quote:dit is deeltje twee alweer
Op zondag 22 december 2002 16:39 schreef snickel het volgende:
Nog zo'n topic?
hot-item dus
- Robert Maaskant (Go Ahead Eagles)
- Henk ten Cate (NAC)
- Johan Neeskens (NEC)
Laat gullit maar komen ofzo. alles beter dan die van Marwijk.
quote:minder serieuse kandidaat:
Op zondag 22 december 2002 16:42 schreef amnesiac het volgende:
Mogelijke serieuze kandidaten (volgens mij):- Robert Maaskant (Go Ahead Eagles)
- Henk ten Cate (NAC)
- Johan Neeskens (NEC)
quote:Kan Feyenoord meteen geld reserveren voor de afkoopsom
Op zondag 22 december 2002 16:46 schreef CAZZO het volgende:[..]
minder serieuse kandidaat:
Aad de Mos (clubloos)
quote:Van Marwijk is een goede trainer maar niet voor een topclub, hij straalt gewoon te weinig uit. Ok het spelersmateriaal van Feyenoord kan ook wel wat kwalitatieve impulsen gebruiken.
Op zondag 22 december 2002 16:50 schreef Noca het volgende:
stfu, van Marwijk is een trainer van wereldformaat.Zal het nou nooit eens aan de spelers liggen?
quote:Tuurlijk. Maar het is goedkoper om een trainer te ontslaan dan 14 spelers.
Zal het nou nooit eens aan de spelers liggen?
of maybe wil Johan komen whahaha
quote:leo vogelzang
Op zondag 22 december 2002 16:36 schreef amnesiac het volgende:
Een vervolg op ...Wie moet Bert van Marwijk opvolgen?
quote:natuurlijk ligt het ook aan de spelers maar Bert traint ze en stelt ze op dus is Bertje de hoofdverantwoordelijke
stfu, van Marwijk is een trainer van wereldformaat.Zal het nou nooit eens aan de spelers liggen?
quote:Mja maar wie gaat er zo'n goede trainer ontslaan, en ik moet zeggen dat van Marwijk wel degelijk uitstraling heeft. Hij kan erg goed zijn woordje doen en durft ook te zeggen wanneer het wat slechter was, in tegenstelling tot Koeman die bij een verloren wedstrijd (wat verdient is) durft te zeggen dat ze verdient hadden te winnen...
Op zondag 22 december 2002 16:52 schreef keeper het volgende:[..]
Tuurlijk. Maar het is goedkoper om een trainer te ontslaan dan 14 spelers.
quote:Ja UEFA-cup winnen is ook niks he...
Op zondag 22 december 2002 16:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
natuurlijk ligt het ook aan de spelers maar Bert traint ze en stelt ze op dus is Bertje de hoofdverantwoordelijke
en statische gezien is Bert de slechsfte trainer van de afgelopen tien jaar in de Kuip
quote:Je Vader!
Op zondag 22 december 2002 16:54 schreef vincent20166 het volgende:
Wie is Bert van Marwijk?
serieus: Gullit natuurlijk!
quote:das volgens de paupers maar een troostprijsje
Op zondag 22 december 2002 16:56 schreef Noca het volgende:[..]
Ja UEFA-cup winnen is ook niks he...
quote:Ja maar hij heeft niet de uitstraling die een man al nodig heeft voor een top-club!
Op zondag 22 december 2002 16:55 schreef Noca het volgende:[..]
Mja maar wie gaat er zo'n goede trainer ontslaan, en ik moet zeggen dat van Marwijk wel degelijk uitstraling heeft. Hij kan erg goed zijn woordje doen en durft ook te zeggen wanneer het wat slechter was, in tegenstelling tot Koeman die bij een verloren wedstrijd (wat verdient is) durft te zeggen dat ze verdient hadden te winnen...
quote:Toch denk ik wel dat die paupers van je em graag zouden winnen
Op zondag 22 december 2002 16:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
das volgens de paupers maar een troostprijsje
Bert
Jij wisselt verkeerd, nu wisselen WIJ,
[Dit bericht is gewijzigd door Gravit op 22-12-2002 17:02]
quote:Ach je ziet het gewoon zo vaak, bij veel clubs. Na een tijdje is een chemistry uitgewerkt. Dat zag je ook in het laatste jaar van Van Gaal bij Ajax. Toen ging het in de competitie ook klote. En het jaar erna onder Olsen wonnen we weer de dubbel.
Op zondag 22 december 2002 16:59 schreef his1 het volgende:
Ja maar hij heeft niet de uitstraling die een man al nodig heeft voor een top-club!
Tactisch is van Marwijk een wonder te noemen, maar volgens mij kan hij helemaal niet zo goed overweg met zijn spelers, zo dat van hooijdonk hem in bescherming moet halen...tegenover de selectie
quote:Jij moet je vocabulaire eens uitbreiden, met je paupers.
Op zondag 22 december 2002 16:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
das volgens de paupers maar een troostprijsje
De uefa cup was een prachtige prijs natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat de f'noorders graag wat beter willen presteren in de HCE.
Maar het is nog vroeg in het seizoen eigenlijk. Wie weet hoe de ploegen na de winterstop uit de verf komen?
Ik denk niet dat het de helpt om NU bert te ontslaan in de winterstop. Laat ze maar lekker opladen in de ws en dan eens 1 of 2 wedstrijden kijken hoe het gaat. Kan een fit f'noord dan nog net presteren, dan kan je eens kijken of het een bert ligt of niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |