Freitag dan weer zeer slecht, dat baart me wel een beetje zorgen. Sochi 2.0 incoming?quote:Op woensdag 7 februari 2018 06:02 schreef heywoodu het volgende:
Stoch is in de trainingen in elk geval al bijzonder sterk, terwijl in training drie Wellinger de verste afstand van de hele trainingssessie had.
Waar zijn die uitslagen te vinden?quote:Op woensdag 7 februari 2018 06:02 schreef heywoodu het volgende:
Stoch is in de trainingen in elk geval al bijzonder sterk, terwijl in training drie Wellinger de verste afstand van de hele trainingssessie had.
https://data.fis-ski.com/(...)91&cal_suchsector=JPquote:Op woensdag 7 februari 2018 10:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar zijn die uitslagen te vinden?
Bedankt. Ik had ze al gevonden op de officiële site van de spelen. Kasai doet dus niet mee op de kleine schans zaterdag? Aangezien hij ook de vlag niet draagt.quote:
Het lijkt me nog steeds sterk dat hij niet start..quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt. Ik had ze al gevonden op de officiële site van de spelen. Kasai doet dus niet mee op de kleine schans zaterdag? Aangezien hij ook de vlag niet draagt.
Overigens wel verwarrend dat op de FIS-site bij de startlijst voor de kwalificatie alle jongens staan (ook de 5de man van de Noren, Oostenrijkers, Polen, Duitsers). Benieuwd wie de Duitsers laten vallen, Geiger of Leyhe.quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:21 schreef heywoodu het volgende:
Stoch, Hula, Kot en Kubacki voor de kleine schans, Zyla moet hopen op de grote schans.
Dat zal wel de startlijst voor de trainingen zijn, die ze een verkeerd kopje hebben gegeven. Startlijst voor de kwalificatie is er pas na de team captain's meeting gok ikquote:Op woensdag 7 februari 2018 10:24 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Overigens wel verwarrend dat op de FIS-site bij de startlijst voor de kwalificatie alle jongens staan (ook de 5de man van de Noren, Oostenrijkers, Polen, Duitsers). Benieuwd wie de Duitsers laten vallen, Geiger of Leyhe.
Inderdaad, kan wel verwarrend zijn voor de occasionele volger die al helemaal euforisch wordt omdat z'n achterneef Piotr Żyła op de startlijst staat.quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal wel de startlijst voor de trainingen zijn, die ze een verkeerd kopje hebben gegeven. Startlijst voor de kwalificatie is er pas na de team captain's meeting gok ik
Richiequote:Freitag: 20. - 24. - 30.
Eisenbichler: 3. -8. - 22.
Wellinger: 9. - 11. - 1.
Geiger: 10. - 6. - 5.
Leyhe: 4. - 4. - 7.
Lekker voor ons toch? Meer schansspringgenotquote:Op woensdag 7 februari 2018 10:42 schreef heywoodu het volgende:
Uiteindelijk krijgen we morgen dus een kwalificatie met 57 man, waarin er maar zeven afvallen. Doe dan gewoon de hele wedstrijd met 57 man, zou ik dan zeggen, maar goed.
Tuurlijk, maar het is zo raarquote:Op woensdag 7 februari 2018 10:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lekker voor ons toch? Meer schansspringgenot
Ja dit is sinds vandaag helemaal fout bij de FIS, viel me eerder ook al op toen ik naar Lara Gut's uitslagen keek. Zwitserland is Soedan, VS is Uruguay, Slovenië is Sierra Leonequote:Op woensdag 7 februari 2018 11:23 schreef Columbiafan het volgende:
http://live.fis-ski.com/jp-3095/results-pda.htm
Op de FIS-ticker hebben de OAR atleten een Zambiaans vlaggetje naast hun naam staan.
Bijzonder ook, die slaat niet-wedstrijdsprongen vaak toch overquote:Op woensdag 7 februari 2018 11:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kasai heeft gesprongen, dat is alvast een goed teken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |