Ook even kijken bij die Interesting sites, daar wil ook nog wel eens een voorraadje verstopt zijn. En die respawnen ook.quote:Op zondag 18 februari 2018 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
Je saved aan het begin van elke quest of sidequest automatisch. Je kan in je eigen bed handmatig saven wanneer je wil en je kan op elk gewenst moment saven als je een drankje saviour schnapps hebt. Dit laatste drankje ka je bij elke tavern kopen of zelf brouwen bij een alchemist. Het recept is simpel. Ik heb zelf na dik 20+ uur spelen nog geen problemen ondervonden vanwege het save systeem.
Ook nog bijna geen bug tegengekomen, maar dit is op de ps4 schijnbaar vaker een ding.
WTF, jij hebt reallife ervaring met mensen met pijl en boog in hun rug schieten?!quote:Op zondag 18 februari 2018 14:50 schreef 2dope het volgende:
Klinkt misschien wat verknipt, maar wegrennende lui in hun rug schieten met je pijl en boog is zo fókking bevredigend. De impact, de animatie, de geluidseffecten, het wegstrompelen... Als de A.I. het niet verneukt komt het bijna akelig realistisch over.
Wel kut dan die bugs op de ps4.. hoorde al dat dat t minste systeem is op em op te spelen.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:53 schreef Drankster het volgende:
Ik vind de manier van saven dramatisch.
Ze hadden een auto save moeten doen zodra je een stad in of uit gaat of na 30 min roamen buiten steden. Heb de afgelopen 2 dagen zo’n 5/6 uur verspeeld door game crashes. Zodra ik 3 minuten in Rattay loop dan crashed mijn game om maar een voorbeeld te noemen.
Toffe game verder, de realisme, mechanics, het gevechtssysteem is allemaal erg sterk. Ik ga alleen niet constant spelen met de angst ‘dat het wel mis kan gaan’ want dat gebeurt uiteindelijk ook alleen wanneer is de vraag.
Ik breng hem morgen terug en koop hem wel weer over 6 maanden wanneer dit soort bugs opgelost zijn want dit bederft de pret.
Dit spel had in deze staat nooit uitgebracht mogen worden.
Speel op PS4 Pro.
Heb ik ook gehoord ja, nogal een anticlimax qua einde ofzo. We zullen zien, volgens mij loop ik tegen het einde nu, dacht gisteravond al de laatste battle te hebben bereikt, maar story liep vrolijk door. Vermoedelijk vanavond de laatste paar uurtjes.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Weet niet of het onder spoilers valt, maar het spel eindigt blijkbaar abrupt? als een soort witcher achtig iets met episodes, moet je hopen dat ze het "laatste" deel nog zullen uitbrengen over x maanden.
Dat vind ik dan wel weer apart. (hoewel ik ben een backer dus voor mij zal het gratis zijn uiteindelijk maar goed, ik had meer op de hoogte moeten blijven)
Je moet ze wel eerst unlocken hè. Ik heb ze met prt scrn allemaal in paint gezet om makkelijk te kunnen alt-tabbenquote:Op maandag 19 februari 2018 10:30 schreef Typisch het volgende:
Heeft er iemand hier een lijstje met combo's voor zwaardgevechten?
Upload ze eens even dan.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je moet ze wel eerst unlocken hè. Ik heb ze met prt scrn allemaal in paint gezet om makkelijk te kunnen alt-tabben
Ben op m'n werkquote:Op maandag 19 februari 2018 10:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Upload ze eens even dan.
Ja, ik heb de eerste geunlocked geloof ik.
http://steamcommunity.com(...)2860219962097026870/quote:UPDATE - Patch Clarification & NEW Patch Notes
Hello guys,
There clearly seems to be some confusion about various patch versions, for which we are very sorry, so let us explain it a little bit.
The Process
When we finish any patch we can’t just upload it and send it to you immediately. There is a certification phase in which platform holders check whether the patch is stable. This process takes various amounts of time on different platforms. This is the reason why the patches are released at different times.
However, they check not only stability but also platform-specific requirements, for example, whether the controllers are named correctly, whether you can change user mid-gameplay etc. If we fail any of these platform-specific requirements, we have to upload a correction just for that specific platform. This is the reason why we are releasing a different number of patches on each platform.
Patch Numbers
We don’t have any control of patch version numbers that you see when downloading. These are numbers assigned by platform holder and they could vary in different regions, languages etc. So if you want to be sure which version you have installed, launch the game and in the main menu check the bottom left corner. That’s the right patch version.
The Patches
Apart from the micro-corrections for specific platforms, these are the patches released:
Gold master – Version 1.0 This was printed on DVDs. You could only have played it on consoles if you rejected all the patches. We strongly advise against that
Day 1 patch – Version 1.1
This was available on all platforms on Day 1. This is also the version the game was reviewed on (unless the reviewer declined the patch, which, sadly, some did…) These are the release notes:
Addition of multiple new events to the open world
Massive improvement in dialogue animations
Gaining money and experience is rebalanced
Weapon and armor stats are rebalanced
General combat improvements Improved NPC reaction time
Sound propagation adjusted
Archery is now possible in stealth mode Improved
Persuasion UI
Plus numerous other bug fixes and improvements
Week 1 patch – Version 1.2
We actually managed to squeeze this patch into Steam on Day 1, which caused major confusion on other platforms as to whether they actually received the Day 1 patch or not. This patch was later released on PlayStation on 15.2. and should pass certification on Xbox very soon. These are the release notes:
Stealth and Stealth kills adjustment
People now get dirty more gradually
Additional quest bugs fixed
Various optimizations
Hotfix – Version 1.2.5 (upcoming)
We already fixed some of the worst bugs and want to give these fixes to the community as fast as possible. Therefore we will push this to certification on Monday 2/19
Fix for R2 button being non-responsive in combat
Fix for issues in quests with Hans Capon
Fix for quest Ginger in a Pickle
Patch 1.3 - (upcoming)
This is the patch we are currently working on. It hasn’t been released on any platform yet. It’s mainly focused on bug-fixing as we are studiously going through every player report, watching every stream we can and fixing all the bugs as fast as possible. But apart from these fixes, we are working on the following features: (Which is not a guarantee of delivery in this patch ):
Save and Exit functionality
Lockpicking minigame controls improvement on controllers
Pickpocket minigame improvement
Alchemy recipe for respec potion
Many quest-related bug fixes
We truly want to thank you guys for being the best part of Kingdom Come: Deliverance. Stay tuned and as always, keep it medieval!!!
Noice! Die laatste patch wacht ik even af, daarna de reacties en als dan het meeste bugginess weg is dan koop ik hem wel.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:00 schreef 2dope het volgende:
Info over patches:
[..]
http://steamcommunity.com(...)2860219962097026870/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |