abonnement Unibet Coolblue
pi_177062649
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik vertrouw het niet. Huisarts zei: mogelijk een ontsteking.
En daarmee insinueerde hij niet: "maar het zou ook oogtyfus kunnen zijn", of: "maar hij zo er ook spontaan uit kunnen gaan vallen", of: "misschien volgende keer een bril dragen tijdens de seks", maar: "het is mogelijk een ontsteking"
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177062749
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:00 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

En daarmee insinueerde hij niet: "maar het zou ook oogtyfus kunnen zijn", of: "maar hij zo er ook spontaan uit kunnen gaan vallen", of: "misschien volgende keer een bril dragen tijdens de seks", maar: "het is mogelijk een ontsteking"
Ja. Als ik nou rode en geïrriteerde ogen had gehad dan was het oké. Nu heb ik die verschijnselen niet en daarom ben ik beetje ongerust.
pi_177062760
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:59 schreef Najieto het volgende:
Volgende keer je vriend niet laten klaarkomen in je oog.
Ik heb geen vriend, maar een man.
pi_177062790
Dit is een test van allah
pi_177063027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja. Als ik nou rode en geïrriteerde ogen had gehad dan was het oké. Nu heb ik die verschijnselen niet en daarom ben ik beetje ongerust.
Dan doe je tabasco in je oog. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177072492
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:44 schreef WodanIsGroot het volgende:
Waarom luister je niet gewoon naar Arabisch gejengel op je telefoon?

Dokter nodig... Zwakt je geloof af?

https://www.skoften.net/i(...)jdens_het_autorijden
_O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177177182
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dan doe je tabasco in je oog. :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dan doe je tabasco in je oog. :{
Nou, linkeroog een bindweefsel- en hoornvliesontsteking. Aan rechteroog een bindweefselontsteking. Geweldig dit. Mag vermoedelijk nooit meer lenzen dragen. :) Dat verklaart het wazig zien aan de linkeroog.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 13:22:02 ]
pi_177178346
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:21 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]


[..]

Nou, linkeroog een bindweefsel- en hoornvliesontsteking. Aan rechteroog een bindweefselontsteking. Geweldig dit. Mag vermoedelijk nooit meer lenzen dragen. :) Dat verklaart het wazig zien aan de linkeroog.
hoezo zou je geen lenzen meer mogen dan?
pi_177178382
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:12 schreef tailfox het volgende:

[..]

hoezo zou je geen lenzen meer mogen dan?
ernstig beschadigd, vooral linkeroog. Verklaart dus het wazig zien. Heb over zes weken een controle om te zien of de ontsteking weg is. Maar, in tussentijd dus aan de bril. En, over zes weken voorzichtig kijken of lenzen kunnen, maar hij denkt dat mijn oog dat niet meer aan kan. Moet laseren.
pi_177178428
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

ernstig beschadigd, vooral linkeroog. Verklaart dus het wazig zien. Heb over zes weken een controle om te zien of de ontsteking weg is. Maar, in tussentijd dus aan de bril. En, over zes weken voorzichtig kijken of lenzen kunnen, maar hij denkt dat mijn oog dat niet meer aan kan. Moet laseren.
hoe verneuk je ogen zo erg?
pi_177178470
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:16 schreef tailfox het volgende:

[..]

hoe verneuk je ogen zo erg?
Draag al zo lang lenzen. Het kan aan de lenzen liggen of mijn ogen die de lenzen beu zijn en de lenzen ineens niet meer verdragen.


Ik heb geluk dat ik op tijd was, anders had ik littekenweefsel zei hij. Vooral de linkeroog. Ben er op tijd bij geweest, maar wel zwaar balen nu. Moet dus nu verdiepen in laseren en er is zoveel keus.
pi_177178522
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:17 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Draag al zo lang lenzen. Het kan aan de lenzen liggen of mijn ogen die de lenzen beu zijn en de lenzen ineens niet meer verdragen.


Ik heb geluk dat ik op tijd was, anders had ik littekenweefsel zei hij. Vooral de linkeroog. Ben er op tijd bij geweest, maar wel zwaar balen nu. Moet dus nu verdiepen in laseren en er is zoveel keus.
ik draag al lenzen sinds ik 6 jaar ben.
Zeker ook paar keer bijna ogen verneukt. Maar zo heftig damn
pi_177178643
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:20 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik draag al lenzen sinds ik 6 jaar ben.
Zeker ook paar keer bijna ogen verneukt. Maar zo heftig damn
Wat had je dan precies? Ja, ben er ook niet blij mee. Het is ook verraderlijk: als ik de waas niet had dan had ik dus niks gemerkt want de ogen zijn niet rood of tranerig.

Over zes weken is het wel weer genezen zei de oogarts, maar of ik ooit nog lenzen kan dragen is de vraag.
pi_177178646
Verkeerde vloeistof of draag je ze telang?
pi_177178669
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat had je dan precies? Ja, ben er ook niet blij mee. Het is ook verraderlijk: als ik de waas niet had dan had ik dus niks gemerkt want de ogen zijn niet rood of tranerig.

Over zes weken is het wel weer genezen zei de oogarts, maar of ik ooit nog lenzen kan dragen is de vraag.
oogontstekingen. Aardig wat littekenweefsel in mijn ogen.
(Ontsteking laat dat altijd achter.)
Maar goed heel eerlijk gebruikte maand lenzen voor 2 manden zonder goede vloeistof

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 14:27:49 ]
pi_177178672
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:26 schreef tailfox het volgende:
Verkeerde vloeistof of draag je ze telang?
Geen idee, dat kon de oogarts ook niet zeggen. Had/heb maandlenzen en draag ze wel netjes gewoon een maand. Misschien overstappen op harde lenzen?
pi_177178701
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geen idee, dat kon de oogarts ook niet zeggen. Had/heb maandlenzen en draag ze wel netjes gewoon een maand. Misschien overstappen op harde lenzen?
was je netjes je handen etc? Want voor lenzen heb je en welke vloeistof
pi_177178741
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:29 schreef tailfox het volgende:

[..]

was je netjes je handen etc? Want voor lenzen heb je en welke vloeistof
Soms wel, soms niet moet ik heel eerlijk bekennen. Hydrogel lenzen. Jij nooit laseren overwogen?
pi_177178763
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet moet ik heel eerlijk bekennen. Hydrogel lenzen. Jij nooit laseren overwogen?
te duur en ogen zijn alles behalve stabiel
pi_177178792
Plus nu geen last van
pi_177178839
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:33 schreef tailfox het volgende:

[..]

te duur en ogen zijn alles behalve stabiel
Zou je het doen als je het kon permitteren? Bril staat me niet en als straks blijkt dat ik lenzen niet meer mag/kan dragen dan zit er helaas niks anders op dan laseren ( ben er bang voor).
pi_177178970
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:27 schreef tailfox het volgende:

[..]

oogontstekingen. Aardig wat littekenweefsel in mijn ogen.
(Ontsteking laat dat altijd achter.)
Maar goed heel eerlijk gebruikte maand lenzen voor 2 manden zonder goede vloeistof
Lees je aanpassing nu pas. Heb je last van de littekenweefsel? Dat wazig zien gaat gelukkig weg zei de oogarts, maar als ik er langer mee had gewacht had het blijvend kunnen zijn.
pi_177179015
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zou je het doen als je het kon permitteren? Bril staat me niet en als straks blijkt dat ik lenzen niet meer mag/kan dragen dan zit er helaas niks anders op dan laseren ( ben er bang voor).
Als mijn ogen 4 jaar stabiel zijn en er in die tijd geen bionische ogen zijn dan misschien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')