Nonsens, gewoon je handicap accepteren. Laat je ex met rust en ga werken met je reet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 00:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat ik hier dus al aangeef, zolang ik nog een kort lontje heb word dat bizar lastig. Maar ik ben wel dingen aan het regelen op t moment zodat ik nogals een diploma kan halen en werken
Ja dat hoor ik al jaren jaquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:24 schreef Desmosedici het volgende:
TS krijgt zijn therapie nog wel. Hij komt nog wel een keer de verkeerde tegen...
Stoere jongenquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik al jaren ja
Hun weten toch niet dat het gebeurt? Ze hebben geen idee wat ik doe hoor buiten de deur.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:08 schreef MrAero het volgende:
[..]
Stoere jongen
Dus nog even samengevat: Je oh-zo christelijke familie heeft absoluut geen probleem met het feit dat jij jongens bedreigt/mishandelt die je vriendin ook maar durven aan te kijken, zodat je vriendin bang wordt om ook maar enig ander contact te zoeken buiten jij omdat jij je steeds aggressiever gedraagt, zodat ze compleet afhankelijk van je wordt, maar als je die problemen bespreekt met een therapeut dan mag je opdonderen?
Klinkt heel logisch
Hoe weet jij dat een therapeut je niet kan helpen?quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hun weten toch niet dat het gebeurt? Ze hebben geen idee wat ik doe hoor buiten de deur.
En een therapeut is geldverspilling, kan wel gaan lullen maar dat verandert niet. En ja, ze zijn inderdaad tegen dat soort dingen omdat die mensen zichzelf beschouwen als 'helers' en de enige heler is God. Mensen die hier ontkennen zijn misschien mild-katholiek. En een priester is geen therapeut.
Dan komen ze er toch ook niet achter als je naar een therapeut gaat?quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hun weten toch niet dat het gebeurt? Ze hebben geen idee wat ik doe hoor buiten de deur.
Valt gewoon onder je zorgverzekering, kost je geen drol. Als je niet gaat zal je altijd door het leven gaan als een aggressief kutventje. Wat heb je te verliezen? Bang dat je pappie en mammie er toch op 1 of andere manier achter zullen komen? Dan bel je toch gwn die stoere brede vriend van 2.10m om ze een toontje lager te laten zingen?quote:En een therapeut is geldverspilling, kan wel gaan lullen maar dat verandert niet.
Of een bijtring... Prénatal heeft goeie heb ik gehoordquote:Op donderdag 8 februari 2018 08:38 schreef Luppie0110 het volgende:
Ts heeft laatst in een topic aangegeven dat ie bij woede op de Playstation in zijn controllers bijt of ze opeet.
Therapie lijkt me een goed plan idd.
Dan gewoon lekker blijven rammenquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En een therapeut is geldverspilling, kan wel gaan lullen maar dat verandert niet. En ja, ze zijn inderdaad tegen dat soort dingen omdat die mensen zichzelf beschouwen als 'helers' en de enige heler is God. Mensen die hier ontkennen zijn misschien mild-katholiek. En een priester is geen therapeut.
Volgens zijn verhaal kwam dat er na. Omdat hij verward raakte door zijn agressie greep hij naar de alcohol.quote:Op zondag 11 februari 2018 20:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Heeft dit niet meer te maken met drugs/alcohol gebruik?
Kontje verkopen achter het centraal station ?quote:Op donderdag 8 februari 2018 09:13 schreef Kamina het volgende:
Nonsens, gewoon je handicap accepteren. Laat je ex met rust en ga werken met je reet.
* alvast rouwboeket besteltquote:Op donderdag 8 februari 2018 10:16 schreef C.L.Werner het volgende:
Je ex is stiekem met mij vreemd gegaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |