Had wel zin in een nieuwe, dirty gate..quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus deze gate loopt met een sisser af,?
Ik had er ook behoefte aan,quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Had wel zin in een nieuwe, dirty gate..
Zou men er lang op moeten wachten, (snuiven) schijnt niet goed te zijn voor helder denken toch?quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Had wel zin in een nieuwe, dirty gate..
Denk ik ook, die heeft gewoon geschikt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:46 schreef Physsic het volgende:
Misschien heeft Gordon het wel afgekocht.
Ik vergeet haast nooit iets meestal koppel ik aan negatief dan komt positief van alleen ook boven.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 02:58 schreef Za het volgende:
Dat verdwijnt nooit meer van het internet, B.K. gaat lekker een jaartje luxueus door Australië reizen op kosten van Gordon, en tegen die tijd is alles wel vergeten.
Ik kan me ook voorstellen dat K.B. geen zin had in een rechtszaak, omdat er dan ongetwijfeld meer informatie over hem naar buiten zou komen. Het kan ook zijn dat, omdat Gordon de foto's en de naam inmiddels heeft verwijderd, het spoedeisende belang van het kortgeding is weggenomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 02:58 schreef Za het volgende:
[..]
Denk ik ook, die heeft gewoon geschikt.
Hij was nl hoe dan ook schuldig aan smaad en laster met zijn "oplichter, bedreiger, mishandelaar, diverse aangiftes, niet iemand die de eed zou mogen afleggen, inclusief foto's naam, en werkplek.
Dat verdwijnt nooit meer van het internet, B.K. gaat lekker een jaartje luxueus door Australië reizen op kosten van Gordon, en tegen die tijd is alles wel vergeten.
Eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 03:18 schreef Physsic het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat K.B. geen zin had in een rechtszaak, omdat er dan ongetwijfeld meer informatie over hem naar buiten zou komen.
Ook dat.quote:Het kan ook zijn dat, omdat Gordon de foto's en de naam inmiddels heeft verwijderd, het spoedeisende belang van het kortgeding is weggenomen.
Wat kan Gordon eraan doen dat verschillende meiden dat over Kevin zeggen nav de foto's?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 03:31 schreef Za het volgende:
In het AD staat letterlijk dat B mogelijk wel een schadevergoeding van Gordon wil, ondanks dat het kort geding van de baan is, en dat de advocaat de balans nog aan het opmaken is aangaande deze vergoeding.
Zijn integriteit als arts is ernstig aangetast door Gordon vanwege beweringen als mensen heimelijk filmen, bedreigen en oplichten, dus daar hangt gewoon een prijskaartje aan,
Alles is in scene gezet, met als doel KB in de media weg te zetten als crimineel.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 05:22 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Wat kan Gordon eraan doen dat verschillende meiden dat over Kevin zeggen nav de foto's?
ja hoor. Volgens mij moet jij ook eens wat minder snuiven.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 05:47 schreef Za het volgende:
[..]
Alles is in scene gezet, met als doel KB in de media weg te zetten als crimineel.
Langs wandelende meisjes met onzinverhaaltjes doen niet ter zake
Niets, maar de beschuldigingen van willekeurige personen werden nauwelijks opgemerkt. Gordon had die posts ook vrij snel weer verwijderd.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 05:22 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Wat kan Gordon eraan doen dat verschillende meiden dat over Kevin zeggen nav de foto's?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 05:47 schreef Za het volgende:
Alles is in scene gezet, met als doel KB in de media weg te zetten als crimineel.
Langs wandelende meisjes met onzinverhaaltjes doen niet ter zake
Nee, die werden wel meteen opgemerkt door nieuwsmedia. Die hadden toen al de hele dag contact met die meisjes.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 06:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Niets, maar de beschuldigingen van willekeurige personen werden nauwelijks opgemerkt. Gordon had die posts ook vrij snel weer verwijderd.
Pas toen Gordon daarna een bericht op Facebook plaatste waarin hij de vermeende beschuldigingen herhaalde, werd het door veel nieuwsmedia opgepikt en overgenomen.
Hmm, ik heb maar één website kunnen vinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:39 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Nee, die werden wel meteen opgemerkt door nieuwsmedia. Die hadden toen al de hele dag contact met die meisjes.
Snap ik, alleen ik weet van 1 nieuwsmedia dat ze ervoor kozen om het niet te publiceren omdat ze niet wisten wat precies waarheid is. Al die meisjes kunnen natuurlijk ook allemaal gekkies zijn ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:48 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hmm, ik heb maar één website kunnen vinden.
Wacht even hoor, dus jij denkt dat Gordon hem afgekocht heeft (want geding van de baan) maar dat K. daarnaast ook nog geld wil? Heeft ie het geding afkocht met roze pakken dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 03:31 schreef Za het volgende:
In het AD staat letterlijk dat B mogelijk wel een schadevergoeding van Gordon wil, ondanks dat het kort geding van de baan is, en dat de advocaat de balans nog aan het opmaken is aangaande deze vergoeding.
Zijn integriteit als arts is ernstig aangetast door Gordon vanwege beweringen als mensen heimelijk filmen, bedreigen en oplichten, dus daar hangt gewoon een prijskaartje aan,
Bij 'hij heeft het natuurlijk afgekocht' zoals hierboven gesteld werd komt er geen vervolg, ook niet zonder spoed.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:00 schreef Drug het volgende:
Kort geding is natuuurlijk wanneer er spoed bij een zaak is, en daarvan is geen sprake meer sinds gordon de post verwijderde. Greys heeft er zelf dus niet zo veel van begrepen.
dan kun je misschien beter de ongefundeerde suggestie dat het is afgekocht in twijfel trekken, dan zelf suggereren dat hij zo'n slechte advocaat heeft dat die niet weet waar een kort geding voor is.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij 'hij heeft het natuurlijk afgekocht' zoals hierboven gesteld werd komt er geen vervolg, ook niet zonder spoed.
Maar deze keer dacht hij écht dat het de ware was:quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:15 schreef DKUp het volgende:
Arme K.B. dacht even een anoniem avontuurtje met Gordon aan te gaan![]()
Gordon dacht even zijn echtgenoot te hebben ontmoet van 27![]()
Uiteindelijk is het iets anders afgelopen
En hij denkt dat hij zo'n catch is dat hij dat zonder overleg kan aankondigen op social media.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar deze keer dacht hij écht dat het de ware was:
Ja, dat vind ik lastig.. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het wel (grotendeels) oprecht was, omdat ik geen reden had daar aan te twijfelen. Toen had ik al die berichten over zijn vorige relaties ook nog niet gelezen..quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij denkt dat hij zo'n catch is dat hij dat zonder overleg kan aankondigen op social media.
Hoewel ik nog steeds niet denk dat die aankondiging oprecht was, maar simpelweg stap 1 in het "ik maak je kapot" toneelstuk van Gordon.
Op 12 februari maakt Gordon zijn grote liefde BK bekend.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 06:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
ja hoor. Volgens mij moet jij ook eens wat minder snuiven.
Een kort geding is voor dringende zaken, Gordon had de foto's, beweringen, naam en woonplaats gelijk de volgende dag verwijdert, waarmee de noodzaak van een kort geding verdwijnt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht even hoor, dus jij denkt dat Gordon hem afgekocht heeft (want geding van de baan) maar dat K. daarnaast ook nog geld wil? Heeft ie het geding afkocht met roze pakken dan?
En nu wil ie ineens een schadevergoeding, dan had ie het geding juist door moeten laten gaan.
Wat een logica allemaal. Dat joch moet wel een gruwelijk slechte advocaat hebben.Of hij heeft gewoon geen poot om op te staan.
Daarbij geeft Rogier, vriend en vertrouwing van Gordon aan dat KB nog in de kast zat.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:27 schreef Physsic het volgende:
Ja, dat vind ik lastig.. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het wel (grotendeels) oprecht was, omdat ik geen reden had daar aan te twijfelen. Toen had ik al die berichten over zijn vorige relaties ook nog niet gelezen..
Dat hij bij het uploaden van de foto's ook meteen de volledige naam, opleiding en zelfs werkplek(?) van zijn nieuwe liefde post, zou wel erg goed in dat scenario passen.
Die Kevin is helemaal geen arts maar een laborant in opleiding.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 03:31 schreef Za het volgende:
Zijn integriteit als arts is ernstig aangetast door Gordon
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:23 schreef Pippi het volgende:
[..]
Die Kevin is helemaal geen arts maar een laborant in opleiding.
Dat maakt het hoeveel minder?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:23 schreef Pippi het volgende:
[..]
Die Kevin is helemaal geen arts maar een laborant in opleiding.
Ben benieuwd wie die Turkse achtergrond verzonnen heeft.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 01:33 schreef Andromache het volgende:
En een broer die wielrent. Geen Turkse achtergrond, toch. https://www.google.nl/amp(...)~a3258780/amp?espv=1
Op FB heeft KB een familieconnectie met een ene Özge. Misschien dat het daar vandaan komtquote:Op zaterdag 17 februari 2018 06:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie die Turkse achtergrond verzonnen heeft.
heel veel jeuk hier!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:15 schreef Copycat het volgende:
In je kracht blijven.
Zo’n holle niks-frase.
Dat was een post van gisteren hè, dus al voor deze hele rel lag hij met griep in bed?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:10 schreef Ole het volgende:
En we gaan gewoon weer door, 5 dagen op bed met griep en alle stress van alweer een liefde die geen liefde bleek te zijn. Dus kop omhoog en alleen maar denken aan de mooie dingen die je hebt en dankbaar zijn voor wat je hebt bereikt. Ik kom hier ook weer sterker uit en dan lach ik erom. Niemand maar dan ook niemand mag zo met iemand omgaan. In je kracht blijven is het antwoord! Wat willen ze dan? Liefde overwint alles!
Ik bedoelde uiteraard ook alleen 'domme advocaat' in het geval Gordon 'gewoon geschikt heeft' (zoals jij stelde) en daarna alsnog een schadevergoeding wil (zoals jij vlak daarna stelde). In dat geval was de logica ver te zoeken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:59 schreef Za het volgende:
[..]
Een kort geding is voor dringende zaken, Gordon had de foto's, beweringen, naam en woonplaats gelijk de volgende dag verwijdert, waarmee de noodzaak van een kort geding verdwijnt.
De afhandeling kan gewoon hierna, prima advocaat!
Stond in de eerste berichtgeving, daarna werd het Armeens, en nu Italiaans.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 06:11 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd wie die Turkse achtergrond verzonnen heeft.
Allemaal BS idd, de 14e klaagde hij nog dat ze die dag naar Venetië zouden afreizen meen ik?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:04 schreef Leandra het volgende:
Dat was een post van gisteren hè, dus al voor deze hele rel lag hij met griep in bed?
#GeloofErNiksVan
Waarom? Omdat hij het niet prettig vindt dat Gordon zijn complete naam, foto's en werkplek online zet terwijl hij hem totaal affakkelt en een oplichter noemt? Hoe is die vent dan op geld uit?quote:Op zondag 18 februari 2018 10:20 schreef sararaats het volgende:
Volgens mij is die ex uit op Gordons geld. Schiet me niet neer aub maar ik stel enkel vast.
Het lijkt mij eerder Joegoslavischquote:Op zondag 18 februari 2018 03:50 schreef Za het volgende:
[..]
Stond in de eerste berichtgeving, daarna werd het Armeens, en nu Italiaans.
Beide broers hebben gewone Nederlandse namen, de achternaam B is volgens Google een achternaam afkomstig uit Moldavïe.
Vast, maar iedereen wéét toch waar-ie aan begint? Let dan ook een beetje op. Je kunt moeilijk volhouden dat hij niet erg bekend is.quote:
Gordon is 110% onbehandelde borderliner.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:41 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Ik begin wel te denken dat Gordon niet helemaal goed in zn hoofd is.
Wat een huilebalk is het toch.quote:Op zondag 25 februari 2018 00:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Op Instagram zegt Gordon zich ’verraden te voelen door de liefde’. Dit schrijft hij bij een bericht waarin te lezen valt: „Dat gevoel dat je een kogel voor iemand zou opvangen, maar dat je erachter komt dat hij de trekker overhaalt.”
Als dat al waar is he? Borderliners liegen waar je bij staat, zo lang ze er zelf maar goed uitkomen.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:15 schreef Andromache het volgende:
En dan kom je er niet met 5-13 gesprekjes bij de eerstelijnspyscholoog.
100% Gordon als je al die perikelen van 'm leest in de media. Daarom heeft ie ook met iedereen ruzie.quote:Basiskenmerken van borderline zijn impulsiviteit en emotionele instabiliteit. Als je borderline hebt gedraag je je erg impulsief en overdenk je de gevolgen van impulsieve daden niet of te laat. Die impulsiviteit kan extreme vormen aannemen en zich uiten in criminaliteit en verslaving. Daardoor hebben veel borderlinepatiënten neigingen tot overmatig alcohol-, drugs- of medicijngebruik, geldverkwisting en wisselende seksuele contacten.
Als borderlinepatiënt heb je vaak last van stemmingswisselingen. Je kan ineens kwaad worden en van het ene op het andere moment heel somber of heel vrolijk zijn. Maar zelden voel je je lang achtereen tevreden. Vaak klaagt een borderlinepatiënt over leegte, verveling en zelfmoordgedachten.
Mensen met borderline hebben vaak moeite om contacten te leggen en te onderhouden. Ze hebben de neiging om mensen onder te verdelen in ‘goede’ en ‘slechte’ en hebben vaak veel heftige relaties die kort duren. In het begin van een relatie vindt de borderlinepatiënt zijn of haar partner geweldig. Er hoeft echter maar een heel klein probleem te ontstaan of dat slaat helemaal om. Het kan bijvoorbeeld gaan om een meningsverschil of om een verkeerde opmerking. De borderlinepatiënt voelt zich dan van het ene op het andere moment in de steek gelaten en verbreekt hierdoor de relatie.
Netjes.quote:Op zondag 25 februari 2018 00:12 schreef Kim-Holland het volgende:
’Gordon alsnog voor de rechter gedaagd’
In mijn ogen heeft Gordon de echte narcistische persoonlijkheidsstoornis, dit is geen borderline meer.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:40 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
Als dat al waar is he? Borderliners liegen waar je bij staat, zo lang ze er zelf maar goed uitkomen.
Al die mislukte relaties van hem (wat nooit aan hem lag) is gewoon typisch aantrek- en afstootgedrag. Als het niet loopt zoals hij wil maakt 'ie het gelijk kapot en probeert het zo te laten lijken dat het de ander zijn schuld is.
Goed dat die mafklapper nu alsnog wordt aangepakt. Maar goed, negatieve aandacht is ook aandacht. Maakt Goor niet zoveel uit welke, zo lang ie maar zielig kan zijn.
[..]
100% Gordon als je al die perikelen van 'm leest in de media. Daarom heeft ie ook met iedereen ruzie.
Oeh!quote:
hoezo golddigger?quote:Op maandag 26 februari 2018 21:21 schreef FlipjeHolland het volgende:
Och, Goor mag weer even zielig doen bij de blonde golddigger.
Ze is vrouw, blond en verdient bakken met geld.... dat is voor sommigen genoeg om iemand een golddigger te noemen.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2018 21:21 schreef FlipjeHolland het volgende:
Och, Goor mag weer even zielig doen bij de blonde golddigger.
Hij zal daarom de naam van zijn laatste schandknaap veelvuldig ten gehore brengen (ook al is hem gesommeerd hier mee te stoppen).
Hmm, toch maar even kijken dan.quote:
Het gaat over z'n boek, waarschijnlijk zit je voor niets te wachten.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:35 schreef Leandra het volgende:
Mies dood, olympisch goud aan tafel en Gordon is zonder een woord te hebben gezegd (okay, hij gaf 1 keer meewarig een reactie op Albert Verlinde) al van de plek naast Eva, naar het andere eind van de tafel verplaatst.
Ben benieuwd of hij überhaupt nog aan het woord komt.
Ja, ik ook hoor.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik zit er nu toch, en hij is eindelijk aan de beurt
Nog niet, maar wel misbruikt als kind (maar wil niet zeggen door wie) en sneren naar zijn moeder.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik kijk niet maar durf te zweren dat er een sneer komt richting Kevin
ik reken er opquote:Op maandag 26 februari 2018 23:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik kijk niet maar durf te zweren dat er een sneer komt richting Kevin
Goor z'n eigen moeder?quote:Op maandag 26 februari 2018 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog niet, maar wel misbruikt als kind (maar wil niet zeggen door wie) en sneren naar zijn moeder.
Yep, die had gezegd dat ze liever een kussen op z'n gezicht had gedrukt als ze het geweten had (toen hij uit de kast kwam).quote:
dit heeft hij eerder vertelt trouwensquote:Op maandag 26 februari 2018 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, die had gezegd dat ze liever een kussen op z'n gezicht had gedrukt als ze het geweten had (toen hij uit de kast kwam).
Das waarschijnlijk de bedoeling ervan.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:53 schreef Physsic het volgende:
Ik word wel bijna nieuwsgierig naar het boek.
niet alsof, denk dat dat echt zo isquote:Op maandag 26 februari 2018 23:54 schreef Leandra het volgende:
Gut, die blik van Albert Verlinde naar Gordon.... alsof hij medelijden met hem heeft terwijl hij eigenlijk vindt dat hij full of shit is.
Wow..quote:Op maandag 26 februari 2018 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, die had gezegd dat ze liever een kussen op z'n gezicht had gedrukt als ze het geweten had (toen hij uit de kast kwam).
Ik ben benieuwd naar de Televaag morgenquote:Op maandag 26 februari 2018 23:56 schreef JaneDoe het volgende:
meest opmerkelijke uitspraak; samen met john ewbank masturberen op de bank
ik ben benieuwd naar de volgende tt in deze reeksquote:Op maandag 26 februari 2018 23:57 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de Televaag morgen
Alle mannen doen dat.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:56 schreef JaneDoe het volgende:
meest opmerkelijke uitspraak; samen met john ewbank masturberen op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |