Heb ik ook gehoord ja, nogal een anticlimax qua einde ofzo. We zullen zien, volgens mij loop ik tegen het einde nu, dacht gisteravond al de laatste battle te hebben bereikt, maar story liep vrolijk door. Vermoedelijk vanavond de laatste paar uurtjes.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Weet niet of het onder spoilers valt, maar het spel eindigt blijkbaar abrupt? als een soort witcher achtig iets met episodes, moet je hopen dat ze het "laatste" deel nog zullen uitbrengen over x maanden.
Dat vind ik dan wel weer apart. (hoewel ik ben een backer dus voor mij zal het gratis zijn uiteindelijk maar goed, ik had meer op de hoogte moeten blijven)
Je moet ze wel eerst unlocken hè. Ik heb ze met prt scrn allemaal in paint gezet om makkelijk te kunnen alt-tabbenquote:Op maandag 19 februari 2018 10:30 schreef Typisch het volgende:
Heeft er iemand hier een lijstje met combo's voor zwaardgevechten?
Upload ze eens even dan.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je moet ze wel eerst unlocken hè. Ik heb ze met prt scrn allemaal in paint gezet om makkelijk te kunnen alt-tabben
Ben op m'n werkquote:Op maandag 19 februari 2018 10:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Upload ze eens even dan.
Ja, ik heb de eerste geunlocked geloof ik.
http://steamcommunity.com(...)2860219962097026870/quote:UPDATE - Patch Clarification & NEW Patch Notes
Hello guys,
There clearly seems to be some confusion about various patch versions, for which we are very sorry, so let us explain it a little bit.
The Process
When we finish any patch we can’t just upload it and send it to you immediately. There is a certification phase in which platform holders check whether the patch is stable. This process takes various amounts of time on different platforms. This is the reason why the patches are released at different times.
However, they check not only stability but also platform-specific requirements, for example, whether the controllers are named correctly, whether you can change user mid-gameplay etc. If we fail any of these platform-specific requirements, we have to upload a correction just for that specific platform. This is the reason why we are releasing a different number of patches on each platform.
Patch Numbers
We don’t have any control of patch version numbers that you see when downloading. These are numbers assigned by platform holder and they could vary in different regions, languages etc. So if you want to be sure which version you have installed, launch the game and in the main menu check the bottom left corner. That’s the right patch version.
The Patches
Apart from the micro-corrections for specific platforms, these are the patches released:
Gold master – Version 1.0 This was printed on DVDs. You could only have played it on consoles if you rejected all the patches. We strongly advise against that
Day 1 patch – Version 1.1
This was available on all platforms on Day 1. This is also the version the game was reviewed on (unless the reviewer declined the patch, which, sadly, some did…) These are the release notes:
Addition of multiple new events to the open world
Massive improvement in dialogue animations
Gaining money and experience is rebalanced
Weapon and armor stats are rebalanced
General combat improvements Improved NPC reaction time
Sound propagation adjusted
Archery is now possible in stealth mode Improved
Persuasion UI
Plus numerous other bug fixes and improvements
Week 1 patch – Version 1.2
We actually managed to squeeze this patch into Steam on Day 1, which caused major confusion on other platforms as to whether they actually received the Day 1 patch or not. This patch was later released on PlayStation on 15.2. and should pass certification on Xbox very soon. These are the release notes:
Stealth and Stealth kills adjustment
People now get dirty more gradually
Additional quest bugs fixed
Various optimizations
Hotfix – Version 1.2.5 (upcoming)
We already fixed some of the worst bugs and want to give these fixes to the community as fast as possible. Therefore we will push this to certification on Monday 2/19
Fix for R2 button being non-responsive in combat
Fix for issues in quests with Hans Capon
Fix for quest Ginger in a Pickle
Patch 1.3 - (upcoming)
This is the patch we are currently working on. It hasn’t been released on any platform yet. It’s mainly focused on bug-fixing as we are studiously going through every player report, watching every stream we can and fixing all the bugs as fast as possible. But apart from these fixes, we are working on the following features: (Which is not a guarantee of delivery in this patch ):
Save and Exit functionality
Lockpicking minigame controls improvement on controllers
Pickpocket minigame improvement
Alchemy recipe for respec potion
Many quest-related bug fixes
We truly want to thank you guys for being the best part of Kingdom Come: Deliverance. Stay tuned and as always, keep it medieval!!!
