abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:10:10 #76
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_177022766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:59 schreef Steven184 het volgende:
Hier thermoshirt lange mouwen, sportshirt, wintersport tussenshirt, softshell achtig jas,winterbroek, zomerschoenen en overschoenen. Wel met buff erbij en softshell petje onder mijn helm. Eigenlijk geen moment koud gehad, op eerste 15min na.
Ja eerst ff doorkomen en na een half uur geen last meer. Kan behoorlijk pijnlijk zijn en dan ineens is het over.
pi_177022923
Goede bovenkleding met windstopper. Als je dat hebt kan het haast niet fout gaan. Gisteren was het 's ochtend -4 en een snijdende NO wind toch zweette ik als een otter met 2 ondershirts en een winterjack. Morgen 1 ondershirt aan en winterjack. en dan natuurlijk langebroek, handschoenen en winterschoenen.
pi_177023017
Was te verwachten dat het een keer mis zou gaan met die kut wandelaars in donkere kleding en geen verlichting.
2 man breed over het fietspad, ja we keken nog wel regelmatig om om te kijken of er iemand aankwam...
Kegelde er eentje dus onderuit en ik lag zelf ook op de grond.

Beurze heup en stijve arm.
En helm is aan vervanging toen (laatste kwam ik thuis helaas pas achter, uiteraard geen gegevens uitgewisseld)

leermomentje dus gewoon altijd gegevens uitwisselen, ook al lijkt er weinig aan de hand
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:19:21 #79
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_177023084
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:17 schreef ddx het volgende:
Was te verwachten dat het een keer mis zou gaan met die kut wandelaars in donkere kleding en geen verlichting.
2 man breed over het fietspad, ja we keken nog wel regelmatig om om te kijken of er iemand aankwam...
Kegelde er eentje dus onderuit en ik lag zelf ook op de grond.

Beurze heup en stijve arm.
En helm is aan vervanging toen (laatste kwam ik thuis helaas pas achter, uiteraard geen gegevens uitgewisseld)

leermomentje dus gewoon altijd gegevens uitwisselen, ook al lijkt er weinig aan de hand
auw beterschap
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:21:05 #80
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177023142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:17 schreef ddx het volgende:
Was te verwachten dat het een keer mis zou gaan met die kut wandelaars in donkere kleding en geen verlichting.
2 man breed over het fietspad, ja we keken nog wel regelmatig om om te kijken of er iemand aankwam...
Kegelde er eentje dus onderuit en ik lag zelf ook op de grond.

Beurze heup en stijve arm.
En helm is aan vervanging toen (laatste kwam ik thuis helaas pas achter, uiteraard geen gegevens uitgewisseld)

leermomentje dus gewoon altijd gegevens uitwisselen, ook al lijkt er weinig aan de hand
Oef -O- beterschap! En bij vallen is het toch standaard om de helm te vervangen? :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177023206
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oef -O- beterschap! En bij vallen is het toch standaard om de helm te vervangen? :@
als je erop valt ja, maar had niet echt door dat ik op helm gevallen was
pi_177023518
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:17 schreef ddx het volgende:
Was te verwachten dat het een keer mis zou gaan met die kut wandelaars in donkere kleding en geen verlichting.
2 man breed over het fietspad, ja we keken nog wel regelmatig om om te kijken of er iemand aankwam...
Kegelde er eentje dus onderuit en ik lag zelf ook op de grond.

Beurze heup en stijve arm.
En helm is aan vervanging toen (laatste kwam ik thuis helaas pas achter, uiteraard geen gegevens uitgewisseld)

leermomentje dus gewoon altijd gegevens uitwisselen, ook al lijkt er weinig aan de hand
Ai klote man. Sterkte.
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:34:31 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_177023575
Wandelaars en hondenbezitters zijn uitschot. Beterschap!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_177024115
Klote ddx! En wat vinnie zegt. Sommige wandelaars gedragen zich echt als idioten.
pi_177024587
Vlak erna had ik er nog eentje die breed met z'n hond op het fietspad wandelde.

En dan zag ik net dit stukje, geen vooroordelen verder maar je gaat toch denken :
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)ding-in-Warmenhuizen
pi_177028315
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:10 schreef ddx het volgende:
Vlak erna had ik er nog eentje die breed met z'n hond op het fietspad wandelde.

En dan zag ik net dit stukje, geen vooroordelen verder maar je gaat toch denken :
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)ding-in-Warmenhuizen
Was om 18 uur... Dan is het nog niet echt heel donker..
everyone's a critic...
even you ! !
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 06:34:08 #87
155227 crew  Guppy
dus
pi_177028355
Mensen met honden vind ik ook altijd onvoorspelbaar. Die honden schieten vaak zo het fietspad over. Al eens gehad met een Teckel :’)

Ik had afgelopen nacht een wandelaar langs de fucking A50. Helemaal in het zwart ook :X schrok me de tandjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_177028724
Balen DDX, sterkte!

Wandelaars en honden zijn altijd wel gevaarlijk, zeker in het donker. Alhoewel ik gister nog bijna werd getackled door een vosje.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 8 februari 2018 @ 08:18:54 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177028820
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:22 schreef ddx het volgende:

[..]

als je erop valt ja, maar had niet echt door dat ik op helm gevallen was
Maar goed dat je een helm droeg dan :Y :*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177029505
Fris om de snoet vanochtend *O*

Ff achter een scooter gehangen om warm te worden :D
  donderdag 8 februari 2018 @ 09:33:12 #91
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_177029520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 06:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Mensen met honden vind ik ook altijd onvoorspelbaar. Die honden schieten vaak zo het fietspad over. Al eens gehad met een Teckel :’)

Ik had afgelopen nacht een wandelaar langs de fucking A50. Helemaal in het zwart ook :X schrok me de tandjes
Met mountainbiken twee keer achter elkaar moeten remmen omdat er honden terretoriaal aan het doen waren. Één keer een erfhond die de route opstoof en één keer een loslopende Ridgeback in het bos die daar 5 minuten lang zonder baasje stond te dreigen naar me.

Grafbeesten :r
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_177030078
Ik kan me ook flink ergeren aan honden(bezitters) maar het zijn natuurlijk ook gewoon medeweggebruikers. En dan komen wij op onze fietsen keihard (ik tenminste :P) voorbij geknald. Je moet ook een beetje rekening met elkaar houden natuurlijk.
Aldus.
pi_177030215
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 09:30 schreef Tommeke het volgende:
Fris om de snoet vanochtend *O*

Ff achter een scooter gehangen om warm te worden :D
Ja klopt, bij mij gaf de teller ook -5 aan...scherpe kou op het gezicht.

Net deze helm gekocht:
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_177030306
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:20 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja klopt, bij mij gaf de teller ook -5 aan...scherpe kou op het gezicht.

Net deze helm gekocht:
[ [url=https://images.internetstores.de/products//473316/02/f545b9/Kask_Protone_Helm_schwarz[554x320].jpg?forceSize=true&forceAspectRatio=true]afbeelding[/url] ]
Mooi!

Ik had best veel kleren aan:

Merino sokken
Winddichte sokken
Teenwarmers
Overschoenen
Beenstukken
Fietsbroek
Lange thermobroek
Thermoshirt
Armstukken
Fietsshirt
Gabba lange mouw
Twee buffs
Helmmuts
Neopreen handschoenen
Onderhandschoenen
Helm natuurlijk

Heel ff koude vingers gehad, maar echt genoten 👌🏻
pi_177030532
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:28 schreef Tommeke het volgende:
Merino sokken
Winddichte sokken
Teenwarmers
Overschoenen
Beenstukken
Fietsbroek
Lange thermobroek
Thermoshirt
Armstukken
Fietsshirt
Gabba lange mouw
Twee buffs
Helmmuts
Neopreen handschoenen
Jezus dat is nogal wat. :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_177030542
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 06:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Mensen met honden vind ik ook altijd onvoorspelbaar. Die honden schieten vaak zo het fietspad over. Al eens gehad met een Teckel :’)

Ik had afgelopen nacht een wandelaar langs de fucking A50. Helemaal in het zwart ook :X schrok me de tandjes
Ik loop d'r ook een beetje hard bij, maar had eerst gewoon 2 armbandjes van de Action, waarvan ik dacht "men ziet mij!", totdat je zelf in de auto rondrijd en hardlopers met die bandjes ziet..en dan merkt..als er ook maar een mouwtje oid overheen valt..ben je niet te zien.

Nu dus een complete lampenset aan als ik loop (http://www.amphipod.com/s(...)ogy/products/446.jpg ) en dan voel je je wel een stuk veiliger. Ook heb ik het idee, dat hardloopkleren voor mannen standaard zwart is (want STOER!) en je behoorlijk moet zoeken naar iets kleurrijks
pi_177030814
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:41 schreef Patroon het volgende:

[..]

Jezus dat is nogal wat. :D
Ik heb niet een mega dik winterjack, omdat je die maar een paar dagen per jaar nodig hebt. Dan liever een laagje extra aan.

Heb nog een setje super dikke winterhandschoenen. Die heb ik, toen ik nog fietskoerier was, bij min 18 gebruikt zonder dat ik koude handen had. Heb ook nog wel dikkere overschoenen dan ik vandaag aanhad.

Die had ik vandaag beide wel aan kunnen doen. Echter, ik werk liever met laagjes en ga vanmiddag nog een trainingskoersje rijden. Dan doe ik iets minder aan.
pi_177030945
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:28 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Mooi!

Ik had best veel kleren aan:

Merino sokken
Winddichte sokken
Teenwarmers
Overschoenen
Beenstukken
Fietsbroek
Lange thermobroek
Thermoshirt
Armstukken
Fietsshirt
Gabba lange mouw
Twee buffs
Helmmuts
Neopreen handschoenen
Onderhandschoenen
Helm natuurlijk

Heel ff koude vingers gehad, maar echt genoten 👌🏻
Voor 20km?

#manmanman
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_177030966
Aankleden kost met dit weer wel even wat langer ja.
Hier ook 3 lagen bovenkleding, merrino ondershirt (lange mouwen en extra hoge kraag)
daaoverheen warm jack (deels merino)
En daaroverheen iets dunner soort van winddicht jack.
Gisteren erg dikke handschoenen, vanmorgen gelukkig iets warmer.

lekker dikker sokken tot knieen, korte gevoerde broek en beenstukken.
en oversokken over schoenen.

Fietsen ging gelukkig prima, beetje stijfjes en staand aanzetten maar even niet door stijve arm.

[ Bericht 6% gewijzigd door ddx op 08-02-2018 11:15:52 ]
pi_177031089
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:58 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik heb niet een mega dik winterjack, omdat je die maar een paar dagen per jaar nodig hebt. Dan liever een laagje extra aan.

Heb nog een setje super dikke winterhandschoenen. Die heb ik, toen ik nog fietskoerier was, bij min 18 gebruikt zonder dat ik koude handen had. Heb ook nog wel dikkere overschoenen dan ik vandaag aanhad.

Die had ik vandaag beide wel aan kunnen doen. Echter, ik werk liever met laagjes en ga vanmiddag nog een trainingskoersje rijden. Dan doe ik iets minder aan.
Ik heb een half thermojack van Lawi. Ding was niet duur, maar echt perfect. Doordat het achterpaneel geen thermo is, blaas je jezelf niet op. Jack kan ik wel tot 10 graden dragen en bij -5 heb je het ook niet koud.

https://www.lawishop.nl/nl/thermo-fietsjack.html

En die heb je ook nog in een smallere race-uitvoering.
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')