abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177037902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat een zieke mensen heb je toch op de wereld
Hoezo? Je hebt er toch ook geen problemen mee dat juffen met kleine jongetjes doen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_177038073
Dat meisje ziet er op die foto uit als een jaar of 14. Maar genoeg zitten er hier oo te geilen, dus het zal wel aan mij liggen.
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 18:13:15 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_177038366
nice?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_177038440
Beter als met zijn oma.
pi_177039315
Het taboe op incest is gebaseerd op instinct, mensen ontwikkelen een aversie voor sex met gezinsleden, ongeacht of er bloedverwantschap is of niet. Maar dat gebeurt niet als ze elkaar pas op latere leeftijd ontmoeten (anders zouden enkel LAT-relaties standhouden...)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177039328
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:55 schreef Zwoerd het volgende:
Dat meisje ziet er op die foto uit als een jaar of 14. Maar genoeg zitten er hier oo te geilen, dus het zal wel aan mij liggen.
Ligt inderdaad aan jou.
U MAD?
pi_177039451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:58 schreef crystal_meth het volgende:
Het taboe op incest is gebaseerd op instinct, mensen ontwikkelen een aversie voor sex met gezinsleden, ongeacht of er bloedverwantschap is of niet. Maar dat gebeurt niet als ze elkaar pas op latere leeftijd ontmoeten (anders zouden enkel LAT-relaties standhouden...)
De genenpoel wordt ook uitermate zwak bij directe verwanten. En die dude weet dat 't zijn eigen kind is. Dat gegeven is best ziek. Bovendien proef ik er een beetje de mening uit dat het jou ook zou kunnen "overkomen". Dan sta je niet heel sterk in je schoenen.
  donderdag 8 februari 2018 @ 19:06:49 #33
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177039482
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:55 schreef Zwoerd het volgende:
Dat meisje ziet er op die foto uit als een jaar of 14. Maar genoeg zitten er hier oo te geilen, dus het zal wel aan mij liggen.
Die hebben in de OP gelezen dat het meisje op haar 18e contact heeft gezocht.
And so is the past
pi_177040094
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 19:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De genenpoel wordt ook uitermate zwak bij directe verwanten.
Tuurlijk, anders zou die afkeer niet bestaan, moet wel een evolutionair voordeel bieden. Maar dat wil niet zeggen dat het meteen rampzalige gevolgen heeft. De Europese vorstenhuizen hebben het ook overleefd tot het hemofilie gen bij Queen Victoria opdook... Sommige vormen van IVF leveren ook vaker afwijkingen, die verbieden we niet, net zomin als zwangerschap op 40 jaar, of vader worden als je 80 bent.
quote:
En die dude weet dat 't zijn eigen kind is. Dat gegeven is best ziek.
Sommige mensen vinden anale sex "best ziek"...
quote:
Bovendien proef ik er een beetje de mening uit dat het jou ook zou kunnen "overkomen". Dan sta je niet heel sterk in je schoenen.
Ik heb geen dochter, zie dus niet in hoe het mij zou kunnen overkomen. En hoezo niet sterk in m'n schoenen staan? Wat heeft dit met assertiviteit te maken?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177040416
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 19:34 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Tuurlijk, anders zou die afkeer niet bestaan, moet wel een evolutionair voordeel bieden. Maar dat wil niet zeggen dat het meteen rampzalige gevolgen heeft. De Europese vorstenhuizen hebben het ook overleefd
Men trouwde meestal een nicht of neef. Die zitten niet in de zwakke hoek.

quote:
Sommige mensen vinden anale sex "best ziek"...
Variaties binnen de uitvoering van seks is imho van een andere orde dan je eigen dochter bezwangeren.


quote:
Ik heb geen dochter, zie dus niet in hoe het mij zou kunnen overkomen. En hoezo niet sterk in m'n schoenen staan? Wat heeft dit met assertiviteit te maken?
Als jij je evt wel kan voorstellen dat je je eigen dochter doet en zou willen trouwen dan sta je er geestelijk niet al te best voor. Ik vind het in de situatie van deze vader ook even flink misbruik maken van iemand met wie je wel een emotionele band kunt hebben maar geen seksuele band.
pi_177040778
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 19:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Men trouwde meestal een nicht of neef. Die zitten niet in de zwakke hoek.

[..]

Variaties binnen de uitvoering van seks is imho van een andere orde dan je eigen dochter bezwangeren.

[..]

Als jij je evt wel kan voorstellen dat je je eigen dochter doet en zou willen trouwen dan sta je er geestelijk niet al te best voor. Ik vind het in de situatie van deze vader ook even flink misbruik maken van iemand met wie je wel een emotionele band kunt hebben maar geen seksuele band.
Lol, en ik ben geen tegenstander van het homohuwelijk, dat maakt mij dus iemand die zich kan voorstellen dat ie met een man trouwt? En dat ik geen bezwaar heb tegen wat transsexuelen doen wil zeggen dat ik me eventueel zou laten ombouwen?

Zegt meer over jou dan over mij, imo.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177040992
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:19 schreef Angelof9 het volgende:
Ik begrijp het probleem niet zo. Allebei volwassen en hun eigen keuze toch? Ze hadden natuurlijk geen baby moeten krijgen. maar om ze daar nou voor in de gvangenis te gooien...

Niet dat ik voor incest ben of zo, maar in dit geval heeft die dochter haar vader pas op haar 20e leren kennen, dus ligt het toch wel anders.