Noice! Die laatste patch wacht ik even af, daarna de reacties en als dan het meeste bugginess weg is dan koop ik hem wel.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:00 schreef 2dope het volgende:
Info over patches:
[..]
http://steamcommunity.com(...)2860219962097026870/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom je die inderdaad weer tegen in Ledetchko? Ik heb hem nog niet gevonden.
Dat is wel lame ja. Die lui die altijd bij zo'n carcass zitten (of 10 meter verderop achter een struikje zitten hurken) kun je wel ongestraft slopen als je ze beschuldigd en dan dreigt ze voor het gerecht te slepen. Dan slaan ze op de vlucht en zijn ze volgens het repsysteem vijandelijk.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:13 schreef Typisch het volgende:
Waarom kan ik s'nachts op een aftands weggetje niet ongegeneerd een reiziger afmaken? Mensen worden alsnog boos, terwijl niemand mij gezien kan hebben.
Moest je het daar niet gewoon vragen aan iemand?quote:Op maandag 19 februari 2018 13:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel lame ja. Die lui die altijd bij zo'n carcass zitten (of 10 meter verderop achter een struikje zitten hurken) kun je wel ongestraft slopen als je ze beschuldigd en dan dreigt ze voor het gerecht te slepen. Dan slaan ze op de vlucht en zijn ze volgens het repsysteem vijandelijk.
Sowieso het hele 'aggro'-systeem is soms barslecht. Ik heb al zo vaak gehad dat ik voor een quest moest knokken/moorden, zelfs in opdracht van de fucking bailiff, en als je dan daadwerkelijk begint te knokken worden bewakers (inclusief de bailiff zelf) ook aggro.
Ander voorbeeld, ik kreeg de sleutel naar de armory om mezelf te bewapenen. Stap die armory binnen, begin wat armor aan te trekken en ja hoor, "STOP THIEF!!!"
Het is slecht maar ook wel weer grappig. In het voorbeeld van de bailiff bijvoorbeeld had ik mooi de gelegenheid om hem een paar flinke petsen te geven op z'n vervelende smoelwerk. Uiteindelijk quest ook gewoon gehaald waarna hij me 2 minuten later met bebloed gezicht weer vrolijk begroette "God bless you Henry!"
Hmm dat is gek..niks van gemerkt dat dat niet zou kunnen. Heb er al zoveel vermoord en mn rep is nog goedquote:Op maandag 19 februari 2018 13:13 schreef Typisch het volgende:
Waarom kan ik s'nachts op een aftands weggetje niet ongegeneerd een reiziger afmaken? Mensen worden alsnog boos, terwijl niemand mij gezien kan hebben.
Nope, de sleutel word je overhandigd, de quest wordt ook daadwerkelijk active: "pick up gear from armory". De deur kun je dan gewoon unlocken, het is ook geen private area / trespassing, maar op alle items wel "steal" ipv "take". Is slechts één van vele voorbeelden. Zo kun je ook beter niet je spullen in willekeurige kastjes stashen: toen ik dit een keer deed en een dag later kwam moest ik het terug'stelen' (met als gevolg dat dus al m'n spullen als gestolen waren aangemerkt).quote:Op maandag 19 februari 2018 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moest je het daar niet gewoon vragen aan iemand?
Ja, is dat in Rattay? Daar staat in de onderste verdieping gewoon een mannetje die je om gear kunt vragen.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nope, de sleutel word je overhandigd, de quest wordt ook daadwerkelijk active: "pick up gear from armory". De deur kun je dan gewoon unlocken, het is ook geen private area / trespassing, maar op alle items wel "steal" ipv "take". Is slechts één van vele voorbeelden. Zo kun je ook beter niet je spullen in willekeurige kastjes stashen: toen ik dit een keer deed en een dag later kwam moest ik het terug'stelen' (met als gevolg dat dus al m'n spullen als gestolen waren aangemerkt).
Nope, Talmberg Castle. Het is een van de latere quests. Er staan geen mannetjes, die komen 'toevallig' aanlopen als je in de armory rondstruintquote:Op maandag 19 februari 2018 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, is dat in Rattay? Daar staat in de onderste verdieping gewoon een mannetje die je om gear kunt vragen.
Bij je inventory en dan naar stats ofzo en dan kan je bij general kijken hoeveel uur in je playlinequote:Op maandag 19 februari 2018 12:27 schreef Geralt het volgende:
Weet iemand of ik op de One X ergens kan zien hoeveel uur ik gespeeld heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |