abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177092484
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:45 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dit! Beter gewoon de VN alle macht geven. Grenzen zijn een racistisch product uit de 20e eeuw. Als we geen nieuwe Hitler willen moeten allen mensen samen leven en werken, we zijn allemaal gelijk ten slotte!
Klinkt mooi totdat het je in me eigen portemonnaie raakt doordat er nog meer mensen lekker alleen hun handje ophouden...
  zaterdag 10 februari 2018 @ 21:02:29 #52
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177092513
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 23:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dan is daar dus je garantie hè.

[..]

Alsof huurmoordenaars zich zouden laten afschrikken door de jouw heilig bevonden formuliertjes en documenten.

[..]

Maar je plaatst ze voor t sfeertje even in een extreme hypothetische context?

[..]

Als we 't over religie hebben. Onder de Turken heb je moslims, atheisten, christenen en agnosten. Welk element stoort je hierin? Of bedoel je dat ze niet zo mooi dansen als jij of hun pasta met een andere saus eten, of moeten ze eerst leren schelden met kanker?

[..]

Ik heb geen Nederlandse roze bril op, en ik ben hier niet degene die Nederland verlekkerd en de rest afdoet als raar en onverenigbaar. Ook doe ik Turkse toeristen en academici niet af als potentiele relschoppers en huurmoordenaars.
Je brengt hier dezelfde argumenten in als waar ik op reageerde :')
pi_177093415
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:57 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over mensen gehad die ergens zouden blijven plakken, een stropop waar ik dus niets mee kan. :')
Leuk geprobeerd
tegenover je eigen extreem-hypothetische kul mag geen vergelijkbare hypothetische kul worden gezet, anders ben je met stropoppen bezig. Heb je er weleens aan gedacht om jezelf 'the-arse' the noemen?
pi_177097205
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
Dit! Beter gewoon de VN alle macht geven. Grenzen zijn een racistisch product uit de 20e eeuw. Als we geen nieuwe Hitler willen moeten allen mensen samen leven en werken, we zijn allemaal gelijk ten slotte!
All grenzen open ?
Je snapt dat het dan voorbij is met de welvaartstaat die we nu kennen ?
  zondag 11 februari 2018 @ 02:09:11 #55
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177098660
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

tegenover je eigen extreem-hypothetische kul mag geen vergelijkbare hypothetische kul worden gezet, anders ben je met stropoppen bezig. Heb je er weleens aan gedacht om jezelf 'the-arse' the noemen?
Natuurlijk mag jij een hypothese opwerpen maar geen stropop
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')