abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 februari 2018 @ 21:08:25 #121
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177330098
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 21:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dan heb je toch een uitkering. ?

Ze betaalt nu toch ook haar huis met 127k hypotheek?
Yep, maar dat zal vast geen vetpot zijn.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 21:11:08 #122
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177330197
Heb het huis nog niet op Funda gevonden. ;(
pi_177330199
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 21:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dan heb je toch een uitkering. ?

Ze betaalt nu toch ook haar huis met 127k hypotheek?
Wat je kan betalen is nu eenmaal niet altijd hetzelfde als wat je aan hypotheek kunt krijgen. Mijn inkomen is minder dan modaal en ik kan makkelijk 50% hogere maandelijkse hypotheeklasten dragen. Maar ik mag het niet lenen...

Gezien haar leeftijd is het mogelijk dat de maximale hypotheek mogelijk laag uitvalt, omdat de maximale looptijd mogelijk maar 15 of 20 jaar is.
pi_177330270
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb het huis nog niet op Funda gevonden. ;(
https://www.funda.nl/koop(...)gasstraat-31/#foto-7 Voor de geinterreseerden :)

[ Bericht 20% gewijzigd door moosmax op 20-02-2018 21:13:38 (Ging fout) ]
Life is what u make of it ;)
  dinsdag 20 februari 2018 @ 21:14:00 #125
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_177330309
"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door..."

Ze kunnen beter zeggen door wie het programma niet mede mogelijk wordt gemaakt. Wat een hoop product placement vandaag zeg _O-
  dinsdag 20 februari 2018 @ 21:14:14 #126
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177330324
quote:
Danku ^O^
  dinsdag 20 februari 2018 @ 21:27:30 #127
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177330860
Piet _O_
pi_177330875
Voor mij ook.
pi_177330876
Martijn
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2018 @ 21:32:11 #130
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177331038
Wat heeft die Krabbé een plofkop gekregen! :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_177332232
Ik vind dit weer wel een heel vaag verhaal hoor. Die piet wordt ook lekker negatief afgeschilderd terwijl die man qua huis alles wel netjes afhandelt. Ik geloof niet dat dit het “echte” verhaal is.

Piet wordt afgeschilderd als klootzak, die vrouw haat hem zowat, maar Piet was wel goed genoeg om garant te staan voor het nieuwe huis van die vrouw.

Die vrouw zegt dat Piet de oude woning op zijn naam zou zetten. En nu was dit niet gebeurt en dat wist die vrouw niet. Ze heeft het blijkbaar nooit raar gevonden dat ze daar dan niet voor heeft hoeven tekenen? (Voor het op naam van Piet zetten)

Ze kwam er pas na jaren achter dat het huis op haar naam stond (toen ze aangifte belasting deed). Ze heeft nooit eerder post van de bank gehad? Een overzicht online? Nooit gemerkt bij aangifte inkomstenbelasting? Nooit een aanslag gemeentelijke heffingingen gehad? WOZ waarde?

Piet die zonder moeite en weerwoord de restschuld op zich neemt, en ook jarenlang de lasten heeft betaald

Ik denk dat het verhaal heel anders in elkaar steekt. Piet vind online dat Aziatische vrouwtje, Piet verlaat zijn vrouw en gaat weg uit den helder en verhuist naar Indonesië. Rot voor zijn ex natuurlijk en niet netjes maar ja, niks aan te doen. Piet vind het toch lullig voor z’n ex en neemt z’n verantwoordelijkheid, Piet betaald gewoon de hypotheek en z’n ex mag blijven wonen in het huis. Op een gegeven moment wil die vrouw daar toch weg, ze vind een huisje alleen kan het niet betalen. Piet heeft nog steeds een schuldgevoel en staat garant voor het huisje. Ondertussen verhuurt hij het oude huis (werdt vermeld dat er huurders in het oude huis zaten) om toch iets met het huis te doen. Misschien om er iets aan te verdienen, misschien om de lasten te drukken.

Op een gegeven moment gaan de huurders weg, piet wil van het huis af, belt z’n ex, z’n ex zeg boeiend jouw probleem, piet zegt ja dag ook jouw probleem staat ook op jouw naam en ik zit toch in Indonesië. Piet en z’n ex zorgen dat er iemand een mail naar Martijn stuurt en voila, huis mooi gerenoveerd en het levert meer op dan daarvoor. Iedereen blij, piet neemt de restschuld op zich en huis weg
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:43:44 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_177333681
Piet bleek inderdaad niet zo'n klootzak te zijn als Anita ons wilde doen geloven.
Hij heeft al die jaren keurig alles van het oude huis betaald en zelfs ook nog garant gestaan voor het huidige huis van Anita.
Zij wist niet eens wat de hypotheek was en wist ook niets af van betalingen.
Nu wil Piet ook nog de restschuld met een regeling op zich nemen terwijl hij daar helemaal niet toe verplicht is.

Maar op Funda staat het dus nog (sinds 3 weken) te koop met een vraagprijs van 125.000 en niet een bieden vanaf-prijs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2018 @ 06:56:41 #133
43556 miss_dynastie
pi_177337013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 08:11 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Makelaar Alex van Keulen ontkent dat Uitstel van Executie de boel bedondert. „Er is een heel goede verklaring voor. Gezien het korte tijdsbestek tussen het einde van de verbouwing en de uitzending zijn woningen weliswaar verkocht, maar zijn de ontbindende voorwaarden van de koper nog niet verstreken. Gedurende die periode verzamelen wij alle reacties nog om zo reserve-kandidaten te hebben in het geval een koper de aankoop annuleert."

Ik kan me zo voorstellen dat ze ook op funda blijven staan omdat de kandidaten moeten beslissen wat ze willen.
Maar in dit geval waren er geen ontbindende voorwaarden, althans, de belangrijkste ontbrak (financiering). Maar hij zal blijven staan uit gewoonte, denk ik, standaard werkwijze.

Wist niet dat er nog een aflevering zou komen, had vorige week op RTL XL geleken maar toen stond er nog niks, terwijl de nieuwe aflevering normaal na de uitzending te zien is via premium. Straks maar even kijken :)
pi_177337516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 08:11 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Makelaar Alex van Keulen ontkent dat Uitstel van Executie de boel bedondert. „Er is een heel goede verklaring voor. Gezien het korte tijdsbestek tussen het einde van de verbouwing en de uitzending zijn woningen weliswaar verkocht, maar zijn de ontbindende voorwaarden van de koper nog niet verstreken. Gedurende die periode verzamelen wij alle reacties nog om zo reserve-kandidaten te hebben in het geval een koper de aankoop annuleert."

Ik kan me zo voorstellen dat ze ook op funda blijven staan omdat de kandidaten moeten beslissen wat ze willen.
Zo gaat het normaal ook.
Toen ik mijn huis gekocht heb, ging er in de straat al het verhaal rond dat ik m'n financiering niet rond had gekregen, omdat het bord 'te koop' er nog een paar weken hing.
Ja logisch. Mijn bod was onder voorbehoud van financiering. Zolang die periode nog niet voorbij was, bleef dat bord er nog op hangen. Daarna is het bord er af gehaald.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_177431318
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:02 schreef alopio het volgende:
Ik vind dit weer wel een heel vaag verhaal hoor. Die piet wordt ook lekker negatief afgeschilderd terwijl die man qua huis alles wel netjes afhandelt. Ik geloof niet dat dit het “echte” verhaal is.

Piet wordt afgeschilderd als klootzak, die vrouw haat hem zowat, maar Piet was wel goed genoeg om garant te staan voor het nieuwe huis van die vrouw.

Die vrouw zegt dat Piet de oude woning op zijn naam zou zetten. En nu was dit niet gebeurt en dat wist die vrouw niet. Ze heeft het blijkbaar nooit raar gevonden dat ze daar dan niet voor heeft hoeven tekenen? (Voor het op naam van Piet zetten)

Ze kwam er pas na jaren achter dat het huis op haar naam stond (toen ze aangifte belasting deed). Ze heeft nooit eerder post van de bank gehad? Een overzicht online? Nooit gemerkt bij aangifte inkomstenbelasting? Nooit een aanslag gemeentelijke heffingingen gehad? WOZ waarde?

Piet die zonder moeite en weerwoord de restschuld op zich neemt, en ook jarenlang de lasten heeft betaald

Ik denk dat het verhaal heel anders in elkaar steekt. Piet vind online dat Aziatische vrouwtje, Piet verlaat zijn vrouw en gaat weg uit den helder en verhuist naar Indonesië. Rot voor zijn ex natuurlijk en niet netjes maar ja, niks aan te doen. Piet vind het toch lullig voor z’n ex en neemt z’n verantwoordelijkheid, Piet betaald gewoon de hypotheek en z’n ex mag blijven wonen in het huis. Op een gegeven moment wil die vrouw daar toch weg, ze vind een huisje alleen kan het niet betalen. Piet heeft nog steeds een schuldgevoel en staat garant voor het huisje. Ondertussen verhuurt hij het oude huis (werdt vermeld dat er huurders in het oude huis zaten) om toch iets met het huis te doen. Misschien om er iets aan te verdienen, misschien om de lasten te drukken.

Op een gegeven moment gaan de huurders weg, piet wil van het huis af, belt z’n ex, z’n ex zeg boeiend jouw probleem, piet zegt ja dag ook jouw probleem staat ook op jouw naam en ik zit toch in Indonesië. Piet en z’n ex zorgen dat er iemand een mail naar Martijn stuurt en voila, huis mooi gerenoveerd en het levert meer op dan daarvoor. Iedereen blij, piet neemt de restschuld op zich en huis weg
Ik heb met mijn ex ook nog een aantal jaar samen een huis gehad waar hij alles aan betaalde. Ik kreeg ook geen post van de bank, geen financieel overzicht, en ik kreeg geen overzicht van de WOZ, of van de heffingen want dat ging naar de eerste verantwoordelijke. Dus op dat punt is het allemaal niet zo gek hoor.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:27:28 #136
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_184286246
Vanavond volgens mij weer een nieuwe aflevering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184286388
O nieuw dus?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:34:59 #138
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_184286464
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:32 schreef franklop het volgende:
O nieuw dus?
quote:
In het nieuwe seizoen helpt de presentator weer wanhopige huizenbezitters die de grond onder hun voeten voelen verdwijnen. In de eerste aflevering is dat Ankie.
Lijkt er wel op :Y
pi_184286486
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]


[..]

Lijkt er wel op :Y
Ik zit aan de buis gekluisterd
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184286687
Eef terug
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:48:11 #141
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_184286784
Heb hem inmiddels op Funda gevonden. :@
pi_184286792
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb hem inmiddels op Funda gevonden. :@
geen spoilers!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:49:31 #143
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_184286810
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:48 schreef franklop het volgende:

[..]

geen spoilers!
Doe ik ook niet ;)
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:59:35 #144
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_184287096
156m2 woonoppervlak is idd fors. Dat zie je aan de buitenkant er niet van af.
pi_184287148
Maar van de 250k hebben ze toch ook al deel afgelost lijkt me?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:01:44 #146
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_184287160
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:01 schreef franklop het volgende:
Maar van de 250k hebben ze toch ook al deel afgelost lijkt me?
Aflossingsvrije hypotheek :{
pi_184287204
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Aflossingsvrije hypotheek :{
Kan je net zo goed huren
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184287249
Martijn is wel geboren voor dit soort programma's
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184287282
Ik neem aan dat de fans deze cringe leuk vinden? :P
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:05:50 #150
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_184287302
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:05 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik neem aan dat de fans deze cringe leuk vinden? :P
Kan om deze schijtlol wel lachen ja :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')