Ze hebben wellicht psychische hulp nodig, maar geen gevangenisstraf.
inteelt product gespot
pi_177041328
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 20:06 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Lol, en ik ben geen tegenstander van het homohuwelijk, dat maakt mij dus iemand die zich kan voorstellen dat ie met een man trouwt? En dat ik geen bezwaar heb tegen wat transsexuelen doen wil zeggen dat ik me eventueel zou laten ombouwen?

Zegt meer over jou dan over mij, imo.
Ik denk dat men ook in je genoemde gemeenschappen niet zo van de ouder-kind relaties is. Dat je incest en inteelt steunt is een beetje raar. Maar goed, het is jouw leven verder :)
pi_177042285
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 19:49 schreef Beathoven het volgende:
Als jij je evt wel kan voorstellen dat je je eigen dochter doet en zou willen trouwen dan sta je er geestelijk niet al te best voor.
De huidige POTUS heeft meerdere malen gehint daar niet per definitie negatief tegenover te staan. Just saying.
pi_177048254
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 20:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik denk dat men ook in je genoemde gemeenschappen niet zo van de ouder-kind relaties is. Dat je incest en inteelt steunt is een beetje raar. Maar goed, het is jouw leven verder :)
Nee, het punt is net dat het hun leven is. Ik geloof in ethics of autonomy. Consenting adults etc...
Ik heb geen behoefte om mijn normen op te leggen aan anderen, jij blijkbaar wel.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 9 februari 2018 @ 09:00:52 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177049460
Mensen die deze incest toejuichen :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_177049607
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 04:22 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nee, het punt is net dat het hun leven is. Ik geloof in ethics of autonomy. Consenting adults etc...
Ik heb geen behoefte om mijn normen op te leggen aan anderen, jij blijkbaar wel.
Stelletje incestfoobs hier he!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_177052694
Ik zie hier gewoon mensen incest goed praten :D ziek.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:27 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Is de toekomst van het kind beter nu allebei zijn ouders in de gevangenis zitten?
Ja.
Geen interesse.
pi_177053349
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 19:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De genenpoel wordt ook uitermate zwak bij directe verwanten. En die dude weet dat 't zijn eigen kind is. Dat gegeven is best ziek.
Maar wat schieten we er dan als maatschappij mee op om ook mama in de cel te gooien? Het enige wat je ermee bereikt is dat een jong kind geen ouders meer heeft, omdat de ouders iets hebben gedaan waar niemand anders direct slachtoffer van is maar wat we niet accepteren.

En of het slechte ouders zouden zijn voor het kind valt nog te bezien, dus wie je met deze maatregel precies beschermt is mij een raadsel, dit is puur mensen straffen om een voorbeeld te stellen.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 19:49 schreef Beathoven het volgende:

Als jij je evt wel kan voorstellen dat je je eigen dochter doet en zou willen trouwen dan sta je er geestelijk niet al te best voor. Ik vind het in de situatie van deze vader ook even flink misbruik maken van iemand met wie je wel een emotionele band kunt hebben maar geen seksuele band.
Mee eens, dat risico is heel groot, maar in dat geval moet alleen de vader worden bestraft, niet vader én dochter omdat ze iets hebben gedaan met wederzijdse instemming.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_177089966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:09 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Maar wat schieten we er dan als maatschappij mee op om ook mama in de cel te gooien?
Niets, de dochter is imho al genoeg gestraft door de zwaar verwarde vader en het kind dat ze van 'm heeft. Ik heb het met name over de vader.
pi_177090219
laat ze lekker hun gang gaan, altijd dat "moreel" gezeik van mensen die overal maar njet tegenkunnen. Fuck de maatschappij met hun vooroordelen, schijn aan ethische, schijt aan de zogenaamde waarden en normen die mensen bedenken.

nu stoppen ze 2 onschuldige mensen in het gevang, bezorgen ze een gezond kind ellende en trauma. Ja dat is lekker ethisch verantwoord :') stelletje hypocrieten
  zaterdag 10 februari 2018 @ 23:02:12 #47
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177095609
Tja. In een maatschappij die sodomie legaliseert... Zolang het 2 volwassenen zijn wordt dan gezegd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 23:26:35 #48
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_177096126
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Niets, de dochter is imho al genoeg gestraft door de zwaar verwarde vader en het kind dat ze van 'm heeft. Ik heb het met name over de vader.
Want waarom zou de vader schuldiger zijn dan de moeder?
pi_177096494
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:26 schreef Zelva het volgende:

[..]

Want waarom zou de vader schuldiger zijn dan de moeder?
Als vader heb je altijd een grotere verantwoordelijkheid dan als kind lijkt me en als man iets meer dan een vrouw. Ik weet niet hoe het praktisch gegaan is maar als ze b.v. haar vader opzocht en deze ging van een knuffel in min of meer over in een verwarrende situatie waarin hij haar zowat langzamerhand verkracht heeft dan kan ik me, als ze Christelijk is, wel voorstellen dat er wellicht schaamte aan vast hangt en ook een soort motivatie van 'het is toch de vader dus die verlinkt men niet' en dan krijg je al snel dat er getrouwd dient te worden omdat het probleem binnen de gemeenschap groter is (ongetrouwd + kind).

Maar goed, dat zijn details die wellicht gewoon maar uitgezocht moeten worden.
pi_177097486
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:00 schreef Copycat het volgende:
Mensen die deze incest toejuichen :') .
Wat je broer niet kent neukt hij niet :') :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')