abonnement Unibet Coolblue
pi_177109910
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:39 schreef Toefjes het volgende:

Goed dat er weer een topic over haar is trouwens.
:')
´
pi_177110999
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:18 schreef bluemoon23 het volgende:
Juist wel ;) , door het slikken van de spreekwoordelijke Red Pill komen ze weer terug in de werkelijkheid, en laten ze de radicaallinkse leugen achter zich. ~O>
Niet helemaal. Iedereen ervaart de wereld op z'n eigen manier. Spreken over 'Blue Pill en 'Red Pill is gewoon kort door de bocht.
Sowieso is het ook wel lekker makkelijk om tegen iedereen die een andere mening heeft te zeggen dat die de 'Red Pill' nog niet genomen heeft. :{w
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 11 februari 2018 @ 16:24:23 #128
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177111165
Verschillende van mijn vrienden, vriendinnen en kennissen stemmen SP of GL, we agree to disagree
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_177111204
quote:
15s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:20 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Niet helemaal. Iedereen ervaart de wereld op z'n eigen manier. Spreken over 'Blue Pill en 'Red Pill is gewoon kort door de bocht.
Sowieso is het ook wel lekker makkelijk om tegen iedereen die een andere mening heeft te zeggen dat die de 'Red Pill' nog niet genomen heeft. :{w
Op zich wel een goede metafoor voor hoe bepaalde mensen allerlei materie zien tegenwoordig, toch? Uit de film The Matrix waarin Morphius de keuze voorlegt aan Neo om de rode pil te slikken en te ontwaken uit de gesimuleerde werkelijkheid.
I´m back.
  zondag 11 februari 2018 @ 16:26:53 #130
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_177111243
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:55 schreef polderturk het volgende:

[..]

Volkskrant was toch links?
tegenwoordig wel
:')
pi_177111601
quote:
2s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ha ja, en de LHBTQIAP-community natuurlijk.
Achterhaald alweer:

I´m back.
pi_177111766
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:42 schreef Ryan3 het volgende:
Achterhaald alweer:

[ afbeelding ]
Veel van de homo`s en lesbiennes voelen zich dan ook niet absoluut niet vertegenwoordigd met dat hele gender alfabet en hysterie wat er omheen is ontstaan.
  zondag 11 februari 2018 @ 16:49:16 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177111813
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:47 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Veel van de homo`s en lesbiennes voelen zich dan ook niet absoluut niet vertegenwoordigd met dat hele gender alfabet en hysterie wat er omheen is ontstaan.
Concur
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 16:50:03 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177111842
quote:
15s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:20 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Niet helemaal. Iedereen ervaart de wereld op z'n eigen manier. Spreken over 'Blue Pill en 'Red Pill is gewoon kort door de bocht.
Sowieso is het ook wel lekker makkelijk om tegen iedereen die een andere mening heeft te zeggen dat die de 'Red Pill' nog niet genomen heeft. :{w
Soms heeft het niet eens meer met een mening te maken, maar met de compleet wereldvreemde denkbeelden en acties. AF zal nu niet op eens het FvD aanhangen, maar lijkt wel het licht te hebben gezien.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 11 februari 2018 @ 16:51:03 #135
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177111862
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Van oorsprong niet.
En V.P.R.O. was vrijzinnig protestants en VPRO zonder puntjes meer links.
Vroegah keek je VPRO als je goede tv programma’s wilde zien, dat was op zijn hoogtepunt toen ze twin peaks niet aankochten.
Tegenwoordig? Tja, wie kijkt er nog lineaire televisie?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_177112431
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vroegah keek je VPRO als je goede tv programma’s wilde zien, dat was op zijn hoogtepunt toen ze twin peaks niet aankochten.
Tegenwoordig? Tja, wie kijkt er nog lineaire televisie?
Check!
pi_177112491
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:37 schreef Copycat het volgende:
:')
Ja, verder geen inhoudelijke reactie ?
Je snapt niet dat die term niet meer klopt, en voor Nederland al helemaal niet ?
pi_177112501
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vroegah keek je VPRO als je goede tv programma’s wilde zien, dat was op zijn hoogtepunt toen ze twin peaks niet aankochten.
Tegenwoordig? Tja, wie kijkt er nog lineaire televisie?
Avondje VPRO idd was altijd wel aardig op zondag.
Sws kun je programma's at your convenience terugkijken op internet. Wat ik nog wel eens kijk op die manier is Lubach (VPRO) en zeker 2 x per jaar kijk ik alle uitzendingen van Andere Tijden (VPRO) terug van het afgelopen half jaar. Overigens vandaag toevallig op tv gezien, ging over Max van der Stoel, de stille diplomaat, rond affaire 4 doodgeschoten journalisten in El Salvador vis-à-vis de diplomatieke relaties met de VS, ook rond kruisraketten. Wel weer interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 11-02-2018 17:21:36 ]
I´m back.
  zondag 11 februari 2018 @ 17:41:45 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177113120
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Avondje VPRO idd was altijd wel aardig op zondag.

Als je Koot en Bie niet had gezien kon je niet meepraten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 11 februari 2018 @ 17:43:52 #140
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177113168
Kortom, Anne Fleur Dekker wordt volwassen. Wel sneu voor het meisje dat haar grillige puberfase overal op het internet te vinden zal blijven.
pi_177113298
Ik vind VPRO nog steeds een goede omroep.. Niet alleen Lubach, idd ook Andere Tijden, die serie met kind acteurs is ook mooi
pi_177113347
quote:
15s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:20 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Niet helemaal. Iedereen ervaart de wereld op z'n eigen manier. Spreken over 'Blue Pill en 'Red Pill is gewoon kort door de bocht.
Sowieso is het ook wel lekker makkelijk om tegen iedereen die een andere mening heeft te zeggen dat die de 'Red Pill' nog niet genomen heeft. :{w
Rooiepilslikkers zijn net als herboren Christenen. Die hebben het licht gezien en denken dat ze geweldige nieuwe inzichten en waarheden hebben die andere niet hebben. Ik zit niet op dat soort projectie van domheid te wachten eerlijk gezegd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 11 februari 2018 @ 17:54:21 #143
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177113350
Anne Fleur het maakt niet uit of je haar Links of Rechts pakt.
Ze zal altijd blijven.
pi_177113355
Activiste Dekker bedreigd door extreem-links

De linkse activiste en feministe Anne Fleur Dekker (23) wordt bedreigd vanuit extreem-linkse hoek. Dit schrijft Dekker op Twitter. De bedreigingen zijn een reactie op Dekkers bekentenis op sociale media dat zij ook in contact staat met ’rechtse’ mensen, onder wie leden van het Forum voor Democratie en de VVD.

De bedreigingen zijn een reactie op Dekkers bekentenis op sociale media dat zij ook in contact staat met ’rechtse’ mensen, onder wie leden van het Forum voor Democratie en de VVD.

Dekker, die als radicale feministe regelmatig aanschuift aan talkshow-tafels, wil naar eigen zeggen uit haar bubbel breken, niet langer ’sektarisch door het leven gaan en alleen maar met (heel) linkse mensen mogen omgaan zonder veroordeling’.

Ze vindt nu dat mensen met verschillende politieke opvattingen meer contact met elkaar moeten zoeken en met elkaar in gesprek moeten gaan. ’Praat mét elkaar in plaats van over elkaar’. Dit laatste heeft zij zelf ook te lang gedaan, concludeert Dekker.

Reacties
Dekkers oproep lokte veel en hevige reacties uit. Behalve social media gebruikers die haar geluk wensen met haar besluit om andersdenkenden niet langer te demoniseren, krijgt Dekker naar eigen zeggen veel haat-reacties. ’Mijn moeder belde zelfs net of ik beter weer kan onderduiken, Dit is niet links of heel links, dit is extremisme pur sang’.

Dekker dook al eens onder nadat er commotie ontstond over controversiële uitspraken en tweets van haar over de politici Geert Wilders en Thierry Baudet.

Na haar bekentenis ook open te staan voor andere, minder linkse geluiden plaatste Dekker een aantal tweets waarin zij het onder meer opneemt voor de rechten van vrouwen in islamitische landen. In extreem-linkse kringen, waar kritiek op de islam wordt gezien als ’rechts’, viel dit niet in goede aarde.

Volgens linkse sociale media gebruikers vallen de bedreigingen aan Dekkers adres wel mee. Zij zien de reacties op Dekkers ’coming out’ als een bijdrage aan het debat. Desondanks kondigde Dekker een pauze van Twitter aan: ’Ik brak met de groep en nu moet mijn kop eraf’.
https://www.telegraaf.nl/(...)d-door-extreem-links
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 11 februari 2018 @ 17:56:47 #145
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177113403
Goede zaak dat zij door haar achterban gecorrigeerd wordt. Blijf op het rechte pad, Anne! Waar je mee omgaat, word je mee besmet!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177113429
quote:
14s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:56 schreef Ringo het volgende:
Goede zaak dat zij door haar achterban gecorrigeerd wordt. Blijf op het rechte pad, Anne! Waar je mee omgaat, word je mee besmet!
_O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 11 februari 2018 @ 18:07:09 #147
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177113608
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Activiste Dekker bedreigd door extreem-links

De linkse activiste en feministe Anne Fleur Dekker (23) wordt bedreigd vanuit extreem-linkse hoek. Dit schrijft Dekker op Twitter. De bedreigingen zijn een reactie op Dekkers bekentenis op sociale media dat zij ook in contact staat met ’rechtse’ mensen, onder wie leden van het Forum voor Democratie en de VVD.

De bedreigingen zijn een reactie op Dekkers bekentenis op sociale media dat zij ook in contact staat met ’rechtse’ mensen, onder wie leden van het Forum voor Democratie en de VVD.

Dekker, die als radicale feministe regelmatig aanschuift aan talkshow-tafels, wil naar eigen zeggen uit haar bubbel breken, niet langer ’sektarisch door het leven gaan en alleen maar met (heel) linkse mensen mogen omgaan zonder veroordeling’.

Ze vindt nu dat mensen met verschillende politieke opvattingen meer contact met elkaar moeten zoeken en met elkaar in gesprek moeten gaan. ’Praat mét elkaar in plaats van over elkaar’. Dit laatste heeft zij zelf ook te lang gedaan, concludeert Dekker.

Reacties
Dekkers oproep lokte veel en hevige reacties uit. Behalve social media gebruikers die haar geluk wensen met haar besluit om andersdenkenden niet langer te demoniseren, krijgt Dekker naar eigen zeggen veel haat-reacties. ’Mijn moeder belde zelfs net of ik beter weer kan onderduiken, Dit is niet links of heel links, dit is extremisme pur sang’.

Dekker dook al eens onder nadat er commotie ontstond over controversiële uitspraken en tweets van haar over de politici Geert Wilders en Thierry Baudet.

Na haar bekentenis ook open te staan voor andere, minder linkse geluiden plaatste Dekker een aantal tweets waarin zij het onder meer opneemt voor de rechten van vrouwen in islamitische landen. In extreem-linkse kringen, waar kritiek op de islam wordt gezien als ’rechts’, viel dit niet in goede aarde.

Volgens linkse sociale media gebruikers vallen de bedreigingen aan Dekkers adres wel mee. Zij zien de reacties op Dekkers ’coming out’ als een bijdrage aan het debat. Desondanks kondigde Dekker een pauze van Twitter aan: ’Ik brak met de groep en nu moet mijn kop eraf’.
https://www.telegraaf.nl/(...)d-door-extreem-links
Zo'n reactie viel wel te verwachten vanuit de extremistische hoek.
  zondag 11 februari 2018 @ 18:12:12 #148
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177113702
Tuttebol Dekker gebruikt gewoon het playbook van Laci Green. Eerst de extreme feminist uithangen, daarna een aha-erlebnis en uitgekost worden door je voormalige geloofsgenoten, en dan lekker de gematigde trien uithangen en cashen.

Het is allemaal zo doorzichtig.
  zondag 11 februari 2018 @ 18:13:16 #149
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177113715
quote:
14s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:56 schreef Ringo het volgende:
Goede zaak dat zij door haar achterban gecorrigeerd wordt. Blijf op het rechte pad, Anne! Waar je mee omgaat, word je mee besmet!
Heb je het nu over mensen van een ander ras?
pi_177113885
quote:
14s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:56 schreef Ringo het volgende:
Goede zaak dat zij door haar achterban gecorrigeerd wordt. Blijf op het rechte pad, Anne! Waar je mee omgaat, word je mee besmet!
Volkert jonge?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')