee rijden. Althans, dat is het idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:15 schreef DJSmiley het volgende:
Wordt dit je enige auto of een auto erbij?
Zijn er geen aanvullende regels om te voorkomen dat iedereen met zijn "camper" het dagelijks woon-werkverkeer doet?quote:Dat scheelt je een enorme klap wegenbelasting: Campertarief is 25% van het normale jaartarief.
Ik zie de voordelen van een daktent niet, ten opzichte van een normale tent, bijvoorbeeld zo'n pop-up tent.quote:Andere optie: Een daktent.
Ja, ter plaatse huren is daar een optie, maar de ferry is ook zonder auto duur. Nadeel is dat het lastig wordt om dan je hele kampeeruitrusting mee te nemen. De campers die je daar kunt huren zijn voor mij wat karig qua uitrusting, neem liever mijn eigen spullen mee.quote:Ijsland staat ook nog op mijn lijstje, al lijkt me dat met een normale auto niet echt handig. zoals gezegd kun je dan eigenlijk alleen op de ringweg blijven. Een 4x4 is toch wel een must. Ferry kosten zijn ook fors, dan is ter plekke een 4x4 huren misschien zelfs goedkoper.
Dat is een pick up truck met een losse kampermodule. Lijkt me best handig maar je ziet ze weinig. Dus neem aan dat er een of ander nadeel aanzit.quote:Op zondag 11 februari 2018 05:03 schreef Lunatiek het volgende:
Hoe heet zo'n geïntegreerd model? Of worden auto en opbouw altijd los verkocht?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |