abonnement Unibet Coolblue
pi_177009304
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:35 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Schokkend nieuws, ik ben er zelfs een beetje beduusd van. :o

:{ Dit valt zeker onder de noemer terrorisme, niks meer en niks minder.
Serieus beduusd?

Dit zag je van mijlenver al aankomen vanwege het fanatisme en de bizarre haat deze wezens met zich meedragen.
Deze waanzin komt in de schaduw daarbij mee. Je ziet het hier ook in de ZP/SJW discussies. Dat 'kamp' is compleet de weg aan het kwijt raken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 07-02-2018 14:10:54 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_177009311
'Zit niks anders op.. we moeten een prijs op het hoofd van Sinterklaas zetten.', schreef Z. volgens het dagblad op 29 oktober op Facebook. 'Dubbele prijs als het tijdens de Nationale intocht is zodat alle kinderen getuigen ervan zijn, zelfs massaal onder zijn hersenen en botsplinters bedekt zitten. Maw zonder twijfel morsdood. Zo kan de NPO geen onzin verhaaltje ophangen met een nieuwe Sinterklaas en zijn we voorgoed van dat feest af. (En van die irritante Flodder acteur die Sinterklaas speelt.)' [Limburger]

Koekoek. Gevalletje TBS
´
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:41:22 #53
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_177009363
Die aangifte gaat natuurlijk niks mee gebeuren, want zo heeft Van Zeijl het natuurlijk niet bedoeld. Maar als iemand op FB zegt over Pechtold, 'dat ze die zouden moeten....', sta je wél voor de rechter
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_177009493


Lees meer over deze terrorist > http://nieuws.tpo.nl/2018(...)dens-intocht-dokkum/
´
pi_177009516
quote:
Tering wat een gek :D
U MAD?
pi_177009740
Bestaan er tegenwoordig alleen nog maar rechtste bruinhemden en linkse gekkies ofzo? Ook hier weer wordt er vanuit rechts en links weer met extreme gedachten naar elkaar gekeken.

Waar zijn de mensen die “ergens in het midden” staan gebleven. Die zowel ideeen van rechts als links goed vinden. Die niks moeten hebben van politiek correctheid in de genderdiscussie en voor zwarte piet zijn, die niks moeten hebben van figuren als Wilders en islamofobie maar ook niet onbeperkte immigratie willen. Die figuren van de grauwe eeuw een kick out zp maar kansloos vinden maar ook niks met “eigen volk eerst” figuren moeten hebben.

Kortom, de redelijke mens
pi_177009755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 08:38 schreef thedeedster het volgende:
Moordaanslag op een fictief figuur willen plegen...
Kort samengevat: TBS.
Ja maar is het nu een beraming van een moord op Kees F. als je snapt wat ik bedoel of hoe zit het???

Maar misschien denkt hij van als de sint net zoals JFK live op tv wordt geliquideerd, dat niemand vanaf dan nu vervangsint wil zijn?
5 Ferrari's op videoband!
pi_177009797
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:01 schreef alopio het volgende:
Bestaan er tegenwoordig alleen nog maar rechtste bruinhemden en linkse gekkies ofzo? Ook hier weer wordt er vanuit rechts en links weer met extreme gedachten naar elkaar gekeken.

Waar zijn de mensen die “ergens in het midden” staan gebleven. Die zowel ideeen van rechts als links goed vinden. Die niks moeten hebben van politiek correctheid in de genderdiscussie en voor zwarte piet zijn, die niks moeten hebben van figuren als Wilders en islamofobie maar ook niet onbeperkte immigratie willen. Die figuren van de grauwe eeuw een kick out zp maar kansloos vinden maar ook niks met “eigen volk eerst” figuren moeten hebben.

Kortom, de redelijke mens
Hoi.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:06:01 #59
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177009828
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:57 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil met de uitlatingen van linkse leiders als Jesse Klaver die wil dat Afrikanen ons land komen bezetten en onze sociale voorzieningen leegroven. Uiteindelijk leidt dat linkse geleuter tot ellende voor ons - miljoenen witte mensen - en kunnen we zeggen dat linkse woorden en daden terroristisch van aard zijn.
Je ziet geen verschil tussen een bedreiging door een halve zool en een half-achterlijke stropop van een nationaal politicus? :D
pi_177009850
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:46 schreef de_boswachter het volgende:
‘dubbele prijs als alle kinderen bedekt raken onder hersenen en botsplinters’ , aldus de leider van de Grauwe Eeuw Michael van Z.

https://nos.nl/artikel/22(...)ing-sinterklaas.html

Met dank aan de Eva Jinek’s en Humberto Tan’s van dit land krijgt dit volk een podium.
Weg met deze linkse nazi’s.
Huh maar ik heb nog nooit iets over sinterklaas is racisme gehoord.
Het is toch zwarte piet = racisme???
5 Ferrari's op videoband!
pi_177009995
De grauwe eeuw moet gewoon als een terroristische organisatie bestempeld worden.
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:19:10 #62
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177010077
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja maar is het nu een beraming van een moord op Kees F. als je snapt wat ik bedoel of hoe zit het???

Maar misschien denkt hij van als de sint net zoals JFK live op tv wordt geliquideerd, dat niemand vanaf dan nu vervangsint wil zijn?
Het is sowieso een idioot.
(die Van Zeijl)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_177010089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:19 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Het is sowieso een idioot.
(die Van Zeijl)
Dat lijkt mij een understatement.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177010104
Zat deze knakker in de bus naar Dokkum?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177010122
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De grauwe eeuw moet gewoon als een terroristische organisatie bestempeld worden.
Volgens mij is dat al het geval..
´
pi_177010128
Wekenlang vieren dat een man in huizen inbreekt en presentjes achterlaat, hoe geschift is dat.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177010166
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:21 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Volgens mij is dat al het geval..
:') . Nee.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177010302
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') . Nee.
Niet? Ik dacht ze vorig jaar op de lijst te hebben gezien, samen met de vrienden van Sylvana..
´
pi_177010349
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:32 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Niet? Ik dacht ze vorig jaar op de lijst te hebben gezien, samen met de vrienden van Sylvana..
Nee, dat is geen lijst van terroristische organisaties. Er zit nog wel een verschil tussen IS en KOZP.

Dit is de echte lijst: Al Qaida, IS en Hay'at Tahrir al-Sham.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 11:40:37 #70
186611 Haags
pi_177010447
Triest volk
Zonder wrijving geen glans
pi_177010502
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, dat is geen lijst van terroristische organisaties. Er zit nog wel een verschil tussen IS en KOZP.

Dit is de echte lijst: Al Qaida, IS en Hay'at Tahrir al-Sham.
Hm hm, dan is er iets mis met mijn geheugen...
´
pi_177010608
quote:
15s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:43 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hm hm, dan is er iets mis met mijn geheugen...
Eerder met je leesvaardigheid. KOZP wordt in dit rapport genoemd, en om de een of andere reden denk jij (en nog wel meer figuren) dat dit een officiële lijst van terroristische organisaties is. Daar kwam deze discussie ook nog vandaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177010707
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eerder met je leesvaardigheid. KOZP wordt in dit rapport genoemd, en om de een of andere reden denk jij (en nog wel meer figuren) dat dit een officiële lijst van terroristische organisaties is. Daar kwam deze discussie ook nog vandaan.
Dat was het, ja. Ik was zelf al op zoek.
Verder is er over het algemeen weinig mis met mijn leesvaardigheid :{w
´
pi_177010760
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eerder met je leesvaardigheid. KOZP wordt in dit rapport genoemd, en om de een of andere reden denk jij (en nog wel meer figuren) dat dit een officiële lijst van terroristische organisaties is. Daar kwam deze discussie ook nog vandaan.
Dat je door de NCTB genoemd wordt in dat rapport is natuurlijk vanwege alle georganiseerde liefdadigheidsprojecten van ze... :')

Downplayen in het kwadraat...
pi_177010784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat je door de NCTB genoemd wordt in dat rapport is natuurlijk vanwege alle georganiseerde liefdadigheidsprojecten van ze... :')

Downplayen in het kwadraat...
Ook jouw leesvaardigheid lijkt niet helemaal op orde vandaag. Ik zeg nergens dat het vriendelijke jongens zijn, ik zeg alleen dat in dat rapport genoemd worden niet betekent dat je een officiële terroristische organisatie bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177010835
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:57 schreef Ludachrist het volgende:

Ook jouw leesvaardigheid lijkt niet helemaal op orde vandaag. Ik zeg nergens dat het vriendelijke jongens zijn, ik zeg alleen dat in dat rapport genoemd worden niet betekent dat je een officiële terroristische organisatie bent.
Kortom tuig van de richel en terecht dat ze onder een vergrootglas liggen.
pi_177010869
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Kortom tuig van de richel en terecht dat ze onder een vergrootglas liggen.
Ik denk niet dat iemand het met je oneens is dat deze groepen door de AIVD in de gaten worden gehouden, nee. Misschien de leden zelf.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177011154
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:07 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]


[..]

Misschien halen jullie wat dingen door elkaar. Uiteindelijk moeten we samenleven in dit land, toch?

Toch splits ook dit topic zich gelijk in twee kampen. Waar is jullie respect voor de emotie nu?
Waar heb je het allemaal over? Misschien helpt een korte samenvatting je, want tot dusver lijk je het allemaal niet echt begrepen te hebben.

Een of andere randmongool heeft idiote uitlatingen gedaan die nogal bedreigend van karakter zijn. TS opent daar een topic over. Binnen de kortste keren gaat het over Trump, Pechtold, Klaver en heel links wat schuldig zou zijn aan het bestaan en de uitlatingen van deze idioot. Mensen reageren daar o.a. op dat dat toch een klein beetje te kort door de bocht is.

En nu zeg jij: ja maar je moet meegaan in die ongenuanceerde verhalen en aantijgingen, want als je je daar tegen verzet keur je deze uitlatingen goed.

Ik ben er nog niet helemaal over uit welke van de 2 nu absurder is.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 07-02-2018 14:16:27 ]
pi_177011156
Gewoon negeren die hele hap ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_177011201
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:12 schreef Old_Pal het volgende:
In groezelige kraakpandjes praten dit soort linkse clubjes elkaar aan dat geweld geoorloofd is om ons te redden van "extreem rechts." Deze paranoia gaat altijd via een neerwaartse spiraal, omdat ze geen enkel tegengas krijgen vanuit de media en politiek, iets wat rechtsextremisten wel volop krijgen. Daarom is het wachten tot er (weer) een de trekker overhaalt.

Thierry .... God zij met je in dit land.

De enige manier om dit tegen te gaan is om ze net zo hard aan te pakken als extreem rechts. Maar ja. PVDA en GL vinden deze mensen ludiek en hebben best een beetje sympathie voor ze, omdat ze vroeger ook wel eens naar een concertje in een kraakpand zijn geweest. Ze romantiseren extreem linkse clubjes en vergelijken ze onterecht met mensen die vroeger strijd hebben geleverd tegen echte ongelijkheid.

Daarom nogmaals, links is een bedreiging voor de rechtstaat en democratie.
Wel ironische post dit weer hoor. Links afschilderen als bedreiging voor de democratie en de rechtstaat en beweren dat het geoorloofd is om extreemrechts te bestrijden omdat ze een bedreiging zijn voor dit land. Als ik jouw posts mag geloven zou er wel wat gedaan mogen worden tegen links omdat zij een bedreiging vormen.
pi_177011299
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar heb je het allemaal over? Misschien helpt een korte samenvatting je, want tot dusver lijk je het allemaal niet echt begrepen te hebben.

Een of andere randmongool heeft idiote uitlatingen gedaan die nogal bedreigend van karakter zijn. TS opent daar een topic over. Binnen de kortste keren gaat het over Trump, Pechtold, Klaver en heel links wat schuldig zou zijn aan het bestaan en de uitlatingen van deze idioot. Mensen reageren daar o.a. op dat dat toch een klein beetje te kort door de bocht is.

En nu zeg jij: ja maar je moet meegaan in die ongenuanceerde verhalen en aantijgingen, want als je je daar tegen verzet keur je deze uitlatingen goed.

Ik ben er nog niet helemaal over uit welke van de 2 nu absurder is.
Bijvoorbeeld je constante framing alszijnde het "Een of andere randmongool" is.

Het is namelijk een organisatie, eentje waar een deel van de politiek mee samenwerkt. Het deel wat jou ideoligie deelt en waar je waarschijnlijk opstemt.

Iets waar je voor zou horen te schamen. En over die Klaver van je zijn organisatie werkt dus samen met de grauwe eeuw... Dus ik snap je verontwaardiging nog steeds niet. En vind dit downplaying van je vals.
pi_177011383
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wel ironische post dit weer hoor. Links afschilderen als bedreiging voor de democratie en de rechtstaat en beweren dat het geoorloofd is om extreemrechts te bestrijden omdat ze een bedreiging zijn voor dit land. Als ik jouw posts mag geloven zou er wel wat gedaan mogen worden tegen links omdat zij een bedreiging vormen.
Wat is nou het verschil tussen een iets als de grauwe eeuw en een iets als de soldiers of odin?

1) dat groenlinks samenwerkt met iets als de grauwe eeuw.(ps deze leipos van de grauwe eeuw zijn al veel eerder en vaker over de schreef gegaan)
pi_177011571
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:23 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld je constante framing alszijnde het "Een of andere randmongool" is.

Het is namelijk een organisatie, eentje waar een deel van de politiek mee samenwerkt. Het deel wat jou ideoligie deelt en waar je waarschijnlijk opstemt.

Iets waar je voor zou horen te schamen. En over die Klaver van je zijn organisatie werkt dus samen met de grauwe eeuw... Dus ik snap je verontwaardiging nog steeds niet. En vind dit downplaying van je vals.
Welke samenwerking heb je het over?
pi_177011675
quote:
Politici en burgers roeren zich in debat:

Moordplan Sinterklaas trending: ’Knettergek en gevaar samenleving’


Geschokte reacties op het moordplan op Sinterklaas.Ⓒ ANP / Twitter

AMSTERDAM - De oproep tot moord op Sinterklaas, waarover De Telegraaf vanochtend heeft bericht, zorgt voor veel reuring, is trending topic op Twitter en heeft geresulteerd in boosheid bij verschillende politici, waaronder VVD-fractievoorzitter Klaas Dijkhoff.

Michael van Z., de aanvoerder van de extreemlinkse actiegroep De Grauwe Eeuw, riep in een Facebookbericht op tot de moord. Beoogd slachtoffer van acteur Stefan de Walle. Hij speelde Sinterklaas tijdens de landelijke intocht. „Man, wat een treurnis”, schrijft Dijkhoff. „Wat ben je voor mens als je een ander wil doden voor je mening? Laten we in ons mooie land minder hysterisch schreeuwen en altijd relativeren.” Kamerlid Gidi Markuszower ‏(PVV) laat weten dat hij een debat heeft aangevraagd.

Ook Jan Roos mengt zich in de discussie: „Onthoud bij dit bericht: dit is een gesprekspartner van grote steden over Zwarte Piet bij de Sinterklaasintochten”, schrijft hij.

Volgens veel mensen moeten er harde maatregelen worden genomen tegen Van Z., die bij de oproep tot moord stelde dat - volgens zijn ideeën - kinderen bedekt moesten worden onder stukken hersens en botsplinters.

„Knettergek en levensgevaarlijk”, schrijven Twitteraars erover. „Hij en de andere leden van De Grauwe Eeuw horen overduidelijk in een gesloten inrichting thuis.” Een ander: „Dat is een gestoorde gek, die moeten ze meteen vastzetten.”

Het hele land lijkt het Openbaar Ministerie aan te moedigen om Van Z. inderdaad aan te pakken - liever vandaag dan morgen. Weer een ander: „Hij spoort niet én is een gevaar voor de samenleving.”

Telegraaf


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2018 12:48:16 ]
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:46:17 #86
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177011676
weg met Sinterklaas, ben voorstander van Winterklaas
pi_177011693
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke samenwerking heb je het over?
GL utrecht heeft de commissie vorming met de grauwe eeuw voorgedragen.
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:49:02 #88
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_177011714
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:29 schreef WodanIsGroot het volgende:
Wat is nou het verschil tussen een iets als de grauwe eeuw en een iets als de soldiers of odin?

1) dat groenlinks samenwerkt met iets als de grauwe eeuw.(ps deze leipos van de grauwe eeuw zijn al veel eerder en vaker over de schreef gegaan)
Hoe? Wie? Wat? Waar?

Volgens mij zijn ze zo'n beetje overal uitgeflikkerd toen bleek waar men mee te maken had. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:57:06 #89
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177011856
Ik ben er niet van overtuigd dat die van Z. "een gekkie" is. Ja, hij wil gekke dingen doen, onacceptabele dingen, maar in hoeverre ben je dan "gek"? Dat lijkt een en ander te bagatelliseren, een grappige gek die geen kwaad doet. Het lijkt mij toch meer een terrorist. In hoeverre hij kwaad kan doen, weten we niet veel, maar je wordt niet voor niets door de AIVD in de gaten gehouden: als de AIVD alle gekkies in de gaten moest houden zouden ze handen tekort komen.
pi_177011903
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:47 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

GL utrecht heeft de commissie vorming met de grauwe eeuw voorgedragen.
en ook weer gauw stopgezet toen bekend werd wat voor gekke ideeën deze persoon erop na hield.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:03:03 #91
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177011948
Enkele uren met een extremist achter gesloten deuren zitten praten betekent tegenwoordig toch niet meer dat je het met die persoon eens bent? Dat noemen ze toch 'jezeld bekendmaken met andere meningen dan alleen die van de policor'?
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:05:28 #92
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177011987
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:01 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Links steunt mekaar door dik en dun nu rechts nog..
Ja, de Unite the Right-rally in Charlottesville was toen wel een groot succes. Veel media-aandacht, lekker een beetje knokken en tenminste één dode linksmens. Rechts in Nederland denkt vast dat ze dat beter kunnen.
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:06:31 #93
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177012005
De Grauwe Eeuw heeft eerder (eind oktober 2017) een bobo van Rijkswaterstaat bedreigd: https://www.ad.nl/binnenl(...)rauwe-eeuw~a1b673f7/
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:07:45 #94
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177012026
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Enkele uren met een extremist achter gesloten deuren zitten praten betekent tegenwoordig toch niet meer dat je het met die persoon eens bent? Dat noemen ze toch 'jezeld bekendmaken met andere meningen dan alleen die van de policor'?
Oh?
Dus ook niet als je voornaam begint met een B en eindigt op audet. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:09:27 #95
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177012057
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:07 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Oh?
Dus ook niet als je voornaam begint met een B en eindigt op audet. :)
Jij begrijpt het helemaal.
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:12:27 #96
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177012102
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij begrijpt het helemaal.
Altijd mooi als je het eens bent met elkaar. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_177012137
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:47 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

GL utrecht heeft de commissie vorming met de grauwe eeuw voorgedragen.
Die samenwerking is geloof ik weer snel beëindigd. Dus nogmaals, welke samenwerking heb je het over?
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:25:00 #98
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177012352
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die samenwerking is geloof ik weer snel beëindigd. Dus nogmaals, welke samenwerking heb je het over?
Die samenwerking is n.a.v. de doodsbedreiging beëindigd: https://www.duic.nl/algem(...)reiging-sinterklaas/
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:31:22 #99
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_177012469
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:25 schreef Lunatiek het volgende:
Die samenwerking is n.a.v. de doodsbedreiging beëindigd: https://www.duic.nl/algem(...)reiging-sinterklaas/
Dat is bijna hetzelfde als een lijsttrekker je partij uitflikkeren omdat hij onwelgevallige dingen blijkt te hebben gezegd op Twitter. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:33:27 #100
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177012497
Vervolgen deze engert en alle samenwerking met dit clubje stopzetten. Mensen die zulke dingen roepen horen niet thuis in welk debat dan ook.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')