Gullit nee... die heeft het veel te druk met het Praten tegen de NOS.
quote:jij hebt gister zeker voetbalinsite gekeken
Op dinsdag 24 december 2002 09:33 schreef JohanDerksen het volgende:
Loovens vind ik maar een heel matige speler nog. Misschien wordt het in de toekomst nog wat, maar momenteel vind ik Steve Olfers veel beter. Die speelt aan de overkant van de Maas en doet zeker niet onder voor zo'n De Nooyer.
quote:Het lijkt erop
Op dinsdag 24 december 2002 15:13 schreef Duiveltja het volgende:[..]
jij hebt gister zeker voetbalinsite gekeken
quote:Louis van Gaal
Op zondag 2 februari 2003 16:32 schreef LoekB het volgende:
Nou, wie?
quote:Zo'n type zou Feyenoord idd goed doen, maaruh... neeeh.
Op zondag 2 februari 2003 16:34 schreef amnesiac het volgende:[..]
Louis van Gaal
quote:john de wolf?
Op zondag 22 december 2002 16:36 schreef amnesiac het volgende:
Een vervolg op ...Wie moet Bert van Marwijk opvolgen?
quote:Is een optie ja.
Op zondag 2 februari 2003 16:38 schreef bastardjimmy het volgende:[..]
john de wolf?
quote:Sjun-poker-de-Wolf een serieuze optie?
Op zondag 2 februari 2003 16:40 schreef LoekB het volgende:[..]
Is een optie ja.
.
quote:Arie Haan.
Op zondag 27 april 2003 17:46 schreef SCH het volgende:
Peter Bosz
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Arie Haan.
En dan krijgt de hele selectie SARS.
Whehehe..
quote:
Op maandag 3 februari 2003 09:19 schreef hoppe het volgende:
Ze hebben een man als Co Adriaanse nodig.
quote:Nee helaas moet ik bekennen dat Co niet de juiste man voor fnoord is. Zou natuurlijk wel leuk zijn want dan speelt fnoord helemaal niet klaar.
Op zondag 27 april 2003 17:49 schreef LoekB het volgende:[..]
.
Ik weet niet of John de Wolf zijn diploma heeft maar dat zou ik echt een goede trainer voor fnoord vinden. Maar dat van Marwijk weg moet is zeker.
Ik heb een schijt hekel aan fnoord maar ik vind wel dat er meer uit deze ploeg te halen is dan van Marwijk nu doet!
Bosz of Fraser ofzo.
Maareh volgens bij heeft Van Marwijk in de winter zijn contract met nog een jaar verlengd en gezien de laatste resultaten zie ik geen reden om hem de laan uit te sturen.
quote:Jullie winnen toch steeds?
Op zondag 27 april 2003 17:45 schreef LoekB het volgende:.
.
quote:Nog wel ja, maar deze mazzel houdt is een keer op...
Op zondag 27 april 2003 17:55 schreef keeper het volgende:[..]
Jullie winnen toch steeds?
quote:maar wel een europacup.. en ws drie jaar kwalificatie voor de CL. da's ook wel oke
Op zondag 27 april 2003 17:53 schreef GerardVanAs het volgende:
van Marwijk zal nou toch wel een keer ontslagen worden, 3 jaar lang geen kampioenschap.
quote:dan zeg je toch gewoon dat het voetbal er verzorgd uit zag en dat ze meer balbezit hadden.
Op zondag 27 april 2003 17:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Nog wel ja, maar deze mazzel houdt is een keer op...
quote:Of zoals Adriaanse vandaag ons weer tracteerde op een nieuwe term: voor de scorebord-journalisten waren ze veel beter, maar de wedstrijd had een ander verloop verdiend.
Op zondag 27 april 2003 17:57 schreef Frenkie het volgende:[..]
dan zeg je toch gewoon dat het voetbal er verzorgd uit zag en dat ze meer balbezit hadden.
Ofzo
.
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:02 schreef LoekB het volgende:
Kschop hem alvast omhoog..
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 04-05-2003 13:20]
quote:Bertje maakt gewoon dit seizoen af en zal daarna vervangen worden door een Metgod ofzo!
Op zondag 4 mei 2003 13:14 schreef LoekB het volgende:. Bert. Als je vandaag niet wint, kun je echt oprotten!
quote:Idd. Als we vandaag verliezen, maakt de rest van dit seizoen toch niks meer uit... (Alleen die AC).
Op zondag 4 mei 2003 13:21 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Bertje maakt gewoon dit seizoen af en zal daarna vervangen worden door een Metgod ofzo!
Blijf lekker zitten Bert, ben alleen bang dat 't niet lang meer duurt.
En we gunnen Cart_man ook z'n pleziertje
quote:Na deze oefencampagne lijkt het waarheid te gaan worden. Ik vrees dat het geen leuk seizoen voor de Feyenoorders zal worden.
Op zondag 27 april 2003 17:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Nog wel ja, maar deze mazzel houdt is een keer op...
quote:Een promovendus dus, die voor het eerst sinds '88 (als ik het goed gehoord had) weer in de premiere league zit. Maar wel met een aantal leuke spelers als Berger, oud Vitesse speler Stefanovic, Sheringham, Zivkovic en natuurlijk ook Wapenaar.
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:01 schreef olavski het volgende:
2-0 verloren tegen een matige Engelse club.
We zullen zien.
quote:Alles beter dan de huidige selectie, kun je Bertje niet eens de schuld van geven.
Op zondag 10 augustus 2003 01:07 schreef speknek het volgende:
Al was het Bassie de Clown, alles beter dan van Marwijk!
Blame the fucktards.
4e plek is haalbaar, niet hoger en daar mag je me op afrekenen. Bestuur van F. moet wakker worden, maar dat gaat op voor meerdere bestuursfuncties
quote:Ik mag toch aannemen dat Van Marwijk verantwoordelijk is voor het samenstellen van deze selectie.
Op zondag 10 augustus 2003 01:20 schreef olavski het volgende:[..]
Alles beter dan de huidige selectie, kun je Bertje niet eens de schuld van geven.
Blame the fucktards.
quote:Denk dat maar niet.
Op zondag 10 augustus 2003 09:48 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Ik mag toch aannemen dat Van Marwijk verantwoordelijk is voor het samenstellen van deze selectie.
Geen wonder dat Bertje weg wou naar Schalke. Het lijkt mij het bestuur te zijn die hier verantwoordelijk voor is.
quote:23 oktober 2002, das alweer bijna een jaar geleden... vermoed dat het echt niet zo'n vaart zal lopen. Jorien en Bert mogen elkaar volgens mij wel. Bert blijft in het zadel, mag een paar aankopen doen, wordt 3e of 4e, Jorien noemt dit jaar een overgangsjaar (oude garde nieuwe garde) en Bert mag nog een jaartje blijven.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:39 schreef keeper het volgende:
Nav de nodige opmerkingen van wat mensen in [CL 1e ronde] Dynamo Kiev - FEYENOORD waar bijv LoekB Bertje van Marwijk weg wil hebben:Wie zou feyenoord wel weer een goede impuls kunnen geven?
Of moet Bertje gewoon blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |